Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa *****

Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa
Sunmelia Beach Resort & Spa
6,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa bij:

18 reviews over Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa in het Nederlands

De eerste en de laatste keer

Ingrid van Beek, 17-7-2017

Lange wachtrijen in restaurant. Een gezellig etentje met de familie kan je wel vergeten. De een heeft zn bord al leeg als de ander uit de eeuwig durende rij komt.

2 liften op 1 verdieping. De lift stopt op elke verdieping waardoor het best duurt voor je een keer op de verdieping bent.

wifi is NİET gratis. 20 euro voor 10 dagen. İn lobby gratis, werkt voor geen meter.

Schoonmaak erg slecht. Na 5 dagen de schoonmaakster gevraagd als ze her toilet wou doen. De vloeren smerig. Met een kindje van 2 veel kruimels die je overal mee in loopt. Veel vieze vlekken in handdoeken.

Algehele schoonmaak niet goed maar ook niet zeer slecht.

Zwembaden waren mooi, leuke glijbanen. Als je er wat tussen hebt dan maken ze ruzie om die bootjes, maar op zich ging t vrij goed. Glijbanen Open van 10-12 uur en van 14-16 uur.

Zee met kiezelstrand en erg ruw. Vonden wij wel leuk, maar meerdere malen over de kop geslagen door de golven. Met kleine kindjes wat minder

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig Resort

Luc, 26-6-2017

Het is een enorm mooi complex.

Ruim opgezet,

Genoeg ligbedjes aan het zwembad en op het strand.

Eten is gevarieerd en goed!

Personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk.

Kamers zijn netjes en ruim.

Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt.

Zwembad is mooi groot je hebt genoeg vrijheidsbeweging.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi groot hotel!

A_Y, 24-5-2017

Mooie accommodatie, groots opgezet. Wel tekort aan personeel, hierdoor veel wachtrij in het restaurant. Weinig variatie mbt eten en het animatieteam is een lachertje! Hier moet echt wat aan gebeuren!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

Lutfi, 15-8-2016

Hotel is erg groot en de faciliteiten zijn goed ingericht. Nu komen we op het feit waarom ik er nooit meer naar toe zal gaan... Personeel en winkels in het hotel zijn verschrikkelijk! Winkel prijzen zijn absurt, ze houden je echt voor gek! Tevens maakt personeel elke dag ruzie onderling en zijn erg bot voor de klanten.

Eerste twee dagen hadden ze geen strand doeken meer over, onze kamer werd niet schoon gemaakt etc. etc. echt te veel om op te noemen.

Ik heb een klacht ingediend bij de receptie, gelukkig kon ik dit in het turks anders heb je namelijk een uitdaging om met het personeel te communiceren! Verder hebben ze niets met me klacht gedaan maar goed...

Zonde van je geld :(

Gereisd met partner in augustus 2016

Super mooi hotel

Familie Vluggen, 21-12-2015

Geweldig hotel.

Enige minpuntjes waren de ligging en veel te weinig personeel, waardoor lange wachtrijen aan de bar.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Slecht hotel

AbreschMüller, 24-9-2015

Hotel is eind april 2015 geopend waarbij je zou verwachten dat zij een hard(er) hun best doen. Niets is minder waar. Te weinig personeel en zijn onvriendelijk. Wij hadden kamer op 7de etage is met 1 lift bereikbaar. Balkon was 1 bij 1,5 meter. Velen malen vieze glazen gehad: van rode lippenstift tot ingedroogde bierschuim. Bij het ontbijt om 08.00 uur stonden de tafels nog vol met borden en glazen of waren afgeruimd waardoor er geen bestek voor handen was. Eetgedeelte is een vreetschuur. Alle hotelkamers hebben een vaste douchekop aan de muur wat onpraktisch is met jonge kinderen. Verblijf in dit hotel was verre van vakantie, eerder een straf. Dit hotel is helemaal geen 5 steren waard. Na twee dagen hotel verlaten.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Een keer en nooit meer.

John, 20-9-2015

Als je bij het hotel complex aankomt, weet je het eigenlijk wel. Het hotel ligt in in een uithoek. Hotel alsook de familie kamer die wij toegewezen kregen zien er verder goed uit. Wat dan wel bij het inchequen opvalt en bij blijft is dat de Duitse Turken die je hier veel (teveel) aantreft een ' voorkeursbehandeling' krijgen van het hotel, simpelweg omdat ze, hoe raadt u het, Turks spreken. Eten is echt elke dag maar dan ook elke dag hetzelfde. Ook ben je eigenlijk elke dag verplicht om uiterlijk rond 7.00 ' handdoeken te leggen '.

Wij zijn verder ziek geweest van het zwembad denken wij omdat deze ons inziens niet proper is. Waar wij ons het meeste aan gestoord hebben zijn de talrijke onvriendelijke Duitse Turken die, voor kruipen,altijd een grote mond hebben en de bediening als voetveeg gebruiken. Tip, laat je vooral niet strikken voor een fotoshoot. Voor een kleine 80 belachelijke foto's moet je meer dan € 200,00 dokken. Conclusie, een keer en nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Tja

Bram, 25-8-2015

Hotel is volgens ons nog niet echt klaar, het draait op low cost.

Weinig personeel ,dus over lange rijen met mensen die staan te wachten (voor drinken en eten)

15 keer in Turkije geweest maar nergens was het eten zo eentonig als hier.

Doordat het hotel niet volgeboekt was, hebben ze turken gelokt met een aktie tegen kostprijs.

Dit om het hotel vol te krijgen. Die turken behandelen het personeel als voetveeg en zijn ontzettende viezerikken( maar ja, dat zie je ook als je de bergen inrijdt).

De turken kregen van het hotel ook nog eens een voorkeursbehandeling.

Aan die turken hebben wij ons het meeste gestoord.

Animatie-team moet nog veel leren , doen toneelstukjes die andere teams 20 jaar geleden al deden.

Het zwembad is warm en niet echt verkoelend.

Er dreef ook regelmatig poep in het zwembad, dit werd met een netje eruit gevist en dat was het.

Wij hadden een hele mooie familiekamer en de gehele resort is zeker niet verkeerd.

Het ligt alleen een beetje in een uithoek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Kan beter.

M., 24-8-2015

Lange wachten bij bar,buffet.

Te weinig personeel om tafels af te ruimen.

Voor veel dingen bij betalen zoals kluisje,coctails.

Slaapkamers wel schoon.

Ze moeten daar nog veel leren in het hotel.

Ondanks deze min punten toch een fijne vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Kan beter

Helen, 22-8-2015

Mooi nieuw resort met een heel mooi groot zwembad en leuke glijbanen.

Direct aan het strand.

Wij zijn tijdens de vakantie helemaal niet moeilijk maar zelfs wij konden aardig wat minpunten opnoemen:

Te weinig personeel dus lang wachten voordat de tafels opgeruimd worden.

Lange wachtrijen bij het ontbijt, diner maar ook bij het zwembad lange rijen voor een drankje.

Op dit moment niet de 5 sterren waard.

Personeel werkt wel heel hard en het probleem is erkend door het hotel maar vanwege de kosten komen er geen extra mensen bij.

De rand in het zwembad was ook vies maar daar werd ook niets aan gedaan.

Voor de taxi naar Side hebben wij EUR 40 betaald voor een retourtje

Volgende keer toch maar weer iets minder massaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunmelia Beach Resort & Spa scoort een 6.39 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: