Beoordelingen Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****

25 april 2014

Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****
131 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****
Kizilagac Mevki Manavgat Merkez, TR-7330, Manavgat (Side)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 131 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 225 vakantiefoto's van Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** met andere accommodaties in Manavgat (Side).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

83 beoordelingen over Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****

131 beoordelingen
7,3
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Topvakantie!"vertalen
Saskia
10,0

3-10-2013 Wij hebben hier gezeten van 13 sept t/m 21 sept en hebben het echt heerlijk gehad... eten was goed...kamers waren prima (wij kregen met 2 personen een familiekamer)personeel is vriendelijk...tuinen om de villa's en hotel...wow! Ik had van te voren gelezen dat iemand klaagde over het eten... tja als je geen olijfolie (zware) gewend bent, ja dan kunnen je darmen op spelen..maar dat het aan het eten ligt... absoluut niet!! Personeel is echt vriendelijk... tip aan de vakantiegangers is... geef zelf ook eens een glimlach...deze mensen werken 10 tot 12 uur op een dag voor een laag loon...beetje respect is wel op zijn plaats... Zwembaden... prima, wij hadden dag 1 meteen het rustige zwembad gevonden en zijn daar ook het meeste geweest.. strand...mooi..jammer van de kiezels maar ja...daar heb je waterschoenen voor.. Wij geven dit hotel incl personeel en alles een dikke 10... oh en speciale complimenten voor onze privé-serveerster Hatice. Asteria TOP!

met partner, Aug. 2013
"Goed en proper hotel"vertalen
cornelis marina
8,0

14-9-2013 wij zijn van 31aug.tot 13sept hier geweest. pluspunten: lekker eten en veel keuze proper mooie kamer a la carte restaurant goede service vriendelijk personeel animatie om de 30 min worden de toiletten gepoetst proper zwembad alsook de vloer rondom verschillende eetgelegenheden voor snacks minpunten de lobby ( meubilair verouderd en natte kussens met plekken in de zetels internet een komplete ramp als je in de villa's achteraan ligt 15min stappen naar het strand aan het zwembad veel te dicht opeen en vroeg opstaan 6u30 om handdoeken te leggen. htel is ook heeeel druk ( veel kinderen) de zee ligt met stenen dus het best waterschoenen dragen buiten het hotel aan de overkant veel winkels de markt in manavgat zeker doen maar kost wel 30euro taxi ( heen en terug ) voor vragen mag je altijd mailen voor ons was het 1 malig maar hebben toch leuke vakantie gehad

met jonge kinderen, 2013
"Super hotel"vertalen
Danielle
9,0

25-8-2013 Voor de 2e keer in dit hotel geweest. Super schoon, heerlijk eten en een gezellige sfeer! Ten opzichte van vorig jaar zelfs nog verbeterd! Echt een aanrader dus.

met partner, Aug. 2013
"Ziek door slecht eten"vertalen
René
1,0

31-8-2013 Eerste indruk goed, mooi resort en vriendelijke bediening. Aan het bereiden van het eten wordt bijzonder veel aandacht besteed. Veel variatie en de smaak is goed. ECHTER, aan het behoud van het eten wordt geen enkele aandacht besteed. Producten worden amper gekoeld, waardoor de kwaliteit van het eten aan het begin van het buffet totaal anders is dan aan het eind. Op het strand is dit nog erger. Mijn vriendin werd de tweede dag ziek van het eten hier en ik de laatste dag. Overgeven en hevige diarree waren het gevolg.

Daarnaast is het (kiezel)strand 'levensgevaarlijk'. Bij het beachvolleyballen meerdere mensen gewond zien raken aan knieën, voeten en ellebogen door de grote stenen en zelfs brokken beton die op het beachvolleybalveld onder het zand liggen. Het zeewater is vuil. Hier drijven veel plantenresten in die door het nabijgelegen riviertje worden meegebracht.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goed hotel met plus en wat min puntjes."vertalen
Linda
8,0

28-8-2013 Wij hebben 12 dagen vakantie gevierd in dit hotel. Asteria is een fijn hotel met een aantal aandachtspuntjes. Zo zijn de ligbedden bij de zwembaden en ook op het strand ontoereikend. Ook in het restaurant moesten we een aantal keer goed ons best doen om een tafel te bemachtigen. Ook 's avonds waren de zitplaatsen onvoldoende. Hierdoor konden mensen dus gewoon niet zitten. Van het animatieteam hebben wij niks gezien, we vonden ze niet erg actief. Buiten deze puntjes is het genieten in dit hotel. Het eten is prima en zeer uitgebreid, overal is het schoon en het personeel is over het algemeen vriendelijk. Ik denk dat het tijdstip van vakantie vieren groot verschil kan maken. Hopelijk zal dit hotel niet te Russisch worden na de overname door Russen. Er waren er nu al heel veel.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Top Hotel"vertalen
dennis_28
9,0

21-8-2013 Net terug,van een top vakantie.
We zijn met 2 gezinnen naar Asteria geweest,en het was de moeite waard.
Wij houden ervan om lekker te luieren,en dit kan hier zeker.
De kinderen kunnen zich prima vermaken in het zwembad,en heel de dag ijsjes eten,en drinken zoals echte cola,Fanta.,maar ook lekker een kindercocktail.
Wat we ook lekker vonden is dat er ook een zwembad is waar niet heel de dag animatie is.(bij het hoofdbad) word je een beetje gek van gefluit van het animatieteam.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Gewoon boeken! niet twijfelen!"vertalen
el azzouzi
9,0

21-8-2013 zelden zo'n goede service gehad in een hotel. critikaster op dit hotel zijn mensen die nooit ergens tevereden over zullen zijn. tafels, vloeren, pools, toiletten, ... worden om het half uur gepoets. eten zeker lekker voor zo'n buffet, fruit veel variatie. niet twijfelen ... gewoon boekken!

met vrienden, Juli 2013
"Topper, voor herhaling vatbaar!"vertalen
Kenneth
9,0

24-7-2013 Zeer goed hotel, vriendelijke bediening en lekker eten. A la carte gaan eten is een echte aanrader. Zeer proper hotel en gevarieerde buffetten. De zwembaden aan de villa's zijn echt top en ideaal om uit te rusten. Zeer lekkere Turkse gerechten.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Super!"vertalen
xlisavdheijden
6,0
10,0

21-1-2014 Asteria Elita was geweldig. Echt wel 5 sterren waard! De enige twee minpuntjes die ik kan verzinnen zijn de ligging, het ligt tegenover een aantal bazaars maar dat stelt echt niks voor. Verder zijn de optredens bij de avondanimatie amper te verstaan doordat het hotel ernaast super harde muziek draait. Het eten was van zeer goede kwaliteit en, wat voor ons heel belangrijk is, de kamers waren superschoon! Je kan wel blijven zeuren over bezette ligbedden etc. maar dat heb je bij elk hotel. Bovendien zetten bij ernstige drukte ze er gewoon ligbedden bij op het grasveldje.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fantastische Hotel. Zou het zo weer boeken."vertalen
Milton
10,0

27-7-2013 We zijn zojuist terug maar missen het hotel nu al. Zeer vriendelijke en service gericht personeel. Het beste animatie team dat we tot op heden hebben meegemaakt. Veel contact met de gasten en altijd in voor een geintje. Goede kamers met all voorzieningen. Ultra all inclusive is ook echt alles inclusief. Met name leuk voor de kids die zich tegoed kunnen doen aan ijsjes. Leuk strand met een een pier met voldoende overdekte bedjes. We zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit. Het zwembad(en) met de waterslides was fantastisch. Water gelukkig niet te koud. Het hotel ontvanht gasten uit NL, Scandinavie, Belgie, Polen met een paar Russen. Eigenlijk een zeer gevarieerde lijst aan gasten zonder dat een bepaalde groep de overhand heeft. Ik vermeld nogmaals de animatie die daadwerkelijk de gehele dag bezig zijn met de gasten. M.a.w. een fantastisch hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?