Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
9,5

Voor een vakantie met het hele gezin ga je naar Tui Blue Palm Garden Hotel in Turkije. Hier vind je zelfs een babybad, maar ook een groot zwembad met glijbanen. Het strand is minder kindvriendelijk vanwege de sterke stroming en diepte, maar het uitgebreide animatieprogramma maakt dit meer dan goed. Op een kwartiertje rijden van Manavgat.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Palm Garden voor je op een rij gezet:

232 reviews over Hotel TUI BLUE Palm Garden in het Nederlands

Zeer goed!

Zino,
22-8-2018

Zeer goed hotel. Kamers ruim en schoon in een prachtige tuin. Mooi zwembad met glijbanen, kinderbad en baby bad. Hele complex is zeer schoon ook toiletten. Personeel zeer vriendelijk. Strand mooi maar niet echt kindvriendelijk sterke stroming en gelijk erg diep. Overal genoeg bedjes en gelukkig geen handdoekje leggen. Voldoende animatie veel te doen ook op sportief gebied maar niet opdringerig. Via de app kan je elke dag kijken wat er te doen is, reserveringen maken , storingen melden etc.Tot slot eten vonden wij geweldig. Kom al 25 jaar in Turkije en heb heel wat goede 5 sterren hotels gezien maar vond het eten hier net nog iets verfijnder en smakelijker. Zeer gemoedelijk complex straalt echt rust uit! Klein puntje is een dokter die Engels of Duits spreekt vind ik wel een vereiste voor een 5 sterren hotel! Zoals begrepen zijn ze daar mee bezig. Al met al zeker een 9 Dit hotel. Tot slot uitgezwaaid door de manager echt klasse!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top hotel

Robert,
25-7-2018

Wij zijn al meerdere keren naar Turkije geweest en dit was al het beste resort dat we hebben gehad. Het eten is er heel lekker, gevarieerd en warm. Het is laagbouw en gelegen in een prachtige tuin. De kamers zijn helemaal vernieuwd en overal lig je rustig met een prachtig zicht op de tuin. Het personeel is er heel vriendelijk en er was zelfs iemand aan de balie dat Nederlands sprak. Wanneer je er aankomt word je persoonlijk ontvangen en terwijl je ergens ga zitten komen ze persoonlijk naar u toe en leggen ze alles duidelijk uit. Het hotel heeft een app dat je kan gebruiken en zo kan je zien wanneer alle activiteiten zijn, dus niemand dat aan het zwembad zit te roepen of rond te lopen om u lastig te vallen om mee te doen. Aan het zwembad is het rustig liggen en zijn er genoeg stoelen. Hier is er geen gevecht voor een stoel en moet je niet vroeg opstaan voor een plaatsje. Je kan rustig ontbijten en dan heb je nog keuze genoeg. In dit resort zitten zowel Nederlanders, Belgen, Engelse, Duitsers en een paar Russen (die niet luidruchtig en zat rondlopen). Dit is ook één van de weinig hotels dat dagelijks mountainbike tochten organiseert met een hele bekwame gids Alexander. Het hotel is ook heel kindvriendelijk. Wanneer de bus ons kwam ophalen stonden ze buiten ons uit te wuiven, dit was bij geen enkel hotel waar we daarna nog stopte om andere mensen op te pikken. In 1 woord een aanrader. Wij gaan nooit 2x naar hetzelfde hotel maar naar dit hotel komen we zeker nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een oase van ontspanning en vermaak!

Dénice,
17-7-2018

Ben je op zoek naar een plek waar je kunt ontspannen en je bewuste en gezonde leefstijl kunt voortzetten? Zoek niet verder. Dit hotel is schoon, groen, divers en ruimtelijk opgezet. We hebben hier 13 dagen lang genoten van het heerlijke gezonde eten, het vriendelijke en warme personeel en het scala aan activiteiten die het park aanbied.
Bij aankomst kun je een app downloaden waarop je de verschillende dagprogramma`s kunt bekijken. Van Yoga tot familie-sportlessen en zelfs vegan food, het is er allemaal. De activiteiten zijn toegespitst op verschillende leeftijden dus er is voor ieder wat wils. De ultieme plek om tijd aan elkaar maar ook aan jezelf te besteden dus.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie

Fam W.,
19-6-2018

Fijne vakantie gehad, komen zeker nog een keertje terug, met dank aan JJ

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Top resort op alle fronten!!

chris,
18-6-2018

Alleen maar positief alles wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten maar dan op alle fronten net iets meer. ++ kindvriendelijk - super schoon - hygiene - voorzieningen - vriendelijkheid - service ++ Overal bereik van wifi van kamer tot op strand. Wij komen zekers nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader

Anita,
10-6-2018

Prima kleinschalig en overzichtelijk resort Super schoon en gastvrij hotel. Als je van uitgaan houdt moet je hier niet wezen maar verder is het een aanrader. Mooi onderhouden tuinen en prima kamers. Vriendelijke mensen, schoon, lekker eten en mooi aanbod van sport en spel. Communicatie kan beter, zeker aan de receptie

Gereisd met vrienden in juni 2018

Topvakantie

Bjorn,
1-6-2018

Ik kan alleen maar lovend zijn over dit hotel. Over alles is nagedacht. Vriendelijke, persoonlijke ontvangst. De kamers zijn heel modern en worden net als het ganse domein heel goed onderhouden en zijn heel proper. Het eten is zowel 's morgens, 's middags als 's avonds heel lekker en gevarieerd. Voor de sportievelingen zijn er heel wat activiteiten, maar de animatie komt niet aandringen om deel te nemen aan de activiteiten. Via de app van het hotel kan je perfect zien welke activiteiten er waar en wanneer zijn. Het personeel is heel vriendelijk. Dit hotel is top!!! Het enige klein minpuntje is dat het wat afgelegen ligt, maar in het resort en aan het strand is er voldoende te beleven om een geweldige vakantie te hebben.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Perfect! Af! Top!

Kate,
20-9-2017

We zijn met het gezin al meerdere keren naar Turkije geweest, maar nog nooit hebben we zo een super hotel gehad. Hier wordt je niet als nummer behandeld maar als gast, het ontvangst is geen saaie check-in, maar een persoonlijke welkom voorzien van een volledige uitleg over alle faciliteiten. Het hotel is super netjes onderhouden, de tuinen en paden liggen er allemaal mooi verzorgd bij. Het eten, je waant je niet in een turkse grootkeuken zoals in de meeste hotels. Het is allemaal met zorg bereid, elke dag andere keuzes, afgewerkte bordjes, lekkere desserts, ... Wie rust zoekt, maar toch een hotel wil met net genoeg animatie is hier aan het juiste adres. Geen grootste animatieteams die je van je stoel afroepen gedurende de dag, geen groots opgezette shows elke avond. Wel, een animatieteam dat de kids entertaint zonder dat de ouders constant gestoord worden. allerhande sportactiviteiten voor de volwassenen, maar ook hier, niet storend voor de gasten die in rust willen ontspannen. 's avonds kan je genieten van een live band of een show, elke dag iets anders, maar niet overdreven grootst. Het volledige domein wordt beheerd met strenge kwaliteitseisen, dat merk je in alles dat ze doen. zwembaden worden regelmatig gecontroleerd, we hebben twee keer gehad dat er een 'ongelukje' in het kinderzwembad was gebeurd. Dit wordt dan onmiddellijk afgesloten en volledig gereinigd. Valt er iets, is er iets vuil, dan staat de kuisploeg er binnen de paar minuten. Het lijkt of het hotel dit jaar pas open gegaan is, alles netjes geschilderd en ingericht, terwijl het toch al een aantal jaren meedraait. Kortom, het plaatje klopt! We hebben een super vakantie gehad, zijn behandelt als echte gasten!! Dit hotel is er eentje om te onthouden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Gr8!!!

Dries,
4-9-2017

Alles maar echt alles was goed, sommige dingen zelfs uitstekend.

Beste vakantie ooit!!!

1 minpunt voor het internationale karakter is het jammer dat het personeel amper Engels verstaat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

TOP - hotel

VEERLE Vdb,
7-8-2017

mooi rustig gelegen resort - lekker eten zeer gevarieerd - vriendelijk en zeer behulpzaam personeel -

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Palm Garden in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.