Hotel Calido Maris *****

Matig

29 reviews over Hotel Calido Maris in het Nederlands

Nooit meer!

D, 14-8-2017

Dit hotel is nu 3 maand open en het ziet er uit alsof het al 10 jaar open is zo vies is de vloerbedekking al. Heel veel aso russen. Grijpen eten met hun handen. Condooms en maandverband op het strand soms wel 10 vieze borden moeten pakken voor dat er een schone tussen zit. Onbeschofte receptie. Bar in lobby gaat om 10 uur al dicht daarna alleen nog maar drinken te halen beneden en dan min een half uur in de rij. Wel nette kamers. En een mooi zwembad
Gereisd familie in augustus 2017

Voor een keer is het genoeg.

E. S., 3-8-2017

Eten is slecht en lange wachttijden. Daarnaast slecht gebakken. Rauwe vlees. Daartegen veel kip en vis. Heb voor een klein bordje kofte 45min in de rij gestaan tussen de rook. En was van binnen rauw. Kon de macaroni die ik bij me had gelijk weg gooien want die was koud geworden in tussentijd. Vrouw en kinderen waarin in tussentijd ook klaar met eten. Gelukkig hebben wij zelf hagelslag meegenomen voor de kinderen Kamers zijn ruim en mooi ingericht. Vloer wordt niet goed schoongemaakt. Dat heeft waarschijnlijk te maken doordat er weinig personeel rond loopt. Ook in de restaurant weinig personeel. Vaak zit je aan een tafel war de resten u van anderen nog staan Heb begrepen dat personeel massaal wegloopt hier. Vanwege de slechte werk omstandigheden en salaris. Zwembad is mooi en goed. En strand is ook goed. Voor een budget vakantie is het prima tussen alle aso Russen die overal voorkruipen. En bord volgooien en laten.

Prima voor 1x

Fam. Rijk, 2-8-2017

Kamer: familiekamer ruim, netjes en schoon iedere dag schone handdoeken.

Zwembad:

+ fijne zwembaden leuke glijbanen. apart kleuterbad met glijbanen.

Voldoende bedjes, parasols

glijbanen

- hygiene laat door gedrag van gasten te wensen over. Dit zou handiger georganiseerd kunnen worden: Op vaste punten karren plaatsen waar men vuil servies kwijt kan.

zelfde muziek fluitende entertainer

1 poolbar

Restaurant

+ eten voldoende in de stijl van side niet te vergelijken met Lara

- personeel komt onervaren over. Willen graag ten diensten zijn

mainrestaurant is massaal buiten is prettiger eten.

hygiëne door toedoen van gasten niet alles schoon er lijkt niet tegenaan te werken

+ genoeg ligbedden

-zee: bodem loopt stijl af ( kiezelbodem) met sterke branding

strandtent: hygiëne laat erg te wensen over, personeel stemt sfeer en muziek niet af op bezoekers

Hotel wat buiten stadjes ligt, georiënteerd is op Russen, spreken slecht engels/Duits.

Receptie onvriendelijk

Gereisd familie in juli 2017

Superhotel!

Natasja, 2-8-2017

Mooi schoon hotel! Mooie omgeving....strand bij het hotel...leuke winkeltjes en een spa...lekker eten...

Mooi hotel

Sandra van wijk, 28-7-2017

Mooi hotel

Liging hotel is slecht en zeker voor mensen met rolstoel niet te doen

Sainitair bij zwembad is vies maar als je er wat van gaat zeggen wordt het gelijk opgepakt

Kamers zijn top eten is goed en lekker -- animatie ze zijn goed bezig

Nederlanders krijgen een wit bandje en de russen en turken en enz geel dat houdt in die krijgen voorrang en jij kan blijven wachten

Wij hebben een fijne vakantie gehad

Ook complimenten voor de reisleiding Evelien top jij bent een supervrouw

Mooi nieuw hotel

Monica, 28-7-2017

Hotel is super, niks op aan te merken,

Eten is super niks mis mee

alleen de ligging is niks overal ver vandaan. Ook krijgen mensen met een geel bandje voorrang op drank, zo wou ik lokale Baileys bestellen eerste dag zou ik het officiël niet mee krijgen maar daarna blijven proberen en nu kreeg ik het elke avond mee.

Zwembad is fantastisch,

Animatie word met de dag beter.

Fijne vakantie

Samira en Jos, 25-7-2017

Wij gaan al jaren naar Turkije en ook altijd in deze regio, de regio is namelijk heel fijn! Dit was onze eerste keer in dit hotel en het beviel ons enorm! Het eten was gewoon goed, soms was het ontbijt of de lunch wat eentonig maar dat heb ik eerlijk gezegd bij bijna ieder hotel waar ik ooit geweest ben. De kamers zijn enorm (luxe) en de badkamers zijn ruim. We hadden de reviews gelezen op zoover en hebben even getwijfeld maar achteraf heel blij dat we dit hotel hebben geboekt.. We waren met een gezin van 3 kinderen (9, 14 en 17) en iedereen heeft zichzelf goed vermaakt! We hebben van 22 juni tot 30 juni verbleven in het hotel en ik heb niks negatiefs over mijn verblijf te zeggen.
Gereisd familie in juni 2017

Slechtste All-in Hotel ooit dus boek dit svp niet!

Jaap, 12-7-2017

Wij gaan al een paar keer pjaar op vakantie naar Turkije maar dit Hotel slaat op veel punten de plank volledig helemaal mis!. Diegeen die hier een 8, 9 of 10 neerzet als goed ervaren? Dat klopt van geen meter. Mensen die klagen krijgen een all-inn bandje van de receptie met de vraag of zij direct een goed revieuw neer willen zetten op Zoover. Wij deden dit niet bij mij nl. geen mensen in een fantasie sturen die er niet is. Vreselijk Hotel en super slecht eten. Bijna elke dag het zelfde. Kamers uitzicht op zee mooi. Zwembad mooi! Personeel knudde!. Te weinig personeel ook. Nog geen enkele keer bedient, een schoon tafeltjes gehad met bestel. Altijd zelf moeten dekken. In de avond buiten loopt er een oudere man die Duits praat, geef deze fooi en doet elke avond je tafeltje dekken! Winkeltje in het Hotel duur! Strand Knudde, ook het eten. Strandschoentjes vereist 500m lopen. Rijen lang dik om te mogen ontbijten, lunchen en dinner. Gaterver! Willen jullie boeken, trap er niet in!!!

Totale chaos

Bikec, 7-7-2017

Wij hebben voor eind juni 11 dagen geboekt. Er werd ons verteld dat dit een nieuw pas in mei geopend hotel zou zijn. Het bleek echter een oud hotel die gerenoveerd bleek te zijn, met een Russich eigenaar. Dit verklaart ook het voortrekken van de Russen. Wij zijn Turks en werden in ons eigen land gediscrimineerd. Wij reizen al jaren en hebben nog nooit zo een 5 sterren gezien, dit hotel is maar 1 ster waard. Er is geen airco in het restaurant en in de lobbybar. Het lijkt wel of ze het expres uitzetten. Als je ernaar vraagt lachen ze je uit en maken domme grapjes. Je moet bijna 40 minuten wachten op een drankje. Er staan honderd mensen in de rij voor 1 drankje met 1 man achter de bar. In het restaurant geldt het zelfde bijna half uur wachten in de rij voor eten, als je aan de beurt kwam zag je een lege schaal wat niet aangevuld wordt. Dessert gedeelte stelt niks voor alleen maar cake met een laagje siroop. Heel weinig eten en variatie. Als fruit heb je 2 schalen met appels en sinaasappels. Thats iT. Wij zijn na 3 dagen hier met spoed vertrokken naar een ander hotel. Hotel ziet er mooi uit van buiten met mooie zwembaden, maar je hebt geen verzorging en animatie. Echt een ramphotel. Mensen boeken ook massaal om bij aankomst. Zonde voor je geld.
Gereisd familie in juni 2017

Nooit meer!

Janssen, 5-7-2017

Geen sfeer, geen animatie in de avond, vol turken en russen, eten is ieder dag hetzelfde als je op tijd bent, want aanvullen is heel moeilijk hier. Tafels zijn smerig en drinkgelegenheden mag je een half uur aanschuiven want ieder met een wit bandje is een derde rangs toerist. Spreken geen Engels als je iets wilt vragen en zo kan ik nog 1000 dingen noemen om nooit meer te komen. Reisorganisatie een mail gestuurd, maar 2dagen later nog geen antwoord. Bedankt voor het verzieken van mijn vakantie!
Gereisd familie in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Calido Maris***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calido Maris in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calido Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calido Maris scoort een 6.45 uit 10 op basis van 31 reviews.