Hotel Adalya Ocean De Luxe *****

8,9

35 reviews over Hotel Adalya Ocean De Luxe in het Nederlands

Super Hotel !!!!!!!!!!!!!!

M&M, 22-8-2017

Wij waren met z`n twee , eten / kamers locatie alles in een woord Goed !!!!

Kamer bij vertrek voor low budget bij kunnen boeken om zo lekker nog gehele dag te kunnen genieten voor vertrek naar huis .

Gereisd met partner in augustus 2017

Wij gaan zeker terug!

ingrid, 5-6-2017

Geweldig hotel!! Elk jaar denken we het dat het niet beter kan.... dus toch! Eten was fantastisch. Ontbijt en diner heel veel keus. Lunch wat minder keus maar niet erg omdat je toch waarschijnlijk bij het ontbijt genoeg hebt gehad. Elke middag o.a. heerlijke kipkebab. Hotel was ook superschoon. Je zag ze contant opruimen en poetsen, zelfs de wc bij de pool. Alle personeel erg vriendelijk en niet opdringerig. Animatie doet ook veel moeite, het enige minpuntje is dat de avondshow binnen was. Wel daarna muziek bij de pool.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Super vakantie!

Rachel, 23-9-2016

Kleiner resort maar wel heel erg mooi! eten was altijd goed, verschillende thema avonden niet alleen qua shows maar ook qua eten. Als je een straatje verder loopt kom je direct bij een winkelstraat. Aan de achterkant loop je via de lange boulevard langs het strand. Mensen van de animatie proberen het echt naar je zin te maken. Vooral Said is een topper!
Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

Fatih D, 21-8-2016

Goed hotel. Schoon en vriendelijk personeel. Animatie kan beter, geen amfietheater. Gericht op Duitsers. Eten goed genoeg, veel kip en kalkoen.

Wifi slecht, maar je bent ook op vakantie. Leuke glijbanen met hulpzame mevrouw Hulya voor kinderen. Handdoekenservice goed.

Wel gehorige kamers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig hotel met perfect eten en super service

Familie Ruiter, 12-8-2016

Hou je niet van duitsers om je heen moet je hier niet heen gaan .Wij hebben dat absoluut niet als naar ervaren. Animatie is in het Duits en muziek in de avond ook veel duits maar dat was voor ons geen probleem.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Hans Heijmans, 24-7-2016

Het hotel is erg Duits georiënteerd met een irritante manier van bezigheidstherapie aan het zwembad. Dit is het enige minpunt wat we hebben ervaren. Complimenten aan de mensen aan de receptie en het verdere personeel , zeer klantvriendelijk. Eten is ruim voldoende en van prima kwaliteit . Speciale dank aan Meral en Muhammed van de receptie voor de geboden extra diensten bij de kamer toewijzing.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Aan te raden, maar

Mehmet & Fatma, 16-7-2016

Dit is onze 13e hotel in Turkije, en de 3e in Evrenseki. De stranden van Evrenseki, zijn allemaal mooi, brede, fijne zand en langzaam aflopende zee.

Van af hotel niet 4 maar 1 min. lopen naar het strand, je steek alleen een wandelpad over. Personeel vriendelijk, we hebben bijvoorbeeld dikwijls gepraat met Rukiye, Gulendam, Bekir, en vele anderen, ze zijn allemaal aardig en doen veel hun best. In het algemeen heerst een baasachtige sfeer, iedere leidinggever, behandelt het personeel een beetje op een harde manier, wat wij niet leuk vonden(omdat we de Turkse taal goed kennen). Wat ons ook verbaasde, waren er bijna net zoveel leidinggevenden als werknemers. Ik ga hier alleen over nadelen hebben, onderwerpen waar ik niet over zal hebben, zijn gewoon goed.1, Kamers met glazen balkons, zijn niet stevig, moet in het midden een steunpaal komen, kon 2 weken lang niet behoorlijk op het balkon (zitten) en/of leunen. 2,Internet is een probleem, als je uit lobby gaat, heb je geen wifi meer, dat is wel vervelend voor rokers want je gaat naar terras om te kunnen roken, maar dan heb je dus geen wifi. 3,Telefoneren is erg duur, vanuit kamer lokaal bellen kost 1 euro pm. 4, Eten ja heleboel soorten maar geen smaak(dit is natuurlijk persoonlijk), bijna iedere dag hetzelfde. 5, Na het avondeten een wandeling maken maar die rioollucht overal in dat gebied, maakt het wel zuur, vorig jaar was dit niet zo. Nogmaals, prachtige strand. Groetjes, Mehmet &Fatma.

Gereisd met partner in juli 2016

goed hotel

H.S uit Enschede, 27-6-2016

Hotel ligging super goed 4 minuten lopen van het strand,45 minuten van antalya vliegveld.

kamer groot schoon en mooi.

Personeel mag wat vriendelijker zijn maar dat is mijn mening.

minpunten zijn het strand je ligt er erg op elkaar, verlichting te hel en wit waardoor de sfeer 's avands minder is.

zwembad super en groot.

eten en drinken is prima en erg gevarieerd.

animatie is fantastisch en top, doen erg veel voor de gasten zo hadden wij in oktober een duits oktober feest met duitse lekkernijen en dindels en leder hose, vuurwerk als afsluiting van die avond.

Oud side en manavgat ligt ongeveer 20 minuten van het hotel en is te bereiken met de dolmus a 1.50 euro.

Kortom veel waar voor je geld.

Gereisd met partner in oktober 2015

Nicole, 25-5-2016

Een super mooi resort, niet te groot waardoor het erg overzichtelijk is. Wij hadden een baby bij van 11 maanden daar gingen ze erg leuk mee om. Een heerlijk camping bedje en de kamers zijn erg ruim, mooie fijne badkamer. Alles is ook netjes onderhouden. Het is ultra inclusief en dat is echt te merken, veel vers fruit, lekker veel keuze aan brood en ook 's avonds kom je niets te kort. Veel duitsers maar die zijn allemaal even vriendelijk. Wij gaan niet snel terug naar een resort maar deze zullen we zeker nog eens boeken! Een puntje waar echt aan gewerkt mag worden is dat er meer engels wordt gesproken. En het zou fijn zijn zeker met een klein kind als het avond eten om 18:00 begint ipv 19:00. Tips voor ouders met kleine kinderen wij namen zelf potjes mee, als je die daar koopt kost je dat 3x zoveel, zwemluiers zijn net zo duur. En de matrasjes van het baby bedje is lekker dik.

Top resort hopelijk kunnen we dat een volgende keer ook weer zeggen. Ga zo door!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fantastisch,een heel verzorgd en goed gelegen hote

Desmet chris, 22-5-2016

Heel lekker eten,lekkere cocktails ,een prachtige wandelroute tussen hotel en strand
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adalya Ocean De Luxe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Ocean De Luxe in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Ocean De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adalya Ocean De Luxe scoort een 8.91 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: