Hotel Adalya Art Side *****

8,6

696 reviews over Hotel Adalya Art Side in het Nederlands

Geweldig

Ilona, 9-9-2017

Een mooi hotel, ruime kamers, goed eten en zeer vriendelijk personeel. Ook is het er erg schoon. Mooie shows 's avonds in het amphitheater. Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie in dit hotel.

Minpuntje vond ik dat de muziek s middags erg hard stond bij het zwembad. Ook op de discoavond zeer harde muziek, zodat je op het terras bijna niet kon met praten met elkaar.

Wij waren hier voor de tweede keer en ik kan dit hotel zeer aanraden. Er waren veel gezinnen met kleine kinderen en het animatieteam was zeer actief.

Gereisd met partner in augustus 2017

rustig en gemoedelijk resort

Henk Drenthen, 5-8-2017

Alles paste goed bij ons.mooi aan zee en de rust die het uitstraald
Gereisd met partner in september 2016

Top hotel

Anoniem, 31-7-2017

Voor de 2e keer in dit hotel geweest en het is nog steeds erg goed. Hetzelfde animatieteam die het gewoon leuk doen. Eten is lekker met 2x in de week een speciale avond. Strand dichtbij met strandbar. Zee mooi aflopend. Zwembad is groot dus genoeg ruimte. Kamers zijn in orde en als er iets is zijn ze er meteen om het op te lossen. Voornamelijk Duitsers in het hotel maar prima gezinnen. Enkele Nederlanders. Winkels meteen al beneden in de straat tot eindover. Kumkoy en Side zelf ook erg leuk. Het is gewoon fantastisch. Als je iets te klagen hebt over dit hotel dan ligt het echt aan jezelf en anders ben ik benieuwd hoe je hier in Nederland eet of wat je gewend bent. Personeel is ook super aardig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel .

Patrick, 6-10-2016

Alles was goed aan dit hotel ,mooie (schone ) kamers het eten was erg goed mooi opgemaakt en de keuze was reuze. Zeer vriendelijk personeel en ze waren de hele dag overal aan het schoonmaken zodra er maar ergens iets op de grond lag kwamen ze het gelijk weer opvegen. Het zwembad is erg mooi en voor de kleine kinderen zijn er mooie glijbanen. Alleen wordt er door het personeel bijna alleen Duits gesproken . We hebben verder niks aan te merken op dit hotel een aanrader dus !!!!
Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Geweldige vakantie gehad

carla, 19-9-2016

Het eten is fantastisch! gevarieerd en lekkere thema buffetten. Zelfs een chocolade buffet. Ook á la carte Italiaans eten perfect (veel te veel zelfs). Er waren altijd wel enkele bedjes vrij bij het zwembad. Wifi is slecht. Alleen in de lobby gratis en zelfs dan nog slecht bereik. Anders 10 euro per week per toestel. Hotel is erg Duits gericht. Weinig Nederlanders. Kamers zijn mooi en groot. Animatie is goed. Strand tent is ook goed. Lopend naar het strand is goed te doen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige plek! 🌺

Lizzy, 23-8-2016

Ik wil even zeggen in het kort, als je kinderen is de plek geweldig ook zowel zonder kinderen is het een geweldige plek. De animatoren spreken me echt aan! Met name Ahmed! Hij heeft zo'n leuk karakter en is zo grappig. Ik wil even mededelen dat hij een geweldige animator is en ze baan ook serieus neemt. Het omgekeerde is voor een andere man, hij neemt het niet serieus en loopt alleen maar te flirten met de dames! Ook waar je man bij staat. Dit vind ik zo onrespectvol! Hij vroeg letterlijk aan mij "Angel can I have you number" en waar mijn 3 kinderen van onder de 11 bij staan en mijn man. Na een paar keer is het wel grappig maar daarna begint hij ook een beetje je aan te raken etc. ik heb hiervoor een klacht in gediend en is ook sirieus opgevat. Hij heeft het ook niet meer gedaan. Voor de rest is alles top! En met name nogmaals Ahmed!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische vakantie gehad!

K. Raver, 12-8-2016

Goed hotel met vriendelijk personeel. Goed eten elke dag wat anders de kamer was keurig schoon. Verder een mooie zandstrand.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Mooi net resort met goede voorzieningen

Bart, 9-5-2016

Dit hotel heet overigens nu Adalya Art Side. Goed en gevarieerd eten, een erg groot buitenzwembad, kinderbadje was gelukkig verwarmd. Ruim voldoende ligbedden, eten bij poolbar tussen de middag handig. Klein stukje lopen naar zee alwaar de voorzieningen ook heel goed zijn - mooie ligbedden met schaduwvoorziening, en een geweldige bar met ook lunchmogelijkheid en speeltuin. Kamers netjes, jammer was wel dat op eind minibar niet meer werd bijgevuld met frisdrank, alleen met water, en balkon was op bovenste verdieping vrij klein. Afstand vanaf vliegveld Antalya goed te doen, uurtje met de bus. Vriendelijk personeel, alles mooi schoon.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Goed hotel maar éénmallig

Jane, 3-5-2016

Hotel is goed verzorgd en ziet er allemaal erg netjes en schoon uit.

Eten is over het algemeen goed.

Glijbanen en zwembad is heerlijk

Minpunten:

Personeel kan slecht Engels, en op zich niet erg voor doei en bedankt maar wanneer er probleempjes zijn begrijpen ze je totaal niet.

Kapper en shop in het hotel zijn oplichters en vreselijk opdringerig.

Er waren enkele leuke medewerkers maar de meeste weten niet hoe ze moeten lachen. Ook voor de Nederlandse kindjes is bij de miniclub de taalbarrière jammer.

Kamers zijn wel heel goed schoon maar op een gegeven moment kregen wij geen schone deken meer, geen schone handdoeken en geen asbak.

Prijs/kwaliteit hebben wij beter gehad....

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Super hotel

Renate, 29-2-2016

Mooi hotel met goede ligging en super goed eten. Wij komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adalya Art Side bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Art Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Art Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adalya Art Side scoort een 8.63 uit 10 op basis van 709 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: