Hotel Arocaria ***

6,3

Matig

66 reviews over Hotel Arocaria in het Nederlands

KJW, 21-3-2007

De weg naar het hotel was al een ramp. Waar andere afgezet werden bij prachtige ressorts en landschappen, kwamen wij aan bij wijken met straatkinderen en honden. Het personeel was vriendelijk, vooral Hussein van de receptie. Deze was Nederlands. Hij liet ons zien waar het personeel sliep. In een kamer voor 3 met z'n 5en. Zonder ramen, airco en beddengoed. Slapend op kranten. Het eten was verschrikkelijk, iedere dag hetzelfde (aardappels + kip, ontbijt: rauwkost). Wij hebben geleefd op taartbodems, chips en ijs. De kamer was oke, maar bedden werden niet verschoond. De koelkast deed het wanneer je er een klap op gaf. 1 Dag nog een vechtpartij geweest, een kind was lastig gevallen door 1 van het personeel, waarna vader aanviel. Ik heb daar geen 1x gedouched want de douche was vol van schimmel. Ingezeept en in het bad gesprongen.
Gereisd anders in maart 2007

michele meulen, 25-6-2006

Ik ben er vorig jaar op vakantie geweest , en eerlijk gezegd , wat klagen jullie toch allemaal.Ik ben het jaar ervoor in een 5sterrenhotel geweest en dat was saai! Het personeel word uitgebuit door een hongerenloon omdat jullie zonodig bediend willen worden als koningen op een troon, maar toch voor zo min mogelijk geld.

vuile westerlingen

ik ben zestien, maar heb spijt dat sommige mensen (zie fam de nijs )tot dezelfde categorie horen. (een website met klachten; jullie moeten wel heel depressief en gefrustreerd zijn!!)

3 sterren, wilt u meer, tja geen geld is geen plezier he familie de nijs.

hebben jullie dat dikke nekje eve moeten verbergen he.

groetjes,

Michèle!

Gereisd anders in juni 2006

sharon, 10-1-2006

iedereen ik vindt dat jullie het niet moeten doen we zijn er 2 weken geweest. maar die 2 weken hebben we diaree gehad en onvriendelijk personeel bedden werden niet verschoond en als ze het deden draaide ze alleen even de sloop om alsof het schoon leek de wc rollen werden niet bij gevuld en de kinder disco werd altijd de zelfde cd herhaald en plotseling was er ook geen kinderdisco meer want het personeel was opgestapt omdat ze daar niet voldoende geld kregen ga ergens heen maar niet daar heen.

Gereisd anders in januari 2006

maaike, 1-1-2006

wij zijn in de zomervakantie 2 weken naar arocaria geweest het

maar we krege alleen handddoeken als we erom vroegen.

en die waren dan nog vies ook. het eten wat er smiddags is word savonds ook gegeten.

maar er is een mooie tuin leuk zwembad het strand is leuk hoge golven ;D

en adam de kok was aardig

Gereisd anders in januari 2006

fam.de nijs, 14-9-2005

ben hier in 2004 geweest.

personeel was heel aardig.

eten was matig.1 dag bijna geen eten want de kok was in staking.

geen animatie,te veel klachten om hier op te schrijven.

laat dit hotel lins liggen er zijn veel betere.hier nog een link met fotos die spreken voor zich:

Tonny, 6-9-2005

Begin aug 8 dagen geweest.

Eerst kamer waar poepluiers, inlegkruisjes, spuiten, medicijnen etc etc etc nog lagen.

Fam. kamer geboekt .

Geen beddegoed, handoeken, wc papier, water.

Eenlekkende koelkast.

Zwembad , pomp kapot ,vol bacterieen.

Na 3 dgn pas weer gebruik van kunnen maken, bij een allin boeking.

Eten: om half 8 warm , half uurtje later koud.

Animatie: was er wel maar niks om iets te doen.

Kamers niet schoongemaakt, met 4 pers. 2 handoeken , die we zelf maar bij receptie haalden.

Receptie: stel onozelen heb ik nog nooit meegemaakt, alles was in gebrekkig duits en ze deden nooit iets met je vraag.

Al met al zeer slechte ervaring met dit hotel.

Zou ook iedereen aanraden, betaal iets meer en heb een fijne vakantie.

Margreet, 2-9-2005

Wij zijn er 2 weken geweest; het is een prachtig opgezet complex; een oase in de dorre omgeving. Er is inderdaad veel op aan te merken; maar ja; je gaat ook naar Turkije. Dat is in veel opzichten een ontwikkelingsland.

We hebben een supervakantie gehad; de sfeer is heel goed. Ook veel kontakt gehad met Turken, die er ook op vakantie komen. Dat vinden wij leuker dan alleen maar westerse toeristen. Verder oordopjes meegenomen voor het zwemmen; geen oorontstekingen gehad (hebben trouwens alle hotels last van).Als je opmerkingen/klachten hebt merk je dat ze er wat aan proberen te doen. Kan natuurlijk niet direkt.

Hebben de indruk dat ze er echt werk van maken om alles te verbeteren. Zijn benieuwd hoe het volgend jaar is. Kregen trouwens dagelijks handdoeken/lakens/toiletpapier e.d. Geen problemen met drinken/koud water enz. Nogmaals Supervakantie gehad !

w.kuiper, 31-8-2005

nu zijn nederlanders van nature klagers

wij zijn op vakantie gegaan met het idee dat het wel niks zou zijn conclusie alles valt dan mee

arocaria heeft een mooie tuin en is op zich een mooi complex er gedateerd wat mij vooral verbaasde was het feit dat ze het zwembad schoonmaakten en voorzagen van de nodige chemicalien pal voor en vaak ook terwijl er mensen in gingen

wij gaan er niet meer naar toe en voor de mensen die er nog naar toe moeten erger je niet te veel,en laat je vakantie niet laten vergallen door types die over alles zeuren

auke, 27-8-2005

Adem de chef kok maakte de sfeer.

Eten goed,schone kamers,goede uitvals basis voor uitstapjes naar Side,strand,excursies etc.

Minder nachtrust(ligging appartement) door de luidsprekers animatie team ging door tot middernacht,nachtelijke zwempartijen.

Opdringerig personeel van masagesalon op het terrein.

En probeer af te dingen in het algemeen(cultuurverschijnsel)geen vaste prijzen.

Een andere portier zou niet mistaan

temperaturen tot 40graden in het hoog seizoen,ieder zijn keus en al met al redelijk tot goede vakantieadres.Gezien de prijs.

Naomi, 24-8-2005

Toen we voor het eerst het hotel zagen (10-08-2005) dachten we 'waar zijn we nu weer beland'. Maar op de 2de dag veranderde we al snel van mening. Het eten was er zeer lekker! Hoewel het s'morgens altijd hetzelfde was, s'middags en s'avonds was het altijd een verrassing. Vooral de dessertjes vond ik perssonlijk zeer lekker! Soms was het avondeten echt wel speciaal, de kok die even laat zien wat hij kan bij een turks muziekje erbij.

De cocktails vond ik er niet zo lekker maar de frisdrank was er altijd fris! Het personeel was er altijd vriendelijk. Het is geen 5 sterren hotel maar wel zeer goed als je er niet té veel van verwacht!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arocaria in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arocaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arocaria scoort een 6.29 uit 10 op basis van 66 reviews.