Hotel Q Premium Resort *****

8,1

39 reviews over Hotel Q Premium Resort in het Nederlands

Schitterend Hotel , maar slechte service

Henk, 2-12-2014

Toen we incheckten om 12:00 waren onze kamers nog niet klaar , we waren gelijk al verknocht aan de luxe van het hotel , waar je keek alles was even mooi en prachtig , zelfs in de toiletten hingen monitoren en prachtige decoratie,kamers heel mooi maar vreselijk gehorig, als ik naar de wc ging trokken de buren door. Eten prima , mooie lobbybar met led verlichting in diverse kleuren , mooi groot buiten terras ,eetzalen mooi ingericht en voldoende ruimte , Buffetten groot en ruim uitgestald , voor zover een 5***** ultra ,maar dan , geen verse sappen of betalen , geen buitenlands gedestilleerd , wij waren er van 7 t/m 21 okt , poule bar dicht na 16 okt. de pier werd afgebroken , alleen de snackbar was nog open waar de tafels vies en smerig en het eten steen koud was , leuk personeel die vond dit verschrikkelijk , aan de bar werden diverse wijnen niet meer geschonken , cocktails onder de maat ( waterig ) een eigenaar en z'n vrouw waar geen lachje vanaf kon ,voor ons geen Q premium meer .
Gereisd met partner in oktober 2014

zuster hotel van Vikingen = russiche bazen

Van Eynde Kurt, 19-10-2014

Zeer mooie kamers , restaurant tja eten is soms niet warm maar dat komt door de russen die alles laten open staan , vriendelijkheid is super maar animatie is oostblok ingesteld en na 13 dagen heb je het wel gehad shows zijn echt een ramp heb al tien maal beter gezien in andere hotels , hebben er het beste van gemaakt maar s'avonds is het een ramp want dan is er echt niks meer te doen,bij onze periode zijn er wel 6 mensen ziek geweest dat we weten en dan de rest dat we niet weten , geen slecht hotel maar er zijn veel betere voor die centen
Gereisd met partner in september 2014

perfect hotel, mits........!

rene van haarlem, 17-9-2014

q-premium is een prima hotel mits je een vakantie wilt waarbij je wilt dat niemand jou of jij hun niet verstaat, de uiterst vriendelijke dame van touroperator zei het al, 98% russisch roemeens bulgaars, wij wisten dat er tegenwoordig veel oostblokkers in turkije waren maar dit was ,n beetje teveel van ,t goed, het is ook weleens leuk om een gesprek met ,n vreemde aan te gaan b.v. in het engels duits of frans of nederlands, volgende keer zal ik er wel op letten bij het boeken, dat er toch meer ,n gemixt publiek is, dat er minder (blingbling) is b.v., maar op het hotel eten kamers bedden etc. is niets op aan te merken.
Gereisd met vrienden in september 2014

Heerlijk hotel

Linda, 19-8-2014

Prima hotel, aardige mensen. Doen hun best om zich verstaanbaar te maken en schoonmaak van de kamer was prima. Prachtig mooie grote kamer ook. Animatie leuk, al deden wij er niet aan mee. Hamam in het hotel is geweldig! Eten was lekker, niet altijd even vers naar ons idee maar wel te doen. Voor een weekje kun je hier prima vertoeven. Tip: bezoek Side. Fantastisch mooi!!!
Gereisd met partner in juli 2012

Dit nooit meer

Ana Ferkoes, 14-8-2014

Zeer slechte strand . Kiezels en grote stenen, ook niet inlopend, na een paar meter geen grond onder je voeten. Het eten is smaakloos en geen luxe voor een ultra all inclusief. De hoge beoordeling zijn w.s van mensen die niets gewend zijn en voor het eerste naar een 5 * resort gaan.

Slechte animatie, weinig variatie en een onvriendelijke manager die meer gericht is op Russen en Turken. Nooit meer Q premium of Alanya

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtig hotel

B W, 8-5-2014

Dit hotel heeft een prima service,je voelt je er meteen thuis!

Zeer gastvrij! En het eten is werkelijk uitmuntend,alles is even vers.de prijs/kwaliteit kan niet beter.de kamers zijn zeer mooi en schoon,inclusief de badkamer.je word er op handen gedragen.

Gereisd met partner in april 2014

geweldige plek!

mariella, 16-7-2013

dit is een prachtig hotel,het eten is ook heel erg lekker!.Onze kamer was super en de bedden zijn super geen last van rugpijn!!We hebben de eigenaren leren kennen dit zijn super aardige mensen,als je met iets zit geef het door en het wordt opgelost.Het enige nadeel is het kiezelstrand maar ja dat wisten we dus we hadden zwemschoenen mee,en die heb je echt nodig!Zelfs op het toilet is de luxe niet gewoon er hangt bij de mannen boven iedere wc een tv!!!nog nooit meegemaakt ha ha
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Uitstekend hotel

Bas, 3-6-2013

Een uitstekend hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel en uitstekend eten. Eigenlijk te veel maar erg goed. Het is wel oostblok gerorienteerd, maar weinig last van gehad. Niet van die enorme excessen zoals enorme borden opscheppen. Kom zeker nog een keer terug. Voor kinderen is er niet veel te doen. Animatie is erg gericht op de Russen en voor de volwassenen. En als je bij het zwembad wil liggen, moet je om 06.00 uur uit je bed om je handdoeken neer te leggen. Maar aan het strand voldoende plek.
Gereisd met partner in mei 2013

Amazing

diane, 25-5-2013

Heb je kamer aan voorzijde hotel, dan heb je pech en heb je lawaai van de drukke weg. Bij ons waren er 80 % russen met andere eetgewoonten maar hun ogen zijn groter dan hun maag: afschuwelijk om te zien hoeveel eten er in de vuilbak verdwijnt. Ideaal voor jongelui omwille van moderne hedendaagse muziek de ganse dag door en ook in de disco.

Veel personeel kan geen Engels maar is vriendelijk en niet opdringerig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

goed hotel

vd elzen, 4-5-2013

Op dit moment liggen we aan het zwembad,terwijl ik dit schrijf.

Dus wifi aan het zwembad,in onze hotel kamer,in de lobby bijna overal wifi

En dit alles gratis,kluisgebruik gratis,mini bar gratis,

Het hotel is wel rusisch georiënteerd maar je hebt er geen last van

90% rusisch/oostblok

10% duits nederlands frans

Het eten is goed/ zeer goed ,iedere dag veel keus hierdoor lijkt het iedere dag het zelfde maar er is gewoon iedere dag veel keus,kamers zijn netjes wel compact,wij hebben een familiekamer het is eigenlijk een iets grotere dan een normale 2 persoons kamer voorzien van een soort tussenwand met schuifdeur de wand is niet helemaal dicht tot aan het plafond het is eigenlijk een veredelde 2 persoons kamer de badkamer is ook compact voorzien van toilet,inloopdouche met stortdouche ,klein badmeubel met spiegel,

Als je,de lobby binnenkomt is zeer overweldigend met trappartijen van marmer en glazen ornamenten, 3 glazen open liften het zwembad lijkt wel door jan debouvrie zie tips

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Q Premium Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Q Premium Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Q Premium Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Q Premium Resort scoort een 8.06 uit 10 op basis van 44 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: