Bungalow Altinkum ***

7,6

144 reviews over Bungalow Altinkum in het Nederlands

Perfecte ligging, hotel matig

Sylvia, 12-5-2015

Je zou dit hotel moeten boeken om z'n ligging, op paar minuten loopafstand van het centrum en gelijk aan zee. Het strand voor het hotel is smal maar eindje verderop kun je prima liggen. De kamers waren niet al te ruim, harde bedden maar alles wel schoon en airco aanwezig. Het ontbijt was goed, vrij uitgebreid maar lunch en diner (beide warme maaltijden) was matig, elke dag rijst en kip met een aantal bijgerechten die af en toe werden afgewisseld, wel smakelijk trouwens maar zeer weinig variatie. Personeel vond ik afstandelijk en niet echt vriendelijk en gastvrij overkomen, ze deden wat ze moesten doen maar straalden geen blijheid of vakantiegevoel uit, het hele hotel trouwens niet. Geen muziek bij zwembad, geen muziek tijdens eten of 's avonds op het terras. Al met al voor z'n geld een redelijk hotel als je geen luxe verwacht. Overigens wel een fijne vakantie gehad in dit hotel. Super weer gehad, 27 graden, niet te warm, precies goed.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Niet DOEN!

fam van dijk, 29-7-2014

voor de 2e keer hier geweest het is erg verslechterd.. geen goede airco geen aardig personeel meer en eten heel slecht. veel oostblokkers die voordringen en om bepaalde minpuntjes hoop gedoe maken waar heel het resort van kan meegenieten.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Bungalows op een A locatie

jeanet_stahl, 25-7-2014

Bungalow Altinkum Side , een echte aanrader voor mensen die houden van zon, zee en strand. Complex heeft werkelijk een A locatie met uitzicht over de middellandse zee. Tuinen rondom de bungalows worden netjes onderhouden. Schoonmaak bungalows was zeer goed. Eten is redelijk tot goed, maar beperkt met warme gerechten, daarin tegen uitgebreid salade buffet, en een uitgebreid na gerechten buffet met gebak en fruit. prive strand en gratis ligbedden en parasols.Voor 3 sterren een perfect verblijf. Ongeveer 800 meter van het oude centrum van Side. Nadeel All In formule tot 22.00 uur
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altinkum bij:

Super leuke vakantie gehad!!!

Maaike Louwe, 8-10-2013

Vandaag terug gekomen uit Side, Altikum Bungalows. We zijn er met 4 meiden geweest en hebben een super leuke vakantie gehad!! Zou zo weer terug willen!! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, vooral de jongens in het restaurant, aan de bar (een enkeling uitgezonderd) en op het strand (je steekt de boulevard over en dan ben je op het strandje van Altinkum), de locatie is super als je links de boulevard oploopt kom je Side met diverse bars en restaurants, als je rechts de boulevard oploopt kom je bij diverse clubs en ook restaurants en hotels waar je ook super leuk uit kunt gaan. Het eten was goed. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken en de bedden zijn vrij hard, maar het is wel schoon. Dus zeker een aanrader!!!
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Aanrader!

Rosanne, 16-8-2013

Leuke bungalowtjes in een mooie tuin met veel groen. Je loopt naar het zwembad, en als je even in de zee wilt dobberen pak je je luchtbed, loop je een trappetje af en loop je zo het strand op. Van de 10 dagen (all inclusive) dat we er waren zijn we 2 keer uiteten geweest. Maar dit had meer te maken met dat we zin hadden in een uitje. Want over het eten valt niet te klagen! Elke dag veel keus! De kamers werden elke dag schoongemaakt: de lakens werden sierlijk neergelegd en schone handdoeken. Voor het geld wat je neerlegt vind ik dat je zeker veel terugkrijgt! De ligging, het uitzicht, het eten, de afwisseling zwembad en zee, echt perfect! Verwacht er geen Nederlanders want die zijn er amper. Er zijn vooral Duitsers en Scandinaviërs.
Gereisd anders in augustus 2013

Erg leuk

J., 13-6-2013

We hebben een leuke vakantie gehad in Altinkum Het eten was af en toe wat minder gevarieerd, maar prima te eten.

De ligging is perfect, met 5 minuutjes ben je in het centrum.

De huisjes zijn ook erg leuk. Mocht je langer zijn dan 1.80 meter, dan zijn de bedden waarschijnlijk te klein haha. Ook de airco doet het niet de hele dag.

Toch hebben we een supervakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2009

Ik wil terug!!!

Nolly Wildekamp-Liethof, 31-10-2012

Ik heb enorm genoten, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. ligging ideaal, aan strand, dichtbij centrum Side, eigen huisje met terrasje. Dikke Prima!!!
Gereisd met vrienden in januari 2012

Leuke ligging maar verwacht geen luxe.

Esther Rozemeijer, 21-8-2012

Kleine huisjes in leuke tuin, klein zwembad, sinds 2012 weer wat meer ruimte op het strand. Lekker eten en dicht bij Side. Geen animatie. Personeel soms vriendelijk soms onaardig.
Gereisd met partner in juni 2012

Niet Meer

C. Kardienaal, 16-7-2012

Wij waren afgelopen zomer voor de eerste keer in Altinkum, hiervoor zijn wij in Can Garden geweest ( 500 m verder op boulevard ) Het verschil tussen 3 of 4 sterren is ons nu wel duidelijk geworden.

Personeel achter de bar niet vriendelijk tegenover klant. Schenken consequent halve glazen limonade en wijn, tappen bier van tevoren, waarna je bij bestelling een laagje schuim op een "dood" glas bier krijgt. Hebben ook prive restaurant voor de bar, daar kun je dus niet zitten. Plaatsen voor ontbijt, lunch en diner zeer beperkt. Schoonmaak personeel wel vriendelijk. Eten niet echt gevarieërd. Voor ons niet meer. Erg veel oostblok gasten. ( dus voordringen bij alles )

Gereisd met partner in juni 2012

een aanrader

baloeke, 13-7-2012

heel leuk, rustig, mooi

Side

Personeel echt heel vriendelijk

Prijs ligt heel goed

genoeg eten ter vinden

staat van de kamers, je moet het niet echt nauw nemen, bed slaapt, airco werkt goed

elke dag kamers werd de kamer gekuist

personeel is heel kindvriendelijk, geen animatie voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altinkum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Altinkum in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Altinkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Altinkum scoort een 7.59 uit 10 op basis van 146 reviews.