Hotel First Beach *****

First Beach
5,8

10 reviews over Hotel First Beach in het Nederlands

sofie, 12-4-2006

ik ben vorige zomer 3 keer naar dit hotel geweest 1keer met de kindjes en 2keer met een vriendin wij hebben ons daar geen dag verveeld wilden we uitgaan of ergens naar toe gaan achmet de fotograaf bracht ons wel ik ben echt tevreden over het hotel was er iets dat ons niet aan stond werdt het opgelost kort weg ik ga zeker terug wij hebben daar vrienden gemaakt waar we mog weekelijks met bellen

en die deze winter bij ons op bezoek geweest zijn echt heel leuk

Gereisd anders in april 2006

hissa, 29-3-2006

oke vorig jaar dit hotel bezocht. lang overna gedacht ik zal klagen via internet, maar dit jaar beadcht ik me dat ik de mens hier echt voor moet behoeden!

het hotel ligt ergens geheel afgelegen op een berg, dus er is in de omgeving niets te doen.Het personeel, niet onaardig, maar geen woord engels dus iets vragen gaat heel moeilijk. het eten tja als je van kip houdt zit je goed!! verder errug eentonig en flauw!!de kamers superslecht. echt hutjemutje en de bedden slapen voor geen meter. oke misschien ben ik een tikkeltje verwend, maar dit sloeg echt alles!!! ik heb gewoon zitten huilen toen we aankwamen ZO SLECHT!!! nee mensen als jullie een LEUKE vakantie willen boek dan een ander hotel en beter nog boek dan niet bij ENKA, want dat zijn echt een stelletje oplichters eerste klas!!!

dit jaar weer vrolijk naar Turkije, maar dan via Touroperator en zover mogelijk bij firstbeach vandaan!!!!

Gereisd anders in maart 2006

jolanda, 19-8-2005

geweest van 31-7 tot 07-8..en inderdaad familiekamer bestaat niet...dus met 5 personen slapen op 3x4 meter... alle negatieve punten die genoemd zijn kloppen...

de russen, de disco, geen lift dus veel trappen lopen als je op de 4e zit, etc...

ikzelf ben met infuus en al teruggekomen ivm opgelopen voedselvergiftiging waarschijnlijk door een hamburger.

Toch ook positieve punten:

airco en koelkastje op de kamer, dicht bij het strand, zwembad was lekker en schoon met glijbaan voor de kids...(alhoewel ik daar hoorde dat een week ervoor een meisje eruit is gevlogen op de stenen, en opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Dit heb ik alleen van horen zeggen.) kinderdisco en een aanrader de Hamam onder het hotel.

petra, 19-8-2005

Wij(2volw en 2 kinderen 8 en 10 jaar)hebben het prima naar onze zin gehad. Russen zijn erg brutaal en ongemanierd, maar daar kan het hotel niets aan doen. Bij ons kon je in eerste instantie de warme maaltijd zelf opscheppen Op een gegeven moment deed een kok het opscheppen en met mate zodat iedereen wat had!Je kon zo vaak eten halen als je wilde, elke keer een beetje!En het was echt heerlijk, allemaal! Je kon als je wilde 's avonds een busje bestellen die je dan bijv. naar Side of manavgat bracht en weer ophaalde voor E 5 of E 4 per persoon. Het personeel was vriendelijk en deed erg hun best je te begrijpen. Kan me er alles bij voorstellen als je samen bent dat het niet leuk is, maar voor gezinnen, prima!!!!

Patrick, 19-8-2005

Ronduit schandalig dat dit hotel vier sterren heeft! Maar goed het blijken dus Turkse sterren te zijn. Zoals de eerdere verhalen,..overboekingen, ontzettend onbeschoft, irritant en overvoed Russisch volk. (Ben er echt anders tegenaan gaan kijken)Personeel spreekt, op twee obers na, alleen Turks en Russich.

Eline, 19-8-2005

Wy zun 2 weken naar Turkije geweest. 5 dagen Alanya wegens overboeking First Beach en dan 9 dagen First Beach. Familiekamers die je kan boeken bestaan gewoonweg niet. Het eten vond ik oké maar ik ben ziek geweest in Alanya waardoor myn beperkte eetlust me niet toeliet echt te kunnen genieten. Het stikt er wel van de Russen waardoor je je moet haasten om iets te bemachtigen. De toetjes waren bijvoorbeeld altijd op. Het personeel is vriendelijk maar ze kunnen jammer genoeg geen Engels, op 2 man na. Dit vormde voor ons het grootste probleem omdat we geboekt hadden en niet op hen konden rekenen. Niet doen dus want ik geef je op een blaadje dat je dan problemen hebt!!

Elly, 15-8-2005

net teug van first beach.allemaal overboekingen!wij kwamen in een hotel in alanya ,waar veel ned.zaten.na 2 dagen pas naar first beach.velen zagen het hotel helemaal niet.een losgeslagen bende met die russen daar.ze vreten of ze nooit te te eten krijgen,en zijn erg onbeschoft.het eten was matig,eentonig,en vooral kip.als er nog wat over was tenminste!het strand is goed,maar naar zee allemaal stenen.annimatie alleen voor kinderen.het hotel is heel moeilijk te bereiken,dus je komt er bijna niet weg.het personeel spreekt bijna geen engels.er is aan het strand wel watersport.

Carlo, 15-8-2005

Gister thuis gekomen en al weer aan vakantie toe, je moet er nl vechten voor je eten en het kost veel energie om je verstaanbaar te maken. De russen overheersen letterlijk en figuurlijk in dit hotel. Het personeel op 2 obers in de beachbar na spreekt zeer slecht Engels en Duits, russisch spreken ze wel. Het kamer wisselen is standaard in dit hotel. De beloofde familiekamers zijn niet aanwezig wat resulteert in overboekingen omdat de mensen niet op 1 kamer te plaatsen zijn. Voor stellen is er nix te doen er is alleen kinderanimatie, kortom een echt familie hotel. Je zit afgelegen en afgezonderd van alles, de `disco` s`avonds slaat echt nergens op maar je kunt nergens heen. Het eten was goed als je wat kon bemachtigen tenminste, volgens mij hebben de russen nog nooit een meloen of druiven gezien.

Nathalie, 7-8-2005

Ook wij zijn niet te spreken over dit hotel.We arriveerden ginder om 14u30 in het hotel en hadden pas een kamer met verse lakens en handdoeken om 22u s'avonds.

Verder vond ik het ergens niet kunnen dat elke dag hondepoep in de benedengang van de kamers ligt. Met alle respect dat ze willen een soort van kinderboerderijtje hebben maar dit kan toch niet meer.

Ook ligt het veel te veraf van alles, zodat het moeilijk is om s'avonds ginder nog eens rond te lopen.

frieda, 31-7-2005

Dit hotel ligt richting Alanya. Dolmus stopt hier niet wat betekent dat je 's avonds je hotel niet uitkunt. Het eten is slecht, zowel ik als mijn vriend hebben een voedselvergiftiging opgelopen de laatste dag. Bij aankomst 4 x van kamer veranderd want kamers groter als voor 2 personen kent dit hotel niet. Mijn zoontje van 7 heeft het desondanks geweldig naar zijn zin gehad omdat het maken van contacten hier heel eenvoudig is en er een klein kinderboerderij is. Maar voor de ouderen: rampzalig.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Beach in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Beach scoort een 5.8 uit 10 op basis van 10 reviews.