Beoordelingen Hotel Club Side Coast****

Club Side Coast****
337 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Club Side Coast****
Colakli, TR-07600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Side Coast**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Side Coast**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Club Side Coast scoort een 7,7 uit 10, op basis van 337 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Side Coast**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Side Coast****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Club Side Coast**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 302 vakantiefoto's van Hotel Club Side Coast**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Club Side Coast**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Club Side Coast**** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,3
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Fijne vakantie"vertalen
fransencorina
10,0

11-10-2014 leuk hotel schone kamers en lekker eten ook op het strand alleen 1 minpuntje teveel vervelende russen

Met partner, Okt. 2014
"Prijs-kwaliteit verhouding prima"vertalen
elly
8,0

11-10-2014 Mooi hotel, wij hadden kamer in nieuw gebouw. nette schone kamer. eten prima, wel vaak vieze borden. bediening personeel prima. busje naar strand reed af en aan. nadeel: vanaf het strand naar het eet gedeelte, was een zeer steile weg. op het strand kon je koffie/thee, water en sapjes krijgen. wij vertrokken s'nachts en konden nog wat eten in het restaurant, en kregen een lunch pakketje mee. Voldoende winkels in de omgeving. Hotel zeker aan te bevelen, als je naar het strand gaat, moet je goed ter been zijn.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
a huijnen
4,0
7,0

27-08-2014 aankomst hotel lang wachten voor we op de kamer konden.familiekamer was goed na wat bedden schuiven.redelijk schoon.je wekker zetten om een plek bij t zwembad te krijgen.maar t ergste was het eten ze konden nog geen ei koken of bakken.iedere dag het zelfde kip en kip.vieze borden.openbare toilets ook vies.en de vloer bij het zwembad ook vies en er stonden iedere morgen nog glazen van de avond er voor gevaarlijk dus .animatie was goed voor hele kleine kinderen en volwassene.tieners mochten nergens aan mee doen.en we zijn echt niet moeilijk maar nooit meer side coast

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
J. van der Heijden
8,0

05-08-2014 Club Side Coast is een prima hotel. Goed eten, vriendelijk personeel en alles goed verzorgd en netjes. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Met partner, Mei 2014
""een grote vergissing""vertalen
Van Beek
4,0
9,0

08-06-2014 Een zeer matige/slechte ervaring met dit hotel. Er waren overwegend russische gasten die geen enkele manieren kennen. Wellicht door hun onbeschofte gedrag tegen het personeel hebben wij gedurende de gehele vakantie geen glimlach op de gezichten van het personeel kunnen bespeuren. Het eten was koud (niet eens lauw) en het meeste was al weg (door de Russen) voordat wij aan bod kwamen. De kamer was ok maar wel gedateerd. Compliment voor de Wellness, die was prima en het a la carte restaurant is ook goed (wel lastig om een plekje te krijgen). Locatie is best prima met een mooi zwembad. Russische gasten hebben overal voorrang, wellicht omdat zij veel meer betalen dan wij Het restaurant was niet schoon. Dit kwam door de overvolle borden die mensen meenemen en dan valt er wel eens wat. Helaas zag het personeel niet de noodzaak om dit op te ruimen. Het zou zo veel beter kunnen zijn met andere publiek en betere instelling van het personeel.

Met oudere kinderen, Mei 2014
"Nooit meer!!!"vertalen
Aarts
8,0

17-05-2014 Twee weken in mei 2014 geweest met 4 volwassen en 3 tieners, maar helaas niet volgens verwachting en beschrijving vakantie mogen vieren. Snackbar zou open zijn per 01-05 maar is niet open geweest. Disco maar 2 keer in plaats van iedere dag. Animatie rommelt maar wat aan. Maar de grootste ergernis was het eten. Nu is het in Turkije over het algemeen niet heet maar lauw maar bij Side Coast is het gewoon koud. Klagen heeft geen resultaat gehad. Niet qua eten, snackbar en disco. Helaas. Misschien is het beter in het hoogseizoen.

Met jonge kinderen, Okt. 2013
"Heerlijke vakantie voor een goede prijs"vertalen
Vlinder
8,0

27-10-2013 Wij waren hier in de herfstvakantie,mooi hotel,wij hadden een famkamer in het oude gebouw.
1slaapkamer met 2 en 1 pers bed en tweede slaapkamer met stapelbed,mooie badkamer,genoeg kasten en 2. Balkons.
Uitzicht vanaf balkon helaas bouw,hebben wij ons niet aan gestoord!
Busje naar strand ideaal,eten prima,personeel vriendelijk,ik zou nog wel eens terug gaan

Met een groep, Okt. 2013
"Helemaal super!"vertalen
reekers
9,0

27-10-2013 Wat een geweldig familie hotel!!! Erg schoon!! Ruime kamers en veel variatie in het eten wat ook erg lekker was!!! Wij snappen echt niet het negatieve gezeur!!! Het is gewoon goed!

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijk hotel voor gezin"vertalen
anneke
10,0

06-10-2013 Wij zijn eind september in dit hotel geweest, we zaten in het oude gedeelte, wat op zich nog heel prima was. we hebben later gekozen voor een familiekamer omdat er nog iemand mee ging, maar dat is toch iets te klein voor 3 volwassenen en 1 kind. Veel duitsers en russen, maar totaal geen overlast. Iedereen erg vriendelijk, alleen de receptionisten mogen nog wel iets meer lachen.
Eten erg goed en gevarieerd, je kon eigenlijk de hele dag door eten... Drinken ook goed verzorgd, in glas aan de bar of beker voor bij zwembad/strand. Leuk entertainment. We hebben deze vakantie als heel goed ervaren!

Sept. 2013
"Never nooit meer"vertalen
Jeannette
2,0

30-09-2013 Heel slechte hygiene en slecht eten de eieren waren nog rauw geen fatsoenlijk broodje en onbeschoft personeel ,de toiletten smerig en het animatieteam was bijna nooit aanwezig.
Het avondeten was altijd hetzelfde met altijd kip die nog rauw was aan de onderkant.
Een stukje goed fruit was er ook niet.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?