9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel TUI BLUE Palm Garden**** bij :

223 reviews over Hotel TUI BLUE Palm Garden in het Nederlands

TOP - hotel

VEERLE Vdb, 7-8-2017

mooi rustig gelegen resort - lekker eten zeer gevarieerd - vriendelijk en zeer behulpzaam personeel -
Gereisd met vrienden in juli 2017

Supermooi Resort.

Badr Rahmani, 30-4-2017

We zijn hier heel goed verwelkomt door het personeel. In de lobby werken fantastische mensen moet toch even de namen erbij noemen. Ethan en Serkan zijn 2 hele toffe gasten die daar werken en die zorgde letterlijk ervoor dat we niks tekort kwamen. Ethan heeft ons nog met veel meer dingen geholpen dus zoiezo dikke duim voor hem. Verder hele lieve mensen die er werken super klantvriendelijk en het eten is fantastisch. Zeker een aanrader voor een ieder die lekker relax op vakantie wilt met of zonder kinderen. Bedankt voor de superleuke 2 weken en zeker tot ziens. !!!
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

Familie moree, 4-3-2017

Een Geweldig resort, alleen een Lange transfer.
Gereisd familie in juni 2016

Goed hotel voor gezinnen

Christoph van watermeulen, 9-6-2016

Mooi verzorgd hotel, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ideaal voor gezinnen. Top hotel.
Gereisd familie in mei 2016

Top hotel met kleine kinderen

RC, 8-5-2016

Ons verblijf in meivakantie 2015 goed bevallen. Voor meivakantie 2016 niet te boeken ivm renovatie. Op het moment dat wij er waren nog onderdeel van Iberotel.

Uitgestrekt complex met verschillende gebouwen (laagbouw) met kamers en ruime tuinen er omheen. Kan stukje lopen zijn naar strand en eetzaal. Zeer kindvriendelijk en daarom ook heel veel kinderen aanwezig. Moet je van houden, want brengt veel leven/lawaai met zich mee. Er kunnen ook teveel kinderen zijn in een complex.

Zeer verzorgd terrein, jammer van groffe kiezels aan waterlijn. Maakt toegang tot zee iets lastiger. Watertemperaturen goed in deze periode. Voldoende ligbedden,

Goed eten, wel rumoerige eetzaal. Voornamelijk buiten gegeten.

Langere transfertijd (1 1/2 uur als je pech hebt) is jammer. In omgeving niet veel te doen. Met taxi naar markt Manavgat is aanrader.

Gereisd familie in mei 2015

Supervakantie!

Laura, 5-1-2016

De tweede verjaardag van mijn zoontje gevierd in het hotel, we werden voorzien van een taart! Super! Ideaal voor kleine kinderen, er is zelfs een kinderbadje overdekt met doeken tegen de zon. Eten is heel goed met ruime keuze en variatie! Wij gaan terug!
Gereisd familie in januari 2016

zeer mooi hotel

k bogers, 19-9-2015

Vanacht thuis gekomen van 15 dagen in dit zeer mooi hotel eten is erg goed elke dag een ander thema eten en erg veel variatie in het eten hotel is netjes en schoon service is goed en vriendelijk personeel aleen het animatie team is erg gericht op de Duitse gasten weinig shows gehad en iedere dag tussen 22:00 en 22:30 is het afgelopen muziek gaat uit.
Gereisd met partner in januari 2015

heerlijk resort!

sandra1965, 9-9-2015

geweldig,

eten geweldig veel keuze,schoon,personeel super vriendelijk

huisjes schoon het hele park is schoon en mooi goed onderhouden

groot zwembad

iets minder de steentjes bij de zee als je erin gaat

zelfs de katjes worden goed verzorgd op het park.

voor een stadje heb je wel een taxi nodig die staan voor het resort en wat winkeltjes ook leuk om erdoor te slenteren.

echt een aanrader,ze zwaaien ze zelfs uit als je vertrekt.ontbijt wat je meekrijgt is goed verzorgd.wij kwamen s,nachts om half 1 aan en ze vroegen of we nog wat eten wilden en je wordt netjes met een karretje naar hje appartement gereden, top!

Gereisd familie in oktober 2014

paradijs op aarde

dominique marchand, 8-9-2015

Heel goede ontvangst,vriendelijke mensen ,de garcons waren supper in de bediening,alles was proper van kamer tot zwembad

...veel variatie in het eten ...alles was supper volgend jaar komen we terug 😃

Gereisd met partner in juli 2015

fantastische vakantie

depoorter danny, 8-9-2015

Bij aankomst dachten we : Enorm duits gericht ,eenmzal gesetteld viel dit enorm mer ,de belgen waren goed aanwezig, alles proper,veel variatie in eten,goede service...niets op aan te merken...volgend jaar komen we terug
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Palm Garden in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI BLUE Palm Garden scoort een 9.23 uit 10 op basis van 226 reviews.