Hotel Sunis Elita Beach Resort *****

Hotel Sunis Elita Beach Resort
Sunis Elita Beach Resort
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunis Elita Beach Resort bij:

168 reviews over Hotel Sunis Elita Beach Resort in het Nederlands

Super goed hotel

Vakantiegangers, 10-9-2017

Normaal schrijf ik geen recenties, maar dit is het beste hotel in turkije wat ik tot nu toe gehad heb, en zeker als het om eten gaat! Zoveel keus hadden wij nog nooit gezien, endan ook nog is GOED eten.

Mooi groot zwembad, lekker aan zee, goede animatie! enigste nadeel is dat het personeel maar weinig engels spreekt, ze spreken bijna nog beter Russisch!

Voor de rest een goede vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke vakantie!

Marleen, 29-8-2017

Hotel is heerlijk. Ruime schone kamer en super zwembad. Eten was goed en afwisselend en voor ieder wat wils. In het hotel komen heel weinig Nederlanders, zijn vooral Russen, Polen en Turken. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt bij de glijbanen. Enige nadeel is het leggen van handdoeken, om 9u alles al bezet en daar wordt door hotel niets aan gedaan. Afstand tot Side is groot, ruim een uur bezig om daar te komen. Wel de moeit waard!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed hotel

Sunis, 29-8-2017

Goed hotel waar we ons vooral overdag goed hebben vermaakt. Animatieteam is oké en doet z'n best om het iedereen naar z'n zin te maken. Helaas is er 's avonds weinig te beleven en spelen ze 's avonds bijna alleen maar Turkse muziek. Personeel is niet vriendelijk en werken langzaam. Eten is daarentegen erg goed en gevarieerd. De gemiddelde beoordeling van een 8.3 is te hoog voor dit hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Kwaliteit en variatie van eten te zwak

Erik, 14-8-2017

We zijn reeds in miracles en seaworld geweest. Miracles was duidelijk de beste.

Sunis was van avondeten het minste.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ultra all in?? Dit is voor te lachen.

Sarah, 3-8-2017

4e keer turkije dit heb ik nog nooit gezien, btw onze duurste reis ook van de 4 Geen bediening geen luxe!!! geen frisdranken smorgens, onbeleefd personeel!! 9/10 staat hier tegen hun zin, alles is te veel gevraagt en he word scheef bekeken voor de rest vn de vakantie, als je er iets over durft zeggen. Dit is echt deprimerend. ZwembaD ligt al vol handoeken om 7uur dit terwijl handoekenservice maar open gaat om 9uur, Wij boekten de duurste kamer's ons uitzicht was de zijkant vn een aanliggend hotel + 25 ventilatoren die constant warmte blazen laat staan het geluid dat dat meebrengt. En de vuilbakken van het andere hotel. Restaurant = overal onbeleefde kinderen en russen die overal tussen springen en doen en laten wat ze willen. 4 fruitpersers voor 500 man, Bingo game's of welke andere spelletjes worden steeds gewonnen door turkse mensen zelf. Rusisch volk dat denkt dat ze overal voorang krijgen
Gereisd met partner in augustus 2017

beste hotel in side- manavgat

valcke, 16-5-2017

uitstekend hotel, voortreffelijke service, het eten is het beste dat we na 17 keer Turkije gegeten hebben.

minpuntje is de grote afstand naar de hoofdweg

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super !

William, 6-11-2016

Zowel van eten, vriendelijkheid, verzorging, netheid, bediening (zonder voorkeur van fooien) , organisatie , ..... echt Top!!!
Gereisd met partner in oktober 2016

Beste hotel wat ik bezocht heb in Turkije

stel 20-25, 5-10-2016

Elk jaar naar Turkije ALL-INN, maar dit was ver uit het beste hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone/nette kamers. Veel ruimte op het strand. Mooie zwembaden, met heerlijke temperatuur. Animatie genoeg voor jong en oud. Eten zeer afwisselend. Omgeving is wel afgelegen. Taxi's zijn extreem duur. Voor een leuk stadje moet je minstens 20 min in de bus.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk genoten!

Semiha&Sefa, 20-9-2016

Alles was goed! Eten was ruim en heerlijk. Hotelkamets zijn mooie villa's. Je hebt ook veel ruimte in de zwembaden. Animatieteam was gezellig
Gereisd met partner in augustus 2016

Heel fijn hotel

Nancy van Soest, 18-9-2016

Zeer goede service. Hele vriendelijke Mensen. Heel schoon. Uitgebreid eten. Bedjes met Matras erop. Mooi stukje Strand. Leuke positieve animatie. Eerste 3 dagen volledig rustig. Laatste dagen drukker ivm vakantie week.

Mooie Patio. Groot terrein. Super vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunis Elita Beach Resort scoort een 8.27 uit 10 op basis van 176 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: