Hotel Barut Hemera *****

WebsiteLink naar website

658 reviews over Hotel Barut Hemera in het Nederlands

Fantastisch hotel

Sonja, 19-9-2017

Ondanks mıjn allergie voor look hebben ze toch alle dagen mıjn eten aangepast. Het beste hotel ooit.

Helemaal top!

Grooveman1, 16-9-2017

Ik zou nooit snel opnieuw naar hetzelfde hotel gaan, maar als ik dat dan toch zou moeten doen, dan zou ik naar dit hotel gaan! De kamers zijn prima. De airco koelt goed en tevens kun je deze laten aanstaan omdat je twee pasjes krijgt. Lekker als je 's avonds weer terugkomt. De kamer is voorzien van een minibar (water, fris, malt bier) welke dagelijks wordt aangevuld. De douche is top! Er zijn diverse zwembaden welke allemaal goed onderhouden zijn. Ook glijbanen zijn aanwezig. Wij waren begin september en er was geen sprake van 'handdoekje' leggen; er waren dan ook genoeg ligbedden. Ook op het strand waren nog genoeg bedjes te verkrijgen als je daar in de middag aankwam. De zee was heerlijk op temperatuur!! Tevens ligt er een vlonder van zo'n 150 meter, waardoor je makkelijk het water in kunt. Het eten was zeer aan te bevelen. Het is ons welliswaar niet gelukt om te reserveren in de á la carte restaurants (terwijl we dit iedere dag probeerden, waarvan een paar keer rond half 8 's morgens) maar wij hebben in het buffetrestaurant heerlijk gegeten. Ieder avond was er een ander thema. Daarnaast is het in het buffetrestaurant niet verplicht om een lange broek aan te hebben, wel zo lekker met de Turkse temperaturen. Tevens zijn de toetjes heerlijk! Ook het ontbijt was iedere morgen zeer uitgebreid. In de middag heb de keuze om in het buffetrestaurant te eten of buiten bij de zwembaden of het strand. Ook hier heb je een buffet of je kunt kiezen voor pizza, hamburgers, salades etc. Ook de bediening is helemaal top. Snel, vriendelijk (op een enkele medewerker na, vooral in de morgen). Daarnaast kwamen wij laat aan (11 uur 's avonds) maar toch hadden wij de mogelijkheid om nog wat te eten in het buffetrestaurant. Daarnaast beschikt het hotel over een prima sportschool (met airco) en dumbells tot 40 kilo (!). Wat een verademing tegenover andere 'sportscholen' in een hotel. Tevens hebben ze een pooltafel, tafeltennistafel en tafelvoetbal (allen gratis). Op het resort zitten diverse winkeltjes. Ook is er een patisserie aanwezig waar je in de middag koffie, ijs en gebak kunt halen. Wifi was over het algemeen prima. Niet overal even snel, maar 's avonds was het gewoon mogelijk om vanuit je hotelkamer Youtube te kijken enzo. Daarnaast zijn er in het resort heel veel katten, waar over het algemeen goed voor wordt gezorgd. Door zowel medewerkers als gasten. Wij vonden de katten dan ook ook erg gezellig. De gehele sfeer was top. Geen zuipende Russen. Dit zie je soms wel anders. Vanaf het hotel loop je in 15-20 minuten naar Side langs het strand. Tot slot hebben wij de Grand Canyon cursus gedaan. Dit was nogal een dagje die we niet kunnen aanbevelen (veel wachten etc.) Op het hotel hebben we zo goed als niets aan te merken.

Jammer!

roos, 11-9-2017

goed swim up kamer wel duur maar ok let wel op dat je een kamer krijgt die in de zon ligt.

nav de recensies veel meer verwacht maar helaas, veel duitsers en russen en daarop is het hotel ook meer gericht, animatie team ver onder maat, niet vriendelijk erg arrogant kan geen lachje af, avondshow ver onder maat, eten in het restaurant niet veel keus veel basis eten en bij de speciale dagen wat extra's, tafels worden niet tijdig afgeruimd dus vaak lang wachten of vragen of zelf maar je bestek pakken, ik snap niet dat andere mensen zo vaak terugkomen prijs- kwaliteit verhouding klopt niet, erg jammer en zonde van mijn geld. heb dit doorgeven aan het management maar geen reactie gehoord. Ik reis al heel lang in Turkije met name in side en dit hotel is echt geen 9,4 waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig hotel

Maurice, 7-9-2017

Prachtig hotel voorzien van alle voorzieningen. Door de ruime opzet van gebouwen, restaurants, barretjes, zwembaden en grote ligweide geen massa gevoel en ruimte voldoende. A la carte restaurants zeer aan te bevelen en zijn onbeperkt te gebruiken. Wij hadden de luxe kamer met zeezijzicht. Prima kamer en alles netjes en goed verzorgd. Animatie s avonds vonden wij wisselend van kwaliteit. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Mooie boulevard en goed te wandelen naar Side. Privestrand direct bij hotel. Enig minpuntje zijn de grote stenen in zee.

Prijs kwaliteit verhouding van het hotel meer dan waard.

Gereisd met vrienden in september 2017

Schoon hotel met fantastisch eten

Jordy, 6-9-2017

Het eten was gevarieerd, lekker en altijd goed op temperatuur. De kamers en openbare toiletten waren netjes en schoon. De overige faciliteiten eveneens.

super vakantie

Sufrain, 1-9-2017

Leuk en mooi hotel, de personeelsleden zijn erg vriendelijk en doen echt hun best om alles goed te doen. Geschikt hotel voor actieve of gewoon relax! Eten top. Internet top (overal bereik)

zeker de moeite waard als je dicht bij het strand en side centrum wil zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel!

Dave, 30-8-2017

Heerlijk eten, mooie kamers en heel vrıendelıjk personeel. Heel erg genoten.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel maar niet zo geweldig

Roos, 27-8-2017

Mooi hotel met goede faciliteiten. Wel enigszins verouderd. Wij zaten in een swim up room, ruime kamer met eigen zwemgelegenheid voor de deur.

Dat was fijn. Je betaald er ook flink voor!

Wat wij storend vonden is dat het personeel van het main restaurant echt niet zo vriendelijk was, en dat viel op. Wij benaderen iedereen normaal en vriendelijk maar dat kreeg je niet terug. Swim up lig wat afgelegen vd overige faciliteiten dat is jammer. Eten is goed, vaak hetzelfde niet altijd warm. A la carte wel stukje beter en persoonlijker. Shows zijn echt niet zo goed hoor,beetje lachwekkend soms.

Guest relations heel behulpzaam. Wij vonden het leuk voor een keer, we snappen niet dat mensen hier meerdere malen terugkomen er zijn in deze prijsklasse nog zoveel betere hotels. Prijs kwaliteit is niet in verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig Resort

Suzy Emanuels, 19-8-2017

Barut Hemera in een woord fantastisch. Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekenden restaurants in het hotel. Fantastisch verzorgd.

Elke avond eerst animatie voor de kinderen, daarna een show of live muziek.

Het hotel ligt aan het strand en heeft speciaal voor de gasten van het hotel een privé strand.

Wij verblijven in een swim up room met private pool, geweldig, maar ook de andere zwembaden zijn geweldig. Alles heel schoon. İş er iets niet in orde, ze lossen het binnen 10 minuten voor je op ongeacht het tijdstip. Super!!

Ik kom hier zeker terug en raadt dit hotel bij iedereen aan. Het krijgt van mij een dikke 10!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super hotel

Hans Breider, 14-8-2017

Mooi hotel, erg schoon. Vriendelijk personeel. Mooie animatie
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barut Hemera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barut Hemera in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barut Hemera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barut Hemera scoort een 9.37 uit 10 op basis van 672 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: