Hotel Water Planet & Waterpark ****

Water Planet & Waterpark
6,3

45 reviews over Hotel Water Planet & Waterpark in het Nederlands

Fantastisch, 26-8-2015

Tophotel met errug goed eten en personeel. Het klopt wel dat het hotel aan de prijzige kant is maar daar krijg je ook genoeg dingen voor terug.

Helemaal af en de kids hadden een heel eigen leven daar. Voor de rest waan je je in luilekkerland!

+ Super mooi en schoon hotel.

+ Uitstekende zwembaden en faciliteiten.

+ Erg vriendelijk personeel

+ Ook geschikt voor kleine kinderen (onze was 1,5 jaar)

- Geen zandstrand

kennen geen id kaart

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Horror vakantie!

Eleveld, 10-8-2015

Niemand spreekt er Engels, Duits, Frans of Nederlands.

Ze zijn niet bekend met Nederlandse ID kaarten en worden dus niet geaccepteerd, Het eten is elke dag hetzelfde en koud/smakeloos.

Er zijn lange rijen met onbeschofte Russen voor het eten die ook nog eens voordingen. 1 bar voor het gehele restaurant waardoor er super lange rijden ontstaan. Receptie personeel i8s onvriendelijk en onbehulpzaam.

Waterpark is bij lange na niet wat er van verwacht mag worden. Hotel ligt op een afgelegen vieze locatie. Gratis snacks beloofd, nooit gezien.

Na 3 dagen informeren, zeuren en klagen eindelijk wifi gekregen, die het van de 24 uur misschien een half uur deed. . Geen busje naar het strand. Geen animatie. 's nachts veel last van "romantisch" geluidsoverlast, zelfs zo erg dat de security er aan te pas moest komen.

Wij zijn meerder malen in Turkije geweest, maar dit was een verschrikkelijke ervaring

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super vakantie gehad

Toni, 3-4-2015

Ik, mijn vrouw en onze 2 kids hebben een super vakantie gehad en wat hebben wij genoten van de wellnes center en onze kinderen van het aquapark.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

Niet meer!

johan, 11-10-2014

Het leek op internet een heel mooi hotel. Helaas beviel het ons absoluut niet!. Geen vriendelijke service bij de receptie. Ze konden geen Engels. Wel Russisch.. De russen waren onvriendelijk dringen altijd voor, zijn vies. Hotel is helemaal uitgeleefd. Kille ruimtes vieze muren, gladde vloeren (vet). Aqua park was wel goed maar voor sommige dingen moest je gewoon betalen.. Airco in onze kamer werkte niet goed. En wifi werkte helemaal niet. Helaas zijn wij niet overgeplaatst naar een ander hotel. Het viel ons erg tegen. Er was wel rust in het all a carte restaurant.

goed hotel

fam van den berg, 3-9-2014

wij zijn van19 tot 1sept geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad.snap niks van de negatieve beoordelingen hieronder

bedden werden steeds verschoond als je maar de kaart die ervoor bestemd was neerlegde.wel veel russen in hotel maar totaal geen overlast aan gehad en op ons tydstip redelijk wat Nederlanders.heerlijke zwembaden,kamers mooi ,WIJhadden uitzicht op zee.eten was goed,oke na een week heb je het eten wel gezien maar dat is voor ons in elk turks hotel.een aparte gebakszaakje waar je tot vier uur kan halen.ala carte turks hebben wij heerlijk gegeten mixed grill.zelfs een fruitschaal op kamerivm mijn verjaardag en kwamen in t restaurant met taart en kaarsjes aanzetten.minpuntern!alleen water op de kamer,muziek bij hoofdzwembad staat erg hard.vanaf hotel leuke bazaar met winkels l op ca700m maar mogen de weg wel verlichten savonds,voor de prijs die wij betaald hebben komen we zeker terug.ook busje naar apart strand en achteraf ook bazaar ,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

VRESELIJK!! Zonde van je zuurverdiende geld!!

Jolanda, 24-8-2014

Ik ben het helemaal eens met onderstaande 5 be-oordelingen over 2014

*WC’s bij het zwembad niet SCHOON

*Handdoeken op de kamer varieerde en te weinig wc papier.

*Het beddengoed werd voor de eerste keer na 1 week verschoont

*De minibar werd gevuld met te weinig water

*Deuren van de wc’s konden niet op slot

*Handdoeken waren niet schoon

*Bij een toilet zat de poep op de muur. Na 5 dagen nog.

*wc-brillen werden alleen aan de bovenkant schoon gemaakt

*Na show geen vertier meer

* Russen. Onbeschoft volk! Een Rus, brult wat tussendoor EN WORDT DIRECT GEHOLPEN DOOR HET PERSONEEL!! Nou ja

*Bestek en glazen tekort. Niet lege plastic bekers werden zo weg gepakt.

* Beachparty!! Kapotte lift. Bij de strandbar alleen bier en cola/sprite/fanta

*Animatieteam een aanfluiting

*De liften kapot

*A la carte eten was een aanfluiting

*Airco’s vielen uit. Ook de stroom in een gedeelte van het hotel

*Betalen voor drank disco

*Al met al helemaal geen leuke vakantie gehad en dan nog wel voor zoveel geld!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Waterplanet Hotel & Aquapark is geen aanrader.!

Eco, 20-8-2014

Wij zijn met ons gezin twee weken bij Waterplanet Hotel & Aquapark geweest. Het hotel is zeker niet slecht, maar er gaat hier ZEER veel mis.

Er verblijven zeer veel Russen en sommige hebben zeer asociaal gedrag wat zeer hinderlijk is.

Waterplanet Hotel & Aquapark is geen aanrader.!

Ga niet naar dit hotel.

makkary, 16-8-2014

Dit hotel is zeker geen 5 sterren en zeker geen Ultra incl. Hotel is 100% gericht op de Russen als Nederlander is het echt een kwestie van overleven.

Je wordt compleet genegeerd door het personeel, spreken amper Engels.

Waterpark is ook niet zoals het lijkt, 27 gelijbanen nou echt niet hooguit 7 de de rest zijn inimini glijbanen in het pierenbadje. Hotel de luxe word staat er groot op hun site nou dit Hotel is alles behalve luxe. Ga hier niet heen als Nederlander, wij met 4 jongens van 11 15 16 en 17 zaten echt af tel tellen om naar huis te mogen gaan zo erg is dit Hotel..

Dit nooit weer!

Jolanda, 13-8-2014

In Juli 2014 naar dit hotel geweest. 80% van de gasten zijn Russen. Ze hebben me weleens gezegd dat russen asociaal zijn maar zo erg als dit had ik nooit verwacht. Ze dringen voor bij het eten en drinken zijn brutaal en zeer asociaal. Ze nuttigen ook erg veel alcohol en worden daardoor erg vervelend. Het hotel is verder netjes en leuke zwembaden maar ik ga NOOIT weer naar een hotel waar zoveel russen zijn.

Er waren wel Nederlanders maar heel erg weinig en iedereen die ik daar heb gesproken zullen dit hotel nooit weer boeken.

Denk een keer extra na voordat je dit hotel boekt!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Water Planet & Waterpark in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Water Planet & Waterpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Water Planet & Waterpark scoort een 6.3 uit 10 op basis van 56 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: