Beoordelingen Hotel Titan Garden****

22 april 2014

Titan Garden****
669 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Titan Garden****
Bakla Beleni Mevkii, TR-07490, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Titan Garden scoort een 8,2 uit 10, op basis van 669 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Titan Garden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 451 vakantiefoto's van Hotel Titan Garden**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Titan Garden**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Titan Garden**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

8,5
7,7
8,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Mooi en schoon hotel"vertalen
W Bannink
10,0

9-10-2013 Mooi hotel met kindvriendelijk personeel dat ook voor volwassenen alles in het werk stelt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.
Schone kamers de receptie doet er alles aan om het iedereen naar zijn/haar zin te maken.Heb je een storing, staat er binnen 5 minuten iemand bij om de storing te verhelpen.Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen.

met partner, Sept. 2013
"Super hotel"vertalen
Jans Potter
10,0

21-10-2013 voor de tweede keer binnen 3 maand geweest en totaal 6 keer en dat wil toch genoeg zeggen.Weinig Russen,meer Hollanders en Duitsers en zeer vriendelik personeel.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Goed voor één keer"vertalen
kaat
4,0
7,0

16-11-2013 Wij zijn verleden jaar naar dit hotel geweest. Voor de kinderen leuk omwille van de glijbanen. Wat het eten betreft is enkel het ontbijt heel lekker, tussendoortje nergens te vinden moet je allemaal kopen in het winkeltje. Geen enkel ijsje te bespeuren enkel altijd dezelfde cake die niet te eten is. Voor de cocktails moet je betalen, matras op bed moet je betalen. In badkamer is de rand vol schimmel voor ons geen tweede keer meer. Ook de rit van de luchthaven naar hotel is 120 min dat weet je op voorhand en valt wel mee. Maar hotel is zeker geen 8.3 waard verre van.

met vrienden, Aug. 2013
"Top hotel"vertalen
gitjec
8,0

9-9-2013 Met 3 gezinnen geweest en is echt een mooi hotel, goed en warm eten, schoon, topservice. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader voiral met kids, de mibiclub is heel leuk en ook de animatie s avonds is heel leuk.

"Geen hoog cijfer waard"vertalen
de Groot
4,0
3,0

17-8-2013 Augustus 2013
Bediening onvriendelijk, behalve de dames achter de frisdrankmachine en de obers boven in de eetzaal. Als je een drankje koopt en dan Turks of Russisch praat ga je voor!
Ontbijt is wel lekker, lunch en avondeten niets bijzonders.
Weinig keuze, vlees of vis, geen showcooking.
Snacks niet te vinden!
13 augustus veel mensen in het hotel ziek (allemaal maagdarm klachten waarschijnlijk door het eten.)
Zwembad is druk, meestal in zwembad van Titan Select gezwommen waar je gebruik van mag maken als je in Titan Garden zit.
Tegels zijn glad in Titan Garden veel valpartijen gezien.
Hotel is verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Familie kamer tyoe B wel groot. Geen droogrek of iets om handdoeken te drogen. Andere kamers klein balkon.
Liften zijn klein en blijven vaak steken, wij hebben daarom de hele vakantie trappen gelopen.
In zee liggen grote rotsen waardoor je niet even lekker kan zwemmen maar steeds moet opletten.
Kortom hotel is hoge cijfers niet waard!!!

"Redelijk"vertalen
tine de bruijn
7,0

15-8-2013 niet slecht, maar zeker geen 8,3 waard zoals vermeld. Karige all-inn. Snacks of andere tussendoortjes hebben we niet gezien, behalve de dagelijks terugkerende cakejes om 17u. Zwembad prima, maar de aanschaf van een stel extra ligbedden en parasols zou w.s voorkomen dat je je handdoek voor 7u neer moet leggen, omdat je anders geen plekje meer vinden kunt bij het zwembad! Volgens ons een teken dat er gewoon te weinig van zijn. Liften te klein, te warm en te traag voor al die mensen die er gebruik van moeten maken. Weinig tot niets voor oudere kinderen te doen [15 jr]

"Tja tja erg ingebouwd."vertalen
mol
6,0

22-9-2013 Tja als je van flats houd is het helemaal top ! staat dicht gebouwd rondom .
Eten is elke week het zelfde .
Je handdoek, als je plek wil rond het zwembad ja ja ook hier is het, moet je dat doen om 5.40 .
Russen en Polen zijn ongeveer de helft, de rest zijn turken en Hollanders
Zoals wij wisten moet je nog betalen voor :
- betalen voor je matrasje ligbed
- betalen voor je handdoek
- betalen voor huur kluisje
- betalen voor je ijsje
- betalen voor een cocktail (behalve een "soort" dagcocktail).
al met al hoopt dit toch op !
Wat ook jammer is dat je zelf je water moet aanvullen in de koelkast op de kamer (koelkast gaat uit bij het verlaten van de kamer )
Wij hebben gevlogen, ik ben maar 1 meter 80 zelfs ik kon mijn benen niet kwijt !
Vragen of wil je foto's zien mail mijn dan
m.v.g. Mol

"Goed voor 1 keer"vertalen
marco_vercouteren
6,0

9-8-2013 hotel is schoon en het eten is goed het zwembad is goed maar de vloer rondom het zwembad is spekglad de dokter doet er goede zaken.
het strand vonden wij een drama er lagen heel veel rotsen en stenen in de zee en de pier is zo oud die stort bijna in de trap naar de zee miste wat treden.
de bediening vooral boven bij de eetzaal was heel goed daar kan de rest van het personeel een voorbeeld aan nemen.
barpersoneel heeft niet veel drank kennis mixen maken blijft moeilijk op een enkeling daar gelaten.
voor oudere jongeren 17/18 is er niks te doen,er is een disco maar dat is een lachertje de muziek staat zo hard dat je mekaar op het terras niet kunt verstaan.
het animatie team was niet best alleen met het dagelijkse dansje kwam de sfeer er even in verder geen uitstraling de shows waren matig tot slecht.
er heerst weinig sfeer in het hotel s,avonds geen gezellige uitstraling op het plein.
bedjes moet je vroeg voor op staan maar dat is overal.
hotel is leuk voor 1 week dat is lang zat

met oudere kinderen, Juli 2013
"Ook in hoogzeisoen een aanrader"vertalen
Marvin
9,0

2-8-2013 Hotel is een van de zovele resorts in de omgeving van Konakli / Alanya. 500 meter ernaast heb je het toeristisch dorpje Konakli, met veel (kledij en tassen) winkeltjes.
Hotel heeft vooral gasten uit NL en DE. Ze doen er erg veel aan om de vakantie tot een topper te maken, door zeer goede service te bieden. Eten is vers en goed (zeker met hoogseizoen), bediening is top, zwembad op een iets overijverige 'lifeguard' na prima, entertainment is fenomenaal.
Enige minpunt is het reserveren van de ligstoelen aan het zwembad. De regel dat handdoeken voor 8 uur worden meegenomen door management wordt niet nageleefd. Helaas ga je dan zelf ook maar vroeg opstaan om handdoeken te leggen.
Strand is een paar meter meer lopen, maar prima onderhouden, bedjes (gratis) te verkrijgen, hier krijg je meestal wel plaats. Let wel op voor de grote keien in zee, die zijn echter wel te ontwijken.

"Goed hotel voor 1 keer"vertalen
jantine
6,0

1-8-2013 Wij zitten nu in tian garden in een familiekamer. Helaas geen airconditioning in woongedeelte. Airconditioning in slaapkamer lekte elke morgen ijskoud water wat in het bed terechtkwam. Na 4x melden nog steeds niets aan gedaan. Zelf opgelost door airconditioning recht te hangen. Vrouw bij de receptie niet erg vriendelijk. Eten is zeer goed, zijn al in heel wat hotels geweest maar hier echt het beste eten. Zwembad is veel te klein voor het hotel. Even lekker op je luchtbed liggen is er niet bij. Voor kinderen van 10 t/m 15 wordt niets gedaan,mogen niet meedoen met waterpolo, voetbal of darten. Ligging is perfect, 10 minuten lopen naar konakli centrum. Voor winkelen hoef je dus niet naar alanya. Wij wilden voor 1 of 2 dagen handdoeken huren omdat we daar zelf nieuwe wilden kopen maar dat kon niet. Kon alleen maar gehuurd worden voor de hele duur van de vakantie, voor ons dus 56 euro. Nu 4 nieuwe gekochtvoor 40 euro. Al met al goed hotel voor1 keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?