Hotel Bone Club Sunset *****

Hotel Bone Club Sunset *****
8,9

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bone Club Sunset***** bij :

273 reviews over Hotel Bone Club Sunset in het Nederlands

wij gaan nooit meer!!!!

rene, manuela en robin, 21-8-2017

Dit hotel wordt door de touroperator geprezen.....Helaas zijn ons bevindingen anders. Om half 6 uit bed voor bedjes want daarna is er geen plek meer. 80% is rus en die pikken en je bedje en je handdoek, vreselijk volk met weinig fatsoen. Het eten is slecht. Ontbijt staat 1 dame voor de pannenkoeken en eieren voor het hele hotel. Gekookte eieren niet gaar en ook de gebakken eieren hebben nog veel snot. Waanzin gewoon half uur wachten en de russen gaan voor. Het avond eten is ook niets. Buiten 1 grill met vlees voor het hele hotel. Op is op en hier gaan ook de russen en turken voor. Wij wachten netjes een half uur, en dan is het op!!!! na 10 minuten komt er nieuw vlees uit de keuken....dus weer wachten. Vlees is of niet gaar of tussen de grill gevallen.. Klachten bij de receptie worden niet serieus genomen en er is veel te weinig bediening. Geen bestek en overvolle tafels. Geen bediening voor je drankjes, dus zelf alles bij elkaar halen. Animatie is er weinig, 1x per week het zwembadspel, darten en zumba iedere dag. Zij doen echt hun best!!!!! Iedere dag gaat het brandalarm tussen 7 en 8 uur af, 2x per week geen stromend water in de douche (na 20 minuten weer wel) en op de dag van vertrek niet mogelijk om met meerdere mensen een kamer aan te houden. Personeel bij de receptie boeit het echt niet, en dat stralen ze ook uit. 12 dagen is dan echt te lang. Voor ons nooit meer!!!!!.
Gereisd familie in augustus 2017

Zeker geen 5 sterren waardig, niet naar toe gaan!.

Richard Duijzers, 20-8-2017

In dit hotel werkt men nog met aapjes aan lijntje,geen moraalridder maar dit in 2017?Management zwaar ondermaats, bar zwembad om 16.00 dicht, tafels niet af geruimd, dus zelf je tafel dekken, variatie in eten zeer teleurstellend behalve bbq maar dan moet je wel 30min. geduld hebben. Vroeg opstaan om plek aan zwembad te hebben.tekortkomingen door mismanagement. Met een groep klachten neergelegd bij hostess en manager maar helaas was de manager niet bereid om samen met ons serieus te kijken, hij liet zich niet zien na het uiten van klachten. Slechts dat 5 sterren iets anders betekent als service en dat hij geen personeel kan krijgen, ik zou dan op zijn minst verwachten dat hij dan zelf de leiding neemt maar helaas. Ik ga zo'n 4 x per jaar naar Turkije en altijd 5 sterren maar dit heb ik nog niet ervaren. Kamer was overigens prima, WiFi was ontoereikend soms deed een simpele WhatsApp er 2,5 uur over om verstuurd te worden. Beste van gemaakt,zeker niet meer terug naar dit hotel.

3 sterren waard

Get, 18-8-2017

Helaas voor de eerste keer slecht hotel getroffen in Turkije. Leuk zwembad met glijbanen. Ideale ligging. Vanuit het hotel loop je zo een gezellig centrum in.

Transferbusje naar het strand werkt goed.

Bedjes aan het zwembad zijn idd om 06 uur al vol. Wij vertikken het om handdoekje te leggen, dus helaas geen plek. Als je dan een parasol wil pakken bij een tafeltje wordt je in het turks uitgescholden door een waarschijnlijk overspannen hoofdober. De jonge gastjes doen hun best, maar lopen volgens mij allemaal op hun tenen. Gescheurde en vuile kleren.

Vanaf dag 3 onze jongste dochter ziek geworden. Helaas volgde de zoon en ons gehele reisgezelschap. Diarree en overgeven. Inderdaad alleen maar kip gezien en vaak ook nog rauwe. (Die we uiteraard niet gegeten hebben).

Wij denken dat we door dit hotel ziek geworden zijn, dus hebben dit ook bij de reisleiding gemeld.

Zeker geen aanrader. Zonde!

nooit meer

crow crow, 16-8-2017

Iedere mrg opstaan van 6 uur om nog een bedje aan het zwembad te hebben of vroeger? Ontbijt was ok. Animatie is ok animatoren doen hun best.S'middags en S'avonds ieder keer hetzelde eten kennen maar een ding is kip en kip.Geen management aanwezig ver te zoeken en personeel te kort.Heel lange wachttijden in het restaurant en zeker buiten om aan te schuiven voor een stukje vlees vd bbq 45 min.Personeel niet opgeleid lopen er als kippen bij.Hygiene kamer werden alleen volbracht met een fooi.Heel jammer voor dit hotel ,maar voor ons het slechtste ooit in turkije.Buiten op 100 m een leuke bazaar ,veel winkeltjes .Voor ons is dit maar een 3 ster waardig.Nooit meer.
Gereisd met partner in juli 2017

Teleurgesteld

Mike, 15-8-2017

De kamer van ons was netjes en was schoon.Het personeel was erg vriendelijk!

Het Animatie team was top ze deden onwijs hun best om de mensen te vermaken.

Alleen het budget wat ze hadden gekregen was nihil.Daarom waren sommige avonden onder de maat Qua invulling.Het zwembad 3x was dik voldoende.Ook de 3 glijbanen vonden de kinderen geweldig. verder was het gehele hotel netjes en schoon van binnen.Nu de negatieve dingen.De bazen van het hotel buiten het personeel heel erg uit!!Daarom ziet het personeel er erg moe uit maar dat proberen ze toch niet aan de mensen uit te stralen 14 tot 18 uur per dag 6 dagen lang tegen een vergoeding van 300 euro pm.Het Eten was voor ons echt onder de maat!Hele week heel veel kip gegeten!In alles werd bijna kip verwerkt.Als compensatie wel 4 dagen bbq gehad.Het eten was niet altijd warm.Rondom het hotel weinig te doen je zit een beetje in een uithoek.Wel om de hoek een taxi standplaats en ook een bushalte waar de dolmus stopt en die je naar Side stad brengt of naar het iets verdere plaatsje Manuvgat heen brengt voor 1 euro vergoeding.Om naar het strand te willen gaan wordt je per busje heen gebracht gaat om de 15 min en weer netjes terug gebracht.Busje rijdt van 09.00 uur tot 18.00 uur.Lopen is 10 minuten.Ondanks mijn negatieve geef ik dit hotel een 7!

Gereisd familie in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar!!!

Shir, 15-8-2017

Wij hebben in dit hotel van 30/7 tm 13/8 gelogeerd. Kamers zijn schoon en algemene hygiene is ook ok maar t eten is niet divers. Ben zelf hierdoor 3 dagen aan de diarree geweest. Een vriendin van mij die meereisde met ons is zelfs na 3 dagen opgenomen geweest in t ziekenhuis omdat zij een bacterie had opgelopen vanwege het eten in jet hotel. Elke dag bijna t zelfde vlees is vaak rauw of te hard doorgebakken. eten wordt niet goed aangevuld op is op. Animatie is niet veel aan wordt door 2 personen verzorgd deze doen overigens erg hun best. Veel russen die totaal niet gemanierd zijn en echt schijt hebben aan alles. Niemand die iets zegt over de voedselverspilling door de russen die gewoon te veel pakken dan dat ze op kunnen. Hotelpersoneel zegt hier overigens niets over. Wij gaan hier noooooit meer terug.

Niet zo goed

Sandra, 9-8-2017

Voor het tweede jaar in dit hotel, het is heel erg achteruit gegaan en is zeker geen 5 sterren meer waard.Elke dag kip te eten en de hygiene is ook niet al te best. De pluspunten van dit hotel is de ligging (vlakbij de bazaar) en het personeel is top!
Gereisd familie in juli 2017

Teveel op zoover aangegeven dan wat het waard is

Fan De vadder, 5-8-2017

Hygiene is tiptop , kamers Ok , personeel vriendelijk ( zaal bar animatie) avondeten is maar van 19 tot 21 u maar als er iets op is om 20.30u word dit niet meer aangevuld zelfs geen suiker voor dessert ? Iedereen komt om 19 u eten en de tijd is tekort om iedereen te bedienen op 1,5 u vaak lange wachtrijen aan de bbq (1) te weinig personeel bv kapster en pedicure in de dag en s'avonds staat ze betalende suikerspin te verkopen 🤔 In glas getrapt in zwembad en laten verzorgen bij student ( = geen dokter) die geen Engels verstaat was een soepje die plakker rond mijn teen .. animatie is nogal flauw , maar doen hun best .. ook weer maar 2 personen . Avondschows zijn Afrikaanse dans of kareoke of muziek kwis . Kortom zeker geen 5 sterren waard , ook heel klein
Gereisd familie in augustus 2017

Hotel zelf kon beter, de rest eromheen was top.

Cristel, 30-7-2017

Hotel viel wat tegen. Hygiëne en eten was ok, maar niet meer dan dat. De eerste week was 90% van de gasten Rus en die hebben blijkbaar toch andere normen en waarden dan de rest. Het hotel is een jaar geleden van eigenaar gewisseld en dat is het niet ten goede gekomen. Het personeel was heel vriendelijk en deden echt hun uiterste best. Ook het animatie team was geweldig, zij hebben er oa voor gezorgd dat t, ondanks t hotel, een super vakantie werd. Zij verdienen een 10.

In de buurt is ook genoeg te doen, leuke bazaar om de hoek en verschillende leuke tripjes gedaan. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd familie in juli 2017

de 6e keer in dit hotel, waarschijnlijk niet meer.

Ruud en Joke, 29-7-2017

De kamers zijn prima, het personeel doet hun stinkende best, maar is onderbezet waardoor er lange rijen ontstaan bij de bar en het buffet en waardoor er op het terras wel het een en ander aan hygiene te wensen overlaat. Was voorheen niet zo. Het eten was minder dan voorheen. Erg waren erg veel Russen en die hebben toch andere gewoontes en manieren dan de westeuropese toerist. Het was nog steeds goed vertoeven maar ik ben bang dat het elk jaar minder gaat worden. Voor de mensen die geanimeerd willen worden het animatie team is geweldig.

Erg jammer, het is ontzettend Russisch georienteerd.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bone Club Sunset in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bone Club Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bone Club Sunset scoort een 8.94 uit 10 op basis van 426 reviews.