Tips Hotel Titan Select****

30 juli 2014

Titan Select****
198 beoordelingen
Tips Hotel Titan Select****
Yatsisay Mevkii Kargicak, TR-7407, Konakli (bij Alanya)
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

16 tips van Titan Select****

22-7-2014
Michiel

Veel watersporten te doen. Winkelen erg goedkoop (wel afdingen). Ook veel excursies te boeken, dit kun je het beste doen bij je eigen reisorganisatie. Handig is om Lira's en Euro's beiden op zak te hebben, soms is met Euro's betalen goedkoper en soms andersom.

22-6-2014
Annet de Jong-Hend...

Pak geen hammam buiten de deur maar ga bij titan select of titan garden, of je voorkeur moet uitgaan naar blauwe plekken

5-4-2014
Fam Wobben

Leuk dorpje in de buurt Konakli. En Alanya is ook heel dicht bij. Daarnaast hebben wij regelmatig aan de zee gezeten.

30-9-2013
Petrae

Je mag van het achter gelegen hotel Titan Garden gebruik maken. Eten mag je daar niet als Select gast zijnde maar drinken enz mag daar wel.
Vanuit het hotels 2 x naar links en 10 minuten lopen zijn geweldige winkeltjes in de plaatst Konakli, op woensdag is er markt.

20-8-2013
Eline

Betaal met lira! Wij hebben dit echter nooit gedaan, omdat we niet veel kochten.
Nu was het zo dat je voor 1 euro ongeveer 2,50 lira kreeg. Als een shirtje 10 lira zal kosten en je vraagt om het in euro's te betalen. Dan zullen ze nog om 8 euro vragen. Je betaalt dan dus véél te veel.

Als je parfum in turkije wil testen. Test het dan in een winkel waar ze testers hebben. Wij waren op een markt en die man opende een verpakking. Nou, van die man kwamen we niet zo makkelijk meer af...

25-7-2013
Rachel Riemsdijk

Als je geen zin hebt om naar de markt te gaan met de bus, dan kun je ook gewoon naar het stadje wat op loop afstand te doen is. Erg leuke winkels daar en van alles te verkrijgen/

9-7-2013
Annet en Lida

Kamers worden goed schoongehouden. Onze bedden werden regelmatig met bloemen versierd. Super !!! Bij de receptie willen ze ook van alles voor je doen. Wij hebben het super naar onzezin gehad.

27-6-2013
Margareth

in Alanya kun je met een boot langs de kust varen, onderweg stopt de boot en kun je in het water springen, ook zie je als je geluk hebt schildpadden en dolfijnen, wij hebben ze niet gezien, je kunt onbeperkt limonade drinken en tussen de middag krijg je heerlijk eten, dit kost maar 15 euro per persoon. je wordt opgehaald en weer teruggebracht naar je hotel.

7-11-2012
joke-smit

De watervallen. Alleen het mooie weer was al helemaal super

6-10-2012
Leslie

* Waterschoenen voor in zee ivm de stenen,grind op het strand.
* Gebruik het water uit de koelkast om je mond uit te spoelen e.d bij het tandenpoetsen..het water uit de kraan / douche smaakt zout
* Haman in het hotel is heerlijk,met afdingen kom je vaak tot een leuke prijs
* Zaklampje is geen overbodige luxe aangezien af en toe de stroom wel eens weg kan vallen

Meld misbruik
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?