Hotel Sealife Buket Resort & Beach ****

Hotel Sealife Buket Resort & Beach
Sealife Buket Resort & Beach
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sealife Buket Resort & Beach bij:

91 reviews over Hotel Sealife Buket Resort & Beach in het Nederlands

topper

arie travel, 10-4-2016

hotel direct aan strand , strand bij zee veel kiezelstenen ,en zee behoorlijk stiil aflopend ,met golfslag lastig om er uit te komen ,door het grind . verder binnenbad 17,5 m bij 5m , buitenbaden 12x 10 m en 35 x 24 m met 2 glijbanen , eten goed en vriendelijk personeel , animatie op dag in de maand maart goed ,in avond waardeloos ..beste plaats om te zijn is blok 9 . direct bij boven resaurant -zwembad -lobby en meer verder vanaf gebouw receptie behoorlijke helling naar andere gebouwen , verder kan je mooie wandelingen maken vanaf winkelcentrum lopen naar kleine moskee ( vanaf hotel 15 min ) dan linksaf kom je snel in heuvels en bossen met verschillende routes. met dolbus naar alanya of managat duurt toch ongeveer 45 min . met de kans om bovenop elkaar te staan , de bus woord werkelijke volgepropt
Gereisd alleenreizend in maart 2016

Goed hotel

Goed hotel, 17-8-2015

In Juli zijn wij hier geweest.Het is een goed hotel met vriendelijk personeel en eten was van goede kwaliteit is.Ook de kamers waren prima in orde alleen de schoonmaak was maar zozo.De animatie is 's avonds in orde maar 's middags is het altijd hetzelfde.De beachparty is echt prima.Alleen de receptie laat wel een paar steekjes vallen.Als er iets is moet je meerdere malen vragen om het in orde te maken.....en dan gebeurd het nog niet.Jammer.Maar over het algemeen kun je je hier prima vermaken
Gereisd met vrienden in juli 2015

Leuk hotel! Goede service!

tomlinda, 22-7-2015

Wij hebben een goede vakantie gehad, het begon slecht, onze kamers waren overboekt, met als gevolg: met zijn allen in 1 kamer, gelukkig maar voor 1 nacht. De kamers waren netjes (de schoonmaak liet wel eens te wensen over), het complex verder ook netjes en schoon. Het personeel allemaal vriendelijk en behulpzaam. Het eten was kwalitatief goed, voldoende keuze, vers. Het animatieteam is enthousiast en doet leuke dingen. De zwembaden zijn mooi, de kids konden zich goed vermaken bij de glijbanen, een lifeguard hield alles goed in de gaten. De bedjes staan op het strand/bij het zwembad wel hutje op mutje, maar er was altijd een bedje vrij, ook als je later was (bijv. om 11 uur), handdoekje leggen werd niet geaccepteerd! Er zijn echter wel weinig Nederlanders in dit hotel, veel Duitsers, Russen en Turken, zijn erg op zich zelf zijn. Men groet wel, maar een gezellig praatje mis je dan wel. Maar mocht je dit geen probleem vinden, een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima Hotel, leuke animatie

marian nabuurs, 6-6-2015

Het eerste wat wij dachten was: o jee waar komen we terecht maar eenmaal binnen word je vriendelijk ontvangen en loop je het park binnen.( via een steile weg omlaag, ben je slecht ter been dan kom je hier moeilijk omhoog, ze komen je wel met een rolstoel ophalen als je dit vraagt)Gebouw 9 is het hoofdgebouw hier kun je alles met de lift doen. Animatieteam was super . Elke wel iets extra's te eten bij de middag snack : irisch koffie, gebakken banaan met ijs of kleine oliebolletjes.
Gereisd met vrienden in april 2015

Never again

Monika, 14-8-2014

Dit is geen 5* waard. Ga al meer den 10 jaar naar Turkije en dit was het minste van alles. Hotel zit vol Russen en Duitsers. Wij waren het enige Belgische gezin en bijna stiefmoederlijk behandeld.

Het zat hem in de finesse, dat was er niet.

Foto's op internet komen ook niet overeen met de werkelijkheid.

Kamers zijn heel klein en verouderd, ...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Relaxed

meneer van Klinken, 1-7-2014

Gezellige vakantie gehad met zijn 2en. Heel vriendelijk personeel, lekker eten. In de directe omgeving niet zo veel te doen maar voor ons 2tjes was dat niet erg omdat we vooral een relaxed vakantie wilden. Prima bestemming daarvoor
Gereisd met partner in april 2014

Waar voor je geld

Ria van Dijk, 17-4-2014

Toen wij aankwamen dachten wij, mijn hemel, waar zijn wij terecht gekomen. Het eerste aanzicht lijkt alsof het niet veel soeps is, Na echter een ontzettend vriendelijke begroeting werden wij naar onze kamer gebracht. Wat een leuk resort. met haar 9 torens met max 20 kamers per toren. Geen super-de-lux vakantieoord maar een fijn klein verblijf met maximale aandacht voor de gasten (de CEO liep regelmatig rond en sprak gasten aan) schoon, vriendelijk en gastvrij. Veel keuze in eten. Echt een aanrader. Ook voor mensen met kinderen, zowel jong als tieners.
Gereisd met partner in april 2014

Mooi om te zien , maar iedereen word daar ziek.

h_vanduijn, 9-4-2014

Ben net thuis van een tripje Aska Buket in Turkije. Vriendin is in het ziekenhuis beland met vreselijke diarhee die niet te stoppen was en uitdroging. Hebben daardoor geen leuke tweede week gehad. Moesten eigenlijk zaterdag 5 april naar huis maar konden niet weg. Ben in een studio beland in Alanya vlakbij het ziekenhuis. Zelf geregeld dus. Lang leven de tablet en internet. Het personeel moet nog vragen hoe het met mijn vriendin gaat. Inmiddels zijn we gisteren 8 april thuis gekomen. Nooit meer Turkije voor mij.
Gereisd met vrienden in maart 2014

Hele fijne vakantie gehad

laura, 27-8-2013

Dit is een hotel met een prima prijs / kwaliteitsverhouding. De kamers zijn prima, de bedden daar in tegen sliepen totaal niet lekker.

Erg fijn dat het hotel een relax pool heeft waar het dus rustig is een geen kinderen komen.

Er is veel te doen aan watersport. De bazaar ligt dicht in de buurt en daar kun je goed shoppen!

Als je vaak naar Alanya zelf wil, dan ligt dit hotel te ver weg. Hier hadden wij overigens geen last van.

Het eten in het hotel was super goed! A la carte eten in het hotel is ook zeker aan te raden!

Gereisd met partner in juli 2013

Goed maar kon wel beter voor de prijs

Niemegeers, 15-8-2013

Ik ging samen met mijn vriend.De eerste onaangename verrassing was de veel te kleine kamer..Op de foto lijkt die groter dan in werkelijkheid. De promokamer is in de kelder of slechte kamer, dus kies maar voor standaardkamer.In de uitleg van de touroperator stond dat we bad hadden in badkamer, niet dus,een zandstrand is het ook niet, het zijn grote keien naar de zee toe. Het is wel vlak bij de zee als je dit niet zo erg vindt.Er is een klein zwembad enkel voor volwassenen, ideaal voor koppels! groter zwembad vr kinderen en volwassenen, wat drukker. 2 glijbanen die om 12u opent en dan is om 14u, en daarna gedaan.het eten is gevarieerd,maar je hebt turkse eten dat helemaal niet zo lekker is, en de europese keuken is volgens turkse keuken gemaakt, dus niet denderend.het personeel is oppervlakkig en op afstand,dus geen babbeltjes.wij waren enige belgen .uitstap touroperator met jeep safari, enkel water nr elkaar gooien en ziet niks van dieren of speciale dingen.

Nooit meer nr Turkije dus!

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sealife Buket Resort & Beach in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sealife Buket Resort & Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sealife Buket Resort & Beach scoort een 8.71 uit 10 op basis van 130 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: