8,6

Uitstekend

71 reviews over Hotel Porto Azzurro Delta in het Nederlands

goede prijs kwaliteit verhouding

Derks, 14-8-2010

Dit is een goed hotel met een zeer goed animatieteam elke avond wat te doen bij het hotel,en overdag bezig met allerlei activiteiten rond het zwembad. Eten afwisselend ,wel elke middag patat en hamburgers pizza,etc bij de snackbar dus voor de kinderen is er ook eten.Personeel is vriendelijk.Je loopt zo van het hotel terrein naar de zee met ligbedden van het hotel.Nadeel geen zandstrand (keien).Maar mijn visie is stel je open voor een vakantie in het buitenland (turkiye) en leg niet op elke slak zout dan zul je waarschijnlijk overal een goede vakantie hebben. Voor ons is dit Hotel een aanrader zeer goed bevallen.

p.s. men spreekt geen Nederlands maar met Duits en Engels kom je heel ver.

Gereisd familie in juli 2010

tobben uit limburg, 25-9-2007

hoi wij zijn vandaag 25-09-2007

terug gekomen van 8 dagen riva delta.

een fijne vakantie gehad goed hotel.

kamers goed verzorgd,leuke creaties met versieringen op hotelkamer.

goed eten gehad elke dag iets anders,

voor iedereen iets wils.

verzorgd zwembad,leuke animatie voor jong en oud.

ligging wat minder,niet veel te doen in omgeving,maar met dolbus kun je toch leuke plaatjes aan gaan voor weinig geld ,wij moesten voor 2pers en een kind van 3 jaar 5 euro betalen om naar alanya te gaan dat is voor niets.leuk om te winkelen

hotel prima aanrader.

familie severt, 20-9-2007

voor de 1e x in turkije, voor ons was het geweldig! hoorden wel van mensen die vaker in turkije kwamen dat dit zeker geen 5 sterren is, eerder 2 of 3. eten was prima, voldoende variatie, al had het warmer gemogen. personeel sprak zeer slecht duits/ engels dat was jammer. wij willen zeker weer terug naar turkije al zouden we dan wel een ander hotel boeken. niet zozeer vanwegen dit hotel maar meer vanwege de variatie.

arjan en sacha, 20-9-2007

wij waren voor de eerste keer in turkije. voor ons was het dus een goed hotel, we hoorden wel van anderen die vaker naar turkije zijn geweest dat dit zeker geen 5 sterren verdiend, eerder 2 of 3 sterren. ons beviel het goed, er waren een paar minpuntjes (die heb je ws overal wel): de bedden waren hard, personeel spreekt zeer slecht engels en/of duits. verder heel leuk gehad, animatieteam deed erg zn best.

90% van de bezoekers is russen, echt een asociaal volk wat het personeel behandeld als voetveeg! jammer was wel dat wij de enige nederlanders waren in het hotel, maar we hebben leuk contact gemaakt met de duitsers.

zwembadwater was kouder dan de zee, die was echt heerlijk! mooie vissen zien zwemmen. voor ons was het echt wel de moeite waard!

D.B. van Noort, 18-9-2007

Kwamen om 5u ´s ochtends in hotel aan, stond geen kinderbedje klaar, op moeten wachten tot 9u, vervolgens ligt er geen matras indie kwam pas om 13u!!

Er was geen magnetron voor de fles en eten voor de kleine op te warmen, had gelukkig m´n flessenwarmer bij!

Ons zoontje sliep ´s middags altijd, met als gevolg dat er 1 dag geen schoonmaak was geweest en we dus geen opgemaakt bed en schone handdoeken hadden!

Afstandsbediening was na 3 dagen ineens verdwenen, niet meer terug gevonden dus waarschijnlijk meegenomen.

En wat heel erg storend was is dat ze en duits en engels niet begrepen, dus eer ´t hele verhaal wat hier boven staat voor hun duidelijk was gemaakt nou...... En dan begrepen ze ´t uiteindelijk nog niet!!!!!

De mensen van ´t hotel waren uitermate ONVRIENDELIJK!!! Voor ons NOOIT geen Riva Delta meer! Hopelijk volgende keer meer geluk...

Groetjes Barbara.

W. Schouwenberg, 13-9-2007

was zeer goed allemaal ben zeer tevrede over het hotel en het personeel weet zeker dat ik terug ga naar turkije weer met dit reisbureau

L. Noordman, 13-9-2007

wij hebben een super vakantie gehad in Riva Delta, erg fijn hotel, lekker eten, fijn zwebad en dicht bij de zee. In de buurt is weinig te beleven, maar met een domusbusje kun je overal komen.

J. Havermans, 13-9-2007

Op zich een goed en schoon hotel. Wel in een afgelegen gebied. Eten was helaas vaak koud en het ontbijt viel tegen. Kamers waren erg netjes en groot. Badkamer was netjes, echter niet geschikt voor minder valide mensen, vanwege hoge instap van bad/douche.

F.W.M. van Luit, 13-9-2007

Het personeel achter de receptie was onvriendelijk.

In het restaurant wordt het eten al snel niet meer aangevult ,dus op tijd gaan eten!

Een keer werdt bed niet opgemaakt en een keer geen schone handdoeken.En dat in een weekje!!

Zou eigelijk een 4 sterren klassificatie moeten hebben.

S. Sum, 1-9-2007

de receptie praat alleen redelijk duits

de guest relation is niet om te spreken

informatieblad met tijden alleen in het duits

Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Azzurro Delta in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Azzurro Delta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Azzurro Delta scoort een 8.63 uit 10 op basis van 71 reviews.