Hotel Calido Maris *****

6,1

33 reviews over Hotel Calido Maris in het Nederlands

Volgend jaar 2018 is dit hotel 100 % Rus

Chris, 9-9-2017

Zwembad, glijbanen en hotelkamer zeer goed. Bijna helemaal gevuld met russen.

Eetzaal is oorlogsgebied, vieze tafels en niet afgeruimd. Personeel spreekt geen woord Engels. Eten redelijk. Sommig personeel onbeschoft. Lange wachtrijen voor drankje. Geen bediening. Kinderen die 20 min.in de rij moeten staan voor een ijsje. Belachelijk. Ik was met dochtertje van 5. Ik had binnen een halve dag ook zo'n geel bandje geregeld als de Russen en Turken. En bovendien via Turkse Nederlander en Hoofd Guest Relations een voorkeurs behandeling geregeld. Bovendien al staan er 30 aso Russen voor me, dan ga ik echt vooraan staan . Maar niet iedereen kan dat en durft dat, maar zo hoor je geen vakantie te vieren. Dit hotel is op plm. 1-5-2017 open gegaan en ken geen Hotel die in soort korte tijd zo'n negatief imago heeft opgebouwd. Beoordelingen van Nederlanders die dit een prima Hotel vinden kletsen uit hun nek. Volgend jaar 2018 zie je hier alleen nog maar 90 % Russen en 10 % Turken. Niet doen dus !!!!!

Nooit meer!!!!!!!

Hanneke, 3-9-2017

Wij hebben de vakantie er op zitten en hebben helaas een verkeerde keuze gemaakt.

We willen graag iedereen waarschuwen die overweegt naar dit hotel op vakantie te gaan.

Heel veel nadelen te noemen:

De kamer klopte niet met de boeking.

Verschrikkelijke Russen die nooit gehoord hadden van op je beurt wachten en asociale voorraden meenamen. Op de visavond hadden ze zelfs de kreeftjes in hun tas zitten (Het leek wel oorlog).

Het personeel aan de receptie was verschrikkelijk onbeleefd/onbeschoft.

Het personeel in het algemeen heeft ook veel moeite met de Engelse taal.

De ligging was verschrikkelijk in the middle of nowhere.

Er lag beschimmeld brood tussen de broden in het restaurant.

Er zou volgens de website een discotheek bij het hotel zijn. Die was er helemaal niet.

Airconditioning lekte op diverse plaatsen. De druppels vielen naar beneden en zorgden ook voor schimmel op het plafond.

Hotel is in de korte periode dat het open is al helemaal uitgewoond.

Er was geen normaal glas rosé of droge witte wijn te krijgen,

Personen met witte bandjes (met name Nederlanders) werden achtergesteld op gele bandjes. (met name Russen). Witte bandjes moeten langer wachten bij de bar.

Alleen maar buikklachten gehad door het eten.

Het strand heeft een ongezellige uitstraling evenals het hotel.

De kamers waren niet goed schoon: er lagen de eerste dag m&m's onder het bed van mijn dochter, die lager er op de 15e dag nog. Er lagen steentjes op het toilet, die lagen er op de laatste dag ook nog steeds.

Er zijn ook wel een paar pluspunten:

De hostess van de touroperator is helemaal top! Nadat we een verkeerde kamer hadden heeft ze alle moeite gedaan om een andere kamer te regelen. Helaas lukte dit niet omdat het hotel helemaal vol zat.

Het hotel heeft een mooi zwembad.

De a la carte restaurants waren wel leuk.

In het restaurant werkt een oudere man die alles deed om het ons naar de zin te maken. Hij dekte de tafel, zette water en fruit neer enzovoort. Echt heel aardig.

vreselijk

s, 23-8-2017

als je zin hebt in een vakantie vol russen die zich echt vreselijk misdragen is dit the place to be. het hotel is vrij nieuw en totaal uitgewoond . het zwembad is mooi. de receptie vreselijk onbeschoft, kregen niet de kamer die wij geboekt hadden en het hotel is zeker geen 5 sterren waard.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Vreselijk!!!

m, 21-8-2017

Samenvatting van wat touroperator op de website zet

* een oase van comfort en luxe (nou verre van dat en zeker geen 5 sterren)

*fijne ligging (je weet dat het niet centraal ligt, maar dit is echt een woestijn)

*iedereen vermaakt zich hier (je zal jezelf moeten zien te vermaken)

* het hotel zal u zeker niet teleurstellen ( dat doet hij vrijwel iedereen)

*u word hartelijk welkom geheten bij de receptie ( alles behalve dat, nog nooit zulke onaardige en niet meegaande mensen gezien)

*u drankjes besteld U bij de discobar ( er is geen disco, dus al helemaal geen bar)

*gratis wifi in de lobby (vergeet het maar, je kunt het kopen)

*Luxe verblijven? kies dan voor een 5 pers suite ( helaas heeft deze maar 4 bedden)

*minibar (hier staat serieus 1 fles water in!)

dit zijn de punten die niet kloppen op de site.

Verder: vies servies, lekkende airco's, agressieve russen, oorlog in het restaurant, beschimmeld brood en fruit,rijen voor drank enz enz

1 pluspunt: zwembad is super!

Nooit meer!

D, 14-8-2017

Dit hotel is nu 3 maand open en het ziet er uit alsof het al 10 jaar open is zo vies is de vloerbedekking al. Heel veel aso russen. Grijpen eten met hun handen. Condooms en maandverband op het strand soms wel 10 vieze borden moeten pakken voor dat er een schone tussen zit. Onbeschofte receptie. Bar in lobby gaat om 10 uur al dicht daarna alleen nog maar drinken te halen beneden en dan min een half uur in de rij. Wel nette kamers. En een mooi zwembad
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor een keer is het genoeg.

E. S., 3-8-2017

Eten is slecht en lange wachttijden. Daarnaast slecht gebakken. Rauwe vlees. Daartegen veel kip en vis. Heb voor een klein bordje kofte 45min in de rij gestaan tussen de rook. En was van binnen rauw. Kon de macaroni die ik bij me had gelijk weg gooien want die was koud geworden in tussentijd. Vrouw en kinderen waarin in tussentijd ook klaar met eten. Gelukkig hebben wij zelf hagelslag meegenomen voor de kinderen Kamers zijn ruim en mooi ingericht. Vloer wordt niet goed schoongemaakt. Dat heeft waarschijnlijk te maken doordat er weinig personeel rond loopt. Ook in de restaurant weinig personeel. Vaak zit je aan een tafel war de resten u van anderen nog staan Heb begrepen dat personeel massaal wegloopt hier. Vanwege de slechte werk omstandigheden en salaris. Zwembad is mooi en goed. En strand is ook goed. Voor een budget vakantie is het prima tussen alle aso Russen die overal voorkruipen. En bord volgooien en laten.

Prima voor 1x

Fam. Rijk, 2-8-2017

Kamer: familiekamer ruim, netjes en schoon iedere dag schone handdoeken.

Zwembad:

+ fijne zwembaden leuke glijbanen. apart kleuterbad met glijbanen.

Voldoende bedjes, parasols

glijbanen

- hygiene laat door gedrag van gasten te wensen over. Dit zou handiger georganiseerd kunnen worden: Op vaste punten karren plaatsen waar men vuil servies kwijt kan.

zelfde muziek fluitende entertainer

1 poolbar

Restaurant

+ eten voldoende in de stijl van side niet te vergelijken met Lara

- personeel komt onervaren over. Willen graag ten diensten zijn

mainrestaurant is massaal buiten is prettiger eten.

hygiëne door toedoen van gasten niet alles schoon er lijkt niet tegenaan te werken

+ genoeg ligbedden

-zee: bodem loopt stijl af ( kiezelbodem) met sterke branding

strandtent: hygiëne laat erg te wensen over, personeel stemt sfeer en muziek niet af op bezoekers

Hotel wat buiten stadjes ligt, georiënteerd is op Russen, spreken slecht engels/Duits.

Receptie onvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Superhotel!

Natasja, 2-8-2017

Mooi schoon hotel! Mooie omgeving....strand bij het hotel...leuke winkeltjes en een spa...lekker eten...

Mooi hotel

Sandra van wijk, 28-7-2017

Mooi hotel

Liging hotel is slecht en zeker voor mensen met rolstoel niet te doen

Sainitair bij zwembad is vies maar als je er wat van gaat zeggen wordt het gelijk opgepakt

Kamers zijn top eten is goed en lekker -- animatie ze zijn goed bezig

Nederlanders krijgen een wit bandje en de russen en turken en enz geel dat houdt in die krijgen voorrang en jij kan blijven wachten

Wij hebben een fijne vakantie gehad

Ook complimenten voor de reisleiding Evelien top jij bent een supervrouw

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi nieuw hotel

Monica, 28-7-2017

Hotel is super, niks op aan te merken,

Eten is super niks mis mee

alleen de ligging is niks overal ver vandaan. Ook krijgen mensen met een geel bandje voorrang op drank, zo wou ik lokale Baileys bestellen eerste dag zou ik het officiël niet mee krijgen maar daarna blijven proberen en nu kreeg ik het elke avond mee.

Zwembad is fantastisch,

Animatie word met de dag beter.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Calido Maris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calido Maris in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calido Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calido Maris scoort een 6.11 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: