Hotel Barut Hemera *****

Uitstekend

WebsiteLink naar website

9 tips over Hotel Barut Hemera

rapido, 18-10-2014

Eens buiten het hotel zijn er winkeltjes, bars, restaurants, eveneens langs de wandelpromenade. Voor uitstappen is het ook goed gelegen. De kamers

liggen ofwel dicht bij de lobby ofwel aan het restaurant.

Carmen, 29-9-2014
Neem de jacuzzi kamer! Hij is het waard! Veel ruimer, heerlijke jacuzzi!
Eddy, 12-6-2014
Wie houdt van lekker eten, veel zwem- en sportplezier moet zeker naar Brut Hemera komen.

Kris & Ivan, 4-10-2013
Doe 's avonds te voet de promenade naar Side, een echte aanrader
kevin_suys, 19-8-2013

Met 2 kinderen best familiekamer kiezen. In deluxe kamer wordt sofa en bijzetbed gebruikt. Maar toch comfortabel!

Lekkere pizza aan strandbar!

Joyce Dasselaar, 29-6-2013
Het hotel ligt wel gunstig, vlak voor de deur zijn leuke winkeltjes en naar Side stad of Manavgat ben je binnen een half uurtje met de Dolmus

Ger Engelsman, 6-5-2013
Vraag naar kamers dicht bij zwembad en niet in de verder weg gelegen bijgebouwen.
EvelineLS, 13-8-2012

Wij zouden niet meer in het hoogseizoen reizen naar Side, omdat het er een tikkeltje te warm was voor de excursies die we hebben gedaan. We keren zeker nog terug naar Hemera, maar dat zal dan voor het paasverlof zijn.

De streek is een aanrader als je van geschiedenis houdt (prachtige antieke steden in de omgeving!). Een safari in het Taurusgebergte is ook zeker een must.

Bezoek zeker de tempel van Apollo in Side, vooral 's avonds straalt die pure romantiek uit.

imachielsen, 5-1-2012
markt in side op zaterdag.markt in manavgat op maandag en donderdag.bezoek de hamam,zelf heb ik geboekt bij tony macaroni laatste boekingskantoor als je de straat van side star beach in gaat.heb 15 euro betaald terwijl de vakantie man 20 vraagt voor de zelfde hamam.