Hotel Grand Paradise ***

Grand Paradise
6,4

5 reviews over Hotel Grand Paradise in het Nederlands

corn, 12-6-2007

wij zijn net terug maar het eten was slecht het personeel waren on vriendelijk super veel russen rot volk en de balkons zijn zeer klein in een woord dit was een slechte vakantie het hotel is al 4x van naam veranderd ik kan me voor stellen.als u hier naar toe gaat succes
Gereisd anders in juni 2007

m.goossen, 14-11-2006

voor een vier sterren hotel wat sobere kamers.Uitstekend eten,grote variatie,voor ieder was er wat wils.

Bediening erg voorkomend en vriendelijk.Zee op korte loopafstand van het hotel(ong.150 mtr.)All-inclusive vakantie is mij prima bevallen!!

Gereisd anders in november 2006

rudy, 2-10-2006

ALLES klopt wat er wordt verteld door de anderen.Zo slecht heb ik het nog NOOIT meegemaakt .Onbeschoft pers.Geen normale bar. vies. alleen plastic bekers ,kamers nagenoeg niet schoongemaakt.ijskoud zwembad
Gereisd anders in oktober 2006

Jos, 15-9-2006

Gezellig hotel, eten is prima, bediening is ook prima. Weinig nederlanders veel Russen en Oekrainers waar wij alleen maar veel goede contacten hebben gehad. Ook sommige Nederlanders misdragen zich wel eens. Tip: Als je terug in Nederland bent kun je gebeld worden door de turkse leden van het animatie-team die om geld "bedelen" omdat ze plotseling naar het ziekenhuis moeten??? Daar moet je dus niet intrappen.
Gereisd met partner in augustus 2006

gerrit & jacquelien Bruinsma, 14-6-2006

prima hotel heerlijk eten veel variatie

mooie kamers zorg er voor dat je een kamer krijgt met zeezicht

personeel heel vriendlijk

min punt is dat wij als enige nederlanders waren de rest waren mensen uit rusland!!! en ja dat was niet altijd even prettig ... als je dit hotel wilt boeken moet je er dus rekening mee houden dat je tussen de russen zit. dagtocht gemaakt op de green canyon dat kan ik je aanbevelen echt prachtige stuwdam met een prachtige boottocht ... boek hem dan wel via je reisburo zodat je dus wel met nederlanders aan boord komt...

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Paradise scoort een 6.4 uit 10 op basis van 5 reviews.