Hotel Celes Beach Resort *****

Celes Beach Resort
6,1

46 reviews over Hotel Celes Beach Resort in het Nederlands

Conny van Camp, 20-8-2007

Is ons inziens zeer zeker geen 5 sterren. Gezien de ruime reisvervaring en dus vergelijking hooguit 3 sterren. De hoeveelheid russen maakte o.i. de goede sfeer kapot. Waren erg brutaal en als je even op durfde te staan van de eettafel, zetten ze je spullen weg en gingen er gewoon zitten. Etenassotiment en bereiding viel tegen. Service was redelijk en ze hadden wel leuke glijbanen voor de kids. Maar gezien de prijs toch wat tegenvallend.
Gereisd familie in juli 2007

erwin, 10-8-2007

hotel gaat maar is zeker geen 5 sterren waard eten is rond uit slecht en is alleen afgestemt op de russen, dat is voor het grootste gedeelte ook de taal die ze alleen maar spreken. onderhoud is gewoon slecht en in de liften zijn gewoon de spiegels en tegels kapot. als er iets op was en je vroeg om aantevullen werd dit gewoon niet gedaan. dit hotel is echt geen 5 steren waardig ze komen echt niet verder dan 2.

henri, 9-8-2007

bingo vakantie geboekt. En bij celes gedumd. Bij binnen komst wist ik al dat ik daar niet zo heel lang zou blijven.lobby geen airco bij 50graden.Zeer vriendelijk personeel maar niet heus. De kamers gingen maar niet erg schoon en niet al te groot.Aangekomen bij de eetzaal werden we helemaal gek eten wat er niet uitzag zaten gewoon beesten in het eten helemaal vol met russen met heel veel lawaai.Voor de rest kan ik alleen maar negetief over dit hotel zijn we zouden 8dagen we zijn er 1dag geweest gelukkig

yp kos, 9-8-2007

dit hotel is voornamelijk op russen ingesteld.

dit beinvloed het eten, het entertainment en

het personeel.

Gereisd met partner in augustus 2007

peter, 8-8-2007

we zijn op 31 juli aangekomen in celes park. we hadden een bingo 5 sterren hotel geboekt.we waren de lobby nog niet in of de tranen stonden al bijna in de ogen. wat een erg slecht hotel.meteen weer gebeld met de hostess en gelukkig konden we met bijbetaling van 230€ naar een nieuw hotel wat 2 km verder lag.

er is geen airco in de lobby er ligt glas bij het zwembad het eten word niet van de tafels geruimd helemaal vol met asociale russen. het buffet is niet gekoeld. echt never nooiot 5* maar eerder 2 a 3. dus boek dit hotel nooit.

henri en sylvia, 7-8-2007

Wij zijn door omstandigheden bij hotel celes terecht gekomen.Bij binnenkomst kregen we al een naar gevoel.Het rook er vies ,het was er bloedheet en een en al rus.Alleen op de kamer werkte de airco.De kamer was wel schoon en netjes.De lift was kapot en deed erg vreemd.De vloer was stuk en lag vol glas .Als je je vakantie door wil brengen op het toilet moet je vooral in dit hotel gaan eten.Het eten stond in een sauna.Erg onhygienisch er liepen gewoon beestjes in het eten ,het was er binnen heel erg heet.De volgende ochtend stonden de borden met eten nog in de eetzaal.Buiten stonden de glazen, vieze asbakken e.a. troep nog gewoon op de tafels,smerig gewoon. Eigenlijk in een woord BAGGER .Het hotel zegt een vijf sterren hotel te zijn,wij vinden het niet meer dan drie sterren waard.wij zouden er 8dagen verblijven.savonds in alanya naar de mc-donalds geweest .De volgende ochtend naar een ander hotel gegaan.Met meerdere hotelgasten.
Gereisd familie in juli 2007

MGA Evers, 30-7-2007

Mooi hotel, met perfecte service, op de receptie na. Daar spreken ze nauwelijks engels en dat roept ergernis op. Bediening was voortreffelijk, kamers ook. Eten, voor elk wat wils, maar eten in hoofdrestaurant gaat na verloop van tijd tegenstaan, beetje eenzijdig. Drank ook gehele dag veel keuze, ook sterke drank hoorde bij All Inclusive. Veel russen, maar daar heb je geen last van, creert eerder rust voor jezelf. Alles was verder goed geregeld, excusrsies, transfers, etc.
Gereisd met partner in juli 2007

Ans en Wies, 2-7-2007

Wij zijn terug gekomen op 19 juni.na 2 dagen celes hadden wij het wel gezien een 2 * meer verdiend dit hotel niet alles wat Marlies hier schrijft klopt.en hopelijk blijft nu wel dit bericht staan.
Gereisd anders in juli 2007

Marlies, 20-5-2007

8dgn Celes Beach het was NIKS

Waarom!Eten koud,veel hetzelfde eten klein bed geen openener meerdere kleine dingetjes,enz geen animatie disco niet open.s'avonds alleen in de hal zitten geen muziek.Tja kaarten dan maar,winkelen ook niet te ver(ong 40km van Alanya)ook geen bus,wandelen ging ook niet er is alleen een autoweg pik donker nergens licht levensgevaarlijk.wij dachten in het hotel is meer te doen dat zijn we gewend in 5*het was niet meer dan 3* waard Alleen RUSSEN, wij 2 enigste NL vreselijk

wij hadden handoeken op de bedjes gelegd na het eten waren ze weg en geen bedjes meer.het eten was koud en telkens op,en niet veel geen bestek en servetten ga zo maar door, wij de enige 2 NL alleen maar Russen gewoon onbeschoft volk laden hun borden en tassen vol en personeel ware verre van vriendelijk ik weet niet of het kwam door de Russen

wij 'n klote vakantie gehad.

Gereisd anders in mei 2007

peter............., 26-4-2007

wij zijn 18 maart teruggekomen van een 15 daagse vakantie.goed hotel met heel vriendelijk personeel.alleen jammer van de dolbus die rijdt pas in april.er waren te weinig mensen zeiden ze.verder was alles oke.

alles was super behalve de ligging,je moet wel een hele helling op en aflopen om er te zijn want de dolmus rijdt niet tot naar boven...das niet fijn! hele leuke mensen ook!!!!!ga er zeker binnenkort weer heen!

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Celes Beach Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Celes Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Celes Beach Resort scoort een 6.13 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: