Hotel Time ***

3,6

Onvoldoende

10 reviews over Hotel Time in het Nederlands

de groot, 26-11-2007

Wij zijn ook in Time hotel geweest en vonden het er verschrikkelijk. Thuis gekomen hebben wij meteen een klacht ingediend bij onze touroperator. Omdat wij wel een klachtenformulier hadden ingevuld maar niemand van de reisleiding bereid hadden gevonden dit te ondertekenen konden zij in de 1e instantie niets voor ons doen. Na lang bellen mailen en aandringen hebben wij dan nu uiteindelijk het belachelijke bedrag van 75,00 per persoon terug gehad. Misschien een tip voor alle andere gedupeerde om ook eens aan de bel te trekken.
Gereisd familie in november 2007

mattie huberts, 4-9-2007

eind juli naar het timehotel geweest,we hadden een fam kamer voor 5 pers geboekt en we kregen maar 4 bedden.de 1e nacht met kind tussen ons geslapen en na een dag zeuren om een bed,kregen we een opklapbed,de volgende ochtend moest ik zeuren om een hoofdkussen voor het kind.daarna bleek dat we de hele week met 2 handdoeken moesten doen voor 5 pers, werden ze (ongewassen) TE DROGEN GEHANGEN OP ONS BALKON,de obers die de pee op kids in hadden,savonds om half 8 mocht er niet meer gezwommen worden,en vertier voor kinderen was er niet.elke dag vis,1 keer gekookte kip gegeten, en de rijst?tja,maar 3x daags? er werd idd alleen maar turks of russisch gesproken,dus enige vorm van communicatie was er niet.tomorrow was het antwoord wat we kregen op al onze vragen.ik heb genoeg betaald voor dit hotel,en het was het niet waard,en ik kom er dan ook nooit weer,en beveel het zeker niemand aan.!!!
Gereisd familie in september 2007

G. van de Haar, 22-8-2007

wij zijn niet tevreden over holtel time het strand is daar vies vuil het eten was bijna elke dag het zelfde voor ons niet meer naar holtel time.

sander, 12-8-2007

het eten was slecht... personeel onvriendelijk en sprak geen woord engels... gewoon een zootje tuig allemaal rond de 18 jr. het bier smaakt naar water net zo als de frisdranken.. airco op de kamers kan weinig aan... is vaak aan op de momenten dat je juist niet op je kamer bent. parasols langs het zwembad waren 20 jaar oud.. kapot en vies... in verhouding met de bedjes waren het er ook nog eens veels te weinig. lift is niet te vertrouwen. kortom..... klote hotel ik vind het zonde van me geld... 600 euro voor een week verhongeren. als je wilt afvallen... ga dan een week naar dit hotel... scheelt zo 5kilo... eet tentjes in de buurt waren er niet... moest je al met de auto heen... dus egt ga NIETTTTTTTTTT
Gereisd met partner in juli 2007

frank vermeer, 11-8-2007

eten zeer veel van het zelfde rijst en rouwkost en iedere dag een beetje kip,als je niet snel genoeg was hadden de russen het al opgegeten,de dranken waren van de tap gevuld met water en het bier van de tap ook,zo smaakte het,en ik was niet de enigste die er zo overdacht,ze zeiden het allemaal,de kamers waren goed,en dat was het enigste goede.de mensen aan de balie spraken alleen turks en russies ,er waren 99% russen en wij waren de enigste hollanders,er waren ook wat polen en thechen en wat turkse mensen ,nu de conclusie de russen waren heel gesloten en keken je aan of je een misdadiger was,de poolse mensen spraken wel engels en konden ook lachen daar hebben ze in rusland schijnbaar nooit van gehoord! ook de turkse touristen waren heel aardig en vriendelijk,maar als je geen turks of russies kon kon je met het personeel niet praten

van amelsvoort, 8-8-2007

zeer slecht hotel met onvriendelijk personeel en saai en eentonig eten. vaak is er niet genoeg eten en wordt er zelfs ruzie gemaakt in de eetzaal. drinken is van slechte kwaliteit en bar is een aanfluiting evenals de beach bar waar alles te vies is om aan te raken. gevaarlijke slecht werkende lift in hotel en airco doet het de helft van de tijd niet. kamers zijn redelijk maar sasnitair wordt niet goed schoongemaakt en het aantal handdoeken verschild van dag tot dag.

savonds in hotel niets te doen en bar gaat om 22.30 dicht en dan kun je ook niets meer drinken. Locale alcohol is nouwelijks aanwezig, en buitenlandse al helemaal niet.Wij zijn geen zeurders maar hebben hier echt een rot vakantie gehad met alleen maar teleurstellingen. Iedereen klaagt en is ontevreden. reisleiding is op de hoogte maar laat zn eigen zo min mogelijk zien.

Gereisd familie in augustus 2007

marga, 7-8-2007

Het viel daar allemaal tegen, het eten was de hele week het zelfde en de airco kon pas rond 5 uur aan en ging s'nachts gewoon weer uit, dat met 43 gr is niet fijn!!!

Ook kon er toen we weg gingen geen een woordje of knikje van af, helemal niets. Dus voor ons hoeft het daar nooit weer!!!

L van Onzen, 29-7-2007

Het eten was eenzijdig en vaak koud. Het bestek was niet altijd schoon. Personeel sprak zeer gebrekkig Engels. Er waren op een dag nog maar 3 soorten drankjes en het duurde 1 1/2 dag voordat deze waren bijgevuld. Voor kinderen was er niet veel te eten. De meeste parasols bij het zwembad zaten vol gaten. En er waren ook te weinig parasols. De bar sloot om 22.30, maar het personeel stopte vaak met het tappen om 22.15.

De kamers waren goed. De service van touroperator was goed tijdens ons verblijf in het hotel.

Gereisd met partner in juli 2007

A.L.M. de Bruin, 29-7-2007

-Spreken geen andere taal dan Turks of Russisch.

-Eten matig, smaakt iedere dag hetzelfde was ook bijna iedere dag hetzelfde

-personeel op hotelstrand was nog te lui om iets te doen of alleen met diepe zucht en lang wachten,

moesten hem betalen voor matrasje op strandbed

-shuttelbus zeer beperkt, 15 minuten lopen naar grote weg voor Dolmus naar Konakli/Alanya

Gereisd familie in juli 2007

Marco Oskam uit Woerden, 28-7-2007

Hallo wij zijn van 20 juli tot en met 27 juli 2007 op vakantie geweest in Turkije bij Hotel Time. Dat was geen pretje gelijk al de tweede dag ging het al mis want het eten viel ons gelijk al op dat het niet lekker was wij dachten van ja dat is maar voor een of twee keer maar de volgende dag was het weer het zelfde rijst met een beetje vlees. Toen waren er al wat andere Hollanders die ook het eten niet lekker vonden en we gingen een klacht indienen. Bij die klacht werdt een dag daarna wel wat aangedaan want we kregen een keer patat en aardapppels met ander vlees maar nu was het patat en de aardappels koud en dat was dus de derde keer dar wij niet lekker hadden gegeten. Het is daar ook erg gevaarlijk want de tegels bij het zwembad lagen los er moest denk ik eerst iemand overheen vallen voordat ze er wat aan gingen doen. Ze gingen ook na het middag eten ongeveer 2 uur s'middags het heetse van de dag gloot in het water doen dus konden wij niet zwemmen. alleen de kamers waren wel schoon.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Time in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Time zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Time scoort een 3.6 uit 10 op basis van 10 reviews.