Appartement Berk Suite ***

Appartement Berk Suite ***
7,2

11 reviews over Appartement Berk Suite in het Nederlands

denise adamo, 26-2-2008

het was een top vakantie we hebbe het harstike leuk gehad we werde met grote glimlachen ontvangen en met cocktails eten was niet eens slecht

mensen zeuren gewoon de mannerger was harstikke aardig hij heeft ons zelfs mee genomen een dagie naar atalya er word vaak de zelfde muziek gedraait ma na dat wij er waarde zette we zelf andere muziek op er werd prima schoon gemaakt we zaten eerst op etage 4 ma na 20 keer trappe gelopen waren we het zat er ginge mensen weg op eerste etage en we werden meteen verplaats miss is het niet comfortabel maar wel een 10 voor gastvrijheid

Gereisd anders in februari 2008

anna, 25-8-2005

thanks berk suite hotel...

Hemant & Ragani, 22-8-2005

Ons vakantie is vreselijk begonnen. We kwamen 05.00 uur aan in het Hotel en werden naar een ander hotel gestuurd genaamd Berk Hotel. Volgens de receptie hetzelfde als Berk Suite hotel. De kamer zag er vreselijk uit. Gewoon smerig! Ik heb moeten smeken voor een kamer in het Berk Suite hotel waar ik recht op had. Na veel gehuil heb ik mijn kamer uiteindelijk gekregen. De manager is een hele onaardige man. Maar de rest van het personeel was aardig. Door wat er op de eerste dag allemaal gebeurd was is mijn vakantie verpest. Maar het Berk Suite Hotel is een mooi hotel. Groot zwembad en goed bereikbaar. Het eten was smerig! Maar buiten is er genoeg te eten. Mijn kamer werd wel goed schoongehouden. Alleen kreeg je om de 3 dagen een schone handdoek. Ik kom hier NOOIT meer terug!!!! Dus GEEN BERK SUITE HOTEL!!!!

Ellen, 13-8-2005

Als je veel luxe wil (wat wij in Nederland vanzelfsprekend vinden) moet je hier niet naar toegaan. Het hotel is eenvoudig en heeft gebreken.Het eten is turks en eenvoudig.Maar genoeg restaurantjes in de buurt om iets anders te eten. Het personeel is zeer vriendelijk en doet erg zijn best voor je.Wij vonden het erg leuk en gezellig. Hebben een leuke vakantie gehad. Ook het prive strand was heerlijk met leuk personeel.de omgeving vele winkeltjes en Side zelf is erg mooi.

Barbara, 10-8-2005

Zeer slecht hotel,zeker geen 3 sterren! De kamer was erg smerig en het eten ronduit slecht. Het zwembad was ok, alleen erg veel chloor. Met monique en carlo hadden wij het leuk! Het personeel deed erg zijn best, maar er werd weinig gedaan aan ons geklaag. Na 6 nachten, zijn mijn beide heupen blauw door de slechte kwaliteit van het matras. De moskee vond ik het minst storend aan de hele vakantie. Er is na het diner niets meer te beleven in het hotel. Het licht viel vaak uit en de drankjes zijn duur. Vergeet niet 75 euro mee te nemen voor borg voor de drankjes. dit hotel is het geld absoluut niet waard, het geeft je een verkeerd beeld van Turkije, wat namelijk wel goede hotels schijnt te bieden. Ook wij gaan hier nooit meer naar toe.

Carlo en Monique, 9-8-2005

In tegenstelling tot bovenstaande een slechte ervaring. Het ontbijt en diner zijn slecht, steeds weer hetzelfde en voor onze kinderen was het een ramp en vielen de eerste dagen ook erg af. Weinig variatie en voor de kinderen bij ontbijt niet te drinken dan koffie of thee. De kamer was vuil>erg vuil en werd ook niet iedere dag schoon gemaakt. Het personeel was wel erg aardig en behulp zaam. Door het geklaag van de vele Nederlanders is er in de laatste 2 dagen wel het een en ander in positieve zin veranderd. Over de moskee> iedere ochtend om vijf uur wakker door de gebeden uit de luidsprekers op de moskee.

Het zwembad> wordt niet schoongemaakt. alleen wordt er iedere avond een grote can chloor ingegooid. Voor kinderen raad ik aan om ze steeds niet lang te laten zwemmen omdat vingertoppen en voeten roodgekleurd worden en de huid erg dun en pijnlijk. Wij gaan hier nooit meer naar toe!!!

selda, 6-8-2005

We hebben fantastische vakantie gehad,leuk en eenvoudig schoon en voor kinderen ideale hotel,personeel vriendelijk en gastvrij.

Joyce & Wouter, 26-7-2004

Wij zijn vorig jaar augustus naar Berk Suite gegaan. de eerste indrukken waren goed, eten was minder aangezien het hele hotel aan je tafel komt zitten. Aan de overkant is het Restaurant FatMAn's waar je lekker een goedkoop kunt eten. Als er iets kapot gaat kan je er van uitgaan dat dit aan het einde van je verblijf nog steeds het geval is. PErsoneel is erg aardig, en doet echt hun baest. Zwembad wel leuk met de bar ernaast, maar werd niet echt goed schoongehouden. Kamers waren netjes en werden bijna iedere dag schoongemaakt. wel een hele fijn vakantie gehad.
                Gereisd anders in juli 2004

Nino en Tinie, 17-11-2003

Jammer van de moskee achter het appartement.

Verder is de verzorging van app erg goed. Is niet echt groot. Bij het zwembad vertoeven was geen pre vanwege de harde muziek die de jongens ondanks herhaaldelijk verzoek van diverse mensen om zachter te zetten, erg hard hadden staan. dus gevlucht. Ook de hostess deed hier weinig aan. Het gehengel aan je van de Turken zijn we zo zat, dat we voorlopig niet meer naar turkeije gaan op vakantie. 2 weken herrie en dan niet meer weten waar je heen moet vluchten om tot rust te komen is voor ons geen vakantie.

Gereisd anders in november 2003

Jos en Monique, 22-9-2003

Het appartement is ruim, eenvoudig en netjes, wordt iedere dag schoongemaakt. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad bij appartement en het strand op loopafstand. Het centrum van Side ligt op ongeveer een kwartiertje lopen. Heel goed restaurant in het centrum van Side is Side Antique. Ook aan het strand zijn diverse goede eetgelegenheden zoals restaurant Alremu. De markt op zaterdagmorgen is langs het appartementencomplex bij de moskee.

Wij hebben er in ieder geval een heerlijke vakantie gehad !!!

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Berk Suite in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Berk Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Berk Suite scoort een 7.18 uit 10 op basis van 11 reviews.