Hotel Titan Garden ****

7,9

731 reviews over Hotel Titan Garden in het Nederlands

Fijn hotel

Martin Haring, 13-8-2017

Mooi en fijn hotel kamers worden elke dag schoongemaakt en ruikt altijd heerlijk fris..

Zwembad lekker groot veel plezier van gehad

Eten was minder moet echt meer variatie in komen

Verder heel vriendlijk personeel doen hun best om het na je zin te maken

Gereisd met partner in augustus 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 31-8-2017

Hallo Martin!

Bedankt voor uw reactie via Zoover. Fijn dat U het naar uw zin gehad heeft en tevreden was over ons personeel. Wij zelf zijn ook erg trots of de vriendelijkheid en het enthousiasme van onze medewerkers.

Wat het eten betreft: het is erg moeilijk om met een AI Concept 's middags en 's avonds een aanbod van gerechten te bieden dat door 100% van de gasten gewaardeerd wordt.

De ene moppert over rijst en wil gekookte aardappelen, de ander wil bij elke maaltijd frietjes eten. Wanneer 80% van de gasten tevreden is, denken dat wij er niet naast zitten. Natuurlijk kan het altijd beter. Maar vergeet niet de prijs die je betaald hebt, en daarvoor krijg je per dag 6 gerechten geboden met vlees of vis.

We hopen u nogmaals terug te mogen zien.

Tot dan toe wensen we het beste en bedanken voor uw bezoek.

Zeer zeker geen 4 sterren eerder 2.

Maurice, 7-8-2017

Wij zijn nu hier (7-8-2017) voor de 15 x in Turkije maar dit slaat echt alles niet meer dan 2 sterren waard eten is zeer beperkt en koud. Personeel moet je beetje geluk mee hebben, hygiene kunnen ze hier zeer zeker niet. Een zooi. Wij zijn er net een dag en zouden het liefste nu al terug gaan weg uit dit smerige hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 31-8-2017

Geachte Maurice!

Bedankt voor Uw review. Jammer dat U 1 dag na aankomst de weg van Zoover hebt gekozen om uw stoom af te blazen. Als Guest Relations (wij zijn met zijn tweeen) kunnen we ons er niet aan herinneren dat U ons aangesproken hebt.

Hopelijk is alles na een dag dus toch nog goed gekomen.

Vergeet U niet dat het in het hoogseizoen heel erg druk kan zijn in de accommodatie, omdat veel gasten niet alleen of als paar komen, maar net als U met zijn vijven. Wij poetsen de hele dag door, zoals het U vast wel opgevallen is, maar vaak wordt ons werk in een paar seconden te niet gedaan.

We hopen u nogmaals terug te mogen zien.

Tot dan toe wensen we het beste en bedanken voor uw bezoek.

Dit Hotel Nooit meer!

Anoniem uit Brunssum, 30-7-2017

Bij aankomst in onze kamer was de airco kapot de koelkast kapot de tv kapot er zat een heel groot gat in het laken op het bed de wc bril zat los de kitrand van het bad was smerig de handdoeken waren vuil.

Het eten in het hotel was niet te eten weinig keus in het warm eten en voor de kinderen was er bijna geen eten. Je zag gewoon kinderen met lange tanden eten!!!

Ijs en verse jus en coctails moet je betalen (staat wel in folder) maar is zeker geen all in!!!

Animatie doet hum best maar dat kan beter...iedere dag hetzelfde!!!!

Ligbedden bij zwembad al iedere dag om 7:00u gereserveerd terwijl je dat niet voor 8:00u mag doen....staat overal op de borden.!!! Voor die tijd zouden de handdoeken worden weg gehaald nou dit wordt echt niet gedaan. Erg veel Russen!!! Wat zich Aso gedraagd!!!

Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waardig!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 2-9-2017

Hallo anonieme gasten,

Jammer dat U de tijd bij ons niet kon genieten! U noemt zich anoniem, maar we kunnen ons wel aan U herinneren. Ik dacht dat wij erin geslaagd waren uw problemen op te lossen.

Op een paar dingen willen wij graag teruggrijpen:

In Juli waren 2/3 van de gasten Turken en Russen. De Russen verkiezen het strand boven de zwembaden en reserveren geen ligbedjes. De Turken hebben ook deze gewoonte niet, omdat ze daarvoor te relaxt zijn. In het verleden hebben we de handdoeken opgevouwen en aan de kant gelegd, met grote rellen als gevolg: "Waarom komt U aan onze spullen?" Wij zorgen graag voor een ligbed als U er zelf geen kunt vinden, want wij willen geen woordwisselingen tussen de gasten.

Volgens onze binnenhuis enquete beoordeelden de Russen onze buffeten met gemiddeld 88 op 100. Bij de Duitsers lag dat bij ongeveer 78 tot 80. Gemiddeld was het 86 bij 250 enquetes. Zelf geloven wij dat we een service bieden die goed in verhouding staat met de door U betaalde prijs.

Wij wensen U geluk bij uw volgende vakantie en groeten in naam van alle mederwerkers van de Titan Hotels.

Dit Hotel nooit meer

Cor Heijmans, 28-7-2017

Op de foto ziet het er allemaal prachtig uit,maar als je uit de bus in het Hotel komt lijkt het wel of je in een Cowboy film terecht komt. Donker hout oud bollig interieur. Obers daarin tegen zijn vriendelijk en doen alles voor je. Ook zij kunnen er niks aan veranderen dat het eten elke dag bijna hetzelfde is. Rijst,Spagetti . Of Frites met rijst. Wel klacht gedaan en toen een ander kleur bandje gekregen om in het Titan Resort te eten. En dat was top. Ook was het zo dat je de kussens moest huren en ook het ijs moest kopen. Dat vinden wij geen All Inclusive. Ook het drinken uit de plastic bekers was geen pretje. Veel te zwak voor de dranken.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 2-9-2017

Hallo gast!

Bedankt voor uw beoordeling. Wie al vaker in Turkije geweest is, gaat natuurlijk vergelijken. Vergeet niet dat je een hotel, dat je boekt voor juli, niet kunt vergelijken met een hotel geboekt in april of mei. Vergelijk maar eens de prijs voor een hotel in Side in mei met de prijs voor juli of augustus.

En zo kunnen we nog meer opnoemen.

Wat er precies inbegrepen is in het AI Concept wordt door je Reisvereniging/Touroperator duidelijk beschreven in de katalogus of op de internetsite. U wordt geacht precies door te lezen wat het door U gekochte product inhoudt. Het gaat hier tenslotte om een contract. Dat ijs kostenloos aangeboden wordt, staat nergens beschreven.

Aan de zwembaden mogen geen drankjes in glazen geserveerd worden. Ook wij vinden de bekertjes niet prettig, maar ze zijn het minst milieuonvriendelijk.

Voor de volgend vakantie wensen we U alvast het allerbeste.

We bedanken voor uw bezoek en groeten in naam van alle medewerkers.

Nooit weer

Achmetharak@hotmail.com, 25-6-2017

We zijn met 15 mensen geweest waarvan er 12 ziek zijn geworden. Eten was super slecht. Elke avond keuze uit kip of vis en aardappelpuree of patat en standaard doperwten en dat was het. Zwembad zo hoor dat de haren en tanden er in dreven
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

goed hotel

bm kanon, 22-6-2017

Dit hotel heeft invalide kamers , prima in orde, maar als je op invaliden bent ingesteld moet je ook zorgen dat de mindervaliden ook kunnen zwemmen. Jammer genoeg is dit niet het geval, de trapjes waar je in het water kan komen hebben veel te grote onderlinge trede afstand, vooral de eerste trede is een veel te grote stap. Mijn vrouw heeft hierdoor 14 dagen niet kunnen zwemmen. Het probleem is gemakkelijk op te lossen , door een paar treden er tussen te monteren technisch is dit best mogelijk , verder een prima hotel , vooral de obers van de eetzaal doen enorm hun best , geef het maar te doen in die hitte. Alleen jammer dat 80% van de gasten russisch waren, kun je niet mee omgaan.
Gereisd met partner in juni 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 11-7-2017

Ik wil U bedanken voor uw review. Helaas zijn die trapjes standaard en uw suggestie heb ik ook besproken met de technische dienst. We zullen kijken of we alsnog een oplossing kunnen vinden.

Mensen met een lichamelijke beperking mogen van ons ook gebruik maken van het zwembad in Titan Select, waar je via treden (al zittend) het zwembad in kunt gaan.

Nogmaals bedankt voor uw reacti en de goede notering. Wij wensen U en uw vrouw het allerbeste en tot gaus.

super fijn hotel ❤

tanya ladebeck, 16-6-2017

Titan garden is een heel fijn hotel met super lekker eten. Voor kinderen is er veel te doen en de zwembaden zijn ruim en schoon. Heerlijke plek!!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 11-7-2017

Hallo Tanya,

Bedankt voor je korte feedback. Fijn te horen dat je onze accommodatie weet te waarderen.

Het zou fijn zijn jullie als familie nogmaals te mogen begroeten.

Tot dan wensen we jou en familie het allerbeste en hopelijk tot gauw.

Prima hotel voor een korte vakantie

Maaike, 2-5-2017

Voor een korte vakantie van vijf dagen zijn we afgereisd naar titan garden. Lange transfer vanaf het vliegveld van Antalya (heenreis 2 uur, terugreis 2,5 uur). Heel vriendelijke ontvangst en prima familie-kamer met groot balkon met uitzicht op het zwembad en de zee.

Personeel zeer vriendelijk en doen hun best het je naar de zin te maken. Prima zwembaden, niks spectaculairs, wel twee glijbanen die op gezette tijden open zijn. Alles keurig onderhouden en schoon rondom de baden, voldoende ligbedden. Matrasjes voor op de bedden te huur voor €1 pd.

Maaltijden volstaan, voldoende keuze en prima uitgebreide salade bar. Bij het ontbijt de mogeljkheid om een glas verse jus te bestellen (€1 per glas).

Het strand ligt vlakbij, loop je zo naar toe. Zijn we niet geweest om te liggen, terwijl we echte strandliefhebbers zijn; kiezelstrand, voldoende bedjes, strandbar, maar weinig sfeer. Komt mogelijk ook door het nabijgelegen resort dat aan het strand ligt en gesloten is. Dit doet niet echt leuk aan. En daarmee kom ik bij de negatieve kanten. Rondom het hotel vergane glorie, in de nabije omgeving geen gezellige winkelstraatjes of bezienswaardigheden. Meerdere gesloten resorts of maar deels open. Mogelijk heeft het te maken met het huidige politieke klimaat, maar het was rustig, vonden wij wel lekker, maar eigenlijk té rustig. Het animatieteam deed z'n best, maar met zo weinig mensen valt er niet veel te animeren. De wellness was prima, uitgebreide hammam behandeling gehad voor weinig. Gaandeweg de week kwamen er meer russen. Overigens niet echt vervelend, wel veel drankgebruik tot een uur of een. Oordopjes mee dus. Wij hopen dat men het hoofd boven water houdt in dit gebied.

Al met al een prima korte vakantie gehad met lekker bij het zwembad liggen en niks doen. Verwacht geen hemel op aarde, maar geniet gewoon van het samen op vakantie zijn met je gezin.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Titan Hotels Guest Relations, Kwaliteitsmanager, 7-6-2017

Beste Maaike, heel hartelijk bedankt voor uw review, waarin heel duidelijk door U wordt geschetst wat men hier kan verwachten. Intussen zijn de meeste hotels rondom ons open en is Konaklı een levendig centrum vol toeristen.

We hopen natuurlijk op meer toeristen uit West Europa, want niet voor niets hebben wij in de 30 jaar bestaan van de Titan Hotels hard aan de weg gewerkt om een goede naam op te bouwen op de West Europese markt.

De verhouding tüssen prijs en kwaliteit is optimal bij ons, dus wij vertrouwen erop dat het wel goed gaat komen in de nabije toekomst.

Wij hopen van harte dat we U nogmaals mogen begroeten hier in onze accommodatie. Tot dan wensen we U het allerbeste en groeten in naam van het complete Titan Hotels Team

Zeker geen 4 sterren waard

Roger, 1-5-2017

Geen idee hoe dit hotel aan 4 sterren komt, maar dat is echt te veel van het goede.

- "all inclusive" is niet all inclusive in dit hotel (bijvoorbeeld verse jus bij ontbijt: betalen, kidsclub activiteiten: betalen, handdoeken: betalen, ijsje voor de kids: betalen)

- "kindvriendelijk" krijgt hier ook een heel andere betekenis. Tenminste als je om 23.00u verrast wordt door de betere zomerbeats op 200 decibel - op 20 meter afstand van je kamer dan is dat misschien wel kindvriendelijk voor kinderen van 18+, maar toch minder geschikt voor kids van 3 en 5 die lekker liggen te slapen.

- de mensen van de kidsclub ontvoeren (letterlijk!) je kinderen terwijl je nog aan de lunch zit. Zonder enige uitleg of communicatie worden de kinderen meegesleurd. Onze middelste had de tranen in de ogen staan, wat een "geweldige ervaring"... echt super onprofessioneel.

- mini disco begint om 21.30, dus zeer geschikt voor de jeugdige nachtvlinders van 3 en 5 jaar oud. (Not.)

- tip voor op je kamer: neem een spijkermat mee om op te slapen. Dat is nog vele malen comfortabeler dan het beton waar je anders op moet liggen. Ik heb een fakir zien huilen van de pijn na een nachtje op deze matrassen des doods.

- schimmel op de badkamer. Misschien handig als je penicilline nodig hebt, maar om lekker in te douchen toch minder.

Dan de culinaire beoordeling:

- ontbijt: ok (binnen het normenkader van dit hotel wellicht ook als 'prima' te bestempelen).

- lunch & dinner: als je te lang verblijft op dit resort dan mag je wellicht ervaren hoe het is om scheurbuik op te lopen. Ik sprak een matroos uit de middeleeuwen, die had op z'n schip meer afwisseling en variatie in voeding gehad. Ik geloofde 'm direct.

- als je de moed bij elkaar verzameld hebt om toch maar een bordje te vullen met voer ('t is nog net niet dat je er een voerkoker bij krijgt zoals ze bij vet te mesten ganzen gebruiken) dan 1 tip: eet snel! Voordat je het weet wordt je bord onder je neus weggerukt, het enige wat je nog kunt verstaan in alle tumult zijn de woorden van de serveerster "finish! finish!"

- smerige koffie-apparaten en navenant smerige koffie

... ik kan nog wel een hele tijd doorgaan met het toevoegen van punten aan deze lijst. Ik zou de boekingsorganisaties willen adviseren om de beschrijvingen iets aan te passen, zodat er geen valse verwachtingen worden gecreeerd. Wij hebben in het verleden diverse malen genoten van 4- en 5-sterren resorts, maar Titan Garden is absoluut geen 4 sterren waard. Ik weet niet op welke corrupte wijze men deze toch mag voeren, maar het is absoluut belachelijk.

Om af te sluiten, toch 1 pluspunt: het weer was super.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 9-6-2017

Hallo Roger!

Spijtig dat jullie de tijd bij ons in Titan Garden niet konden genieten.

Helaas is uw kritiek doorweven met vreemde uitdrukkingen zoals "Ik heb een fakir zien huilen van de pijn na een nachtje op deze matrassen des doods", "Ik sprak een matroos uit de middeleeuwen, die had op z'n schip meer afwisseling en variatie in voeding gehad" en " Ik weet niet op welke corrupte wijze men deze toch mag voeren, maar het is absoluut belachelijk," waardoor we niet weten hoe serieus we U moeten nemen.

Jammer dat U uw probelemen opgestapeld hebt voor Zoover in plaats van U even te melden zodat we U verder hadden kunnen helpen.

U had inderdaad Alles Inclusief geboekt, maar de beschrijving van de dienstverleningen geeft duidelijk aan wat wel en niet inclusief is: verse jus d'orange, strandhanddoeken, en kluisje, en meer. Een ondertekening van een reiscontract betekent dat U deze informatie ter kennis hebt genomen en accepteert.

Voor uw volgende reis wensen wij U alvast het allerbeste.

fantastisch ligging ,service

lucie, 16-3-2017

dat turkije een fijne bestemming is m.n. hotel is super zijn er 4 keer geweest
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 9-6-2017

Hallo Lucie,

Bedankt voor je feedback en in allereerste plaats natuurlijk bedankt voor je trouw. We vinden het geweldig dat onze accommodatie voor jou je vaste vakantieadres is. We wille er ook in de toekomst alles aan doen om jou niet terleur te stellen.

We wachten met spanning op je volgend bezoek.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Titan Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titan Garden scoort een 7.9 uit 10 op basis van 763 reviews.