8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Granada Luxury Resort***** bij :

210 reviews over Hotel Granada Luxury Resort in het Nederlands

Erg goed hotel

Sher, 9-8-2017

Ik snap niet waarom mensen dit hotel een slechte review geven. We zijn zelf heel wat gewend en oom kritisch maar op dit hotel is weinig aan te merken. Ultra All Inclusive is ook echt Ultra All inclusive. Je kan letterlijk 24/7 eten. Eten is prima te doen naar all inclusive maatstaf. Er wordt goede drank geschonken. Zelfs sterke drank als cognac is gratis en er wordt Coca Cola en Fanta geschonken. Personeel is erg vriendelijk (fooi geven helpt overal) Animatieteam is actief, er wordt veel georganiseerd. Kamers zijn schoon en worden elke dag goed schoongemaakt. Er is op het hele resort geen vlieg, mier of insect te vinden. Heel divers publiek, van gezin tot stelletjes, jong en oud. Ja er zijn Russen maar die zijn er overal. Mensen die klagen in de vorige reviews moeten misschien niet naar Turkije op vakantie gaan. Dit hotel is naar Turkse maatstaven erg goed. Prijs-kwaliteit prima
Gereisd familie in augustus 2017

Diana Kamphorst, 8-8-2017

Het is een geweldig hotel! Vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten, geweldig animatieteam, schone kamers. Wij waren met vier tieners. Ze hebben het erg naar hun zin gehad. Er was voetbal, dart, aqua gym, volleybal, waterpolo, schuimparty, karaoke, pierparty, disco en elke avond een show. Wij zijn erg enthousiast en gaan hier zeker weer naar terug! Een verbeterpuntje kamers zijn wel wat gehorig en borden zijn niet altijd even schoon. Maar alles bij elkaar zeker een 9 waard.

Nooit meer nachtmerrie

De graaf, 4-8-2017

Service zeer slecht en eten vreselijk fabrieks voor en vet kwaliteit van het eten benede de maat 3 sterren niveau

Dit nooit meer!

Tufi, 30-7-2017

Bij aankomst s'nachts totaal geen ontvangst, we moeten veel papierwerk invullen komop we leven in 2017.

We hadden lange reis achter de rug boden geen drank je of zo wat beloofd was!. We vroegen bij de receptie om WiFi meneer had er geen tijd ervoor!!

Onze indruk bij binnenkomst was heel koel je had niet het gevoel dat je welkom bent en laat dat nou belangrijk zijn betreft eerste indruk.

Eten, hygiene en kamers waren goed maar vond het 5 sterren waardig. Personeel heeft heel wat te gaan betreft klantvriendelijkheid. De pier is levensgevaarlijk voor kleine kinderen.

Nee voor ons wat het geen luxury en dat was de eerste keer maar ook de laatste keer.

Gereisd familie in juli 2017

Niet kindvriendelijk, niet voor herhaling vatbaar

Ayse, 29-7-2017

Het personeel is niet vriendelijk erg sagerijnig. De hyqiene is ook minder, veel vuile borden en bestek. Kamer word laat schoongemaakt, we waren met 4 pers en kregen steeds maar 2 schone handdoeken. Animatie team zelf is leuk alleen de shows zijn echt slecht!Weinig leuke optredens continue party's op de pier. Dit is voor de kinderen super gevaarlijk! 1 kleine speeltuin met de ingang ervan naar het strand toe, ook gevaarlijk je kind kan zo zonder toezicht naar de pier lopen. Het eten is niet varierend, lauw en taai. Teveel russen(oostblokkers) en wat zijn dit luidruchtige asociale mensen. Ik moest elke dag 7.00 opstaan om een goed plekje te scoren bij het zwembad, als je na 7.00 kwam waren alle plekken al bezet.denk dat dit overal in het hoogseizoen is maar toch vervelend! Kinderzwembad saai.En echt voor de hele kleine zelfs te diep. Als k dit allemaal geweten had was k niet naar dit hotel gegaan. Dit hotel is zeker geen 8.6 waard!

Verschrikkelijke vakantie gehad

Dennis en Laura, 24-7-2017

Wij zijn een jong koppel en al vaker in turkije geweest bij verschillende hotels. We hebben veel meegemaakt qua hotels maar Granada slaat alles. het eten We hebben beide een ernstige voedselvergifteging opgelopen tijdens de vakantie. Eten wordt op fotos heel mooi aangeprezen en als je de reacties moet geloven zal het wel goed zitten dachten wij. Echter al het eten is lauw tot koud, Visgerechten worden te lang zonder gekoeld te worden op de tafels gezet. De warmen gerechten worden elke dag hergebruikt wat overblijft wordt in de warmhoud bakken gegooid. Overal etensresten te zien, "schone borden" waar de mayonaise nog onder hangt etc etc. Alles is super droog en gewoonweg niet te eten. Doe u zelf het plezier en ga niet naar dit hotel. Wij zijn echt niet preuts alles behalve zelfs maar dit ging ons zelfs te ver.
Gereisd met partner in juli 2017

superluxe hotel met heerlijk eten....

Lockies5, 22-7-2017

Het is een super-de-luxe hotel. Super inchecken,wij werden op stoelen gezet met een drankje en alles werd geregeld! We hadden een hele mooie nette kamer met veel spiegels en werd elke dag weer super schoon gemaakt! Het eten was elke keer weer heerlijk, vooral bij het diner buiten op de bbq. Je werd van koffie en drinken voorzien...het personeel werkt hard en ze waren super vriendelijk! Leuke winkeltjes beneden in het atrium en op de bazaar die 20 minuten lopen was of met de taxi voor 8 euro. Touroperator heeft ook alles super geregeld!! Het zwembad was heerlijk en heerlijke ligbedden,ma je moet wel rond 6 uur handdoeken gaan neerleggen! Op de pier kon je ook heerlijk liggen en de zee was fantastisch... vanaf de pier meteen trap kon je zo de zee in. Ook buiten was het eten en drinken heerlijk. Een top vakantie in een mooi hotel!!! Animatie was ook leuk, vooral de dansjes....
Gereisd familie in juli 2017

Leuk maar erg druk en veel oostblokkers

Francien Wantia, 1-7-2017

Pluspunten: ruime kamers, architectuur, service, animatie, hygiene, eten voor het oog. Minpunten: harde bedden, wij waren daar rond de ramadan en Suikerfeest, erg druk en overlast van gillende en rennende kinderen midden in de nacht, schoonmaak, moesten regelmatig vragen naar schone handdoeken, vaak kamer nog niet schoon wanneer je rond 16.00 op de kamer terug kwam. Waar wij ons het meeste aan irriteerde is dat je de wekker moest zetten voor een bedje aan het zwembad, 6.00 lag het zwembad al vol met gereserveerde bedjes met handdoeken, muziek en kindergedeelte bij het zwembad erg luid, koffie uit automaat niet lekker, je lag met je bedjes strak naast elkaar, geen ruimte om langs te lopen. De ruimte bij het zwembad is gewoonweg te klein voor de capaciteit van het hotel, bij het zwembad erg benauwd omdat daar weinig tot geen wind kan komen, op de pier heerlijk briesje maar weinig schaduw. Buffetten worden vroegtijdig afgeruimd, eerder dan de aangegeven tijden. De liften.
Gereisd met partner in juni 2017

Te veel Russen

Middelkoop, 26-5-2017

Het resort is netjes. Het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. De ligging was eigenlijk toch wel afgelegen. Bazaar op 20 min lopen voor de rest weinig.

Het eten was eenzijdig (kom elk jaar dus kan goed vergelijken) Maar het grootste min punt waren de vele russen die zich volgooien met drank en luidruchtig waren en met hun grote mond nog vaak voorrang kregen ook bij de bar. Ook de spa geeft een onaangename geur af die aan het einde van de gang op de lagere verdiepingen goed te reuken is. Niet zo kind vriendelijk omdat er geen strand is en als ze op de pier zijn het gevaarlijk kan zijn, indien ze eraf vallen.

Gereisd met partner in mei 2017
Accommodatie-eigenaar

Dear guests,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel and for your feedback on the Zoover.

it is very important for us to be informed about what was missing during your holiday. All your wishes will be handed to our management.

We hope to see you again in Granada.

Sincerely,

Granada Luxury Hotels.

Mooi Hotel

Marjan van veen, 25-6-2016

Mooi hotel maar wil je aan het zwembad liggen moet je wel om kwart voor 6 je wekker zetten.Om 6 uur alles al bezet met handdoeken erg jammer terwijl ze er soms de hele dag niet zijn.Melding van gemaakt maar ze kunnen daar niets tegen doen zeggen ze.

Prima eten en heel uitgebreid, kamers super schoon en netjes .

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granada Luxury Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granada Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Granada Luxury Resort scoort een 8.07 uit 10 op basis van 214 reviews.