9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel TUI BLUE Palm Garden**** bij :

32 tips over Hotel TUI BLUE Palm Garden

Marianne Heemskerk, 2-8-2015

een gratis shuttle bus naar Side, In de omgeving van het hotel is bijna niets te doen, of te zien.

want het hotel ligt wat afgelegen en taxi koste ons rond de 50 euro heen en terug, hebben we niet gedaan.

En de grootste tip?

Een heerlijke heldere zee maar neem surfschoenen of iets dergelijks mee vanwege het kiezelstrand!

L.Olivier, 18-7-2015

Wanneer je meerdere plaatsen wil bezoeken, kun je beter een auto huren,kosten 40,=p.d.incl all-riskverz.Kun je doen bij de eerste bazaar, ong.150 meter, bij een kale meneer.Doet niet moeilijk hoeft geen creditkaart, alleen contract waar alles in staat o.a.rijbewijs gegevens enz.En bij het terug brengen scheurt hij het contract door. Taxi's vrij duur.Je moet ong. 1/3 betalen van wat ze vragen.

Let op,want op de Turkse avond vragen ze voor een overhemd 25,=, en de zelfde kost in het warenhuis 10,=

Andy, 18-7-2015
Top resort om met kinderen tot rust te komen!

Tilly, 13-6-2015
Strand bij waterlijn bestaat uit stenen, dus waterschoenen zijn geen luxe. Zee loopt ook heel snel af naar diep, dus minder geschikt voor kleine kinderen.
susan, 6-6-2015
Laat een fotosessie doen door Valentin op het complex, super mooie foto's voor relatief weinig geld. Geweldige herinnering voor later.
Marjo, 16-5-2015
De hammam is mooi maar wel prijzig maar afdingen is goed mogelijk.

Bas, 15-5-2015
Ga voor een bezoek aan de hamam niet naar het hotel, is belachelijk duur, want voor 20€ p/p kun je naar de hamam in side, met allerlei massages en word je nog gehaald en gebracht ook!
Miriam, 3-11-2014
De family room is een echte aanrader voor gezinnen. Je betaalt er wat meer voor, maar heerlijk 2 aparte kamers. Eigenlijk altijd mooi uitzicht.
jurgen,manuela, 31-8-2014
buiten een kleine shopping center en enkel winkeltjes over de baan is hier niks te zien. Moest de animatie meer moeite doen voor de volwassen en +13 jarigen dan zouden wij er terug gaan. Maar zoals het nu is hebben we ons verveeld aan het zwembad en 's avonds na het eten.
ilse janda, 14-8-2014
Probeer zeker eens de Spa van het hotel! Een Turkse hamam is zeker een aarader, ook de massages zijn er geweldig!