Hotel Lycus Beach *****

7,4

49 reviews over Hotel Lycus Beach in het Nederlands

geen 5 *. prijs/kwaliteit is ok

fam. de Feijter, 30-8-2017

verwacht geen luxe 5* hotel, want dat is het zeker niet. wij denken meer aan 3.5*/4*. Eten was redelijk van kwaliteit, maar regelmatig te koud .bijvullen gebeurt niet altijd direct en ook regelmatig borden/soepkommen en bestek op.

Aan zwembad is het inderdaad ook hier handdoekje leggen.personeel is vriendelijk en behulpzaam, aan receptie wat minder.

Ligging was ideaal aan het strand en ligbedden genoeg. gemakkelijk in en uit water te komen.grote bazaar met veel winkeltje op 200 meter.Op VRIJDAG (in tegenstelling wat er staat in de hotelinfo) is er een wekelijkse markt in de buurt ( 500 meter) Hoofdweg bij bazaar volgen naar links en dan na 400 meter weg oversteken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het hotel was zeker géén 5 sterren waard.

Nika, 19-8-2017

Wat ik ten eerste heel goed vind is het personeel wat er werkt. Is ontzettend vriendelijk, werkt erg hard en niks is te veel.

Wat ik erg jammer vind is dat er niet alleen om 5:30 gestreden moet worden om een bedje bij het zwembad maar ook om 19:45 voor een tafeltje in het restaurant.

Tafels staan al gereserveerd voor Duitsers en Turken..

De man van het strand reserveerde bedjes voor de Turken en Duitsers dat hebben we nu tot 4 keer toe gezien.

De schuifpui gaat soms maar op slot tenzij je er zelf wat aan veranderd. (Al 2x is de technische dienst geweest en opgelost maar gaat steeds weer niet op slot na een paar keer dicht doen.)

Het eten is waanzinnig slecht.. en ik heb geleerd om mezelf dan maar vol te eten aan de toetjes en het fruit/sla dus dat heb ik maar gedaan met rijst iedere avond.

Maar natuurlijk is dit ieder zijn eigen smaak.

Maar al bij Al, zou ik eerder een 4 sterren hotel kiezen dan dit hotel.

Verder een heerlijke rustige vakantie gehad, tot rust kom je zeke

Gereisd met partner in augustus 2017

Redelijk hotel

Vincent van Caspel, 18-8-2017

Kleinschalig all inclusief hotel.

Eten: goede kwaliteit, wel wat eentonig qua aanbod. BBQ elke dag goede kwaliteit.

Drinken: prima cocktails, ook alcoholvrije kindercocktails, goed bier (niet aangelengd)

Kamers: familie kamer, ruim. Wel wat achterstallig onderhoud, goede aen stille airco

Goede schoonmaak

Duits georiënteerd karakter, wel meertalig animatieteam. Doen hun best de toeristen te vermaken.

Strand op loopafstand, gratis bedjes

Zwembad: helaas wel handdoekje leggen voor een plek aan het zwembad.

Alanya met de bus (uurtje rijden) goed te doen. 2 euro pp

Bazar op loopafstand, veelwinkels met opdringerige verkopers (zoals normaal is in Turkije helaas)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het zal bij 1x blijven

Ferry, 12-8-2017

Eten is zeer eentonig, is lauw en.... op is op! Alles inclusive is niet waar. Turkse koffie moet apart voor worden betaald. Net als voor alles tussen 00:00 en 06:00 uur. Personeel is niet klantvriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Laatste keer

G.Klinkenberg, 27-9-2015

Veel Duitsers en mensen die denken dat het zwembad voor zichzelf is. Geen of weinig Engels gesproken. Slecht animatie team dat soms meer tijd hebben voor de smartphone dan de gasten. Was Turks en niet van Tunesië. 45 minuten van alanya is te doen met de dolmus. Wenig in de directe omgeving te doen.Enkel Bazar met hetzelfde aanbod.in de spa zeggen ze standaard dat er iets met je rug is en je medische fysiotherapie nodig heb, wat veel kost en niet wordt gedekt Door de verzekering.Trap er niet in!
Gereisd met partner in september 2015

Top vakantie!

Sean, 6-8-2015

LTI Lycus Beach is over het algemeen een top hotel!

Positief: niet al te klein en niet al te groot, het is precies goed!. Er is zowel als in de ochtend, middag en avond veel, gevarieerd en heerlijk eten. Het personeel is vriendelijk. Een leuk animatie team die leuke activiteiten organiseren vanaf in de ochtend tot de avond. Een groot zwembad met 2 glijbanen. Er is meestal een lekkere wind in en om het hotel, (je merkt het vooral als je bij de poolbar bent.) Het strand is ongeveer 50 meter van het hotel. Je hebt op ongeveer 500 meter een Alara Grand Bazaar (een super leuke bazaar!.) Als je nog trek hebt in de middag kan je altijd vanaf 11:00 uur lekkere ''Turkse pannenkoekjes'' halen bij Nermin, die onder een soort huisje de pannenkoekjes klaar maakt, waar je ook lekker kunt zitten. Op het strand heb je een ''watersports punt'' waar je verschilende watersporten kunt boeken zoals: jetski, bananenboot etc.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Heerlijke vakantie!

Kiara, 31-7-2015

in 1 woord ' super hotel ' niks verkeerd op aan te merken wij hadden hier een hele goede vakantie ! Wij keren zeker eens terug !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Goed en prettig kleinschalig hotel met 220 kamers.

ubbo en marijke freese, 23-6-2015

Hotel lycus beach is een gemoedelijk en prettig hotel.

De omgeving telt meerdere resorts en op ongeveer 7 minuten lopen is een grand bazaar met ongeveer 370 winkels.

De kamers hebben gedeeltelijk een prachtig uitzicht op zwembad,tuin,strand en zee.

Het personeel, vooral ook bij de receptie is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Prijs kwaliteit is zeer goed te noemen.

De eetgelegenheden zowel binnen als op de terrassen heel schoon.

De kamers zijn netjes en worden iedere dag goed schoongemaakt en de bedden mooi opgemaakt.

Zwembad en strand met goede ligbedden/parasols

Kindvriendelijk hotel met kinderbad en animatieteam.

Ook voor volwassenen en jongvolwassenen is er de hele dag animatie rondom zwembad en op het strand.

Gereisd met partner in juni 2015

Nooit meer

Jolanda, 15-6-2015

Heb 5 verschillende bedden gehad. manager belooft van

Alles personeel doet alleen eigen wil. Na tijdje wel vriendelijker maar in begin echt heel moeilijk.

Eten matig. Park klein. Animatie wel leuk. Kamers netjes

Gereisd met vrienden in juni 2015

Ben benieuwd.... maar voor ons nooit meer.

Sjon en Carla, 7-9-2014

Lycus Beach, mooie kamers, eten redelijk voor 4*, zwembad perfect, afstand strand ook perfect. Maar nu komt het, de laatste 2 nachten hebben we geen oog dichtgedaan door keiharde muziek met een zware bastoon, dit duurde tot wel 6 uur in de ochtend. Dit ter ere van de opening van het seizoen, was normaal zeiden ze bij de receptie, voor ons van dit niet acceptabel gelukkig gingen we naar huis, maar ben wel benieuwd hoe dit in

het hoogseizoen is....

Gereisd met vrienden in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lycus Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lycus Beach in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lycus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lycus Beach scoort een 7.35 uit 10 op basis van 58 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: