8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)***** bij :

393 reviews over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in het Nederlands

Gewoon top

Marleen Lubking, 14-8-2017

Voor de tweede keer geweest. Eerste keer 5 jaar geleden. Ja dit jaar veel turken en Russen maar niks negatiefs. ( logisch dat men een optimale bezetting willen en dat er dan meer Turken zijn aangezien meer westerse klanten niet durven?)Werden goed geholpen aan de bar en af en toe als je bestelde terterde een Turk maar ook Russen er tussen door maar personeel handelde netjes de eerst wachtende af. Eten top, hygiene top, shows bijna proffesioneel te noemen . In 1 woord fantastisch! Net zo goed als 5 jaar geleden en niks gemerkt m.b.t politieke spanningen.
Gereisd familie in juli 2017

Overrompeld door onbeschofte Turken!

Leentje12, 25-7-2017

3e keer in Ali Bey geweest, nog steeds prachtig hotel, prachtig domein! Dit jaar echter bijna volledig volgeboekt door Turken, onbeschofte Turken, geen manieren in de restaurants, geen respect t.o.v. personeel ... zij gaan ook nooit uit het hoteldomein voor bv. daguitstap, wat ervoor zorgt dat alles "overbevolkt" raakt, indien niet tijdig in aquapark of restaurants ... geen plaats meer! Schuiven nergens aan, maar steken constant iedereen voor! Met momenten wordt dan ook de volledige animatie Turks, bv. karaoke-avond. Wellness wordt aangeboden met mooie afbeeldingen en voorwaarden, maar is in werkelijkheid een klucht, men weet niet voor wat je juist geboekt hebt, start verkeerde dingen en een zoek het maar uit - mentaliteit! Ik schrijf nooit beoordelingen, maar dit was een echte tegenvaller, voor ons geen Ali Bey meer!
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke week gehad!

Pauline, 5-5-2017

Wat en heerlijke week en aardige mensen. Niks te merken van politieke spanningen, ook op de luchthaven niet. We zijn ook gewoon het pak afgegaan voor excursie of nabijgelegen winkelcentrum.

Mbt hotel: Bij aankomst werd er direct een extra bed geplaatst op de 2 kamer, dat paste net maar was prima. De kamers zagrn er schoon uit en dit werd de hele week goed bij gehouden. Erg vriendelijke mensen allemaal die ook ontspannen een praatje met je maakte.

Onze kinderen van 8 en 12 vonden alle zwembaden geweldig. Ze hadden meteen nederlandse vrienden en hebben de hele week met elkaar doorgebracht. Het publiek was een mix van nederlanders/ duitsers/ russen ( moldavie/ oekrainers?) . Het water van het aquapark was fris maar niet heel koud, daar wen je zo aan. Het andere bad bij het hotel was lekker verwarmd.

Bij het park zit een tennispark waardoor er veel sportieve, niet luidruchtige russen/ duitsers rondlopen

Zodra wij kwamen ging de temperatuur net omhoog, laatste week april, en het was de hele week tussen de 23-30 graden.

Het eten was goed, veel keuze, inderdaad gratis magnums ( dat vonden onze kids erg lekker, maar met matr) en ook heerlijke cocktails gedronken. De animatie kwam deze week op gang, enthousiaste lui. Voor kids in de leeftijd van 13 plus leek er (nog) niet zoveel te zijn. De musicals in de avond zijn erg leuk en van verrassende kwaliteit.

Het was en fijne week, blij dat we gewoon gegaan zijn ondanks de politieke spanningen.

We hopen hier zeker nog een keer weer naar toe te gaan.

Gereisd familie in mei 2017

Geweldige club

Bjornvangolde@live.nl, 17-3-2017

Ik was er met een hele goede vriend en we hebben ons echt kostelijk geamuseerd de glijbanen waren super het eten was er gewoon goed verzorgt en veel keus voor iedereen zowel smorgens smiddags als savonds.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Heerlijke valantie

Michael, 29-10-2016

Wij zijn met 2 jonge kinderen naar Ali Bey geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad. De animatie voor de kinderen is top. Bij het eten is ruime keuze voor iedereen.

Het zwembad bij het restaurant is verwarmd dat is lekker. De kinderen hebben enorm genoten bij het aquapark, het water was hier wel koud. Het park is opgezet met kleine appartementgebouwen. De serice is prima. De mensen spreken voornamelijk Duits en bijna geen Engels, wij hebben daar geen last van gehad.

In de omgeving is niet veel te doen, aangezien het resort alles biedt was dit niet erg. Er zijn een aantal winkeltjes op 5 minuten loopafstand en met de taxi is het 20 minuten rijden naar een grote markt in Manavgat (elke dinsdag en donderdag). Wij hebben hier erg genoten!

Geweldig!!!

Lein, 5-9-2016

Wij zijn 11 dagen in Ali Bey Park geweest. Ontvangst was prima. Koffers en wij werden per golfkarretje naar onze kamer gebracht. Park is ruim opgezet geen grootschalig gebouw maar kleine appartementen complexen helemaal in stijl. Kamers verouderd maar wel schoon.

Het eten was goed en gevarieerd.

Tijdens ons verblijf was het a la carte gesloten. Maar de laatste dag zagen we dat het toch weer open was.

Zwembad is top. Genoeg glijbanen en baden voor ieder wat wils. Ook meer dan voldoende zonnebedden geen handoekje leggen;) Handoeken service was goed.

Animatie was goed. Wel vond ik dat de show tijden erg laat waren. Voor ons met kleine kinderen was dat net haalbaar maar iets eerder was fijner geweest.

We hebben een top vakantie gehad bij Ali Bey Park en zou het iedereen aanraden!!

Goed hotel

Paul S, 24-8-2016

We zijn ouders met twee kinderen van 11 en 8 jaar.

We hebben 8 dagen in het hotel verbleven.

Het ontvangst bij de receptie was niet goed: Receptionist sprak gebrekkig engels, ze duidde de weg van onze kamer aan op een kaartje , en dat was alles.....

Voor dat we naar onze kamer gingen, hebben we onze bagage bij de receptie laten staan ( ze zouden onze bagages naar de kamer brengen). Na één uur zijn we onze bagage zelf komen halen.

De kamers waren verzorgd maar slordig afgewerkt. Er was airco maar die was nogal luidruchtig.

De eerste dag zijn we het hotel gaan verkennen. Het hotel is in twee delen gedeeld, Park deel en Club deel. In het park-gedeelte zijn heel wat huisjes(kamers) die leeg staan en vervallen overkomen. Het restaurant in het park gedeelte is gesloten en van de winkeltjes is er ook niet veel meer van te bespeuren. In het club gedeelte is alles op en top in orde.

Alle zwembaden in het hotel zijn in proper en in orde.

Aan elke zwembad in het park is er een bar waar je drinken kunt halen of ijsjes. Aan het strand is er geen bar maar je kan er wel water halen in een koelkast bij het strand.

Het eten is de verschillende restaurants zijn in buffetvorm. Meer dan genoeg keuzes en elke dag wat anders. Groot deel van het eten word ter plaatse klaargemaakt.

Er is ook een aquapark. Goed verzorgd ,veel glijbanen , leuk voor groot en klein.

's Avonds om 21u30 is er een show , meestal dansshows .

De meeste mensen die daar werken zijn vriendelijk en behulpzaam.

De talen die ze in het hotel gebruiken zijn : Turks,Engels,Duits en Russisch.

Conclusie: Desondanks er minpunten waren, was het wel een geslaagde vakantie.

Een aanbeveling waard

A Sleutjes, 19-8-2016

Prima verblijf. Keuken is super, netjes, uitgebreid en vriendelijk. Personeel erg vriendelijk. Familiekamer enigszins gedateerd maar wel netjes verzorgd. Geluidsisolatie zou wat beter mogen teneinde geen last te hebben van de dreunende disco van de buren.

Wij hebben maximaal genoten dankzij het personeel van Ali Bey, waarvoor dank.

Goed hotel maar verbeterbaar

Willy, 2-8-2016

Goede keuken, service, vriendelijkheid.

Zwembaden en waterpark OK.

Animatie tijdens de dag goed maar te veel tegelijkertijd.

Tuin onverzorgd , Club Park geen animatie/snacks.

Te weinig import alcoholische dranken.

Gereisd familie in juli 2016

Groot maar knus Familie hotel

Madeleine, 18-7-2016

De minpunten van dit hotel zijn: De bedden in de niet gerenoveerde kamers zijn erg slecht. De strandbedden zijn vrij oud aan het worden en de steiger ook sober. De fitness is duur. Het animatie team doet goed zijn werk maar voor de dames is er niet veel te doen. Er is geen ochtendgym, yoga, aerobics, fitness etc. De entree van het Hotel is matig. Vanaf het vliegveld Antalya 1 uur en 3 kwartier rijden en op de terug weg 2 uur en 5 minuten!

De grote plus punten: Eten is geweldige keus en prima kwaliteit. Er was altijd overal plek, zwembadbedjes, strandbedden, in de restaurants. Alles in en om het hotel ontzettend schoon. (fris)Dranken allemaal in glas. Hele mooie tuin. Het meeste personeel vriendelijk. Aquapark heel groot en mooi. Geen rijen voor eten of drinken. Onbeperkte handdoekenruil. Shows 's avonds afwisselend. Onbeperkte ijsjes in veel smaken de hele dag door. De winkels liggen op 500 meter lopen. De prijs kwaliteit verhouding: vind ik dit een vrij duur hotel.

Gereisd familie in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) scoort een 8.84 uit 10 op basis van 396 reviews.