Beoordelingen Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****

22 juli 2014

Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****
137 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****
Kizilagac Mevki Manavgat Merkez, TR-7330, Manavgat (Side)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 137 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 225 vakantiefoto's van Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** met andere accommodaties in Manavgat (Side).
Even geduld a.u.b.

7,3
8,8
8,8
9,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Prachtig oord"vertalen
ronan foelen

26-06-2014 hotel heeft een uitmuntende keuken
personeel zeer vriendelijk
alles is op en top zuiver alsook een prachtige tuin

met partner, Juni 2014
"In 1 woord geweldig!!!!!!"vertalen
J.van Leeuwen
10,0

20-06-2014 Wat een geweldige plek om hier vakantie te vieren!! Alles wordt eraan gedaan om je in de watten te leggen. Top lokatie. Als je dit boekt krijg je zeker geen spijt..........

met jonge kinderen, Mei 2014
"Een heel mooi hotel!"vertalen
Tim
6,0
10,0

24-05-2014 Wij zijn gisteren terug gekomen van 8 dagen Sunis Elita. Een prachtig hotel, heel goed eten, hele mooie tuin en de schoonmaak kan niet beter! Ze zijn heel de dag bezig, overal! Iedere dag nieuwe schone handdoeken en iedere dag schoonmaak van de kamer. Badhanddoeken zijn af te halen bij het zwembad dus die hoef je ook niet mee te nemen. Handig om te weten als je met kinderen gaat; babybedje is schoon en zgan! Goed matrasje zit erbij en hij is opgedekt met een dekbedje. De glijbanen zijn open van 10-12 en van 14-16, is niet erg want van 12.30-14.30 is het lunch. IJsjes is heel de dag van 10-24, wafels en suikerspinnen van 16-17. Buiten het complex is echt niets te beleven, dus dat is wel jammer. (vandaar die 6). Kiezelstrand is ook wel jammer, maar dat wisten we van te voren. Ze spreken iedereen bij voorbaat aan in het duits, maar dat is een kleinigheidje. Toen wij er waren veel duitsers en wat russen. Maar we zaten in het voorseizoen. In het hoogseizoen schijnen er meer NL-ers te zijn.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Goed hotel en zeer gastvrij!"vertalen
Maresa
10,0

03-05-2014 Heerlijk genoten van onze meivakantie in dit hotel. Familiekamer geboekt kregen in een van de bijgebouwen een onderkomen met 2 slaapkamers , halletje en badkamer vv wastafel, toilet, douche en bad. Kamer vv minibar werd dagelijks aangevuld. Wij waren vroeg in het seizoen en nog niet alles was volledig opgestart maar wij hebben daar zeker geen hinder van ondervonden, integendeel! Zwembad rustig, voldoende ligstoelen (ook bij strand) en handdoekenservice (tevens mogelijkheid natte handdoek om te ruilen). Alle buffetrestaurants waren open , niet alle a la carte maar daar hebben wij geen interesse in gehad dus ook niet gemist. Het animatieteam was iedere dag enthousiast in de weer om iedereen actief te krijgen voor het dagprogramma altijd vrolijk en super gemotiveerd. Eten was er voldoende zelfs sushi bij het avondbuffet. Keuze uit vis en vlees (rund, kip en lam) genoten van een Hammam met kids, Super relaxed! De schoonmaak was heel goed in de gebouwen en kamers. Hotel zeker een aanrader.

met partner, Sept. 2013
"Topvakantie!"vertalen
Saskia
10,0

03-10-2013 Wij hebben hier gezeten van 13 sept t/m 21 sept en hebben het echt heerlijk gehad... eten was goed...kamers waren prima (wij kregen met 2 personen een familiekamer)personeel is vriendelijk...tuinen om de villa's en hotel...wow! Ik had van te voren gelezen dat iemand klaagde over het eten... tja als je geen olijfolie (zware) gewend bent, ja dan kunnen je darmen op spelen..maar dat het aan het eten ligt... absoluut niet!! Personeel is echt vriendelijk... tip aan de vakantiegangers is... geef zelf ook eens een glimlach...deze mensen werken 10 tot 12 uur op een dag voor een laag loon...beetje respect is wel op zijn plaats... Zwembaden... prima, wij hadden dag 1 meteen het rustige zwembad gevonden en zijn daar ook het meeste geweest.. strand...mooi..jammer van de kiezels maar ja...daar heb je waterschoenen voor.. Wij geven dit hotel incl personeel en alles een dikke 10... oh en speciale complimenten voor onze privé-serveerster Hatice. Asteria TOP!

met partner, Aug. 2013
"Goed en proper hotel"vertalen
cornelis marina
8,0

14-09-2013 wij zijn van 31aug.tot 13sept hier geweest. pluspunten: lekker eten en veel keuze proper mooie kamer a la carte restaurant goede service vriendelijk personeel animatie om de 30 min worden de toiletten gepoetst proper zwembad alsook de vloer rondom verschillende eetgelegenheden voor snacks minpunten de lobby ( meubilair verouderd en natte kussens met plekken in de zetels internet een komplete ramp als je in de villa's achteraan ligt 15min stappen naar het strand aan het zwembad veel te dicht opeen en vroeg opstaan 6u30 om handdoeken te leggen. htel is ook heeeel druk ( veel kinderen) de zee ligt met stenen dus het best waterschoenen dragen buiten het hotel aan de overkant veel winkels de markt in manavgat zeker doen maar kost wel 30euro taxi ( heen en terug ) voor vragen mag je altijd mailen voor ons was het 1 malig maar hebben toch leuke vakantie gehad

met jonge kinderen, 2013
"Super hotel"vertalen
Danielle
9,0

25-08-2013 Voor de 2e keer in dit hotel geweest. Super schoon, heerlijk eten en een gezellige sfeer! Ten opzichte van vorig jaar zelfs nog verbeterd! Echt een aanrader dus.

met partner, Aug. 2013
"Ziek door slecht eten"vertalen
René
1,0

31-08-2013 Eerste indruk goed, mooi resort en vriendelijke bediening. Aan het bereiden van het eten wordt bijzonder veel aandacht besteed. Veel variatie en de smaak is goed. ECHTER, aan het behoud van het eten wordt geen enkele aandacht besteed. Producten worden amper gekoeld, waardoor de kwaliteit van het eten aan het begin van het buffet totaal anders is dan aan het eind. Op het strand is dit nog erger. Mijn vriendin werd de tweede dag ziek van het eten hier en ik de laatste dag. Overgeven en hevige diarree waren het gevolg.

Daarnaast is het (kiezel)strand 'levensgevaarlijk'. Bij het beachvolleyballen meerdere mensen gewond zien raken aan knieën, voeten en ellebogen door de grote stenen en zelfs brokken beton die op het beachvolleybalveld onder het zand liggen. Het zeewater is vuil. Hier drijven veel plantenresten in die door het nabijgelegen riviertje worden meegebracht.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goed hotel met plus en wat min puntjes."vertalen
Linda
8,0

28-08-2013 Wij hebben 12 dagen vakantie gevierd in dit hotel. Asteria is een fijn hotel met een aantal aandachtspuntjes. Zo zijn de ligbedden bij de zwembaden en ook op het strand ontoereikend. Ook in het restaurant moesten we een aantal keer goed ons best doen om een tafel te bemachtigen. Ook 's avonds waren de zitplaatsen onvoldoende. Hierdoor konden mensen dus gewoon niet zitten. Van het animatieteam hebben wij niks gezien, we vonden ze niet erg actief. Buiten deze puntjes is het genieten in dit hotel. Het eten is prima en zeer uitgebreid, overal is het schoon en het personeel is over het algemeen vriendelijk. Ik denk dat het tijdstip van vakantie vieren groot verschil kan maken. Hopelijk zal dit hotel niet te Russisch worden na de overname door Russen. Er waren er nu al heel veel.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Top Hotel"vertalen
dennis_28
9,0

21-08-2013 Net terug,van een top vakantie.
We zijn met 2 gezinnen naar Asteria geweest,en het was de moeite waard.
Wij houden ervan om lekker te luieren,en dit kan hier zeker.
De kinderen kunnen zich prima vermaken in het zwembad,en heel de dag ijsjes eten,en drinken zoals echte cola,Fanta.,maar ook lekker een kindercocktail.
Wat we ook lekker vonden is dat er ook een zwembad is waar niet heel de dag animatie is.(bij het hoofdbad) word je een beetje gek van gefluit van het animatieteam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?