Hotel Telatiye Resort *****

Hotel Telatiye Resort
Telatiye Resort
8,4

167 reviews over Hotel Telatiye Resort in het Nederlands

Het hotel was schoon en het personeel heel aardig!

Hanneke, 17-9-2017

Wat ik jammer vond is dat we de eerste 2 nachten op een familiekamer moesten liggen door overboeking! Dit gebeurt helaas erg veel. De muziek vond ik ook erg hard staan bij het zwembad.. eten was goed en het personeel heel aardig. Complimenten voor het animatieteam voor de kleine kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Zeer goed en mooi resort in Konakli. Geweldig

Familie Bakker, 2-9-2017

Schoon en vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je vakantie top te maken.Animatie voor groot en klein. Kamers helemaal geweldig en top regendouche. Zeer netjes alles,eten ook van alles wat en elke avond wel iets anders. Genoeg variatie en mooi resort. Handoekje leggen hoeft echt niet hier. Na het ontbijt zijn er altijd wel bedjes vrij. Echt heerlijk. Bij de buren (Eftalia) moet je echt smorgens een race afleggen tegen half zeven smorgens voort een bedje. Het fluitje gaat dan en dan rennen ze naar de bedjes. Wij konden dit zien vanaf onze kamer bij Telatiye. Hier hoeft dat echt niet dus lekker uitslapen op je vakantie. Ook kun je rustig op de hoek een excursie boeken,dit scheelt enorm ivm via reisorganisatie. Wij komen hier al 3 jaar en nog altijd een topresort.

Konakli stadje is lopend te doen (10 min ) en strand heb je ook all inclusive en heerlijk eten daar. Ook in Konakli kun je heerlijk eten bij div restaurantjes o.a. Bij de Tovenaar( deze heeft altijd leuke trucjes om te laten zien en doen onder het eten en drinken. Wij komen hier dit jaar nog en volgend jaar zekers weer terug. Aanrader ( vliegen via Duitsland) aanzienlijk goedkoperer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig goed hotel

D van eck, 29-8-2017

We zijn in dit hotel geweest van 10 tm 20 augustus. In 1 woord Geweldig!

Goede service, eten veel variatie en n mooie familie kamer.ligging perfect, vlakbij winkeltjes en het strand....entertainment is erg goed en gezellig.

Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet weer

A. Wentink, 23-7-2017

Net terug van een weekje vakantie. Wij gaan niet meer naar dit hotel. Geen 5 sterren waard en puur gericht op gasten uit de Oostblok landen. Eerste nacht al ondergebracht in een ander hotel vanwege overboeking. Dit gebeurde niet alleen bij ons maar was elke dag wel het geval ook bij andere gasten. Eten was prima maar het in Turkije zo bekende toetjesbuffet was wel zeer karig als je wat later ging eten. Daarnaast was de hygiëne niet al te best en werden tafels die waren afgeruimd niet meer opnieuw gedekt voor de latere eters. Familiekamer geboekt in standaard kamer verbleven. Overdag maar naar het strand omdat alle bedjes bij het zwembad al van te voren werden " gereserveerd ". Nee, voor ons niet meer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima Hotel

Jimmie & Iris van der Veen, 21-7-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen Telatiye Resort, de algemene indruk was erg goed. Het eten, de kamer en de badkamer zeer goed en netjes. Zeer vriendelijke en accurate schoonmaak, elke dag nieuwe handdoeken, flesjes water, bedlinnen en gehele schoonmaak. Het personeel vriendelijk maar erg opdringerig, dit geld ook voor het animatieteam. Het jongere bedienend personeel zeer vrouwonvriendelijk en respectloos, waarbij eigen volk vooral eerst. De rest van het personeel zeer behulpzaam maar spreken gebrekkig hun talen. Beach en Poolbar erg goed verzorgd. Tijdens de buffetten lekker eten, altijd warm en vers, storend waren brutale families die met borden vol voorkruipend en wel zich volvraten. Het hotel is erg gericht op mensen uit de Balkan, Oostblok, Rusland en Duitsland. Leuke animatie en een mooi strand en zwembad. Pas op voor gevaarlijke rotsen in de zee, hebben hier wel een aantal kleine verwondingen aan over gehouden. Al met al was het een heerlijk verblijf.
Gereisd met partner in juli 2017

Het was wederom fantastisch!

Suzan en Aad, 29-6-2017

Telatiye is een niet te groot hotel. De kamers zijn groot en super netjes. De badkamer is voorzien van een inloopdouche. Je hoeft dus niet in een bad te klimmen met alle gevaar van dien. Het eten is zeer uitgebreid en gevarieerd. De Turkse avond is onvergetelijk. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Wijngaard misschien in september al weer terug. En anders zeker. Olgend jaar eind mei begin juni weer.
Gereisd met partner in mei 2017

Russenhotel

Henneke, 11-10-2016

Mooi hotel helaas alleen bijna geen nederlanders alleen maar Russen.

Geen last van maar niet echt tof is op Russen gebaseerd.

Zelfs de drank

De reisleiding spreekt zelfs geen Nederlands

Gereisd met vrienden in oktober 2016

prima hotel

Rutger_E, 3-10-2016

Telatiye Resort, prima hotel voor volwassenen (met eventueel oudere kinderen)! Wij boekten een lastminute voor een weekje en hebben een heerlijke vakantie gehad. Prijs/kwaliteit verhouding goed. De kamers zijn erg netjes: stortdouche, laminaat, 2 bedden op kamer (2 persoons- en 1 persoonsbed)

Ook wij zijn naar 5*sterren ultra all-inclusive geweest en als je het daarmee vergelijkt dan kan ik sommige onderstaande reacties begrijpen... Echter voor dergelijke hotels betaal je ook meer.

In September waren er voldoende bedjes vrij aan zowel het strand als aan het zwembad. Het privéstrand is 2 minuutjes lopen, goed te doen.

Voor gezinnen met (jonge) kinderen vonden wij het hotel minder geschikt, niet veel faciliteiten en animatie.

Tips:

- Hamam in hotel biedt heerlijke arrangementen voor relatief weinig geld.

- Op 500 meter afstand een open-air disco (summer garden) leuk voor de jongvolwassenen!

Gereisd met partner in september 2016

Geen 5* waardig hotel👎

Astrid Huiskes, 19-8-2016

Animatie zeer weinig en zeer amateurisch.

Zwembad kunnen kinderen niet in staan, dus kunnen niet meedoen met waterpolo en aerobic.

Eten is gevarieerd en goed. Fruit is erg eenzijdig en weinig keus.

Bedjes bij het zwembad staan erg dicht op elkaar en worden s'morgens vroeg met de handdoeken al gereserveerd ondanks dat er overal aangegeven staan dat het niet mag. Geen reactie op actie!

Geen bediening voor het drinken bij het eten aan tafel.

Mis ijs en de cakejes s'middags stelt niets voor. Het wordt om 16.30 uur op het tafel gezet en voordat het op tafel gezet , wordt er door groot en klein gegraaid. Zo vanuit het zwembad met natte handen en in natte zwemkleding.

Wie het eerst komt het eerst maalt.

Op 3 persoonskamer een 4e bed bijgeplaatst. Het is een inklapbaar bed waar 6 spanveren aan ontbreken en een matras met kuilen. Probleem wordt getracht opgelost te worden door een dubbel matras op bed te leggen. Matrassen verschuiven continue. En dit bij een volledig betaalde boeking.

Douche is prima met een stortdouche.

Personeel is erg vriendelijk, zowel bij de receptie als bij bediening en animatie.

Strandtent stelt niets voor en pier in de zee is in een slechte staat van onderhoud😡

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische plek

Duygu, 29-7-2016

Nog vandaag terug gekomen vanuit het telatiye resort. In 1 woord : geweldig. Heerlijk genoten van alles en zulke vriendelijke mensen.

Zeker een aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Telatiye Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telatiye Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telatiye Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telatiye Resort scoort een 8.37 uit 10 op basis van 192 reviews.