Hotel TUI BLUE Palm Garden ****

9,3

225 reviews over Hotel TUI BLUE Palm Garden in het Nederlands

Perfect! Af! Top!

Kate, 20-9-2017

We zijn met het gezin al meerdere keren naar Turkije geweest, maar nog nooit hebben we zo een super hotel gehad. Hier wordt je niet als nummer behandeld maar als gast, het ontvangst is geen saaie check-in, maar een persoonlijke welkom voorzien van een volledige uitleg over alle faciliteiten.

Het hotel is super netjes onderhouden, de tuinen en paden liggen er allemaal mooi verzorgd bij.

Het eten, je waant je niet in een turkse grootkeuken zoals in de meeste hotels. Het is allemaal met zorg bereid, elke dag andere keuzes, afgewerkte bordjes, lekkere desserts, ...

Wie rust zoekt, maar toch een hotel wil met net genoeg animatie is hier aan het juiste adres. Geen grootste animatieteams die je van je stoel afroepen gedurende de dag, geen groots opgezette shows elke avond.

Wel, een animatieteam dat de kids entertaint zonder dat de ouders constant gestoord worden. allerhande sportactiviteiten voor de volwassenen, maar ook hier, niet storend voor de gasten die in rust willen ontspannen.

's avonds kan je genieten van een live band of een show, elke dag iets anders, maar niet overdreven grootst.

Het volledige domein wordt beheerd met strenge kwaliteitseisen, dat merk je in alles dat ze doen. zwembaden worden regelmatig gecontroleerd, we hebben twee keer gehad dat er een 'ongelukje' in het kinderzwembad was gebeurd. Dit wordt dan onmiddellijk afgesloten en volledig gereinigd. Valt er iets, is er iets vuil, dan staat de kuisploeg er binnen de paar minuten.

Het lijkt of het hotel dit jaar pas open gegaan is, alles netjes geschilderd en ingericht, terwijl het toch al een aantal jaren meedraait.

Kortom, het plaatje klopt! We hebben een super vakantie gehad, zijn behandelt als echte gasten!! Dit hotel is er eentje om te onthouden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Gr8!!!

Dries, 4-9-2017

Alles maar echt alles was goed, sommige dingen zelfs uitstekend.

Beste vakantie ooit!!!

1 minpunt voor het internationale karakter is het jammer dat het personeel amper Engels verstaat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

TOP - hotel

VEERLE Vdb, 7-8-2017

mooi rustig gelegen resort - lekker eten zeer gevarieerd - vriendelijk en zeer behulpzaam personeel -
Gereisd met vrienden in juli 2017

Supermooi Resort.

Badr Rahmani, 30-4-2017

We zijn hier heel goed verwelkomt door het personeel. In de lobby werken fantastische mensen moet toch even de namen erbij noemen. Ethan en Serkan zijn 2 hele toffe gasten die daar werken en die zorgde letterlijk ervoor dat we niks tekort kwamen. Ethan heeft ons nog met veel meer dingen geholpen dus zoiezo dikke duim voor hem. Verder hele lieve mensen die er werken super klantvriendelijk en het eten is fantastisch. Zeker een aanrader voor een ieder die lekker relax op vakantie wilt met of zonder kinderen. Bedankt voor de superleuke 2 weken en zeker tot ziens. !!!
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

Familie moree, 4-3-2017

Een Geweldig resort, alleen een Lange transfer.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Goed hotel voor gezinnen

Christoph van watermeulen, 9-6-2016

Mooi verzorgd hotel, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ideaal voor gezinnen. Top hotel.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Top hotel met kleine kinderen

RC, 8-5-2016

Ons verblijf in meivakantie 2015 goed bevallen. Voor meivakantie 2016 niet te boeken ivm renovatie. Op het moment dat wij er waren nog onderdeel van Iberotel.

Uitgestrekt complex met verschillende gebouwen (laagbouw) met kamers en ruime tuinen er omheen. Kan stukje lopen zijn naar strand en eetzaal. Zeer kindvriendelijk en daarom ook heel veel kinderen aanwezig. Moet je van houden, want brengt veel leven/lawaai met zich mee. Er kunnen ook teveel kinderen zijn in een complex.

Zeer verzorgd terrein, jammer van groffe kiezels aan waterlijn. Maakt toegang tot zee iets lastiger. Watertemperaturen goed in deze periode. Voldoende ligbedden,

Goed eten, wel rumoerige eetzaal. Voornamelijk buiten gegeten.

Langere transfertijd (1 1/2 uur als je pech hebt) is jammer. In omgeving niet veel te doen. Met taxi naar markt Manavgat is aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Supervakantie!

Laura, 5-1-2016

De tweede verjaardag van mijn zoontje gevierd in het hotel, we werden voorzien van een taart! Super! Ideaal voor kleine kinderen, er is zelfs een kinderbadje overdekt met doeken tegen de zon. Eten is heel goed met ruime keuze en variatie! Wij gaan terug!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

zeer mooi hotel

k bogers, 19-9-2015

Vanacht thuis gekomen van 15 dagen in dit zeer mooi hotel eten is erg goed elke dag een ander thema eten en erg veel variatie in het eten hotel is netjes en schoon service is goed en vriendelijk personeel aleen het animatie team is erg gericht op de Duitse gasten weinig shows gehad en iedere dag tussen 22:00 en 22:30 is het afgelopen muziek gaat uit.
Gereisd met partner in januari 2015

heerlijk resort!

sandra1965, 9-9-2015

geweldig,

eten geweldig veel keuze,schoon,personeel super vriendelijk

huisjes schoon het hele park is schoon en mooi goed onderhouden

groot zwembad

iets minder de steentjes bij de zee als je erin gaat

zelfs de katjes worden goed verzorgd op het park.

voor een stadje heb je wel een taxi nodig die staan voor het resort en wat winkeltjes ook leuk om erdoor te slenteren.

echt een aanrader,ze zwaaien ze zelfs uit als je vertrekt.ontbijt wat je meekrijgt is goed verzorgd.wij kwamen s,nachts om half 1 aan en ze vroegen of we nog wat eten wilden en je wordt netjes met een karretje naar hje appartement gereden, top!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TUI BLUE Palm Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Palm Garden in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI BLUE Palm Garden scoort een 9.25 uit 10 op basis van 228 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: