Hotel Club Calypso Beach ***

Club Calypso Beach
7,5

11 reviews over Hotel Club Calypso Beach in het Nederlands

Diane, 14-5-2008

Helemaal geen goed hotel weinig variatie in het eten. Kamers zeer slecht opgeruimd! Het eten was ook niet echt vers. Wij zijn een week geweest maar dat was al te veel naar dit hotel gaan we zeker niet meer terug. Het kamerpersoneel was ook zeer onvriendelijk en je kon in de omgeving bijna niet gaan wandelen was niets te zien.
Gereisd met partner in mei 2008

Mirjam, 11-3-2006

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Prima hotel voor 3 sterren!! Nette kamers, mooie tuin, goed eten en een leuk animatie-team. Jammer van de matige ligging. Weinig gelegenheid om te wandelen.

Maar voor een week is het zeker een aanrader!

Gereisd anders in maart 2006

Britt, 24-1-2006

Ik ben in augustus naar dit hotel geweest en vond het super! Het was een heel mooi zandstrand met diverse watersporten die je ook zeker bij het standje van het hotel moet uitproberen. Het was heel handig dat dit park zelfs 2 beachbars heeft, 1 met restaurant. Tuurlijk was het jammer dat het hotel niet vlakbij Side lag, maar met de taxi (stopt voor het hotel) was je binnen een kwartiertje in het stadje. Het eten was heel erg goed, je moet wel iets later dan 6 uur gaan eten dan is het wat rustiger. De winkeltjes in het hotel waren een stuk goedkoper dan buiten het hotel. Het aquapark (drankjes teg. bet.) was echt heel leuk, de andere zwembaden (drankjes all-in). Ook bij de discotheek moest je de drankjes betalen. Er waren erg leuke excursies te doen, bijv. een boottocht naar de Manavgatwatervallen en de bazar. Kortom ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad en zou zo nog een keer gaan.
Gereisd anders in januari 2006

Janet, 30-10-2005

Wij zijn hier in de herfstvakantie geweest en hebben een Prima vakantie gehad. Vriendelijk personeel, schone kamers, heerlijke bufetten. Het zwembadwater was wel koud, maar de zee is zo dichtbij dat wij liever naar de zee gingen dan naar het zwembad. Er waren ook nu veel russen maar daar moet je gewoon niet te veel op letten.

Wij kwamen op 04.00 uur in het hotel aan en zelf op dat tijdstip konden we nog eten krijgen.

Naar onze mening een Prima hotel.

M Dijkstra, 28-10-2005

Ook wij zijn in de herfstvakantie hier geweest. We zij niet erg te spreken over het hotel. Vooral de sfeer vonden we onaangenaam. Veel onbeschofte mensen en dat waren niet alleen maar Russen! Inderdaad een ijskoud zwembad en slechte animatie en restaurantverzorging. ( Het eten was wel lekker als je er op tijd bij was )

De ligging direct aan het strand en het mooie weer hebben voor ons veel goed gemaakt. Ook met de bus naar Alanya, Side en Manavgat waren uitstapjes die prima bevallen zijn.

Kortom een leuke week maar voor ons graag een ander hotel volgende keer.

Tatswa, 25-10-2005

Wij zijn in de herftsvakantie 2005 naar dit AI hotel gegaan. Indruk was goed. Eten gevarieerd en goed. Kamers schoon en voldoende ruimte. Ligging rustig. Doch de service was slecht. Personeel in restaurant en receptie was ronduit grof. Te weinig en smerige glazen en kopjes. Een paar keer zelf maar afgewassen in de toilet. Daarin tegen liep men zich uit den naad voor de zeer onbeschofte Russen. Zwembadwater was zeer koud. Een paar keer Side bezocht met de Dolmus, wat goed te doen was. Jammer dat er geen direct verbinding is met Side. Eerst overstappen in Manavgat.Tip: neem wat warme kleding mee voor de avonduren en koop eventuele kleding bij de winkels voor het hotel, is namelijk goedkoper dan in Side/ Manavgat. Voor de rest een leuke, zonnige vakantie gehad.

manon bezemer, 2-8-2005

voor in het seizoen geweest, service was redelijk, bereikbaar minder, maar de zwembaden waren prima en algemeen gezien was de prijs/kwaliteit-verhouding uitstekend!
Gereisd anders in augustus 2005

ellen bussink, 25-5-2005

was voor mijn 1ste keer turkije, hotel was goed maar de mensen daar maakte het nog beter, erg vriendelijk.

je kunt daar heerlijk luieren,naar als je wil is er de hele dag wel wat te doen. de kamers waren goed en werden iedere dag schoongemaakt. vanuit hier makkelijk 'weg' te komen naar andere plaatsen.en dat pad voor de schildpadden is de moeite waard. minpuntje van onze vakantie: de russen!

Guus, 15-5-2005

Een prima hotel met schone kamers en goed sanitair, goede airco en tv, koelkastje. Zeer vriendelijk personeel en prima en gezellig annimatieteam er is de hele dag wat te doen.

2 prachtige zwembaden waarvan 1 voor kinderen met glijbanen aan de rand ligbedden met matrasjes.Eten: prima! Grote buffetten 3 x daags in een open eetzaal.Prima hotel niet te groot. 2 nadeeltjes: veel russen. Deze moet je gewoon negeren en er niet aan ergeren ze scheppen o.a. borden vol op! Het 2e nadeeltje aan de drukke weg zijn een tiental winkeltjes dus ben je aangewezen op de dolmus busjes om je naar Side of Alanya te brengen dit is meestal 45 minuten rijden. TIP: ga via de moskee aan de overzijde het bergpad op en je komt even terug in de tijd, geitenhoeder en je komt zeker schildpadden tegen die in het wild rondlopen wij kwamen er 11 tegen. Leuk park voor kinderen ook hiervoor volop vermaak.

sammy, 15-5-2005

net terug en heel goede vakantie gehad. eten niet erg uitgebreid maar goed, animatie van s morgens tot s avonds, nieuw zwembad met glijbanen, voldoende ligbedden, inderdaad veel russen maar die zitten overal. kamers netjes. tuin mooi. met andere woorden voor herhaling vatbaar.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Calypso Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Calypso Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Calypso Beach scoort een 7.45 uit 10 op basis van 11 reviews.