Hotel Can Garden Resort *****

Hotel Can Garden Resort *****
9,1

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Can Garden Resort***** bij :

643 reviews over Hotel Can Garden Resort in het Nederlands

Geweldig hotel!!!!

Erik van der Bas, 9-8-2017

Pluspunten:

-bijna overal super schoon!

-bijna alle personeel erg vriendelijk en behulpzaam

-mooie, ruime familiekamer

-ook voor moeilijke eters zoals ikzelf, altijd lekker eten te vinden

-uitgebreide all inclusive formule

-leuke winkels in het hotel

Minpunten:

-De beschikbare WIFI verbinding is 1 uur per dag gratis. Heb ik zat aan. Maar als je dan eens wilde inloggen en even je mail o.i.d. wilde checken, was de verbinding niet al te snel en stabiel. Voor 1 Euro per dag kun je de hele dag verbinding hebben maar ik betwijfel of het dan allemaal beter is. En alleen in de buurt van de receptie/lobby/zwembad heb je ontvangst.

-Animatieteam doet het op zich wel goed. Maar er loopt 1 jongen/man bij, die denkt dat alles wat hij doet of zegt, leuk is. Is gewoon een irritant type.

-Struiken die op het balkon van je kamer groeien, nemen een deel van het kleine balkon in beslag. En daar zitten luizen/mieren in.

Het hotel ligt niet direct aan het strand. Maar heeft wel een shuttle service die een paar keer per uur naar het privéstrand rijdt. Moet erbij zeggen dat het strand door het hoogteverschil alleen per trap te bereiken is. Dus voor mensen die slecht ter been zijn, minder geschikt.

Al met al een heerlijke vakantie gehad in dit geweldige hotel! We gaan hier zeker weer naar toe!

Geweldig

Rocco, 6-8-2017

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding verschillende grote resorts in Turkije gezien deze keer een wat kleiner maar is ons zeer goed bevallen gezellig dat klein schaligheid zeer vriendelijk personeel zowel bij de receptie als de bediening kamers zeer schoon en ook het resort was zeer schoon ga nooit terug naar hetzelfde resort maar we komen zeker nog een keer bij Can Garden Resort .

Heerlijke vakantie gehad , fantastisch

Rudi Tytens, 6-8-2017

Turken zijn vriendelijk , heerlijk gegeten met veel variatie ,

En een fantastisch animatie team , komen zeker weer terug ,

Kamers worden elke dag netjes bijgehouden en is heel schoon in het hele hotel . Heb eigenlijk niets op te merken ,

Had nog helemaal geen zin om naar huis te gaan , wij zijn 10 dagen geweest . Toerisme is wel teruggelopen dat merk je in de winkels

En bars , maar ik heb geen reden gemerkt om niet te gaan ,

Je kunt zeker naar Turkije gaan geen probleem

Als jullie gaan , veel plezier want dat zul je hebben

1 vd betere hotels qua prijs sfeer verhouding

Fam van bergen, 4-8-2017

Can garden begon slecht. Een snackrestaurant met plastic borden waar op ieder bord een laag water lag, een aantal stille tot chagarijnige medewerkers en gekookte eieren die nog geheel rauw bleken te zijn, mieren op de slaapkamer en slechts twee dagen een thema tijdens het buffet. Maar can garden is ook gezelligheid onder de gasten, leuke animatie een meer dan prachtig strand en ondanks de eentonigheid een uitstekend buffet. Nu zesjaar naar turkije geweest en onze ranking is

1. Leodikya resort 2. Leodikya resort 3. Can garden 4. Wow kremlin palace 5. Mukarnas resort 6. Saturn palace

nooit meer

Anoniempje, 3-8-2017

is heel erg hard overroepen : het is en blijft een 4-sterren en is duidelijk nog werk aan de winkel om op 5-Sterren niveau te raken en te komen. Ten eerste de kamer, die was op zich wel proper maar veel kleiner dan verwacht en ook een minpunt was dat er geen verduisterende gordijnen waren waardoor je met het minste zonnestraaltje wakker was ( 6u), ten tweede het terras, als je tegenover elkaar zat, zat je knie tegen knie, dus heel klein! Hadden ook de pech dat we een dakterras hadden waardoor als we neer zaten gewoon tegen een muur opkeken!

Dan het zwembad: Het was al een gevecht om 7u om een stoel te kunnen bemachtigen! Handdoeken werden uren op voorhand gelegd en controle was er totaal niet. De drank was lauw tot warm en zonder prik ( ook in het restaurant).

Het restaurant was ene chaos, slechte organisatie waardoor lange wachtrijen plus totaal geen variatie! Ook geen kinderbuffet aanwezig. Personeel had meer geen zin dan wel zin!! Een lach kon er niet af! Hebben van 1 meisje een glimlach gekregen genaamd Esma!

ten slotte de Animatie: Welke????? karaoke, bingo, muziekquiz... in een bejaardentehuis vind je dit ook!

We zijn thans niet veel eisend maar dit was een ware teleurstelling!

Voor de derde maal TOP

Brigitte, 30-7-2017

Can Garden Resort is een super aangenaam en zeer net hotel .Wil je rust , ontspanning ,lekker eten en een familiale sfeer ? Dan ben je hier aan het juiste adres . Jongeren (14+) zullen hier de uitbundigheid missen waar zij zo graag in vertoeven . Want dit hotel is er om te genieten van rust . De vele stamgasten vormen een hechte "familie" . Personeel is echt TOP !

Het strand is vlot bereikbaar met het busje ( elke 5 min.) en het eten is ook aan het strand heel lekker en keuze genoeg !

De trappen naar het strand is het enige minpunt aan dit resort .

We hopen dat Can Garden Resort nog veel jaren zijn speciale sfeer en ongelooflijk fijne service kan blijven aanhouden . Want het hotel is echt een pareltje !

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi hotel

Karin, 22-7-2017

Can garden mooi hotel. We hebben enorm naar ons zin gehad. Zwembad top en altijd genoeg bedjes. Strand ook leuk strandtent ziet er verzorgd uit. Vonden persoonlijk de trappen erg meevallen. Echt geen drama om even trap op te lopen on drankje te halen. Wij vonden het personeel niet overal even vriendelijk. Het eten is prima is altijd wel iets lekkers te vinden. Wij hebben veel problemen gehad met de airco op de kamer maar dat werd nooit echt opgelosd dus misschien puntje voor verbetering. Verder hartstikke leuk hotel. Aanrader!

Sjaak, 18-7-2017

Can Garden Resort is een groot hotel dichtbij side.

Groot en mooi zwembad met lekker koel water.

Mooie kamers en die worden elke dag grondig schoongemaakt.

Eten is goed, kan beter. Ontbijt is perfect, 2 restaurants voor de lunch zijn goed, diner kan beter. (Veel hetzelfde)

Personeel is niet altijd vriendelijk, alleen als ze hun dag hebben.

Winkeltjes op loopafstand en voor het strand rijd een busje (anders heuvels lopen)

Nadeel:

Je krijgt maar 1 kamerpasje, vraag er 2 want anders kan je airco alleen aan als je op de kamer bent.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super om nooit te vergeten!

Claudia, 11-7-2017

Geweldig in een woord.. we kregen een super ontvangst. Ik ben daar met mijn vriend en dochtertje van 2 geweest! iedereen was lief vriendelijk behulpzaam! Wat super hoe mooi en onderhouden de hotelkamers zijn en hoeveel keus je hebt in het eten. De hele dag door! Ook het strand is geweldig heerlijk die zee waar je genoeg kunt doen. Ja sommige spreken over veel trapjes naar het strand toe maar pak je lekker een beker drinken mee en relax lekker aan het water.. ook daar weer lekker eten!

De verjaardag van mijn dochtertje gevierd daar ook super geregeld tafel versierd en een heerlijke taart gegeten! Fantastisch hoe ze daar met grote en kleine kindjes zijn!

Ook voor de oudere proberen ze genoeg te doen spelletjes aquagym darten waterpolo etc etc!

Wij hebben genoten! En wil zeker nog een keer terug!

WE MISS YOU GUYS!! See you next year

Hugs and kisses ferdi claudia & nevaya

Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke vakantie

JACKY, 2-7-2017

Na 1,5 dag een en al ellende te hebben gehad in ander hotel zijn we door Evelien van touroperator omgeboekt naar deze accommodatie. Gewoon een weelde. Je komt van de hel in de hemel. Heerlijk eten, super schoon mooi groen en hardwerkend vriendelijk personeel. Goed liggende bedden. Het hotel is niet al te groot maar heel gezellig. Je kunt met een gratis shuttle naar het strand. Maar dit is heel goed lopend te doen. Wij waren super blij met Evelien die dit voor ons heeft geregeld. Had niet beter gekund. Met de busjes kan je gemakkelijk en goedkoop naar elke winkel toe. In 1 woord geweldig..... Heerlijke 12 dagen in dit hotel verbleven.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Garden Resort scoort een 9.09 uit 10 op basis van 669 reviews.