Hotel Delphin De Luxe Resort *****

Hotel Delphin De Luxe Resort
Delphin De Luxe Resort

WebsiteLink naar website

422 reviews over Hotel Delphin De Luxe Resort in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad met enkele minpuntjes

m., 28-8-2017

minpunten; Bij late aankomst was lobby donker en ongezellig. Licht en airco gaan hier om 23.00u uit Het eerste wat me opviel was de gedateerde inrichting. Geen fijne banken of stoelen om 's avonds te zitten. Kamer elke dag schoongemaakt maar kon af en toe beter. Kinderen hadden een andere kamer en daar was het beter verzorgd. Kregen ook een "zwaan"op bed met rozenblaadjes. Hebben wij niet gehad. Niet dat daar de vakantie om valt of staat maar om het verschil aan te geven. Onze kamer lag aan de balustrade van de lobby. Het geluid kwam naar boven en we hadden vanaf 00.30u veel geluidsoverlast van het opruimen van de bar en de schrobmachine.

pluspunten Eten was lekker en gevarieerd. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad met schoon water (15+ bad). Lekkere en vele soorten cocktails. minibar dagelijks gevuld met drinken, chocolade en zoute stengels.Goede bedden. Fijn waren ook de stoelen en tafeltjes bij de avondanimatie waar leuke shows te zien waren. Ook leuk was de markt direct tegenover het hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Je voelt je echt verwend!

Henriette, 12-8-2017

Wij hebben hier 2 weken echt een heerlijke vakantie gehad! Fantastische service; iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Alleen maar vriendelijke mensen in de bediening, mooie zwembaden en een fijn strand met genoeg bedjes. Bijzonder is ook dat er geen busje voor de zee (nodig) is, want het strand ligt aansluitend naast het zwembad! Inderdaad veel Russen (en minder Nederlanders nu), maar totaal geen hinder van ondervonden; alles wordt ook netjes geleid.Je kunt rust en drukte opzoeken hier, wat je maar wilt. Het eten is heerlijk; variatie genoeg en veel keuze in cocktails! s' Nachts kun je zelfs gebruik maken van de gratis roomservice. All inclusive is hier ook echt all inclusive!

Wederom dank aan Eveline van touroperator die ons zelfs s' nachts (bij de terugreis) informeerde over de buschauffeur die ons met vertraging oppikte!

Alles bij elkaar: we hebben al aardig wat 5 sterren hotels bezocht in Turkije, maar hier komen we nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nog steeds een fantastisch hotel

Heidi, 12-8-2017

Twee jaar geleden beviel dit hotel ons prima daarom dit jaar teruggegaan. Het eten en de faciliteiten zijn geweldig, het kan niet zo zijn dat je hier iets tekort komt. Hele vriendelijke medewerkers ook, waar je ook komt. De kamer is niet modern maar word erg goed schoongehouden en de bedden zijn top. Leuk winkelcentrum met ruim 300 winkeltjes op nog geen 10 minuten lopen. Enige maar is voor ons het grote aantal russen dit jaar, echt 80% was in onze periode Russisch, daar kan het hotel niets aan doen maar het werkt wel sfeer verlagend.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weer een super vakantie

Mk, 25-7-2017

De recensie van hier onder snap ik niet. Het zwembad water is schoon. Eten is goed en gevarieerd. Onze kinderen hebben we de hele dag niet gezien (hebben zich goed vermaakt bij de miniclub)

Het klopt dat het een ouder hotel is, maar de kamers worden goed schoongemaakt en zijn netjes.

Wij komen zeker terug (enige minpunt animatie was minder dan vorig jaar)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Emel, 24-7-2017

Het hotel is geroneveerd maar je ziet er niks van. Het is oud degsign. De hotel gangen stinken naar riool geur. Ik heb de klink van de hotelkamer omlaag getrokken om naar binnen te gaan en had de klink in mijn hand. De borden in het restaurant wordt niet goed schoon gemaakt ik pakte een bord en had een klont mayonaise in mijn hand. De zwembaden zijn vies en niet schoon door dat het zwembad vies was heeft me man een oog infectie gekregen. De animatie is super slecht er is helemaal niet iets leuks savond's. De balkonrekken zijn wiebelig. !!!GEEN AANRADER!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet te groot gezellig hotel

Ineke, 15-6-2017

Hotel waar je zowel als met vrienden, zeker als familie met kleine kinderen heen kunt. Zeer vriendelijk personeel en super en afwisselend eten. Zeer schoon.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

geweldig. Ook na 14 keer geweest te zijn.

fam Bullens, 6-6-2017

hier heb je een relaxpool waar geen kinderen beneden de 15 jaar mogen komen. lekker rustig. volop keus in eten en drinken. Heel vriendelijk personeel. Wanneer je vragen of opmerkingen hebt helpen de mensen van de guest relation je meteen.

Er is wel een kiezelstrand.

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

Annelies, 19-4-2017

Heel goed van eten en drinken. Zeer goede service
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig

Y. Pijnenburg, 13-4-2017

Voor ons voldoet dit hotel aan al onze verwachtingen, personeel vriendelijk en correct.
Gereisd met partner in mei 2015

Fantastisch resort, Het eten en verblijf is super.

Joop, 4-3-2017

Het enigste nadeel is het kiezelstrand.
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Delphin De Luxe Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin De Luxe Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin De Luxe Resort scoort een 8.96 uit 10 op basis van 431 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: