Beoordelingen Hotel Titan Garden****

1 augustus 2014

Titan Garden****
682 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Titan Garden****
Bakla Beleni Mevkii, TR-07490, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Titan Garden scoort een 8,2 uit 10, op basis van 682 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Titan Garden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 472 vakantiefoto's van Hotel Titan Garden**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Titan Garden**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Titan Garden**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

8,5
7,7
8,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit meer van mijn leven"vertalen
karin vos
4,0
7,0

28-07-2014 het was een mooi hotel alleen het vreemde was dat wij nergens terug vonden dat je voor een kluisje en zwembad handoeken en kussen op de stoelen bij het zwembad moest betalen. dus all inclusief was het niet. tevens ook nog als je savonds de obers geld gaf dan kreeg je een glas met drinken en anders een plastic berkertje of een vrouw moest vriendelijke lachen en dan kreeg deze wel een glas. belachtelijk gewoon.

met partner, Juli 2014
"Voor redelijke prijs all-inclusive"vertalen
Lane
6,0
8,0

06-07-2014 Hotel is wat ouder, wel netjes. Eten is redelijk. Niet goed, niet slecht.Misschien zijn we wat verwend bij andere hotels in Turkije. Er is altijd keus tussen 2 soorten vlees/vis. Wifi in lobby is redelijk. Af en toe eruit gegooid. Personeel over algemeen vriendelijk. Je betaalt voor aantal dingen extra maar dat was bekend vooraf ( kluis, handdoekenservice, cocktails, matrasjes op strand voor bedje). Strand is klein stukje lopen vanaf hotel. Daar wel eigen strandje van het hotel. Er is een pier maar dat is een bouwval. Airco in kamer deed het goed. Ook in lobby draait de airco 24/7. Is ook hard nodig in hoogseizoen. Wordt hele dag door personeel schoongemaakt. Grote diversiteit aan nationaliteiten. Uitgebreid animatieprogramma. Ook hier handdoeken leggen bij zwembad! Aan strand, ondanks hoogseizoen voldoende bedjes. Verwacht geen superluxe hotel voor deze prijs. Is gewoon voor redelijke prijs all-inclusive.

met vrienden, Juni 2014
"Keurig hotel !"vertalen
hennie_den_houting
9,0

29-07-2014 Dit hotel heeft voor de prijs die je er voor betaald alles. Animatie, zwembaden, Strand op loopafstand. Winkels op loopafstand.
Wel gelegen aan drukke weg die via loopbruggen over te steken is. Dolmushalte richting Alanya voor de deur.
Het hotel zou alleen nog een nederlands sprekend persoon aan het animatieteam moeten toevoegen voor de nederlandse kinderen.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Goede vacantie plek"vertalen
freya
9,0

16-06-2014 Heerlijke vacantie gehad.
vriendelijk personeel, goed eten, fijn beach bar bij strand waar je heerlijke broodjes hanburger en patat kunt halen. Waardoor je niet terug moet naar hotel.goede animatie elke avond kinderdisco.

met een groep, Juni 2014
"Nooit meer"vertalen
gerard
7,0

16-06-2014 Als je bij het zwembad een plek wil hebben dan zal je toch al om 5.30 uur je handdoek neer moeten leggen want anders in het Door onze ooster buren welke voor 99% de bezetting uitmaken al bezet gehouden zo ook op het strand
7 dagen per week.
Het management doet hier niets aan.
Een verbinding met wifi is net zo waarschijnlijk als dat je Obama alleen in Amsterdam tegenkomt.

Succes

met partner, Juni 2014
"Grandioos"vertalen
johan en anja
9,0

01-07-2014 Dit hotel is door ons bezocht 8 jaar geleden, en nu in juni 2014 wederom een fantastische vakantie beleefd. In de loop der jaren is er heel veel verbeterd in het hotel. Een zeer goed hotel qua eten, hygiene en het personeel .
Degene die slechte recencies over dit hotel plaats is echt ten onrechte.
Voor een goede vakantie is dit hotel een aanrader in alle opzichten.

met partner, Mei 2014
"Fantastische plek"vertalen
Lida de Hoog
9,0

20-05-2014 Voor de tweede keer in Titan Garden geweest. Volgend jaar gaan we 3 weken. Dit Hotel heeft alles wat je maar wilt wensen in een vakantie. Hele mooie kamer gehad en het personeel was ook weer super vriendelijk. Voor weinig zit je boven op de wereld en alles is heel erg gemoedelijk. Dit is echt ons Hotel, in 3 minuten sta je op het strand met doeken voor het verbranden. Het eten op het strand is ook super en je zit aan picknicktafels. Erg leuk dus allemaal echt voor herhaling vatbaar. Zijn vorig jaar ook naar Kemer geweest 5 sterren maar kon niet tippen aan Titan Garden, dus we blijven gewoon hier komen. Ik was verkouden en de ober zag dat , binnen 5 min stond er thee met verse kruiden en honing voor me. Zo behulpzaam zijn ze allemaal. Het hele Hotel word de hele dag schoon gehouden zelfs op het strand. Onze kamer elke dag schoon en voorzien van schone handdoeken. De kamermeisjes zijn ontzettend vriendelijk en werken heel hard.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Compact hotel, goede sfeer"vertalen
Pieter
8,0

08-05-2014 Allerlei nationaliteiten gezien in de meivakantie, vooral Nederlanders, Duitsers en Polen. Wij kregen tot onze verrassing een appartement toegewezen. Niet meer het nieuwste (al was het interieur over het algemeen nog erg netjes), maar wel prachtig centraal gelegen en riant ruim. Hier waren we dus dik tevreden mee. Sommige avondshows waren heel goed, m.n. het circus en de Turkse avond. Het theater is erg mooi en ook de zwembaden voldeden prima. Ik las in eerdere recensies dat het er erg glad was, maar nu hebben ze tapijt om de kleinere zwembaden gelegd. De tegels bij het hoofdzwembad zijn niet extreem glad. De tafeltennistafel was trouwens ook een groot succes. Goed en vriendelijk personeel. Geen klachten, een fijn hotel. Al met al een heerlijke week in de zon.

met een groep, Apr. 2014
"Erg tevreden"vertalen
Fam. Nobbe
9,0

16-05-2014 Prijs kwaliteit is buitengewoon goed.
Goed eten, goede entertainment, goede en schone kamers, gastvriendelijke medewerkers, goed publiek,

met partner, Okt. 2013
"Mooi en schoon hotel"vertalen
W Bannink
10,0

09-10-2013 Mooi hotel met kindvriendelijk personeel dat ook voor volwassenen alles in het werk stelt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.
Schone kamers de receptie doet er alles aan om het iedereen naar zijn/haar zin te maken.Heb je een storing, staat er binnen 5 minuten iemand bij om de storing te verhelpen.Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?