Beoordelingen Hotel Club Side Coast****

Club Side Coast****
341 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Club Side Coast****
Colakli, TR-07600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Side Coast**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Side Coast**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Club Side Coast scoort een 7,5 uit 10, op basis van 341 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Side Coast**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Side Coast****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Club Side Coast**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 302 vakantiefoto's van Hotel Club Side Coast**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Club Side Coast**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Club Side Coast**** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,1
8,3
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Nov. 2014
"Nooit meer"vertalen
Mieke Bruggeman
4,0

07-11-2014 Het hotel ziet er prima uit , helaas wordt er niet zo goed schoongemaakt. Het personeel is uiterst onvriendelijk! Kleinerend naar oudere gasten. Omdat wij een rondreis maakten waren we er niet zo lang. Het personeel aan de receptie schoof de vragen die je had af. De laatste dag/nacht, werden we om 02.15 opgehaald. Ik vroeg naar een ontbijtpakket, vanaf 01.30 uur konden we dat zelf maken! Er was die nacht alleen oud brood, een paar plakjes vleesbeleg en wat blokjes kaas wat over was van het diner de vorige avond! Alles was NIET gekoeld! Tijdens het diner op de vorige dagen, was het meeste eten koud! Diverse gasten van ons gezelschap zijn dan ook ziek geworden! Ook al is het hotel niet duur, een schone kamer en "veilig" eten zijn wel een vereiste!

Met een groep, Okt. 2014
"Dit hotel nooit meer in oktober"vertalen
Dominique
6,0

02-11-2014 Wij zijn eind oktober in dit hotel geweest. De kamers van dit hotel zijn prima. Het eten daarentegen was zeer slecht. Voordat je wilt gaan eten, moet je eerst een schoon bord zoeken in de stapel zowel aan het strand als in het restaurant. Daarnaast is het eten koud en vullen ze de bakken niet snel bij. Het eten wordt niet goed verzorgd. VB: het ontbijtvlees wordt niet gekoeld, het hamburgerbrood is hard en uitgedroogd, sinaasappels waren beschimmeld, lange rij bij de eieren (enige wat wel lekker en vers was) en ga zo maar door. Verder waren een aantal medewerkers onvriendelijk en vinden hun telefoon belangrijker. Het busje naar het strand was prima geregeld. Wij zijn al vaker in turkije geweest, maar naar dit hotel gaan wij nooit meer.

Met een groep, Okt. 2014
"Dit hotel nooit meer!"vertalen
Joy
2,0

16-11-2014 Wij zijn in oktober 12 dagen in dit hotel geweest! Het eten was elke dag koud of lauw en iedere dag kip! Het broodbeleg ligt niet eens gekoeld en het s'morgens zijn er niet eens broodjes! Er ligt rot fruit bij het avond eten en de toetjes van de vorige dag worden de volgende dag gewoon weer geserveerd! Om nog maar niet te beginnen over het eten bij het zwembad of strand! De glazen en borden zijn ronduit ranzig er zitten oude etenresten op en lippenstift van andere gasten! Elke dag is er wel iets niet bijv. Cola, mayonese, chokoladepasta en ga zo maar door! Het personeel is onbeschoft en onvriendelijk! Wij waren met een groep van 23 personen en bleven wel eens iets langer wakker! In dit hotel wordt je verplicht om om 12 uur te gaan slapen! Je krijgt nergens meer iets te drinken zelfs niet tegen betaling en om 00:10 maakt de manager het licht in de lobby uit en haalt je drinken weg vervolgens wordt je door hem na je kamer gestuurd want anders belt hij de bewaking! Kortom dit nooit meer!

"Nooit meer in oktober"vertalen
Anneke
7,0

31-10-2014 Dit hotel schijnt prima te zijn in hoogseizoen maar wij zijn er geweest van 13 oktober t/m 27 oktober. Het eten was dramatisch. Weinig keus en bepaalde gerechten na 15 minuten al op en werden niet meer aangevuld.
Eten vaak koud en taai en zonder smaak. Sommige gerechten waren misselijk makend. We komen al twintig jaar in Turkije (twee a drie keer per jaar) en dit nog nooit meegemaakt. Als reden werd opgegeven: einde seizoen. Maar zolang er gasten zijn mag dit nooit de reden zijn. De laatste dagen alleen maar stokbrood gegeten. 's Morgens regelmatig 20 minuten in de rij voor gebakken ei en pannenkoek, dit was enige wat lekker was.
Mijn zoon in juli geweest en toen was het prima.

"Fijne vakantie"vertalen
fransencorina
10,0

11-10-2014 leuk hotel schone kamers en lekker eten ook op het strand alleen 1 minpuntje teveel vervelende russen

"Prijs-kwaliteit verhouding prima"vertalen
elly
8,0

11-10-2014 Mooi hotel, wij hadden kamer in nieuw gebouw. nette schone kamer. eten prima, wel vaak vieze borden. bediening personeel prima. busje naar strand reed af en aan. nadeel: vanaf het strand naar het eet gedeelte, was een zeer steile weg. op het strand kon je koffie/thee, water en sapjes krijgen. wij vertrokken s'nachts en konden nog wat eten in het restaurant, en kregen een lunch pakketje mee. Voldoende winkels in de omgeving. Hotel zeker aan te bevelen, als je naar het strand gaat, moet je goed ter been zijn.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
a huijnen
7,0

27-08-2014 aankomst hotel lang wachten voor we op de kamer konden.familiekamer was goed na wat bedden schuiven.redelijk schoon.je wekker zetten om een plek bij t zwembad te krijgen.maar t ergste was het eten ze konden nog geen ei koken of bakken.iedere dag het zelfde kip en kip.vieze borden.openbare toilets ook vies.en de vloer bij het zwembad ook vies en er stonden iedere morgen nog glazen van de avond er voor gevaarlijk dus .animatie was goed voor hele kleine kinderen en volwassene.tieners mochten nergens aan mee doen.en we zijn echt niet moeilijk maar nooit meer side coast

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
J. van der Heijden
8,0

05-08-2014 Club Side Coast is een prima hotel. Goed eten, vriendelijk personeel en alles goed verzorgd en netjes. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Met partner, Mei 2014
""een grote vergissing""vertalen
Van Beek
9,0

08-06-2014 Een zeer matige/slechte ervaring met dit hotel. Er waren overwegend russische gasten die geen enkele manieren kennen. Wellicht door hun onbeschofte gedrag tegen het personeel hebben wij gedurende de gehele vakantie geen glimlach op de gezichten van het personeel kunnen bespeuren. Het eten was koud (niet eens lauw) en het meeste was al weg (door de Russen) voordat wij aan bod kwamen. De kamer was ok maar wel gedateerd. Compliment voor de Wellness, die was prima en het a la carte restaurant is ook goed (wel lastig om een plekje te krijgen). Locatie is best prima met een mooi zwembad. Russische gasten hebben overal voorrang, wellicht omdat zij veel meer betalen dan wij Het restaurant was niet schoon. Dit kwam door de overvolle borden die mensen meenemen en dan valt er wel eens wat. Helaas zag het personeel niet de noodzaak om dit op te ruimen. Het zou zo veel beter kunnen zijn met andere publiek en betere instelling van het personeel.

Met oudere kinderen, Mei 2014
"Nooit meer!!!"vertalen
Aarts
8,0

17-05-2014 Twee weken in mei 2014 geweest met 4 volwassen en 3 tieners, maar helaas niet volgens verwachting en beschrijving vakantie mogen vieren. Snackbar zou open zijn per 01-05 maar is niet open geweest. Disco maar 2 keer in plaats van iedere dag. Animatie rommelt maar wat aan. Maar de grootste ergernis was het eten. Nu is het in Turkije over het algemeen niet heet maar lauw maar bij Side Coast is het gewoon koud. Klagen heeft geen resultaat gehad. Niet qua eten, snackbar en disco. Helaas. Misschien is het beter in het hoogseizoen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?