Hotel Meryan *****

289 reviews over Hotel Meryan in het Nederlands

Gewoon goed

Laura, 10-10-2017

Goed hotel

Jammer dat het water zo koud is in het zwembad vooral in het kinderbad

Ze verversen continu waardoor het echt te koud is

Eten was dit jaar minder dan we gewent zijn.

Kamers zijn oud maar schoon

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Wanda en Ronald kluft, 6-10-2017

Voelt als je tweede huis als je aankomt heb je meteen een vakantie gevoel
Gereisd met vrienden in september 2017

Niet verkeerd maar toch een paar kanttekeningen.

richard, 28-8-2017

het warme eten was goed en een top animatieteam.wat tegenviel was bij het ontbijt veel oude broodjes kurkdroog je moest ze eerst checken voordat je terug naar de tafel liep ,en bij koffie en koekjes waren de koekjes op de schalen superdroog.ook met de receptie zeer moeilijk communiceren konden geen engels of duits.terwijl de mannen die achter de bar staan alle talen sproken vooral barman Dogan een topper verstond alles.van de Russen die er met grote getalen zijn geen last van gehad dit was voor ons de 7e keer Meryan helaas wat tegen gevallen dit jaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel meryan alanya super 5 xxxxx

Kris d'haene, 7-8-2017

Superleuk hotel voor zowel jong als oud ..kindvriendelijk zeer veel animatie ...zeer lekker eten elke avond iets anders ...super van bediening ..mooie kamers ..nu 2 de keer en we gaan volgend jaar terug ..de food and beverage menager murat super goeie persoon ..kan je met alles goed behelpen bij eventuele problemen ....wij geven op alles een 10 omdat we super super tevreden zijn ..wij komen reeds al 25 jaar naar turkye ...super
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Meer dan goed

Janine, 17-6-2017

Het is een erg leuk en gezellig hotel .

Het personeel is erg aardig niks is ze teveel.

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en gaan zeker terug.

We vonden het eten iets minder ,vergeleken met vorig jaar.

Er waren veel russen ,maar je had er geen last van ,er waren ook duidelijk regels.

Het hotel ligt heerlijk aan het strand.

Het entertainment team was niet slecht ,maar miste iemand die nederlands sprak.

Dit was erg Russische gericht vond dit erg jammer ,want dit was vorig jaar niet.

Het team doet veel met de kinderen.

Kamers zijn goed ,goeie douche harde douche straal.

Met een gratis bus ben je in 10 minuten bij de bazaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel, personeel staat altijd klaar

Patrick, 7-6-2017

Het is een van de oudste hotels hier op het rijtje, maar gaat zeker door voor een van de fijnste/ gezelligste en leuke hotels. Wij zijn dit jaar voor de 6e keer geweest voor 15 dagen, en hebben het erg naar ons zin gehad.

We voelen ons daarom ook gewoon thuis daar.

Maar voor iedereen is dit natuurlijk anders, dat begrijp ik.

Vanuit ons standpunt zijn we gewoon goed verzorgd, en hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

goed gelegen hotel

elzapaenen, 15-11-2016

strand met stenen/wel goed/winkelcentra in de buurt/wandelpromade/eten goed
Gereisd met vrienden in november 2016

Gewoon heel goed.

Servaas, 30-9-2016

We komen hier al enkele jaren en hebben het gewoon erg naar ons zin. Klopt dat de bedden wat harder zijn dan thuis. Kamers worden elke dag netjes verzorgd. Het lopende buffet heeft voor iedereen wat wils. De koks maken het warme eten ter plekke klaar. Ik ben altijd blij dat we dezelfde mensen, qua personeel, weer zien. Voor ons een teken dat het hotel voor het personeel wat "doet". Buiten het hotel is heel veel te doen. Het receptie personeel kan hier heel goed bij helpen. Wil je duiken, iets bezichtigen, met dolfijnen zwemmen. Vraag het de receptie of je hostess. Het animatieteam organiseerde zelfs Disco trips en gingen zelf mee. Dit jaar waren 10 van de 14 Hotels op de Okurcalar strip gesloten. Het Meryan was met nog drie andere open. Dat zegt alles, mede door de vele "stamgasten" is dit voor ons een warm gezellig hotel met fantastisch personeel.
Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel !

Ingmar en Talita, 9-9-2016

Ben hier samen met mijn vriendin geweest (September) en hebben hier ons prima vermaakt ! Genoeg te doen van beachvolleybal, voetbal, waterpolo, zwembad games echt van alles. Eten is goed ! Elke dag wat anders qua vlees genoeg keuzes voor ieder wat wils ! Service is top super vriendelijk personeel ! Kamers zijn oke zien er goed uit bedden alleen iets harder als verwacht maar daar wen je van zelf aan ;)
Gereisd met partner in september 2016

Geen 2e keer

Corné, 31-8-2016

We hebben al heel veel hotels gehad en zoeken er altijd een uit met een cijfer boven een 8,5. Nou dat is dit hotel totaal niet als je het met andere hotels vergelijkt die een hoog cijfer krijgen. Het ziet er schoon uit maar als de schoonmaakster eerst de asbak uit doet met een doekje en daarna met hetzelfde doekje het tafeltje afdoet word ik daar niet blij van.

De ligging is saai, geen winkeltjes in de buurt en het strand alleen maar grote stenen en alle ligbedjes staan strak tegen elkaar.

Het eten was erg eenzijdig, elke dag hetzelfde: rauw en weinig smaakvol. Bedienend personeel wisselend. Bij een verkeerde wind valt er bij het zwembad allemaal zwarte roetdeeltjes op de handdoeken en het blijft ook druiven op het water van het zwembad, dit komt van de keuken, ga daar dus zeker niet in de buurt liggen, dat kan niet gezond zijn.

De airco in de kamers doet het wel maar koelt niet echt naar een aangename temperatuur. In de ochtend is het buiten koeler dan in de kamer. Verder is er na iedere stroomuitval een monteur nodig om de airco weer koele lucht te kunnen laten blazen. 2 stroomstoringen in de nacht meegemaakt en dan was het badend in het zweet wakker worden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Meryan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meryan in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meryan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meryan scoort een 8.56 uit 10 op basis van 303 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: