8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ali Bey Club Manavgat**** bij :

119 reviews over Hotel Ali Bey Club Manavgat in het Nederlands

Dit nooit meer

Ron, 4-8-2017

Als nederlander word je niet bediend, ze laten je gewoon wachten en als er een turk of oostblokker komt rennen ze er heen, je moet alles zelf doen
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig hotel!

P. Donkers, 17-6-2017

* Heerlijk eten! Veel keuze en tot het laatst toe alles bijgevuld!

* Echt all inclusive, zelfs de ijsjes bij de Turkse bar zijn inbegrepen

* Alles A merk (bier, coca cola, magnum,cornetto), (behalve sterke drank)

* Goede kamers met perfecte douche (incl. dove body&hair)

* Handdoek service bij zwembad+strand (iedere dag omruilen)

* Ontzettend aardig personeel

* super entertainment, iedere avond een andere (professionele) show!

* Erg uitgebreid waterpark.

* Mooi park. Keurig onderhouden

* wij waren niet in het hoogseizoen (begon 15 mei) dus niet alles was (tegelijk) open, zeerestaurant pas laatste avond. In waterpark niet alle glijbanen tegelijk open. Let hier op met boeken!

* Water in het park was nog wat koud (voor het hoogseizoen)

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig vakantiepark vol verassingen

Imrane, 12-2-2017

Dit resort is 1 van de beste hotels waar ik al naartoe ben geweest. Namelijk Miracle resort-Titanic resort-baia lara-Kervansaray-Maxx Royal... Ik ga al 13 jaar naar Turkije en dit was het beste jaar van mijn leven. Het eten is fantastisch voor zowel de kids als de volwassenen, je hebt elke dag chocoladetaarten, eclairs, fruittaarten als dessert... Er was is zelfs een avond dat er oesters waren en dat heb ik nog niet veel gezien in Turkije hoor.

Dit hotel is zeker een aanrader als je met kids gaat, want er is namelijk een heel groot aquapark met een heleboel glijbanen. Je kan in dit aquapark eten (gratis: all inclusive) drinken...

hier ga ik zeker nog een keer naartoe!!!!!👌😍

Gereisd familie in augustus 2015

Super hotel, heel gaaf aquapark!

Loes, 26-10-2016

Een heel mooi hotel met een fantastisch aquapark erbij. De glijbanen zijn heel leuk en spannend genoeg voor tieners en volwassenen. Ook is er een heel leuk zwembad met glijbanen voor kleine kinderen.

De medewerkers zijn heel vriendelijk. Het buffet is goed en ontzettend uitgebreid. Je hebt verschillende keuzen uit vers klaar gemaakt eten.

Je kunt op verschillende plekken op het resort eten en het is allemaal lekker.

In de middag kan je gratis vers gebakken wafels krijgen. De hele dag door kan je allerlei soorten koffie, gebak en ijs krijgen.

De kamers zijn prima, maar wel verouderd. Ze worden goed schoon gehouden elke dag. De familiekamers zijn prettig met een tussendeur tussen de 2 kamers.

Minpunten zijn er niet. Behalve dan de iets verouderde kamers. De shows 's avonds zijn leuk.

Er is heel veel keuze aan vers fruit en elke ochtend verse jus d'orange. Ze gebruiken voor drinken en ijs echt A-merken.

Het grote zwembad is verwarmd, wat erg lekker is. Daarnaast is een klein kinderbadje wat ook verwarmd is. De kinderclub is een succes met ontzettend lieve meiden.

Enig nadeel is dat het lunapark allemaal betaald is. Daarnaast verkopen ze tijdens de show popcorn wat je ook moet betalen.

Vanaf het vliegveld was het op de heenweg 1,5 uur rijden, maar terug deden we er ruim 2 uur over. Dit is echt heel vervelend, dus aan te raden om een eigen taxi te nemen!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijk, maar voor die prijs te weinig service

Petur, 22-10-2016

Transfer vanaf vliegveld Antalia 1,5 uur, goed te doen in net busje.

Ontvangst prima, kamers op BG zoals aangevraagd, in tweede blok naast het zwembad en main stage, maar geluid is nergens zo hard dat je daar last van hebt.

Zwembaden prima, eten prima, entertainment prima, houskeeping prima. Mooie Superior kamers, lekker nazomer weertje gehad.

Eigenlijk heerlijk naar ons zin gehad, ware het niet dat onze herfstvakantie hier de uitloop van het seizoen is ( park zou in de week na ons bezoek ook sluiten ) wat we aan de aan de Volle-Pond touroperator prijzen niet kon merken.....

maar van alle restaurants die er zouden zijn, waren er maar 3 open.

A La Carte was al gesloten bij aankomst, het Beachrestaurant was na 3 dagen ineens ontruimd, en het Aquapark restaurant bleek na 4 dagen plots ook dicht. Gratis wafels waren tussen 15 en 17 uur ook niet meer te krijgen na 6 dagen. Buffet werd na 5 dagen ook ineens kleiner, en je zag steeds meer personeel met spullen sjouwen ( grote schoonmaak danwel winterstalling vullen )

In het waterpark gingen glijbanen nog maar om -en-om open, en de trechter maar 1 uurtje.

Tuurlijk heeft ieder nadeel ook zijn voordeel, rijen in het zwembad en het buffet waren er niet. Na wat aanloopproblemen met een Germaanse buurman over Zijn stoelen bij het zwembad ( reserveren met een handdoek zou ten strengste verboden zijn, maar iedereen bleek het te doen) waren er genoeg vrije stoelen om voor het ontbijt je eigen handdoek dan toch maar alvast neer te leggen.

Maar de disco was dicht. De bar was dicht. Uiteindelijk is er een grens tussen lekker rustig, en armoedig.

Ik zou zeker niet meer betalen om hierin het hoogseizoen wel in de rij te mogen staan voor je eten, maar na de volle pond prijs betaald te hebben is er wel veel leegstand en aanbod.

Gereisd familie in oktober 2016

spijtig....

jurgen m, 7-9-2016

Vol goede moed naar Turkije. In folder staat dat het maar 1 uur van vliegveld Antalya is. Allemaal afhankelijk hoeveel stops er zijn. Wij hebben er 2 uur over gedaan. Toegekomen in het hotel konden we gelukkig nog eten in het Aquapark. Er werd ons beloofd dat de koffers in de kamer gingen staan. Na onze maaltijd, ongeveer een uurtje later, toegekomen in onze kamer. Neen hoor, de koffers stonden er niet. Dan maar zelf naar de receptie gegaan. Onze koffers stonden nog mooi buiten "te blinken".

De kamer was juist aan "the main pool" gelegen. Slecht dus voor wat betreft rust. Eerste avond was er een gala.... loeiharde muziek tot in de vroege uurtjes, geen oog dicht gedaan. Onze laatste avond was er karaoke.... kunnen genieten van de zangtalenten.

Het eten was heel lekker met iedere avond een andere specialiteit, dus zeker gevarieerd. Enkel de koks konden niet lachen. Ze gaven een heel ontevreden indruk.

Het aquapark is een topper. Voldoende controle bij iedere glijbaan, heel goed onderhouden. Wel opletten voor diefstal. Zonnebril gestolen. Toen we het gemeld hadden aan de receptie waren er nog 2 gezinnen van wie de bril weg was. Nog nooit meegemaakt in Turkije! Bij de receptie waren ze niet behulpzaam, schouders ophalen en gewoon voort doen. Heb 's avonds een mail gestuurd naar hoofdbureau en Guest Service. De volgende dag is de bril teruggevonden. Volledig en onherstelbaar beschadigd. Dief was waarschijnlijk gefrustreerd omdat het een aangepaste bril was...

Vanaf woensdag was er heel veel volk bijgekomen met als resultaat dat je voor de maaltijden zeker op tijd moest zijn want er was plaatsgebrek!

De gastvrijheid was soms ver te zoeken. De Turkse toeristen werden altijd voorgenomen aan de bar. Als Belgische toerist moest je op je strepen staan. En lang staan zwaaien.

Kamer was ruim en goed onderhouden. Onze dochter had een degelijk bed ipv een plooibed.

Het was een vakantie met gemengde gevoelens. We zijn al enkele malen naar Turkije geweest maar voorlopig is het genoeg geweest. De mentaliteit is niet meer zoals het was. Onze dochter is 14 jaar en werd boos bekeken door man en vrouw omdat ze een short met topje droeg, zelfs in hotel. We hebben respect voor hun cultuur maar respecteer ook de toeristen. Dat was deze keer ver te zoeken!!

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig gehad!

Eline, 10-8-2016

We hebben helemaal niks gemerkt over wat er allemaal aan de hand is in Turkije. Het was onze tweede keer in dit hotel, en er is niks verslechterd. Het eten is nog altijd super uitgebreid, en het personeel is vriendelijk. Iedere dag heerlijk weer gehad. Ook de shows zijn super, zeker professioneel. Eigenlijk geen negatief iets over dit hotel te zeggen.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Perfect resort!

Chiel, 8-11-2015

Dit is echt het beste resort waar ik ooit ben geweest. De kamers zijn goed, behalve de douches en WiFi. Het eten is goed gevarieerd en er is altijd roomijs bij het buffet! Ook kun je 24/7 (verpakt A-Merk) ijs halen. Het mega waterpark is fantastisch! Alleen wel een lange afstand om te lopen naar strand, maarja.. Dat is goed voor je ;). De animatie is Top! Elke dag een show. Kortom: Topvakantie wat het geld zeker waard is.
Gereisd met vrienden in november 2013

Super hotel voor gezinnen met jonge kinderen

Vildan, 17-10-2015

Wij zijn in september in dit hotel geweest en vonden het super. Met name het aquapark vond mijn zoontje van 2,5 jaar geweldig. Ook hadden ze een babybadje waar mijn zoontje van 6 maanden kon genieten.

Het animatieteam was erg leuk. Wel jammer dat de shows pas om 21.30u begonnen waardoor mijn zoontje halverwege al in slaap viel.

Daarnaast was het personeel erg vriendelijk.

Het eten was ook erg lekker en met name de desserts waren op en top! Zo veel keuze!

Gereisd familie in september 2015

Het Paradijs van Turkije

Marion van der Hart, 26-9-2015

Wat een fantastische vakantie gehad voor de 2e keer in Ali Bey..Zo vriendelijk personeel en zulk fantastisch eten,hier valt echt niets op aan te merken,prachtige omgeving,zo netjes allemaal,en zoveel animatie,het was moeilijk kiezen omdat overal fantastische shows waren,en altijd bedjes genoeg bij het aquapark,kortom wie hier niet tevreden is,snap ik niet...Dave mijn zoon wilde niet naar huis 😉
Gereisd anders in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Club Manavgat in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Club Manavgat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Bey Club Manavgat scoort een 8.48 uit 10 op basis van 123 reviews.