Aparthotel Astral **

Matig

17 reviews over Aparthotel Astral in het Nederlands

Niet naar toe gaan!

Rolf, 16-12-2008

De eerste dag werden ook wij in een rovershol gezet. Daar gingen we niet mee akkoord en de volgende dag een van de weinige fatsoenlijke appartementen gekregen. In twee weken is er bij ons niet 1x gepoetst. Dit was echt heeel slecht! Sommige kamers waren echt levensgevaarlijk met elektro draden uit de muur enzo. Van het zwembad was de bodem niet te zien vanwege het vuil. Schooien om wc papier en handdoeken. Het eten vond ik toch best wel lekker maar we zijn er maar 2 keer wezen eten. De ligging is wel goed. Kortom, ga hier niet naartoe.............gillend naar huis!!!!!!!!
Gereisd met partner in juli 2008

1 keer maar nooit meer!

zeer ontevreden klant , 15-9-2008

Ook mijn verhaal is te lang,vandaar maar in het kort samengevat.

Het is een smerig vies hotel/appartement en de bediening/personeel daar beloven veel maar doen totaal niets voor je!!!

Heeeel erg APART daar.

Gereisd familie in september 2008

Heel apart

K Vogel, 3-9-2008

Mijn verhaal is te lang.

Daarom maar in het kort, het vies onvriendelijk smerig.

Lekkage op toilet dus paraplu mee, er worden gouden bergen beloofd maar je krijgt roest!!! toiletpapier op de bon! Helaas maar nooit weer

Gereisd met partner in september 2008

Dit nooit meer!!!!

Heegies, 29-8-2008

Onze aankomst was bijzonder het leek wel een hondenhok waar je in gezet werd. echt vreselijk!!

Na lang aandringen van de reisorganisatie, de volgende dag andere kamer gekregen. en die was redelijk! Voor de rest het eten was vreselijk en heel erg saai. je kreeg vaak 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten van de vorige dag. Je moest smeken voor toiletpapier en handdoeken. De kamer is 1x schoongemaakt in 2weken. De eigenaar is zeer agressief. t.o.v. personeel en klanten. de drank aan de bar waren erg duur. maar ondanks het hotel waar je alleen sliep, hebben we toch een leuke vakantie gehad. Het zwembad werd s´avonds niet schoongemaakt, er word alleen een emmer chloor erin gegooid. De omgeving is erg mooi, leuke restaurantjes in side waar je gezellig kan drinken en eten voor weinig geld. Onze vakantie kon niet stuk ondanks dit hotel. We gaan niet meer naar Astral!! onze kinderen hadden diarree van het water en ook oorontsteking van het zwembad.

Gereisd familie in augustus 2008

geen aanrader!

Ben van Kruisbergen, 25-8-2008

deze vakantie bij astral begon heel matig, De kamers waren nog niet klaar en we kregen voor 1 dag een ander appartement. Dit eerste appartement was een spookhuis. Het zag er niet uit en het was smerig. Na 2dagen kregen we pas het andere appartement. Dit appartement zag er mooi uit. Maar we hadden het idee dat dit het enige fatsoendelijke appartement was.

Het eten is niet lekker vaak orgaanvlees. De salades die er staan kunnen soms goed 2 dagen oud zijn en mogen echt niet gegeten worden. Dus let goed op wat je eet. Het ontbijt is heel eentonig en gaat na 3 dagen echt vervelen.

Er zijn maar 2 mensen die engels praten. de eigenaar praat een beetje nederlands.

Bij ons is in 11 dagen tijd 1 keer schoongemaakt. echt heel slecht. We moesten steeds zelf om handdoeken vragen. en toiletpapier.

drink niks bij de bar dit is echt verschrikkelijk duur!! wij moesten echt veel betalen.

kortom ik kan dit hotel aan niemand aanraden. maar wij hebben er zeker geen slechte vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2008

Geen aanrader...

Marcel B, 23-8-2008

We zijn er 2 weken geweest,maar dit is zeker niet de moeite waard,zwembad werd nooit schoongemaakt zodat we met ooronsteking rondliepen,kamer redelijk maar werd nooit schoongemaakt,smeken voor schone handdoeken,zeer primitief ontbijt en avondeten was niet te pruimen geen variatie en elke dag hetzelfde gore eten,zeer agressieve eigenaar,drinken aan de bar veel te duur,afstand tot strand is te doen maar wel verder als 150 mtr zeer stijle weg,veel te weinig parasols aan het zwembad, voor ons in ieder geval zeker geen aanrader!!!!
Gereisd familie in juli 2008

Apart...

Jan, 15-8-2008

Boek Astral Apart en je brengt gegarandeerd een aantal nachten door in een ander hotel, in ons geval Mir Side Suit. Dit laatste hotel is beter, dus niet heel erg. Tot twee keer toe verhuisd. Daarom hebben we wel alle drankjes en een fles gin gratis gekregen. Personeel is vriendelijk zolang je niet teveel klaagt. Belooft van alles, maar komt niets na. Beloofde kamer wordt vrijwel nooit gegeven. De reden voor de overplaatsing/overboeking zou zijn onverwacht bezoek van Turkse families, maar ik betwijfel of het waar is. Tijdens verblijf veel klachten gehoord van andere Nederlanders. Badkamers klein, zonder ventilatie, vochtig en vies. Geen schoonmaak. Eten vrijwel altijd hetzelfde, op vlees bij rijst na. Smakeloos. Eten kan alleen buiten op onhandige eetstoelen. Altijd keiharde muziek en elke dag zelfde foute cd's en videoclips. Voor een paar tientjes meer heb je een beter hotel, er zijn voldoende mooie en goede hotels in Side.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

super goor!! en saai

onbekend, 13-8-2008

De eerste dag dat we aankwamen dacht ik het viel nog wel mee met half pension maar we zagen onze kamer....super smerig.

Na een paar dagen merkte we al het eten is altijd hetzelfde.

Dus als je naar dit appartement gaat zeg ik je beter buiten de deur te eten!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Dramatisch..!!..

debbie, 12-8-2008

Dit hotel is dan wel niet all inclusive maar wel goed voor 2 ziekenhuis overnachtingen..heb namelijk een bacteriele infectie opgelopen door het vieze eten..waardoor ik moest blijven in het ziekenhuis..want w elke avond wordt het eten koud opgediendt..eten wordt niet in au ban marie bewaard..salades worden niet gekoeld..als ze het buffet klaar zetten hebben zelf een sigaret in hun mond hangen..kortom geen woorden voor..De drankjes die wij elke dag afrekende kregen we de volgende dag weer onder ons neus om nog eenas te betalen...dus kompleet geen overzicht onder personeel..Zwembad was echt troebel je kon de bodem haast niet zien..Appartement van ons zag er nog redelijk uit vergeleken met anderen sommigen waren echt schrikbarend..stonk naar urine stopcontactdozen hingen los..deurkozijnen hingen los enz..zeker dus niet kindvriendelijk...geen kanerschoonmaak geen schone handoeken..Personeel was ook nog eens agresief..Geen releaxte vakantie eerder een overleving..Geen aanrader duss..!!..
Gereisd met partner in augustus 2008

Sterren? Hier niet aanwezig hoor!

Esther Schrijvers, 8-8-2008

Ook wij hebben te maken gehad met een overboeking van Mir Side Suit naar deze "bouwval".

Wij kwamen aan, samen met 2 gezinnen. 1 gezin daarvan, een vrouw met 2 grote kinderen en 2 kleine kinderen werd in een kamer gedropt met een 2 persoonsbed en een ligbank. Het zag er niet uit. Onze kamer had geen douchegordijn, zodat alles blank stond. de kasten stonken. Werd niet schoongemaakt dus we hebben de schone lakens en handdoeken van de lijn gejat. Ook het eten werd om 7 uur al opgediend en niet warm gehouden. Lekker koud eten. Een van de staf heeft mij zodanig in het water gegooit dat mijn arm uit de kom raakte.

En zo nog wat andere dingen.

Dus komende nederlanders, boek liever iets duurders dan dat je hierheen gaat want dit is echt zonde van al het geld !!!!

Trap niet het feit dat het privestrand op 150 m ligt, want je moet eerst een kwartier met een busje om er te komen !!

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Astral in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Astral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Astral scoort een 5.06 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: