Beoordelingen Hotel Club Side Coast****

Club Side Coast****
326 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Club Side Coast****
Colakli, TR-07600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Side Coast**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Side Coast**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Club Side Coast scoort een 7,7 uit 10, op basis van 326 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Side Coast**** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Side Coast****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Club Side Coast**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 295 vakantiefoto's van Hotel Club Side Coast**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Club Side Coast**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Club Side Coast**** met andere accommodaties in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,9
7,4
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Heerlijke vakantie voor een goede prijs"vertalen
Vlinder
8,0

27-10-2013 Wij waren hier in de herfstvakantie,mooi hotel,wij hadden een famkamer in het oude gebouw.
1slaapkamer met 2 en 1 pers bed en tweede slaapkamer met stapelbed,mooie badkamer,genoeg kasten en 2. Balkons.
Uitzicht vanaf balkon helaas bouw,hebben wij ons niet aan gestoord!
Busje naar strand ideaal,eten prima,personeel vriendelijk,ik zou nog wel eens terug gaan

met een groep, Okt. 2013
"Helemaal super!"vertalen
reekers
9,0

27-10-2013 Wat een geweldig familie hotel!!! Erg schoon!! Ruime kamers en veel variatie in het eten wat ook erg lekker was!!! Wij snappen echt niet het negatieve gezeur!!! Het is gewoon goed!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijk hotel voor gezin"vertalen
anneke
10,0

6-10-2013 Wij zijn eind september in dit hotel geweest, we zaten in het oude gedeelte, wat op zich nog heel prima was. we hebben later gekozen voor een familiekamer omdat er nog iemand mee ging, maar dat is toch iets te klein voor 3 volwassenen en 1 kind. Veel duitsers en russen, maar totaal geen overlast. Iedereen erg vriendelijk, alleen de receptionisten mogen nog wel iets meer lachen.
Eten erg goed en gevarieerd, je kon eigenlijk de hele dag door eten... Drinken ook goed verzorgd, in glas aan de bar of beker voor bij zwembad/strand. Leuk entertainment. We hebben deze vakantie als heel goed ervaren!

Sept. 2013
"Never nooit meer"vertalen
Jeannette
2,0

30-9-2013 Heel slechte hygiene en slecht eten de eieren waren nog rauw geen fatsoenlijk broodje en onbeschoft personeel ,de toiletten smerig en het animatieteam was bijna nooit aanwezig.
Het avondeten was altijd hetzelfde met altijd kip die nog rauw was aan de onderkant.
Een stukje goed fruit was er ook niet.

met partner, Sept. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
embrecht van de rei...
1,0

5-10-2013 aankomst overboekt maar slechts 13 kamers naar andere resort tevens slecht resort stonk als een dierentuin met bezopen russen die voorrang hadden ,boven alle andere gasten.van het eerste tot het laatste moment werden overboekte gasten bedonderd door de manager,kreeg eindelijk de 2de dag een kamer toegewezen diep in de middag waar een vreselijke riool lucht hing naar verder onderzoek eindelijk gevonden de zwammen op het plafond van de badkamer waar niet te slapen viel,andere kamer gevraagd kreeg als antwoordt kom morgenvroeg maar terug om negen uur maar de tweede dag maar liefst 14 kamers overboekt dus was genoodzaakt te vragen voor een overboeking bij touroperator. moest daar wel de nacht doorbrengen op het balkon want in de kamer was niet te harden. kortom schandalige behaldeling van het hotelpersoneel(niet van touroperator).

Aug. 2013
"Al mochten we voor niks verblijven, dan nog niet!"vertalen
A Kwint
3,0
5,0

29-8-2013 Wij hebben voor 9 personen dit hotel geboekt in December.Bij aankomst overboekt, Blijkt ook dat wij dus niet de enige waren maar vele met ons, wel na twee nachten opgelost. S'morgens vanaf half acht kwam het ontbijt pas op gang terwijl het om zeven uur geschreven staat, lunch en diner waren koud of ronduit vies, buiten zaten er vliegen in de bakken, lange rijen voor het eten, op een kleine uitzondering na, verschrikkelijk sjaggerijnig personeel! Wij zijn echt wel wat gewend in Turkije we komen er voor de 14e keer, maar zo slecht hebben we het nog nooit gehad! Jammer, maar voor ons géén tweede keer dit hotel!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"EEN 4 STERREN HOTEL EEN AANRADER!!!!"vertalen
Fam.Borgeling
8,0

21-8-2013 Vorig jaar zijn wij ook in dit hotel geweest toen was alles prima , dit jaar is de organisatie nog beter geworden . dit jaar waren er meer russen en turken wij hebben er geen problemen mee gehad. sommige mensen hebben overal iets over te zeuren , dan moet je in een 5-sterren gaan zitten, voor prijs en kwaliteit is dit een prima 4-sterren hotel met veel voordelen , wij hebben een prima vakantie gehad!!!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Dit nooit meer !!"vertalen
senemensar
4,0

11-9-2013 Personeel onbeschoft. Personeel niet vriendelijk.
2 persoon kamer krijg ik terwijl ik voor familie kamer heb betaald. uiteindelijk kreeg ik mijn kamer bleek dat er kakkerlakken waren. hij vond mij te veel zeuren en moest maar opdonderen naar een ander hotel. Ik wist niet wat ik hoorde. Heb toen gezegd zo ga je niet om met je klanten en als je zo vent bent om mij eruit te schoppen graag. Maar geef even in contanten mijn geld terug. Ze vonden dat touroperator dit moest doen mooi niet. ik wil nu mijn geld dan zoek zelf wel een mooi hotel. Helaas heb ik mijn geld niet gekregen. Wel door een ander medewerker genaamd Mehmed meerdere malen excuses Touroperator medewerker is langs gekomen. Heb een riantekamer gekregen met 3 badkamers 3 slaapkamers 2 grote terassen op de bovenste etage in het nieuwe gebouw. En ook dagelijk fruit en drinken hadden een wasmachine en afwasmacine. Het is dus uiteindelijk goed gekomen.Maar die ene mogen ze eruit schoppen. Blijkt dat ik niet de eerste ben.

Vo

Aug. 2013
"Goed hotel"vertalen
ten bhomer
8,0

19-8-2013 het is een goed hotel het is wel veel drukke geworden dan 2 jaar geleden personeel is vriendelijk het eten was goed moet wel gelijk op eten anders is het koud maar dat kom om dat je steeds moet wachten in de rijen maar voor de rest weer een leuke vakantie gehad weer leuke mensen ontmoet ben alleen de naam kwijt van voetbalclub van luuk de bommetje jongen uit Enschede hij speciaal die nog even op de laatse dag van mij een paar bommetjes ging doen hoop dat ik wat hoor van hem voor de rest ga ik meschien volgende jaar weer was me goed bevallen

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Eerste en laatje keer turkije"vertalen
lisa van leusden
6,0

13-8-2013 dit was onze eerste keer Turkije, het land trok ons totaal niet. we hadden de familie kamer in dit hotel, nou we zaten dus in het oude gedeelte je kon je kont niet eens draaien in de kamer. badkamer werd zeiknat als je aan het douchen was. balkondeur 2x kapot. balkon van niks. zn groot paleis aanbieden en dan dit meteen de eerste dag. meteen geeisd voor andere kamer. we gingen naar nieuwe gedeelte en daar meteen een super kamer, dit dankzij iemand van het personeel die haar woordje wel stond tegen het andere personeel. het eten was echt gewoon slecht, alles koud, niet doorgebakken, frietjes slap, niks gekruid. we waren blij dat de frietjes en de hamburgers bij de snackbar smiddags heel goed te eten waren. in het boekje informatie stond een bar midden op het prive strand nou dus echt niet en veel van strand heb je niet.. de turken praten niet eens fatsoenlijk duits of engels nee turks door elkaar. nee eerste en laatste keer Turkije meteen voor ons. spijtig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?