Hotel Granada Luxury Resort *****

Hotel Granada Luxury Resort
Granada Luxury Resort
8,1

213 reviews over Hotel Granada Luxury Resort in het Nederlands

Fantastisch hotel en personeel !!!

pierre drenth, 20-10-2017

Na een compleet in duigen gevallen eerste vakantie maakte dit hotel veel goed ,het personeel was super vriendelijk en geïnteresseerd in de vakantiegangers ,vooral wilden ze weten of alles naar wens was . De accommodatie ligt niet echt dicht bij een stadje en aan een drukke weg maar daar heb je weinig last van , wel is vlakbij een grote bazaar op loopafstand . Alanya is goed te bereiken met een taxi of dolmus .Het eten is gewoon top veel keuze en alles warm ,je kunt de hele dag door eten en drinken er is altijd wel ergens een snakbuffet open .Mensen die dit hotel niet goed vinden zijn waarschijnlijk nergens tevreden !

Wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima hotel

Rebecca, 6-9-2017

Mooi en goed hotel. Hardwerkend personeel die het hotel continu schoonhouden en hun best doen voor de gasten. Alleen de kamers worden niet goed schoongemaakt en hele harde bedden. Goed, uitgebreid en gevarieerd eten. Qua drinken ook heel veel verkrijgbaar en bij de bar krijg je ook een bakje nootjes bij je drankje.Wil je drukte moet je vroeg opstaan voor een bedje bij het zwembad. Wil je rustig liggen voldoende plek bij de pier (hoef je ook niet vroeg op te staan). Leuke animatie. Wel massaal hotel, dus daar moet je van houden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke vakantie gehad!

Fam reniers, 27-8-2017

Eten was gevarieerd en smaakte prima! Inderdaad af en toe pakte je een vuil bord maar in ieder hotel is er wel wat. Pier is heerlijk om te liggen het zwembad wel druk daar lig je hutje mutje. Personeel wel behulpzaam en vriendelijk werken hard en doen hun best! De ligging is iets minder als je graag shopt. Loopend iets te ver om bij dichtbijzijnde bazaar te komen maar met taxi ben je er zo. Al met al wij hebben ons prima vermaakt!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg goed hotel

Sher, 9-8-2017

Ik snap niet waarom mensen dit hotel een slechte review geven. We zijn zelf heel wat gewend en oom kritisch maar op dit hotel is weinig aan te merken. Ultra All Inclusive is ook echt Ultra All inclusive. Je kan letterlijk 24/7 eten. Eten is prima te doen naar all inclusive maatstaf. Er wordt goede drank geschonken. Zelfs sterke drank als cognac is gratis en er wordt Coca Cola en Fanta geschonken. Personeel is erg vriendelijk (fooi geven helpt overal) Animatieteam is actief, er wordt veel georganiseerd. Kamers zijn schoon en worden elke dag goed schoongemaakt. Er is op het hele resort geen vlieg, mier of insect te vinden. Heel divers publiek, van gezin tot stelletjes, jong en oud. Ja er zijn Russen maar die zijn er overal. Mensen die klagen in de vorige reviews moeten misschien niet naar Turkije op vakantie gaan. Dit hotel is naar Turkse maatstaven erg goed. Prijs-kwaliteit prima
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Diana Kamphorst, 8-8-2017

Het is een geweldig hotel! Vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten, geweldig animatieteam, schone kamers. Wij waren met vier tieners. Ze hebben het erg naar hun zin gehad. Er was voetbal, dart, aqua gym, volleybal, waterpolo, schuimparty, karaoke, pierparty, disco en elke avond een show. Wij zijn erg enthousiast en gaan hier zeker weer naar terug! Een verbeterpuntje kamers zijn wel wat gehorig en borden zijn niet altijd even schoon. Maar alles bij elkaar zeker een 9 waard.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer nachtmerrie

De graaf, 4-8-2017

Service zeer slecht en eten vreselijk fabrieks voor en vet kwaliteit van het eten benede de maat 3 sterren niveau

Dit nooit meer!

Tufi, 30-7-2017

Bij aankomst s'nachts totaal geen ontvangst, we moeten veel papierwerk invullen komop we leven in 2017.

We hadden lange reis achter de rug boden geen drank je of zo wat beloofd was!. We vroegen bij de receptie om WiFi meneer had er geen tijd ervoor!!

Onze indruk bij binnenkomst was heel koel je had niet het gevoel dat je welkom bent en laat dat nou belangrijk zijn betreft eerste indruk.

Eten, hygiene en kamers waren goed maar vond het 5 sterren waardig. Personeel heeft heel wat te gaan betreft klantvriendelijkheid. De pier is levensgevaarlijk voor kleine kinderen.

Nee voor ons wat het geen luxury en dat was de eerste keer maar ook de laatste keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Niet kindvriendelijk, niet voor herhaling vatbaar

Ayse, 29-7-2017

Het personeel is niet vriendelijk erg sagerijnig. De hyqiene is ook minder, veel vuile borden en bestek. Kamer word laat schoongemaakt, we waren met 4 pers en kregen steeds maar 2 schone handdoeken. Animatie team zelf is leuk alleen de shows zijn echt slecht!Weinig leuke optredens continue party's op de pier. Dit is voor de kinderen super gevaarlijk! 1 kleine speeltuin met de ingang ervan naar het strand toe, ook gevaarlijk je kind kan zo zonder toezicht naar de pier lopen. Het eten is niet varierend, lauw en taai. Teveel russen(oostblokkers) en wat zijn dit luidruchtige asociale mensen. Ik moest elke dag 7.00 opstaan om een goed plekje te scoren bij het zwembad, als je na 7.00 kwam waren alle plekken al bezet.denk dat dit overal in het hoogseizoen is maar toch vervelend! Kinderzwembad saai.En echt voor de hele kleine zelfs te diep. Als k dit allemaal geweten had was k niet naar dit hotel gegaan. Dit hotel is zeker geen 8.6 waard!

Verschrikkelijke vakantie gehad

Dennis en Laura, 24-7-2017

Wij zijn een jong koppel en al vaker in turkije geweest bij verschillende hotels. We hebben veel meegemaakt qua hotels maar Granada slaat alles. het eten We hebben beide een ernstige voedselvergifteging opgelopen tijdens de vakantie. Eten wordt op fotos heel mooi aangeprezen en als je de reacties moet geloven zal het wel goed zitten dachten wij. Echter al het eten is lauw tot koud, Visgerechten worden te lang zonder gekoeld te worden op de tafels gezet. De warmen gerechten worden elke dag hergebruikt wat overblijft wordt in de warmhoud bakken gegooid. Overal etensresten te zien, "schone borden" waar de mayonaise nog onder hangt etc etc. Alles is super droog en gewoonweg niet te eten. Doe u zelf het plezier en ga niet naar dit hotel. Wij zijn echt niet preuts alles behalve zelfs maar dit ging ons zelfs te ver.
Gereisd met partner in juli 2017

superluxe hotel met heerlijk eten....

Lockies5, 22-7-2017

Het is een super-de-luxe hotel. Super inchecken,wij werden op stoelen gezet met een drankje en alles werd geregeld! We hadden een hele mooie nette kamer met veel spiegels en werd elke dag weer super schoon gemaakt! Het eten was elke keer weer heerlijk, vooral bij het diner buiten op de bbq. Je werd van koffie en drinken voorzien...het personeel werkt hard en ze waren super vriendelijk! Leuke winkeltjes beneden in het atrium en op de bazaar die 20 minuten lopen was of met de taxi voor 8 euro. Touroperator heeft ook alles super geregeld!! Het zwembad was heerlijk en heerlijke ligbedden,ma je moet wel rond 6 uur handdoeken gaan neerleggen! Op de pier kon je ook heerlijk liggen en de zee was fantastisch... vanaf de pier meteen trap kon je zo de zee in. Ook buiten was het eten en drinken heerlijk. Een top vakantie in een mooi hotel!!! Animatie was ook leuk, vooral de dansjes....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Granada Luxury Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granada Luxury Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granada Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Granada Luxury Resort scoort een 8.06 uit 10 op basis van 217 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: