7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Park Resort***** bij :

138 reviews over Hotel Holiday Park Resort in het Nederlands

Nooit meer!

Fatma, 28-7-2015

Ga nooit meer terug naar deze hotel, we zijn op 25 juli voor 4 nachten naar dezs hotel geweest en was echt een nachtmerrie!! Slechte service, eten was weinig en als je er niet snel bij bent wordt het ook niet meer bijgevuld! Hotel zelf is alleen ingesteld voor russen. Personeeli is niet vriendelijk. Het animatie team is behoorlijk slecht altijd hetzelfde personen die proberen grappig te doen. De strand zit vol met grote stenen waar je niet met blote voeten op kan lopen. Ze hebben maar 1 restaurant lange rijen russen die borden vol maken en zelf verbergen voor later. Echt een ramp was het. İk raad iedereen af is zonde van je geld en van je vakantie!!
Gereisd met partner in juli 2015

Één keer maar nooit meer!!

Marloes, 24-8-2012

Hebben 8 dagen pasta gegeten! Tussen middag altijd hetzelfde (hamburgers en patat), 4 uur dezelfde oliebol en s'avonds was er keuze uit 1 soort vlees of vis, en als je datgene niet lust dan had je pech, een ander stukje vlees was er niet. Vooral geen eten dat Nederlanders lusten. Ook standaard dezelfde (bij)gerechten. Na avond-eten niks lekkers meer te eten. Als je dan nog wat wilde hebben, NIET mogelijk. bv borrelnootje/fruit. Bier was waterig en sapjes niet te zuipen. Zwembad/strand-kussens waren veelal kapot of rafelig. Je moest om 6.30 uit je bed om zelfs maar een bedje te bemachtigen, omdat de gasten hun handdoeken al voor het ontbijt op de stoelen legden en vervolgens de hele dag niet eens op kwamen dagen. Schoonmaak was slecht handdoeken werden gewoon opnieuw opgevouwen en als schoon beschouwd. Strand was een kiezelstrand! Klein en water niet schoon.Veel onbeschofte Russen daar!
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Nooit Meer! zonde van je geld!!

yhaaswijk, 24-7-2012

misschien 2* !!Holiday park resort is zo'n hotel voor "help! red mijn vakantie!. De kamers zijn Ok en het zwembad is ook te doen, en daar eindigen mijn positieve woorden. Het is eten is goed, maar als het op is is het op, wordt niet aangevuld. dus vanaf het begin in de rij. Het is vies, wordt niet schoongemaakt. De lakens in het restaurant hebben er een week gelegen, werden schoon geveegd met stoffer en blik. toiletten bij zwembad , ranzig. Drinken op, helaas wordt niet aangevuld. Bier op om half 11 sávonds, dan heb je pech.

Ruzie onder het personeel, manager neergestoken tijdens een ruzie onderling met personeel, Na vele klachten groot gedeelte personeel ontslagen! En wij overgeplaatst naar ander hotel van zelfde keten, Holiday Garden. Stukken beter, maar ook geen 5 sterren.

En bijna geen nederlanders, veel russen, polen, bulgaren etc en die zijn niet netjes en niet kieskeurig en slecht gemanierd

Gereisd familie in juli 2012

willem, 4-6-2012

Het hotel zal een keuze moeten maken. Of te wel gaan voor Russische gasten of Westerse gasten. Kiezen ze voor Russische gasten zullen ze ongetwijfeld sterren gaan verliezen.
Gereisd met vrienden in mei 2012
?

Super vakantie

Aylin, 6-4-2012

Wij zijn afgelopen zomer naar Holiday Park Hotel in Alanya geweest. Het was goed geprijs en prima geregeld in het hotel. Het hotel heeft een super mooi strand, heerlijk eten en een leuke animatieteam. Een echte aanrader voor mensen die van een goedkope en goede vakantie houden.
Gereisd met partner in januari 2012

Nooit meer

hacomape, 17-10-2011

Ook ik heb bij alles een 1 ingevuld om het cijfer naar beneden te krijgen. Zeker geen 5* waard.

Hotel ligt 35 km van Alanya af. Alleen een bazaar op 1,5 km, verder niets.

Personeel niet vriendelijk, behalve als je blond of Russisch bent. Misschien ligt het aan het einde van t seizoen, maar wij hadden het idee dat alles al snel teveel was.

Schimmel in de badkamers (we hebben 2 verschillende kamers gehad en was in beide aanwezig). Schoonmaak vd kamer was matig, één keer kwamen we om 16.00 terug en was de kamer nog niet schoongemaakt. Ook 2 keer om(vaak gerafelde)handdoeken moeten vragen omdat deze waren vergeten. Het eten was redelijk maar niet bijzonder.

Strand met kiezels, waterschoenen onontbeerlijk.

Wel mooi zwembad maar weinig ruimte eromheen en de hele dag harde muziek.

Wel voldoende strandstoelen maar ook hier weer heel veel kapotte kussens voor erop.

Gereisd met partner in oktober 2011

Toen nog goed...

Robert, 17-9-2011

Wij zijn 5 jaar geleden in dit hotel geweest en destijds was het een erg leuk en mooi hotel. De mensen waren vriendelijk, het entertainmentniveau was hoog en er waren tevens veel Nederlanders.

Vrienden van ons zijn in hetzelfde jaar als wij naar het hotel geweest en de eerste keer was het ook heel goed terwijl het de tweede keer zwaar tegenviel. Ook wij moesten toen al eerlijk toegeven dat het eten geen 5-sterren waard was en ook het strand met de grote keien was niet al te prettig.

De ligging is erg ver vanaf Antalya Airport, zo'n 2 uur met de bus en ook als je naar winkels wil moet je met een taxi of een dolmus. De kamers waren netjes, schoon en hadden een groot balkon.

Voor ons was het destijds een leuke en gezellige vakantie en verliep alles naar wens. Ik denk dat nu, zoals in zoveel hotels in Turkije, de nadruk voornamelijk op mensen uit het Oostblok liggen...

Gereisd met vrienden in april 2005

nooit meer zeer slecht bevallen

carlos, 28-8-2011

ik had alleen los hotel geboekt eten was heel slecht ik liep na 2 de dag met diarree.

hotel zelf is heel oud alleen maar russen alles is ook op russen poolse mensen gericht.ik ben vaker in turkije op vakantie geweest maar zeker geen 5 sterren.en ik was met mijn kinderen dag eerder vertrokken terwijl ik nog een dag tegoed had

Gereisd familie in juli 2011

EEN TOPPIE

lynn, 11-6-2011

een aanrader gaan zeker terug. Enig minpunt ; winkels op 2 km maar dolmus maakt dit goed.

Dolmussen rijden constant in beide richtingen van Konakli en Avsalar

Gereisd met partner in mei 2011

zeker GEEN 5-sterren

C. Foks, 28-4-2011

Ik weet niet wat anderen gewend zijn, maar dit is zeker geen 5* locatie! Het was niet slecht, maar wel altijd het goedkoopste van het goedkoopste, en als er vlees overbleef kreeg je het de volgende middag weer, maar dan nu als salade gepresenteerd! Geen wonder dat veel mensen met diaree rond liepen...
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Park Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Park Resort scoort een 7.33 uit 10 op basis van 144 reviews.