Hotel Can Garden Beach ****

Uitstekend

528 reviews over Hotel Can Garden Beach in het Nederlands

paradijsje

fam van houwelingen, 5-8-2017

gezellig klein hotel je kamer is een huisje in een super mooi aangelegde tuin
Gereisd met partner in augustus 2017

Gastvrij (laagbouw) hotel, in een prachtig tuin

Christa, 2-8-2017

Zeer gastvrij (laagbouw)hotel, met ligging aan het strand en ongeveer 10 minuten lopen naar het oude centrum van Side. Prima kamers en super goede service van alle medewerkers. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voor ons niet erg, want wij houden meer van de zee. Ons zien ze zeker nog een keer terug
Gereisd familie in juli 2017

Top bestemming

Daisy, 28-7-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Het eten is goed ( bij het avond eten wel vaak het zelfde ) de bediening is perfect. Vooral Askin, Azat, Speedy, Nuki en de rest natuurlijk. Het animatie team is ook top om mee te praten en uit te gaan alleen er zijn niet zoveel activiteiten voor kinderen tussen de 10 en 15 jaar. De huisjes waren prima ook netjes schoon. Het centrum van side is op 5 min lopen ongeveer. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij een top vakantie hebben gehad en zeker nog eens terug gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2017

goed verzorgd, gemoedelijk resort

freebee, 27-7-2017

plus:

-vriendelijke bediening en vragen wat je wilt drinken zonder een fooi te verwachten

-kleinschalig resort

-gelegen aan strandboulevard met zwembad en strand dichtbij centrum (7 min)

-goede prijs-kwaliteit

-goed eten en drinken

-schone huisjes

-minibar word goed bijgevuld (wel diverse keren fooi gegeven )

- a la carte restaurant op mooie locatie

-badhanddoekenservice

min:

-kinderanimatie is minimaal (alleen minidisco, echter zonder uitstraling)

verdere animatie voor volwassen is iets meer zoals ochtendgym en darten (zwembad) en volleybal (strand).

-kleine huisjes met klein 2 persoonbed van ca 140cm

-tekortkoming meubilair (schuifdeurtjes douchecabine vallen steeds uit elkaar en wandkast waarvan deur steeds enorm klemde

-gehorige huisjes

-klein zwembad (wel schoon en netjes / goed onderhouden)

Gereisd familie in juli 2017

Prima hotel met zeer gunstige ligging

Jack, 18-7-2017

Een goed "bijzonder" hotel dit Can garden beach.Bijzonder vanwege de huisjes en gelegen in een prachtige tuin. De huisjes zijn niet heel ruim maar prima te doen en worden goed schoongemaakt. Het eten is goed hoor, zeker de snackbar bij het zwembad waar het aanbod te over is. Zelfs in 5 sterren resort's heb je dit aanbod niet. ( wij kunnen het weten ) Het aanbod avond's in het restaurant was ook ok, het is tenslotte geen 5 sterren hotel. Wij hebben een aantal mensen gesproken die al jaren hier kwamen en ja, het was anders / minder als voorgaande jaren. Veel meer turkse mensen met jonge kinderen i.p.v. wat oudere nederlanders en duitsers.Het personeel is even vriendelijk en beleefd. Al met al hebben wij het heel leuk gehad een weekje in Can garden beach.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel erg achteruit gegaan

Peter Kok, 15-7-2017

Ik kwam hier voor de vijfde keer en het heeft altijd gevoeld als thuis komen. Ik nam voor lief, dat de handdoeken erg versleten waren en dat internet steeds wegviel. Er waren dit jaar veel minder toeristen om bekende redenen, maar het gaat mij te ver, dat de variatie in eten daardoor veel minder is. Alleen op "speciale avonden" was het weer als vanouds. De vleesschotels leken wel soep: je moest het vlees zoeken in een bak met saus of jus. En meer kip dan köfte of andere typisch Turkse gerechten, die waren er nauwelijks.

Ik kon ook merken, dat de schoonmaaksters minder tijd hadden gekregen om de kamers schoon te maken. Alles moest gehaast en zelfs een bed netjes opmaken is er niet meer bij.

Ik snap, dat er minder inkomsten zijn, maar dat mag nooit ten koste gaan van de kwaliteit. Ik betaal liever wat meer, dan weet ik wat ik heb. Ik ga niet een keer boeken om te kijken of het inmiddels verbeterd is.

Ik heb het management twee keer een email gestuurd met het verzoek om te reageren op mijn klacht alvorens hier te publiceren, maar kennelijk interesseert het men niet als toeristen wegblijven, zelfs niet als het vaste klanten waren. Absolute minachting voor de goed betalende toerist.

Het is jammer, ik zal op zoek moeten naar een ander "tweede thuis".

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Geweldig mooie vakantie gehad

T.M, 9-7-2017

Hieronder schrijft iemand iets over houte bungalows, nou die zijn er niet ook niet 4 jaar geleden, want toen was ik er ook.

Het zijn leuke stenen huisjes in een mooie parkachtige situatie met laantjes. Alles is zeer schoon, goed onderhouden en netjes.

In het huisje zijn een goed met frisdrank en water gevulde koelkast, een flatsccreen tv en waterkoker.

Het eten is er heerlijk met veel keus en als je dan toch patat wil, kan dat elke dag tussen de middag in het pool restaurant.

Wij waren veel aan het strand waar het heerlijk was en waar je de hele dag op je wenken wordt bediend door Murat, die altijd vrolijk is en je bediend met een glimlach, ook als het zeer warm is. De handdoeken voor het strand en het zwembad zijn gratis, de bedjes en dekjes ook.

De animatie is ook leuk en één van de animatie mensen spreekt Nederlands, wat ik erg prettig vond, de touroperator hostes was ook heel vriendelijk en sprak ook Nederlands. Je mag haar altijd bellen als er wat is.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij haken af

Jookoo, 8-7-2017

Dit jaar voor de 6e keer op rij naar Can Garden Beach. De eerste vier jaar waren gewoon fantastisch. Vorig jaar vanwege de coup was de bezetting de helft van normaal maar waren de sfeer en het eten nog steeds geweldig. Dit jaar wilden we ons niet laten afschrikken door de onrust die daar heerst en de acties van meneer Erdogan maar het lijkt erop dat hij toch zijn land de das om aan het doen is. Wat ons eerder trok aan het resort was onder anderen het feit dat er geen Russen zaten. Dit principe heeft de eigenaar nu laten varen, om reden dat de Duitse en Hollandse gasten wegblijven. Witte wijn bij het ontbijt en Brandy bij de lunch is nu de regel. Achtergelaten verlaten tafels vol eten en drinken in het restaurant ook. Verder is Can Garden Beach veranderd in een soort Turkse Center Parcs. De klantbezetting is nu geschat 40 % Turks, 30% Russisch/Oekraïens/Pools, 20% Duits en 10% Nederlands. De Oost-Europese en Turkse gasten zijn voor ons westerlingen niet erg toegankelijk om het maar vriendelijk te zeggen. De Turkse gasten zijn veelal jonge gezinnen met baby’s en kleuters/peuters waarvan vooral de laatste categorieën nadrukkelijk van hun aanwezigheid lieten blijken. Op het eten is ook behoorlijk bezuinigd in vergelijking met voorgaande jaren. Was er voorheen weleens een tonijn van 50 kilo op display of een ijstaart met een diameter van een meter, ditmaal vooral kip, kalkoen, of vlees met gebakken groenten en af en toe een gebakken visje. Aan Mehmet, Murat, Tuncay, Aksay, Ismet, Suleyman en al het andere personeel lag het niet. Die waren nog steeds fantastisch. We begrijpen de noodzaak van de aanpassingen door de eigenaar maar wij haken af, en dat vinden we erg jammer……..
Gereisd met partner in juni 2017

Inge Damink, 20-5-2017

Alles was geweldig. HUisjes top. Bediening top. Eten waanzinnig. Strand top
Gereisd met partner in juni 2015

wil graag aandelen....

nevermind, 9-5-2017

het hotel is opgebouwd uit allemaal kleine bungalows van hout met alle gemakken

maar het meest mooie zijn de mensen niets is teveel goede service prachtige tuinen heerlijk eten en een prachtige natuur....mis het zoooo

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Can Garden Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Garden Beach scoort een 8.66 uit 10 op basis van 533 reviews.