Hotel Via Terra Sunrise ***

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Via Terra Sunrise in het Nederlands

Mustafa, 3-8-2007

Hallo alle vakantiegangers,

Dit hotel zou 4 sterren zijn,maar was 3+1 ster (weet niet wat dat betekent).

Het was zeer SLECHT en hierom:

-geen (schone) handdoeken op kamers

-zeer vieze badkamers

-zeer vies en monotoom buffet

-onhygienische keukens

-veel oost-blokkers van aso-kalıber

-geen tot weinig toiletpapier

-slechte airco

-geen aandacht voor kinderen

-te weinig ligstoelen (die meteen s ochtends vroeg werden geclaimd door de russen)

-personeel onhygienisch (voorhoofd zweetdruppels rechtstreeks ın voedselbakken bij buffet)

-veel verkeerslawaai

-oncomfortabele balkonstoelen en meubels

kortom: ZEER SLECHT en een SCHANDE voor de TURKSE TOERİSTENSECTOR

Gereisd familie in augustus 2007

maggie, 20-8-2005

hallo iedereen,

ik ging samen met mijn ouders en broertje naar via terra sunrise en we hebben het allemaal heel erg naar ons zin gehad. Het personeel was heel erg aardig. alleen het nadeel was dat ze niet allemaal goed engels spraken.

groetjes

Gereisd anders in augustus 2005

Anna, 16-7-2005

Via Terra is het smerigste hotel die ik heb gezien. Vorig jaar hier 2 nachten geweest tot we overgeboekt konden worden door Touroperator, want die willen hier al geen zaken meer mee doen.

Eten is redelijk, maar ben je een half uur nadat het buffet geopend is, is er bijna niks meer. Hier kan het personeel niks aan doen maar het zijn de Russen die hier 3 borden vol opscheppen.

Bedankt Touroperator.

Gereisd anders in juli 2005

Gaemers, 9-7-2005

Hallo,

Wij hadden geboekt voor Via Terra in Inckekum. In de bus hoorde we dat het Via Terra Sunrise heeten en dat het in Konakli lag. De omschrijving was heel anders. Wij waren de enigste Nederlanders in het hotel! Ze spraken daar niet eens Engels!! En s'nachts had je geluidsoverlast van hotel Ottimo.

Het is een zeer slecht hotel

Gereisd anders in juli 2005

Marloes, 13-8-2004

Hallo iedereen! Wij hadden ook geboekt voor Sunrise Via Terra. We kwamen aan in Turkije en Ilknur, de reisleidster, vertelde dat het hotel overboekt was, dus we moesten naar een ander hotel. Het waren niet zomaar 2 of 3 gezinnen, nee, het waren in totaal 38 personen! Dat is toch niet normaal?! Daarom gingen we naar Riverside hotel, dat is en super goed hotel! Mensen die bij ons in 't hotel zaten, gingen naar Alanya toe, om naar het Sunrise Via Terra hotel te kijken, en die zeiden dat 't helemaal niets was, het lag ook nog eens tussen 2 snelwegen in! Groetjes Marloes
    Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Via Terra Sunrise in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Via Terra Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Via Terra Sunrise scoort een 4 uit 10 op basis van 6 reviews.