Hotel Aska Costa Holiday Club

127 reviews over Hotel Aska Costa Holiday Club in het Nederlands

Geweldig goed hotel!!!

P. Wuyts
7-8-2013

Er is één groot nadeel en dat er 95% Oost-Europeanen zitten maar ze zijn niet lastig! De website's geven dit ook niet aan!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

nooit niet meer

pinaraktas
12-9-2012

nooit niet meer slecht hotel moeren en de straat katten in de kemers zeker geen hotel voor 5 sterren nooit niet meer naar aska costa onvriendelijke management geen vriendelijkheid als iemant naar deze hotel geboekt heb a.u.b terug draaien kamers waren biet prober oude kamers wordt elke dag niet gekuist bepaalde eten elke dag dezelfde ontbijt prijs voor deze hotel echt te veel veel russen ik heb voor niks mijn geld uitgegeven

Gereisd met partner in augustus 2012

Goed hotel voor een leuke vakantie

Marc
8-8-2012

Het is een leuk hotel met vriendelijk personeel die veel voor hun gasten over hebben. De chef kok heeft zelfs voor ons kroketten gemaakt toen wij daar in een gekke bui om vroegen. De kamers zijn aan de kleine kant, als je met 1 kind gaat (zoals ons) zou ik wel voor een familie kamer gaan, en niet voor een extra bed. De kamer werd goed schoon gemaakt. Het eten is goed alleen naar 12 dagen heb je wel het idee dat het steeds het zelfde is. Alleen de afstand van het park tot winkeltjes of een stadje is erg ver, wel is het goed te doen met een bus en die stopt voor het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Slecht

LM
6-8-2012

Ontzettend slechte kamer met onder andere loshangend tapijt, matig eten, slechte schoonmaakploeg, kamers werden niet goed schoongemaakt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

leuke vakantie

Karin
29-10-2011

aksa costa is wel aan renovatie toe, maar dit wordt de komende maanden gedaan. Je weet dat het ver van alles ligt, dus niet zeuren! Met de bus ben je zo in Manavgat. Personeel is erg vriendelijk. Eten was heel leker, voor iedereen wel iets. De kamers zijn oud, bedden hard, maar keurig netjes. Aanrader is om een jeepsafari te maken.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed

ar
15-10-2011

wat een onzin wat er door sommige geschreven word. het is gewoon een prima hotel, het is geen HILTON maar dat word ook niet geschreven in de omschrijving. als je wilt winkelen moet je in Alanya zijn maar er is op loopafstand of voor 2 euro met de bus een grote bazaar. geen vervelende pool of duitser tegengekomen.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel met af en toe "net niet"

Jolanda
2-10-2011

Zijn gisteren teruggekomen van heerlijke vakantie. Ik zou het zeker aanraden als je houdt van lekker eten, strand en relaxen. Zit inderdaad wat ver van stadjes maar de afstanden staan ook duidelijk aangegeven in de touroperator omschrijving dus dat kun je vantevoren weten. Behulpzaam personeel (met uitzondering van het receptiepersoneel), prachtige theetuin (de rustigste plek), kamer wat klein maar daar zaten we toch amper, veel Russen en Duitsers maar hadden wij niet zoveel last van, de disco slaat nergens op, heerlijk eten, actief animatieteam. Kortom: prima prijs/kwaliteit verhouding en de moeite waard voor als je een weekje lekker niks wilt doen, lekker wilt eten en genieten van het heerlijk weer!

Gereisd met vrienden in september 2011

eten was wel te doen wel veel buiterlands eten voor een hollander! wij zaten in block 10 en wat waren minder prettige kamers als je een keer voor 24:00 uur wou gaan slapen was er keiharde muziek van het hotel naast ons. ook van de snelweg die langs het hotel loopt heb je veel last van als je gaat slapen. kamer was goed met ze 2en alleen die bedden zijn echt een nachtmerrie keihard!!! ook waren er super veel russen en polen die erg arrogant asociaal waren en je weg duwen bij de bar of buffet. voorderest moet je er echt met euro betalen met lyra wordt je zwaar genaait en vragen ze veel te veel. maar is als je heel de dag op een resort wil zıtten en niks wil doen is dit een echte aanrader maar ik zou het afraden voor jongeren je kan helemaal niks ja als je een 3 kwartier wil rijden met een bus. of mee wilt gaan met een discotour met het animatie team en dan tussen dronken polen en russen te zitten. niet een hotel voor Nederlanders!!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2011

Nooit meer, personeel was aardig

Bianca
5-9-2011

2 kinderen met een oorontsteking. Openbare wc's erg vies. Kamers te klein als je met 3 pers. bent. Geen hotel voor Nederlanders alleen voor polen, russen en plaatselijke rijken turkse mensen, waar je niet vriendelijk door word behandeld. Als je nu net geboekt hebt probeer het terug te draaien ik raad het je echt af het kost aardig wat maar is het niet waard. Stadjes liggen tever weg om te lopen en taxi's zijn ook niet zo goedkoop... Nachtmerrie dus... En boek zeker niet met deze touroperator, want die helpen je niet met je probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

'T is hier fantastisch

Positivo's
26-8-2011

Toen we de beoordelingen lazen schrokken we wel een beetje, maar niets is minder waar. We zijn hier 15 dagen geweest en hebben een prachtige vakantie gehad. Een ruime familiekamer met voldoende bergruimte voor de inhoud van 4 koffers! Een goed schoongemaakte kamer met een lieve schoonmaakster. Bij de receptie spreken ze veel talen en helpen ze je goed als er iets is. Een groot zwembad. Wel handdoeken neerlegen voor een plekje maar dat is overal zo. Ook veel plaatsen bij het strand, ruimte genoeg. Lekker eten, gevarieerd en ook de drankjes waren prima. Ook heerlijk gegeten bij het strandretaurant. Rondom het hotel is niks te doen is maar met de Dolmus die vlakbij het hotl stopt kom je overal. Zowel naar Side, Manavgat enz of de kant op naar Alanya. Prima te doen en niet duur. 's Avonds animatie tot ca. 22.30 en dan kan je op het teras nog wat drinken. Ook is er een disco of vervoer naar een disco in Alanya. Een prima hotel, rustig gelegen en verder wat je er zelf van maakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aska Costa Holiday Club in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aska Costa Holiday Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.