Hotel Can Garden Beach ****

8,7

533 reviews over Hotel Can Garden Beach in het Nederlands

Nooit meer

Hendriks, 12-10-2017

Perfecte locatie zijn geen betere. Mooi park met veel groen ook op de daken van de bungalows. Perfect voor schaduw maar in oktober niet. We Zijn van bungalow gewisseld omdat het te vochtig binnen was. De airco al extra laten draaien maar hielp niet, schimmel op de plinten en vochtige binnenmuur terwijl het stucwerk nog goed uitzag. Maar kleren werden vochtig net als bij kamperen. Wel een andere bungalow gekregen en die was beter. Ook een nadeel is bij het zwembad alleen schaduw of alleen zon. Parasols niet verplaatsbaar. Overigens het zwembad mooi schoon (wel handdoekje leggen). Personeel is vriendelijk. Kamer schoon, kan beter, openbare toiletten kan echt veel beter, overigs ook te weinig. Geen bij zwembad, restaurant en bars, op twee plaatsen bij receptie en bij uitgang naar het strand. Eten goed op smaak, variatie redelijk, wel te weinig aardappelen vindt mijn man. Heb lekker gegeten maar nu zit ik wel met een Darminfectie. Glazen heb ik een paar keer teruggeven omdat ze niet schoon waren. Een paar dagen stonk het achter in het restaurant naar zure melk, erg onsmakelijk om daar te eten. Avonds werd er schoon gemaakt en toen was het over. We kiezen altijd een accomodatie met hoge recensies voor het eten omdat ik chronisch ziek bent. Dit was ons achtste hotel in Turkije en had de hoogste score en nu de eerste keer ziek. Echte tegenvaller omdat het zo hoog is aan geschreven. Een hotel waar steeds dezelfde mensen terugkomen en die worden extra verwend en zullen niet klagen.
Gereisd met partner in oktober 2017

goede accomodatie

j.kuipers, 10-10-2017

can garden beach heeft mooie huisjes niet te groot maar uitstekend

ingericht en schoon, als wij een minpuntje moeten bedenken

dan is het handdoekjes leggen bij het zwembad het begon al om 7 uur s,ochtends

Gereisd met partner in september 2017

Center Parks in side

Maris, 19-9-2017

Wat een leuk resort is dit .

Je bent net in center Parks in Turkije.

Vriendelijk personeel. Animatie doen wat ze moeten doen en laten je ook met rust als je niks wilt doen.

De schoonmakers zijn ook echt geweldig . Leggen zelfs een mooi bloemetje op je bed super lief en je pyjama wordt ook opgevouwen toppers ..

De horeca mensen rennen de benen uit hun lichaam ..

Wat ook fijn is om te zien dat het personeel goed behandeld wordt . Heb het wel eens veel slechter mee gemaakt .

Afstand naar het centrum is binnen 5 min top !!

Er zijn ook wel dingetjes voor verbetering..

De variatie in het eten .dit is wel echt elke dag het zelfde. op de speciale avonden na dan zijn er een paar dingen anders .

Op sommige plekken komt de katten stront je te gemoed das wel echt een beetje smerig vooral als je aan het beeldje zit .

En let op.als je gebruik moet maken van de arts .

Je wordt zo en zo ingestuurd al is het alleen om de rekening daar in het ziekenhuis ter plekke te betalen . Dit kost 135€.

Gereisd met vrienden in september 2017

Paradijsje

Fes Breda, 11-9-2017

Heerlijk park met kleine huisjes ipv hoogbouw. Geen muziek op het strand en rustige muziek bij de bars. Leuke animatie die je helemaal met rust laat als je daar geen behoefte aan hebt. Grote troef is dit ligging in een soort park met prachtige bloemen, planten, bomen en grasvelden. Voor ons huisje liepen kippen en een haan. Het park ligt midden in de oude Side tussen de prachtige ruïnes en de arena uit de 2e eeuw. Personeel rent zich rot om je t naar de zin te maken. Geen arrogante haantjes maar net personeel. Met name Mehmet en Moerat op het strand zijn gouden krachten. Zelfs op het strand worden de drankjes gebracht. Eten perfect. Enige minpuntje zijn de vele rokers op het complex die het blijkbaar prettig vinden om voor hun huisje te kunnen roken. We hadden veel last van rook van de buren! Veel Duitsers, ook Nederlanders, Turken en een verdwaalde Rus. We komen zeker terug!

Topperdetop!

Christian Goossens, 31-8-2017

Een super vakantie gehad! 14 dagen niets moeten, en van begin tot het einde genoten. Het vakantiepark is zuiver, en dat is ook van toepassing op de huisjes. Alle personeel werkt zich uit de naad om het hun gasten naar de zin te maken. Klein zwembad, maar wel op temperatuur. Direct aan het strand waar men ook drankjes serveerd. Het animatieteam, heeft een programma geschikt voor iedereen, en is ook met alle gasten in de weer. In de avond heerlijk uitbuiken of shoppen op de riante boulevard.

Is/zijn er ook minpuntjes? Ja, het alla carte restaurant is maar moeilijk te reserveren, daar zou het management eens naar moeten kijken. Ook het reserveren van tafels tijdens het diner voor de directeur en zijn vrienden is een klein minpuntje, omdat er betalende gasten daardoor niet op het buitenterras kunnen eten. Het eten is prima, netjes, goed gaar, wordt er niet ziek van, alleen variattie zou mogen. 14 dagen kip is eentonig, maar nogmaals dit is geen punt van kritiek op de keukenstaf.

Verder super! Alle personeel werkt heel hard en veel, maar kelner Süleyman is een echte klantenbinder. Wij vonden het zeer prettig dat hier hoofdzakelijk Nederlanders en Duitsers zijn.

paradijsje

fam van houwelingen, 5-8-2017

gezellig klein hotel je kamer is een huisje in een super mooi aangelegde tuin
Gereisd met partner in augustus 2017

Gastvrij (laagbouw) hotel, in een prachtig tuin

Christa, 2-8-2017

Zeer gastvrij (laagbouw)hotel, met ligging aan het strand en ongeveer 10 minuten lopen naar het oude centrum van Side. Prima kamers en super goede service van alle medewerkers. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voor ons niet erg, want wij houden meer van de zee. Ons zien ze zeker nog een keer terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top bestemming

Daisy, 28-7-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Het eten is goed ( bij het avond eten wel vaak het zelfde ) de bediening is perfect. Vooral Askin, Azat, Speedy, Nuki en de rest natuurlijk. Het animatie team is ook top om mee te praten en uit te gaan alleen er zijn niet zoveel activiteiten voor kinderen tussen de 10 en 15 jaar. De huisjes waren prima ook netjes schoon. Het centrum van side is op 5 min lopen ongeveer. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij een top vakantie hebben gehad en zeker nog eens terug gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2017

goed verzorgd, gemoedelijk resort

freebee, 27-7-2017

plus:

-vriendelijke bediening en vragen wat je wilt drinken zonder een fooi te verwachten

-kleinschalig resort

-gelegen aan strandboulevard met zwembad en strand dichtbij centrum (7 min)

-goede prijs-kwaliteit

-goed eten en drinken

-schone huisjes

-minibar word goed bijgevuld (wel diverse keren fooi gegeven )

- a la carte restaurant op mooie locatie

-badhanddoekenservice

min:

-kinderanimatie is minimaal (alleen minidisco, echter zonder uitstraling)

verdere animatie voor volwassen is iets meer zoals ochtendgym en darten (zwembad) en volleybal (strand).

-kleine huisjes met klein 2 persoonbed van ca 140cm

-tekortkoming meubilair (schuifdeurtjes douchecabine vallen steeds uit elkaar en wandkast waarvan deur steeds enorm klemde

-gehorige huisjes

-klein zwembad (wel schoon en netjes / goed onderhouden)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel met zeer gunstige ligging

Jack, 18-7-2017

Een goed "bijzonder" hotel dit Can garden beach.Bijzonder vanwege de huisjes en gelegen in een prachtige tuin. De huisjes zijn niet heel ruim maar prima te doen en worden goed schoongemaakt. Het eten is goed hoor, zeker de snackbar bij het zwembad waar het aanbod te over is. Zelfs in 5 sterren resort's heb je dit aanbod niet. ( wij kunnen het weten ) Het aanbod avond's in het restaurant was ook ok, het is tenslotte geen 5 sterren hotel. Wij hebben een aantal mensen gesproken die al jaren hier kwamen en ja, het was anders / minder als voorgaande jaren. Veel meer turkse mensen met jonge kinderen i.p.v. wat oudere nederlanders en duitsers.Het personeel is even vriendelijk en beleefd. Al met al hebben wij het heel leuk gehad een weekje in Can garden beach.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Can Garden Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Garden Beach scoort een 8.66 uit 10 op basis van 538 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: