De beste prijzen en last minutes voor Hotel Titan Select**** bij:

17 tips over hotel Titan Select

Ga niet in het hoogseizoen op vakantie, want dan is het niet uit te houden met temperaturen die oplopen tot 50 graden ... Boek de Jeep safari excursie, echt een aanrader waar je zeker geen spijt van zult hebben.

Veel watersporten te doen. Winkelen erg goedkoop (wel afdingen). Ook veel excursies te boeken, dit kun je het beste doen bij je eigen reisorganisatie. Handig is om Lira's en Euro's beiden op zak te hebben, soms is met Euro's betalen goedkoper en soms andersom.

Pak geen hammam buiten de deur maar ga bij titan select of titan garden, of je voorkeur moet uitgaan naar blauwe plekken

Leuk dorpje in de buurt Konakli. En Alanya is ook heel dicht bij. Daarnaast hebben wij regelmatig aan de zee gezeten.

• 207294

Je mag van het achter gelegen hotel Titan Garden gebruik maken. Eten mag je daar niet als Select gast zijnde maar drinken enz mag daar wel.
    Vanuit het hotels 2 x naar links en 10 minuten lopen zijn geweldige winkeltjes in de plaatst Konakli, op woensdag is er markt.

Betaal met lira! Wij hebben dit echter nooit gedaan, omdat we niet veel kochten.
    Nu was het zo dat je voor 1 euro ongeveer 2,50 lira kreeg. Als een shirtje 10 lira zal kosten en je vraagt om het in euro's te betalen. Dan zullen ze nog om 8 euro vragen. Je betaalt dan dus véél te veel.

Als je parfum in turkije wil testen. Test het dan in een winkel waar ze testers hebben. Wij waren op een markt en die man opende een verpakking. Nou, van die man kwamen we niet zo makkelijk meer af...

• 171976

Als je geen zin hebt om naar de markt te gaan met de bus, dan kun je ook gewoon naar het stadje wat op loop afstand te doen is. Erg leuke winkels daar en van alles te verkrijgen/

Kamers worden goed schoongehouden. Onze bedden werden regelmatig met bloemen versierd. Super !!! Bij de receptie willen ze ook van alles voor je doen. Wij hebben het super naar onzezin gehad.

in Alanya kun je met een boot langs de kust varen, onderweg stopt de boot en kun je in het water springen, ook zie je als je geluk hebt schildpadden en dolfijnen, wij hebben ze niet gezien, je kunt onbeperkt limonade drinken en tussen de middag krijg je heerlijk eten, dit kost maar 15 euro per persoon. je wordt opgehaald en weer teruggebracht naar je hotel.

De watervallen. Alleen het mooie weer was al helemaal super

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat vind jij van adult only accommodaties?

Bent u de eigenaar?