Hotel Can Garden Resort *****

Zoover award

659 reviews over Hotel Can Garden Resort in het Nederlands

Top hotel

Mus, 9-10-2017

2 keer geweest. En de koffers staan al bijna klaar voor de 3e keer. Maar helaas moeten we nog 2 weken wachten. We hebben er weer veel zin in. Het is een goed hotel, met vriendelijk personeel. Animatie is ook goed. Begrijp de negatieve reacties ook niet. Kamers zijn goed en worden goed schoon gehouden. Op het terrein zijn ze ook de hele dag bezig om alles netjes te houden. Bij toeval 2 keer op dezelfde kamers gezeten. Hopelijk dit jaar weer, maar zo niet zijn ze niet te beroerd om je te helpen met je wensen. Mensen voor een relaxed en gezellige vakantie moet je bij Can Garden zijn. Ook onze 10 jarige zegt , we gaan daar toch wel weer heen hè....
Gereisd met vrienden in oktober 2016
Guest Relations Executive Oksana Altikardes, Front office manager , 16-10-2017

Geachte Mus,

Bedankt voor uw tijd om deze reactie op Zoover te schrijven. We zouden u graag weer verwelkomen.

Prima!

Caat, 5-10-2017

Al weer bijna een week thuis na een heerlijke ontspannende vakantie in Can Garden. Ik herken mij absoluut niet in de negatieve reacties van sommige mensen: hoezo zelf je drankjes halen? Inderdaad ze worden niet bij je bedje aan het zwembad bezorgd. En bij het zwembad krijg je plastic bekers, wel zo veilig. Niemand wil met zijn blote voeten in glas van een ander trappen. Verder is de bediening gewoon goed. Vooral Rasim is een echte gangmaker. De bufetten zijn prima verzorgd.

Ook de schoonmaak is goed en zeer vriendelijk. De koelkast op de kamer werd prima bijgehouden; water bijna op en er stond al weer een nieuwe fles.

Voor ons was dit de derde keer jn Can Garden en zeker niet de laatste keer.

Gereisd met vrienden in september 2017
Oksana Altikardesh, Guest Relations Executive, Front office manager , 9-10-2017

Geachte heer / mevrouw Caat!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor de tijd die u heeft genomen. We zijn erg blij dat we u hebben kunnen overtuigen met onze diensten en uw verblijf aangenaam is geweest . Bedankt dat je onze gast was. We kijken ernaar uit om u weer te zien!

Blijft een topper!!

Vanhaelemeesch, 2-10-2017

Onze zevende bezoek aan dit hotel. Sedert de nieuwe vleugel er is, werd het duidelijk drukker op bepaalde plaatsen (marina bar, terrace bar, restaurant) wat de service niet ten goede komt. Daardoor is het vinden van een vrije, opgeruimde plaats niet altijd evident. Vaak ruimen bezoekers zelf de tassen, glazen, borden op, wat toch niet echt de bedoeling is. Maar verder blijft de prijs/kwaliteit zeer goed. Wij blijven er in ieder geval vaste klant!!
Gereisd met partner in september 2017

Beste familie Vanhaelemeesch,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Het spijt ons dat uw vakantie niet in alle opzichten bevredigend is geweest. De mening van onze gasten is bijzonder belangrijk voor ons. We zijn erg blij dat u zeer tevreden was met uw verblijf en met onze medewerkers. Het betekent veel voor ons dat u in de toekomst naar ons terugkomt. En kijken we er nu al naar uit om u weer te mogen begroeten.

Uw Can Garden Resort Team

Heel goed.

Macria, 13-9-2017

Ik las hieronder de zeer negatieve reacties. Zelf zijn wij hier in mei geweest en het was meer dan perfect.
Gereisd met partner in mei 2017

Geachte mevrouw Macria,

Een heerlijke vakantie

Fam. X, 10-9-2017

Ik wil toch ook graag een mooie review plaatsen, al is het maar om de paar compleet belachelijke negatieve reviews te ontkrachten! Prima kamer (in het nieuwe deel wellicht nog beter) die uitstekend wordt schoongemaakt (iedere dag). Heerlijk en zeer uitgebreid eten met regelmatig thema's waar ze extra uitpakken! Als je dit niet goed vindt weet ik het niet meer. De meeste werknemers zijn oprecht (zeer) vriendelijk en werken keihard om het (ook de onvriendelijke en zeurende) de gasten naar de zin te maken. Ik neem altijd tientallen euro's om het schoonmaak , restaurant en ander personeel fooi te geven. Dit waarderen ze enorm en ze verdienen het ook. Aan het zwembad en aan het strand (busje rijdt er in 2 minuten naar toe en er gaat er 1 per 5-10 minuten) een hele leuke tijd gehad. Onze jongens (15 en 17) hebben het enorm naar hun zin gehad en wij ook. De bezetting was divers, er waren Nederlanders, Belgen, Duitsers, Turken, Engelsen en (enkele) Russen. Hier zou ik graag terug komen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geachte Fam.X,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in ons hotel Can Garden Resort in Antalya - Side.

Het was een eer om u als gast te mogen ontvangen. Wij willen van deze gelegenheid gebruik maken om u hartelijk te danken voor uw medewerking en hopen u snel weer te mogen begroeten in Can Garden Resort.

Super vakantie

Sofie Petry, 10-9-2017

Wij zijn sinds donderdagavond terug van 11 dagen Can Garden Resort. Prijs/kwaliteit zeer goed. Mooi en proper hotel. Zeer Lekker en uitgebreid eten! Het animatieteam is zeer vriendelijk en stellen je meteen op je gemak. Iedereen probeert zo goed mogelijk zijn/haar best te doen. Als er iets niet naar wens is meld je dit aan de receptie of guest relations en wordt dit meteen opgelost. A la carte Yacht restaurant was ook super lekker!! We will come back to this hotel ;) !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geachte mevrouw Sofiee,

Can Garden Resort Team

Prettig verblijf,daardoor een fijne vakantie gehad

Kimtim, 8-9-2017

Net terug gekomen van een vakantie in dit hotel.

Fijn hotel. Heel vriendelijk personeel. Het schoonhouden van de omgeving, zowel binnen als buiten is opvallend. De gehele dag door zie je ze schoonmaken.

Ik kan de goede reviews alleen maar bevestigen. Met een tevreden gevoel weer uit gerust thuis gekomen.

De negatieve reviews kan ik niet plaatsen. Hoezo je moet zelf je drinken halen???? Wat verwacht je dan???

Ja het is druk met etenstijd in het restaurant, maar waar niet dan???? Als je dit niet wil dan moet je naar een kleinschalig hotel gaan.

Dit kan je verwachten in een grote accommodatie.

Wij vinden dit hotel een aanrader zeker zijn beoordeling van 9.2 waard. Prijs kwaliteit zijn goed.

In het ala carte restaurant was het heel goed eten en een goede ambiance. Er zijn genoeg ligbedden. Het probleem wordt door de vakantiegangers zelf gecreëerd, ze houden de ligbedden bezet ook al zijn ze er de hele dag niet.

Ook hebben we gebruik gemaakt van het Hamam gedeelte. Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geachte Kimtim,

Uitstekend hotel

Thieu-2, 8-9-2017

We zijn net terug van 11 dagen in Can Garden Resort. Ik begrijp helemaal niets van de enkele negatieve reacties. We zijn al in veel hotels geweest, maar dit hotel is gewoon van prima kwaliteit. Mooie kamers, uitstekend eten met enorm veel keuze, mooi ruim zwembad etc. Voor mensen die naar het strand willen gaan, laten ze continue een busje heen en weer rijden. Het personeel is heel aardig en je drankjes worden 's-avonds keurig met een lach aan tafel geserveerd. Als mensen nog klagen als ze bijvoorbeeld bij het ontbijt uit ca. 20 soorten brood en broodjes kunnen kiezen dan begrijp ik het niet meer. Bij die mensen zou ik wel eens in de keuken willen kijken! Al met al zeer aan te bevelen !!
Gereisd met vrienden in september 2017

Geachte Thieu,

hartelijk dank voor uw lieve recencie over ons hotel.We zijn altijd blij als onze gasten van hun vakantie hebben genoten. Het is voor ons erg belangrijk dat de ervaringen van onze gasten gedeeld worden.

Hartelijke groet,

Uw Can Garden Resort team.

Fantastisch hotel !

Mireille, 1-9-2017

Ik en mijn vriend verblijven momenteel in

Can Garden Resort.

Normaal schrijven wij nooit een recensie maar na het zien van 2 negatieve recensies vonden we toch dat we dit moesten doen. Het eten is lekker , inderdaad veel kip dus hetzelfde maar dit is overal in Turkije . Alles zeer hygiënisch bereid. Tevens is dit het eerste hotel waar wij geen handdoekje hoeven te leggen om 6 uur sochtends.. dus vechten om een bedje hebben wij totaal niet gehoeven. We kunnen ons wel vinden in dat het personeel wat meer mag lachen en vriendelijker mag zijn.. maar ze werken iedere dag super hard in 34/35 graden dus wat wil je.. in Nederland puffen we al als het 1 dag 30 graden is en we moeten werken.

Alle lof voor deze mensen ! Wij vinden dit hotel een uitstekende prijs kwaliteit hebben. Wil je meer luxe? Dan een hotel boeken wat 300 euro pp duurder is. Tip: vraag bij de receptie naar een kamer in het nieuwe gedeelte. Prachtige kamer! Wij gaan nog een aantal dagen heerlijk genieten in dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geachte mevrouw Mireille,

never again !

sha, 29-8-2017

Can garden zoals het bekend staat op internet is helemaal niet zo.

Gewoon een cheap hotel...Ik geef dit hotel 3ster.

Ik begin eerst bij eten en drinken.eten is redelijk wel alles met massa vet gekookt.maar de smaak is goed.In het restaurant altijd vechten voor een plek...en ook lange rijen voor het opscheppen van eten .

het zwembad,veels te klein en krap altijd gevecht om een ligstoel.heel onhygiënisch bij het zwembad vind ik dat zo'n 5sterren hotel plastiek e bekers en borden gebruiken ...gewoon smerig ....

receptie personeel heel onaardig en ook stressvol! Personeel is altijd gestresst en nooit een glimlach.gewoon nooit meer naar zo'n smerige hotel.!!!en uiteraard als je van luxe houd.dan ben je hooi er in dit hotel echt verkeerd.zelfs de cocktail zijn hier gewoon een siroopmix met een beetje vodka.dus een mojito kent dit hotel wel maar het kost €3.50.café latte kennen ze helemaal niet alleen koffie en thee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geachte heer / mevrouw Sha,

Wij danken u dat u de tijd genomen heeft om een beoordeling te schrijven. Bij Can Garden Resort streven wij ernaar om de kwaliteit van onze diensten dagelijks te verbeteren. Om deze reden maken de klachten, kritiek en suggesties die van onze gasten komen, een positieve bijdrage aan ons werk.

Uw voorstellen worden hierbij behandeld door de verantwoordelijke afdelingen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Can Garden Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Garden Resort scoort een 9.06 uit 10 op basis van 685 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: