Beoordelingen Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****

23 september 2014

Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****
146 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****
Kizilagac Mevki Manavgat Merkez, TR-7330, Manavgat (Side)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 146 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 230 vakantiefoto's van Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Sunis Elita Beach Resort (vh. Asteria)***** met andere accommodaties in Manavgat (Side).
Even geduld a.u.b.

8,8
8,8
8,9
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super!"vertalen
p_vantzelfde
7,0

08-09-2014 Wij (moeder en docher van 21 jaar) zijn hier geweest van 31 aug t/m 7 sept 2014 en in 1 woord Fantastisch! Kamer en buiten (tuinen) schoon. Heel vriendelijk personeel. Het eten bizar veel, teveel om in 1 week alles te proeven. Flesjes water gratis om mee te nemen naar strand/zwembad. Eten bij de beachbar is ook erg lekker en makkelijk als je aan het strand ligt. Meegenomen bekers en borden worden op strand opgehaald.
Echt een aanrader voor wie een relaxte vakantie wilt en niet veel wilt doen. Mocht je toch iets willen ondernemen kun je een boottocht maken of een excursie boeken. Tegenover de ingang van het resort is een bazaar met diverse winkeltjes.

met jonge kinderen, 2014
"Mooi Resort"vertalen
Dooh
9,0

26-08-2014 Prima eten en maar een uurtje vanaf het vliegveld. Animatie was niet onze smaak maar dat is persoonlijk. De familiekamer was zeer ruim en modern, enig minpunt was toch wel de schoonmaak, dit gebeurde onder de maat en geen enkele dag voldoende handdoeken (na 4 dagen klagen zelf maar opgelost), 5 personen 4 handdoeken...Minibar? Ja 2 maar nauwelijks gevuld.
Al met al vind ik dit resort een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldig hotel en super vakantie gehad"vertalen
J. de Vugt
10,0

20-08-2014 Na een aantal jaren op diverse campings in Zuid Europa te hebben doorgebracht, dit jaar voor een all-incusive gekozen. Het was geweldig, goede service vriendelijk personeel schoon en netjes. We hebben 14 dagen op dit resort heerlijk vakantie gevierd met 2 kinderen van 12 en 10 jaar. Er is voldoende animatie gedurende dag en avond. Het eten is super goed en veel variatie. Gedurende de gehele dag kun je op diverse plaatsen een maatlijd nuttigen. De kamers worden goed schoongemaakt. Ligging is prima. Voor de mensen die toch wat te klagen hebben. Bedenk eens dat het personeel dat bij een graad of 40 ons zo goed mogelijk verzorgt voor een zeer laag loon, waar wij nog niet eens ons bed uitkomen.
Wij hebben een top vakantie gehad en raden dit hotel zeer zeker aan.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super hotel."vertalen
Anouk Webbink
10,0

11-08-2014 Wij vonden het een fantastisch hotel, vriendelijk personeel, animatie erg goed voor jong en oud, eten was top, veel keuze, veel live cooking, lunch op veel verschillende plekken door t hele resort dat vonden wij erg leuk. Alles was superschoon. Mooi zwembad en strand is ook mooi, supermooie tuinen. Zeker een hotel waar wij nog eens naar terug willen gaan.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldig vakantie, super hotel!"vertalen
zobes
10,0

22-07-2014 Alles was perfect. Super schoon, vriendelijk, animatie team was geweldig, de shows waren top (acrobaten, dancers, comedy, beach party). Eten was super lekker en gezond, elke dag anders, zelfs bij de Turks restaurant gegeten en dat was ook heerlijk. Alles eten is biologische en zij zijn mileau bewust. Toen dat we daar waren was de verhouding 80% european en 20 % Russian. Maar iedereen was vriendelijk, kan aan mij liggen want ik hou van een "goede morgen" en "fijne dag" als ik staats het zelfde mensen. We raden deze hotel zeker aan! Het hotel ligt in in de buurt van Side maar als jij dit hotel boeked dan zie jij dat al, wij hadden geen intentie om buiten het hotel te gaan dus vonden we het geen probleem. Uiteindelijk wel tot de Bizaar gelopen (5 minuten) vanuit hoofd gebouw, langs de prive weg tot aan de weg. Daar waren wat winkeltjes. Prima.

met partner, Juni 2014
"Prachtig oord"vertalen
ronan foelen

26-06-2014 hotel heeft een uitmuntende keuken
personeel zeer vriendelijk
alles is op en top zuiver alsook een prachtige tuin

met partner, Juni 2014
"In 1 woord geweldig!!!!!!"vertalen
J.van Leeuwen
10,0

20-06-2014 Wat een geweldige plek om hier vakantie te vieren!! Alles wordt eraan gedaan om je in de watten te leggen. Top lokatie. Als je dit boekt krijg je zeker geen spijt..........

met jonge kinderen, Mei 2014
"Een heel mooi hotel!"vertalen
Tim
6,0
10,0

24-05-2014 Wij zijn gisteren terug gekomen van 8 dagen Sunis Elita. Een prachtig hotel, heel goed eten, hele mooie tuin en de schoonmaak kan niet beter! Ze zijn heel de dag bezig, overal! Iedere dag nieuwe schone handdoeken en iedere dag schoonmaak van de kamer. Badhanddoeken zijn af te halen bij het zwembad dus die hoef je ook niet mee te nemen. Handig om te weten als je met kinderen gaat; babybedje is schoon en zgan! Goed matrasje zit erbij en hij is opgedekt met een dekbedje. De glijbanen zijn open van 10-12 en van 14-16, is niet erg want van 12.30-14.30 is het lunch. IJsjes is heel de dag van 10-24, wafels en suikerspinnen van 16-17. Buiten het complex is echt niets te beleven, dus dat is wel jammer. (vandaar die 6). Kiezelstrand is ook wel jammer, maar dat wisten we van te voren. Ze spreken iedereen bij voorbaat aan in het duits, maar dat is een kleinigheidje. Toen wij er waren veel duitsers en wat russen. Maar we zaten in het voorseizoen. In het hoogseizoen schijnen er meer NL-ers te zijn.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Goed hotel en zeer gastvrij!"vertalen
Maresa
10,0

03-05-2014 Heerlijk genoten van onze meivakantie in dit hotel. Familiekamer geboekt kregen in een van de bijgebouwen een onderkomen met 2 slaapkamers , halletje en badkamer vv wastafel, toilet, douche en bad. Kamer vv minibar werd dagelijks aangevuld. Wij waren vroeg in het seizoen en nog niet alles was volledig opgestart maar wij hebben daar zeker geen hinder van ondervonden, integendeel! Zwembad rustig, voldoende ligstoelen (ook bij strand) en handdoekenservice (tevens mogelijkheid natte handdoek om te ruilen). Alle buffetrestaurants waren open , niet alle a la carte maar daar hebben wij geen interesse in gehad dus ook niet gemist. Het animatieteam was iedere dag enthousiast in de weer om iedereen actief te krijgen voor het dagprogramma altijd vrolijk en super gemotiveerd. Eten was er voldoende zelfs sushi bij het avondbuffet. Keuze uit vis en vlees (rund, kip en lam) genoten van een Hammam met kids, Super relaxed! De schoonmaak was heel goed in de gebouwen en kamers. Hotel zeker een aanrader.

met partner, Sept. 2013
"Topvakantie!"vertalen
Saskia
10,0

03-10-2013 Wij hebben hier gezeten van 13 sept t/m 21 sept en hebben het echt heerlijk gehad... eten was goed...kamers waren prima (wij kregen met 2 personen een familiekamer)personeel is vriendelijk...tuinen om de villa's en hotel...wow! Ik had van te voren gelezen dat iemand klaagde over het eten... tja als je geen olijfolie (zware) gewend bent, ja dan kunnen je darmen op spelen..maar dat het aan het eten ligt... absoluut niet!! Personeel is echt vriendelijk... tip aan de vakantiegangers is... geef zelf ook eens een glimlach...deze mensen werken 10 tot 12 uur op een dag voor een laag loon...beetje respect is wel op zijn plaats... Zwembaden... prima, wij hadden dag 1 meteen het rustige zwembad gevonden en zijn daar ook het meeste geweest.. strand...mooi..jammer van de kiezels maar ja...daar heb je waterschoenen voor.. Wij geven dit hotel incl personeel en alles een dikke 10... oh en speciale complimenten voor onze privé-serveerster Hatice. Asteria TOP!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?