Hotel Bone Club Sunset *****

Zoover award

277 reviews over Hotel Bone Club Sunset in het Nederlands

Onze Ervaring.

Jacques Van Eynde, 22-9-2017

onze ervaring in turkije op het hotel Bone club sunset

Wij hebben dagen in het hotel verbleven het was onze eerste keer in turkije hier even een kort overzicht van wat wij vonden van het hotel.

Wij hebben 21 dagen genoten van het super mooie hotel en ook van het vriendelijk personeel als we iets vroegen stonden ze direct klaar.

onze kamer werdt alle dagen deftig onderhouden het eten vonden we iets minder maar het kon er nog door. het was wel alle dagen hetzelfde eten, kip met rijst en/of frietjes.

dat wordt je wel beu na 21 dagen.

maar goed, we zijn een aantal keren buiten het hotel gaan eten en dat was supper lekker, over animatie in het hotel aan het zwembad kan ik geen slecht woord zeggen het team was zo goed dat we ons supper geamuseerd hebben en alle dagen waren die mensen met iedereen bezig.

voor mij krijgen ze dan ook een dikke 10! we waren eens aan de overkant gaan zien om een wagen te huren en wat trips te boeken, daar kwame we een zekere Omar tegen die bleek ons super tof te zijn maar na 10 dagen wisten we dat dit niet zo was ik raad jullie aan om zeker daar niets te boeken of te huren.

die mensen zetten je in het zak zonder dat je het weet zo hadden we een wagen gehuurd en op een zekere dag kwam die Omar vragen of hij onze auto mocht gebruiken omdat wij hem toch niet nodig hadden dachten we we geven hem de sleutel zodat hij die kon gebruiken. maar die zelfde dag rond 15uur kregen we een telefoontje dat de wagen in beslag genomen was door de politie, wat bleek nu die Omar reed daar rond zonder een rijbewijs terwijl hij wel van de firma is waar de huurwagen van komt. natuurlijk moesten wij 200€ takelkosten betalen omdat wij die auto gehuurd hadden bij de firma en om onze goede wil te tonen hem toch hadden mee geven aan Omar die de wagens verhuurd omdat we hem vertrouwde. maar dit is weer een goede les voor de volgende keer.

dus mensen kijk goed uit dat je zeker niet huurt bij verhuurder van een zekere Omar.

Gereisd met partner in september 2017

leuke vakantie gehad !!!!

augustus 15-8, 8-9-2017

Omgeving is goed!!! einde van de straat een bazar en met een busje zo in Side of manavgat locatie mag je geen laag cijfer voor geven dat weetje immers voor je gaat boeken.Schoonmaak was ook top kamer iedere dag netjes.Russen ,engelsen die heb je overal op je eigen tafel kijken helpt heel goed😉 strand lekker rustig weinig stenen in de zee het busje is ideaal.Er word behoorlijk geklaagd over de eetzaal in de beoordelingen wij hadden iedere avond een schone tafel met bestek en ons drinkeb werd iedere dag gehaald (wij gingen eten om 19 00 en zaten buiten ) animatie top mijn zoon 17 jaar heeft zich goed vermaakt met darten en waterpolo !! winkeltjes in hotel zijn niet overdreven duur wat wel jammer is dat de wifi behoorlijk ruk is maar op de hoek van de straat haal je een kaartje voor 24 euro en heb je 5 gb aan internet ..een andere tip laat eens een fotoshoot maken leuke mensen niet opdringerig en je bepaald zelf hoeveel foto's je wil kopen dat heb ik weleens anders meegemaakt....

Niet meer wat het was.

Ton en Irma, 31-8-2017

Kamers,vriendelijkheid personeel en schoonmaak geweldig. Het eten is niet meer wat het geweest is. Oud brood bij het ontbijt en de middernachtsoep. Verder is er van alles veel minder keus en ook de kwaliteit is stukken minder. Heel erg jammer. Dit was voor ons de derde keer dat we hier waren, maar een vierde keer komt er op deze manier niet. Erg voor al die hardwerkende mensen die zo graag willen en die we dus niet meer zien,waarschijnlijk Door verkeerde bezuinigingen.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig!

Pien, 30-8-2017

Voor de 4de keer dit hotel(met 2 kinderen van nu 6 en 12) en weer super! Het animatieteam was weer top. Klachten kan ik me niet in vinden, en ned. die wij troffen ook niet. Soms waren de bedjes bij t zwembad n probleem maar hadden wij in alle resorts. Er waren ned fam. met 2 kinderen die 8 bedjes reserveerden, 4 in de zon, 4 in de schaduw, tja..t eten is wat eentonig, maar iedere dag kip, lam en vis. Je kunt 5 dagen anders eten als je niet zoals ik, alles op 1 dag wil eten:)

Personeel top, de kamers schoon. Wij vonden de ligging van onze kamer niet fijn, meteen andere kamer. Drank wordt meestal niet geserveerd maar als je dat wilt moet je misschien niet naar n all incl gaan. En soms ligt er geen bestek als n tafel is afgeruimd, er staan bestekbakken dus ook dat hoeft geen probleem te zijn. Wij vinden het fijn dat het kleinschaliger is dan waar wij voorheen kwamen, je hebt overzicht. Ik denk dat bij sommigen t verwachtingspatroon wat bijgesteld mag worden, prijs/kwaliteit is super!

wij gaan nooit meer!!!!

rene, manuela en robin, 21-8-2017

Dit hotel wordt door de touroperator geprezen.....Helaas zijn ons bevindingen anders. Om half 6 uit bed voor bedjes want daarna is er geen plek meer. 80% is rus en die pikken en je bedje en je handdoek, vreselijk volk met weinig fatsoen. Het eten is slecht. Ontbijt staat 1 dame voor de pannenkoeken en eieren voor het hele hotel. Gekookte eieren niet gaar en ook de gebakken eieren hebben nog veel snot. Waanzin gewoon half uur wachten en de russen gaan voor. Het avond eten is ook niets. Buiten 1 grill met vlees voor het hele hotel. Op is op en hier gaan ook de russen en turken voor. Wij wachten netjes een half uur, en dan is het op!!!! na 10 minuten komt er nieuw vlees uit de keuken....dus weer wachten. Vlees is of niet gaar of tussen de grill gevallen.. Klachten bij de receptie worden niet serieus genomen en er is veel te weinig bediening. Geen bestek en overvolle tafels. Geen bediening voor je drankjes, dus zelf alles bij elkaar halen. Animatie is er weinig, 1x per week het zwembadspel, darten en zumba iedere dag. Zij doen echt hun best!!!!! Iedere dag gaat het brandalarm tussen 7 en 8 uur af, 2x per week geen stromend water in de douche (na 20 minuten weer wel) en op de dag van vertrek niet mogelijk om met meerdere mensen een kamer aan te houden. Personeel bij de receptie boeit het echt niet, en dat stralen ze ook uit. 12 dagen is dan echt te lang. Voor ons nooit meer!!!!!.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeker geen 5 sterren waardig, niet naar toe gaan!.

Richard Duijzers, 20-8-2017

In dit hotel werkt men nog met aapjes aan lijntje,geen moraalridder maar dit in 2017?Management zwaar ondermaats, bar zwembad om 16.00 dicht, tafels niet af geruimd, dus zelf je tafel dekken, variatie in eten zeer teleurstellend behalve bbq maar dan moet je wel 30min. geduld hebben. Vroeg opstaan om plek aan zwembad te hebben.tekortkomingen door mismanagement. Met een groep klachten neergelegd bij hostess en manager maar helaas was de manager niet bereid om samen met ons serieus te kijken, hij liet zich niet zien na het uiten van klachten. Slechts dat 5 sterren iets anders betekent als service en dat hij geen personeel kan krijgen, ik zou dan op zijn minst verwachten dat hij dan zelf de leiding neemt maar helaas. Ik ga zo'n 4 x per jaar naar Turkije en altijd 5 sterren maar dit heb ik nog niet ervaren. Kamer was overigens prima, WiFi was ontoereikend soms deed een simpele WhatsApp er 2,5 uur over om verstuurd te worden. Beste van gemaakt,zeker niet meer terug naar dit hotel.

3 sterren waard

Get, 18-8-2017

Helaas voor de eerste keer slecht hotel getroffen in Turkije. Leuk zwembad met glijbanen. Ideale ligging. Vanuit het hotel loop je zo een gezellig centrum in.

Transferbusje naar het strand werkt goed.

Bedjes aan het zwembad zijn idd om 06 uur al vol. Wij vertikken het om handdoekje te leggen, dus helaas geen plek. Als je dan een parasol wil pakken bij een tafeltje wordt je in het turks uitgescholden door een waarschijnlijk overspannen hoofdober. De jonge gastjes doen hun best, maar lopen volgens mij allemaal op hun tenen. Gescheurde en vuile kleren.

Vanaf dag 3 onze jongste dochter ziek geworden. Helaas volgde de zoon en ons gehele reisgezelschap. Diarree en overgeven. Inderdaad alleen maar kip gezien en vaak ook nog rauwe. (Die we uiteraard niet gegeten hebben).

Wij denken dat we door dit hotel ziek geworden zijn, dus hebben dit ook bij de reisleiding gemeld.

Zeker geen aanrader. Zonde!

nooit meer

crow crow, 16-8-2017

Iedere mrg opstaan van 6 uur om nog een bedje aan het zwembad te hebben of vroeger? Ontbijt was ok. Animatie is ok animatoren doen hun best.S'middags en S'avonds ieder keer hetzelde eten kennen maar een ding is kip en kip.Geen management aanwezig ver te zoeken en personeel te kort.Heel lange wachttijden in het restaurant en zeker buiten om aan te schuiven voor een stukje vlees vd bbq 45 min.Personeel niet opgeleid lopen er als kippen bij.Hygiene kamer werden alleen volbracht met een fooi.Heel jammer voor dit hotel ,maar voor ons het slechtste ooit in turkije.Buiten op 100 m een leuke bazaar ,veel winkeltjes .Voor ons is dit maar een 3 ster waardig.Nooit meer.
Gereisd met partner in juli 2017

Teleurgesteld

Mike, 15-8-2017

De kamer van ons was netjes en was schoon.Het personeel was erg vriendelijk!

Het Animatie team was top ze deden onwijs hun best om de mensen te vermaken.

Alleen het budget wat ze hadden gekregen was nihil.Daarom waren sommige avonden onder de maat Qua invulling.Het zwembad 3x was dik voldoende.Ook de 3 glijbanen vonden de kinderen geweldig. verder was het gehele hotel netjes en schoon van binnen.Nu de negatieve dingen.De bazen van het hotel buiten het personeel heel erg uit!!Daarom ziet het personeel er erg moe uit maar dat proberen ze toch niet aan de mensen uit te stralen 14 tot 18 uur per dag 6 dagen lang tegen een vergoeding van 300 euro pm.Het Eten was voor ons echt onder de maat!Hele week heel veel kip gegeten!In alles werd bijna kip verwerkt.Als compensatie wel 4 dagen bbq gehad.Het eten was niet altijd warm.Rondom het hotel weinig te doen je zit een beetje in een uithoek.Wel om de hoek een taxi standplaats en ook een bushalte waar de dolmus stopt en die je naar Side stad brengt of naar het iets verdere plaatsje Manuvgat heen brengt voor 1 euro vergoeding.Om naar het strand te willen gaan wordt je per busje heen gebracht gaat om de 15 min en weer netjes terug gebracht.Busje rijdt van 09.00 uur tot 18.00 uur.Lopen is 10 minuten.Ondanks mijn negatieve geef ik dit hotel een 7!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar!!!

Shir, 15-8-2017

Wij hebben in dit hotel van 30/7 tm 13/8 gelogeerd. Kamers zijn schoon en algemene hygiene is ook ok maar t eten is niet divers. Ben zelf hierdoor 3 dagen aan de diarree geweest. Een vriendin van mij die meereisde met ons is zelfs na 3 dagen opgenomen geweest in t ziekenhuis omdat zij een bacterie had opgelopen vanwege het eten in jet hotel. Elke dag bijna t zelfde vlees is vaak rauw of te hard doorgebakken. eten wordt niet goed aangevuld op is op. Animatie is niet veel aan wordt door 2 personen verzorgd deze doen overigens erg hun best. Veel russen die totaal niet gemanierd zijn en echt schijt hebben aan alles. Niemand die iets zegt over de voedselverspilling door de russen die gewoon te veel pakken dan dat ze op kunnen. Hotelpersoneel zegt hier overigens niets over. Wij gaan hier noooooit meer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bone Club Sunset bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bone Club Sunset in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bone Club Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bone Club Sunset scoort een 8.94 uit 10 op basis van 430 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: