Hotel Blue Waters Club & Resort *****

Blue Waters Club & Resort

291 reviews over Hotel Blue Waters Club & Resort in het Nederlands

Kan veel beter, enorm veel werkpunten

Cm, 16-9-2017

Ruim hotel,mooie accommodatie maar verouderd. De service van personeel is ondermaats. Ze hebben geen zin om te werken, spreken je constant aan in het duits.(vooral Duitstalig publiek) we zijn voor de 7e maal naar Turkije geweest maar dit hebben we nog nooit gezien.

Buffet is goed voor ons een 7,5 qua smaak. Alleen jammer dat er alleen maar tafels van 8 personen zijn. Geeft een reftergevoel

Coctails meer siroop dan wat anders bijna niks van ijs in de cocktails. Ook geen internationale dranken in de all inn dranken ook zeer beperkt voor een 5 sterren.

A la carte trok op niks!!! Eten koud! Personeel stopte voor zichzelf eten weg nee dit kan echt niet.

Hygiëne van hotel is wel in orde, alles wordt goed onderhouden.

Animatie goed, ook veel te doen voor kinderen.

Voor ons is dit een 4 maar geen 5 sterren hotel. Er zijn veel betere 5 sterren hotels...

Gereisd met partner in september 2017

Super resort

An, 7-9-2017

Echt super locatie. Heel proper. Iedereen heel vriendelijk. Lekker eten en zeker genoeg keuze. Met de dolmus 10 min naar Side. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

schamp mario, 10-8-2017

Heel groot en mooi resort,vriendelijk en behulpzaam personeel,heel uitgebreide buffetten zowel bij ontbijt,middagmaal en avondmaal,wij hebben trouwens bij aankomst een upgrade gekregen van een tuinkamer naar een luxe familiekamer in het nieuw bijgebouw,heel goed onderhouden tuinen en omgeving,heel leuke strandomgeving,kortom die het daar niet goed vind is niet veel gewoon,als er een minpuntje bij hoeft heb ik er eentje,is nogal redelijk ver van de luchthaven gelegen maar terwijl ge op de bus zit kunt ge nog een dutje doen,tot besluit voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Ruim opgezet kindvriendelijk hotel

Marita, 5-8-2017

Samen met man en zoontje van 7 zijn we 8 dagen in dit hotel geweest.

Blue Waters is een mooi, net en ruim opgezet hotel. Vanaf het vliegveld Antalya een uur rijden met de taxi. 120,- retour. Met de bus doe je er veel langer over. Dus prive-vervoer is een absolute aanrader.

Ligging is direct aan het strand. Er is een eigen pier bij met een bar en ligbedjes. Ook op het kiezel/zandstrand voldoende ligbedjes.

Op 10 minuten afstand ligt de stad Side. Deze is gemakkelijk te bereiken met de Dolmus bus, waarvan de halte tegenover het hotel is. 1 euro pp. Terug namen we en taxi voor 10,-. Leuk om 's avonds heen te gaan. Veel souvenierwinkeltjes met kleding, sieraden, aardewerk etc. Doe je inkopen in de zijstraatjes en niet de hoofdstraat. Scheelt veel geld.

De bazaar van Manavgat ligt op 10 min. en kost 8,-per taxirit. Aanrader voor de liefhebber van lederwaren. Deze markt is op maandag en donderdag vanaf 8 uur.

Kamers zijn zeer schoon en netjes. Badkamer met regendouche. We kregen een gratis upgrade. Ipv een familiesuite met aparte slaapkamer, kregen we 2 tweepersoonskamers gescheiden met een tussendeur.

All-in service is goed, maar zonder wifi 15,- en zonder goede cocktails. De gratis cocktails waren erg waterig en smaakten allemaal hetzelfde. Was een tegenvaller.

Eten in buffetvorm of a la carte. Buffet is goed, maar vaak hetzelfde. Soms weinig smaak, waardoor we geregeld de zoutpot nodig waren. Vooral koude gerechten veel keus, maar minder keus bij warme gerechten. Nagerecht wel zeer veel keus. Helaas geen mayonaise of knoflooksaus.

3 grote zwembaden met mooie glijbanen. Het hotel zat niet volgeboekt toen wij er waren, dus er was genoeg ruimte in het zwembad. Helaas was ook hier handdoekje leggen 's morgens. Rondom het grootste zwembad met de meeste schaduw lagen al heel vroeg de handdoeken op de bedjes.

Het hotel is kindvriendelijk. Veel glijbaantjes voor de allerkleinsten. Bij de glijbanen was altijd een badmeester aanwezig voor de veiligheid. Bij de rest van de zwembaden niet.

Hygiene in dit hotel is zeer goed.

Ook aandacht voor allergieen. Hier wordt meteen bij het inchecken al om gevraagd. Ons zoontje heeft een ernstige ei-allergie. Dit werd op een papiertje in het Turks opgeschreven, zodat we dit in het restaurant konden laten zien. De chefkok liep met ons langs het buffet voor uitleg.

Al met al een geslaagde vakantie. Aanrader voor de all-inclusive vakantieganger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overwegend tevreden

DE VOLDER, 3-8-2017

Wij verbleven in de vernieuwde kamers in het hoofdgebouw. Mooie kamer (heel de dag airco), voor ons 3 groot genoeg met onze 3-jarige dochter, maar misschien te klein voor een gezin met een ouder kind,aangezien ze op een zetelbedje moet slapen. Kamer was wel niet elke dag gepoetst. Iedere dag uitgebreide buffetten en op elk uur van de dag wel iets om te eten. Glazen niet proper! Watersport aan strand niet aan te raden, vroegen voor parasailing en ze wilden dit niet doen, kwamen met smoesjes af dat er te veel wind was terwijl er naast ons hotel wel geparasaild werd..

Animatie 's avonds kan ook beter, was meer ambiance in hotel naast ons.

Obers doen wel goed hun best om je te bedienen naar wens! Zeer kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten voor hen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Waanzinnig goed

Alida Diana Hamelijnck, 12-5-2017

Heerlijk all inclusive resort met veel sportfaciliteiten. Voor een gezin met 2 kinderen ideaal. eigen prive strand, jet ski's en zeilbootjes voor de deur. verder voetbal tennis, squash,vollyball, pingpong en nog veel veel meer leuks

Het eten is erg goed en heel veel keus, voor ieder wat wils. alle drankjes ook all inclusive. voor de liefhebbers is er 's avonds ook nog animatie etz. Er zijn genoeg barretjes en hoekjes op het resort om gewoon lekker te zitten en wat te drinken.

Het toeristische dorpje Side ligt om de hoek (10 euro met de taxi). hier de gebruikelijke winkeltjes met de spullen die je overal tegen komt.

Wij zijn hier nu 2x geweest en willen in de toekomst zeker weer gaan..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Het beste resort tot nu toe!

Van hout, 8-5-2017

Blue Waters is het mooiste, grootste, groenste, netste resort in Turkije. Inmiddels hebben we meerdere resort bezocht in Turkije maar dit blijft met top onze favoriet. Net terug van Blue Waters en weer was het fantastisch. Goed eten, goede kamers, schoon, heeeel schoon waar je ook komt, zeer leuk personeel, top bediening, hoeveel superlatieve moet ik hierop loslaten. Ook hebben we niets gemerkt van spanningen in het land, datgene we vernemen via de media. We hebben weer genoten van 2 weken Turkije, prachtig weer en bijzonder vriendelijke mensen. Helaas blijven er veel toeristen weg, want dat verdienen deze hardwerkende mensen niet.

Ga met een gerust hart naar Turkije en kies voor dit geweldige resort Blue Waters.

Prijs kwaliteit is trouwens perfect. Daarover kunnen wij inmiddels wel oordelen.

Wat we niet goed vinden.......dat kunnen we echt niet bedenken bij dit resort.

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch resort voor familie met kinderen.

Herrebaut, West Vlaanderen, 21-7-2016

Positief: groene omgeving, extreem net, lekkere gevarieerde keuken, voldoende te doen, dichtbij strand

Negatief: wifi te betalen ondanks dure all inn/kleine zaken ook te betalen vb knutselwerkje, ponyritje 10 euro, veel trappen (buggy) en GEEN nederlandstalige animatie voor kleine kids

all in vrij duur vonden wij ivm andere resorts die wij reeds deden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldig!

fam van Kalken, 20-5-2016

Heerlijk ruim opgezet groen resort. Alles ontzettend schoon. We hadden een kamer in het clubgedeelte wat zeker met kinderen ideaal is.

Vriendelijk personeel eten is zeer goed en voldoende keus. Er was genoeg vermaak voor de kinderen ook door de kids club. Goede shows s'avonds, gezellige sfeer. Het strand is ook hier schoon en goed onderhouden voldoende ligbedjes zo ook bij het zwembad. Je kunt heerlijk ontspannen in het spa (massages, hamam)

We begrijpen dat mensen hier vaker naar terug keren. Dit hotel blijft ook op ons lijstje staan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Helemaal Top

Van hout, 7-5-2016

Wij zijn net terug van Blue Waters. Voor de elfde keer waren we in dit resort. En zeker niet de laatste keer. zo'n prachtig mooi, super onderhouden en groot resort vind je nergens. Groen, ruim, alle faciliteiten, goed eten, geweldige kinderclub, goede shows, vriendelijk personeel, ...... Wij vinden dit niet terug in andere resorts die wij bezocht hebben.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Waters Club & Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Waters Club & Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Waters Club & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Waters Club & Resort scoort een 8.98 uit 10 op basis van 300 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: