Hotel Tivoli Resort & Spa *****

Hotel Tivoli Resort & Spa
Tivoli Resort & Spa

2 reviews over Hotel Tivoli Resort & Spa in het Nederlands

De Frene Jurgen, 9-1-2007

we vertrokken op 31/12/2006 voor een eindejaars weekje alanya,het weer,3 dagen zon,3dagen regen en 1dagbewolkt.op een 4tal km van de hoofdweg(slecht gelegen)moet je een verharde weg bewandelen om een busje te nemen naar alanya(14 km van het hotel) met de regen veranderd de verharde weg in een modderpoel.

all inclusive is geen all inclusive.op de laatste dag vertrokken wij om 16u30 en kregen s'middags geen eten meer,niets meer te drinken en dit zonder inlichting van het managment,wij waren stomverbaasd.halverwege ons verblijf geen snacks ,geen koffie met gebak meer in de namiddag en s'avonds geen animatie meer.billjarten 5€,internet ,turks bad betalend enz..

kortom GEEN all inclusive waard.het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ondanks het feit dat ze weinig duits of engels verstaan of spreken.

onze algemene indruk is:dat dit hotel niet geschikt is voor belgen en nederlanders.alanya is een zeer gezellige stad waar er van alles te doen is,naar alanya willen wij wel terug

Gereisd met partner in januari 2007

Nicole en Marcel, 2-11-2006

Wij zijn net een week terug uit Turkije, en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel zag er prima uit lekker aan de zee. De eerste dag duurde het 2 uur voor het bad vol was daar hadden we iets ven gezegd en werd ook meteen iets aan gedaan. Zeer vriendelijk personeel hier, alleen de meeste spreken alleeen goed duits, maar ja was niet zo'n probleem. Voor een rustvakantie zit je hier wel goed. Centrum ligt 5km van het hotel af en de pinautomaat ook. Wij hadden het geluk dat de kapper van ons hotel even wou meerijden. Er rijd wel 3x per dag een bus naar het centrum. Het eten was ook goed en gevarieerd.
Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tivoli Resort & Spa in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tivoli Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tivoli Resort & Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.