8,3

164 reviews over Hotel Telatiye Resort in het Nederlands

Niet weer

A. Wentink, 23-7-2017

Net terug van een weekje vakantie. Wij gaan niet meer naar dit hotel. Geen 5 sterren waard en puur gericht op gasten uit de Oostblok landen. Eerste nacht al ondergebracht in een ander hotel vanwege overboeking. Dit gebeurde niet alleen bij ons maar was elke dag wel het geval ook bij andere gasten. Eten was prima maar het in Turkije zo bekende toetjesbuffet was wel zeer karig als je wat later ging eten. Daarnaast was de hygiëne niet al te best en werden tafels die waren afgeruimd niet meer opnieuw gedekt voor de latere eters. Familiekamer geboekt in standaard kamer verbleven. Overdag maar naar het strand omdat alle bedjes bij het zwembad al van te voren werden " gereserveerd ". Nee, voor ons niet meer.
Gereisd familie in juli 2017

Prima Hotel

Jimmie & Iris van der Veen, 21-7-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen Telatiye Resort, de algemene indruk was erg goed. Het eten, de kamer en de badkamer zeer goed en netjes. Zeer vriendelijke en accurate schoonmaak, elke dag nieuwe handdoeken, flesjes water, bedlinnen en gehele schoonmaak. Het personeel vriendelijk maar erg opdringerig, dit geld ook voor het animatieteam. Het jongere bedienend personeel zeer vrouwonvriendelijk en respectloos, waarbij eigen volk vooral eerst. De rest van het personeel zeer behulpzaam maar spreken gebrekkig hun talen. Beach en Poolbar erg goed verzorgd. Tijdens de buffetten lekker eten, altijd warm en vers, storend waren brutale families die met borden vol voorkruipend en wel zich volvraten. Het hotel is erg gericht op mensen uit de Balkan, Oostblok, Rusland en Duitsland. Leuke animatie en een mooi strand en zwembad. Pas op voor gevaarlijke rotsen in de zee, hebben hier wel een aantal kleine verwondingen aan over gehouden. Al met al was het een heerlijk verblijf.
Gereisd met partner in juli 2017

Het was wederom fantastisch!

Suzan en Aad, 29-6-2017

Telatiye is een niet te groot hotel. De kamers zijn groot en super netjes. De badkamer is voorzien van een inloopdouche. Je hoeft dus niet in een bad te klimmen met alle gevaar van dien. Het eten is zeer uitgebreid en gevarieerd. De Turkse avond is onvergetelijk. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Wijngaard misschien in september al weer terug. En anders zeker. Olgend jaar eind mei begin juni weer.
Gereisd met partner in mei 2017

Russenhotel

Henneke, 11-10-2016

Mooi hotel helaas alleen bijna geen nederlanders alleen maar Russen.

Geen last van maar niet echt tof is op Russen gebaseerd.

Zelfs de drank

De reisleiding spreekt zelfs geen Nederlands

Gereisd met vrienden in oktober 2016

prima hotel

Rutger_E, 3-10-2016

Telatiye Resort, prima hotel voor volwassenen (met eventueel oudere kinderen)! Wij boekten een lastminute voor een weekje en hebben een heerlijke vakantie gehad. Prijs/kwaliteit verhouding goed. De kamers zijn erg netjes: stortdouche, laminaat, 2 bedden op kamer (2 persoons- en 1 persoonsbed)

Ook wij zijn naar 5*sterren ultra all-inclusive geweest en als je het daarmee vergelijkt dan kan ik sommige onderstaande reacties begrijpen... Echter voor dergelijke hotels betaal je ook meer.

In September waren er voldoende bedjes vrij aan zowel het strand als aan het zwembad. Het privéstrand is 2 minuutjes lopen, goed te doen.

Voor gezinnen met (jonge) kinderen vonden wij het hotel minder geschikt, niet veel faciliteiten en animatie.

Tips:

- Hamam in hotel biedt heerlijke arrangementen voor relatief weinig geld.

- Op 500 meter afstand een open-air disco (summer garden) leuk voor de jongvolwassenen!

Gereisd met partner in september 2016

Geen 5* waardig hotel👎

Astrid Huiskes, 19-8-2016

Animatie zeer weinig en zeer amateurisch.

Zwembad kunnen kinderen niet in staan, dus kunnen niet meedoen met waterpolo en aerobic.

Eten is gevarieerd en goed. Fruit is erg eenzijdig en weinig keus.

Bedjes bij het zwembad staan erg dicht op elkaar en worden s'morgens vroeg met de handdoeken al gereserveerd ondanks dat er overal aangegeven staan dat het niet mag. Geen reactie op actie!

Geen bediening voor het drinken bij het eten aan tafel.

Mis ijs en de cakejes s'middags stelt niets voor. Het wordt om 16.30 uur op het tafel gezet en voordat het op tafel gezet , wordt er door groot en klein gegraaid. Zo vanuit het zwembad met natte handen en in natte zwemkleding.

Wie het eerst komt het eerst maalt.

Op 3 persoonskamer een 4e bed bijgeplaatst. Het is een inklapbaar bed waar 6 spanveren aan ontbreken en een matras met kuilen. Probleem wordt getracht opgelost te worden door een dubbel matras op bed te leggen. Matrassen verschuiven continue. En dit bij een volledig betaalde boeking.

Douche is prima met een stortdouche.

Personeel is erg vriendelijk, zowel bij de receptie als bij bediening en animatie.

Strandtent stelt niets voor en pier in de zee is in een slechte staat van onderhoud😡

Gereisd familie in augustus 2016

Fantastische plek

Duygu, 29-7-2016

Nog vandaag terug gekomen vanuit het telatiye resort. In 1 woord : geweldig. Heerlijk genoten van alles en zulke vriendelijke mensen.

Zeker een aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima resort

JBA, 10-7-2016

Voor ons was dit de eerste keer all inclusive Turkijke, dus we kunnen het niet vergelijken. Bijna alles vonden we prima aan het resort. Het is een relatief klein resort, maar alles is aanwezig. Het eten was prima en de kamers zijn keurig in orde. Onze defecte airco werd binnen een half uur na melden gerepareerd. Heerlijk zwembad waar je ook met je luchtbed in mag. Ook hier moet je handdoekje leggen, of je er een hekel aan hebt of niet, anders heb je geen stoel. Wel een behulpzame medewerkers van het zwembad, die toch probeert een plekje of parasol voor je te regelen als alles bezet is. Niet al het personeel is even vriendelijk, vooral bij de receptie niet iedereen, maar er is ook heel vriendelijk personeel. Wij hebben er geen last van gehad. Men is soepel in beleid, wat eigenlijk niet de bedoeling is wordt vaak toch toegestaan (bijv, drinken mee naar de kamer). Wel zou het terras in de avond wat sfeervoller kunnen. Wij hebben echt een ontzettend goede vakantie gehad, een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Luxe en ontspannen, vriendelijk personeel

Marieke & Eva, 5-5-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad! We kwamen om te genieten van de zon en op te laden. Dat is helemaal gelukt! Hotel is luxe, kamers heerlijk (met name de stortdouche), personeel zeer behulpzaam en service gericht, eten was vers en divers, waaronder elke dag bbq waar vis of vlees voor je neus werd bereid. Enige minpunt was de schreeuwerige animatie en de luide muziek. Wij verstonden elkaar slecht door de krakende boxen. Dit hebben wij met de manager Nadine besproken, waarop zij onrespectvol reageerde. De muziek werd echter daarna wel zachter gezet. Het personeel werkt erg hard om alles schoon en netjes te houden en je letterlijk je in het zonnetje te zetten. Zij verdienen een dikke fooi bij het weggaan!
Gereisd met vrienden in april 2016

super goed

Maessen, 3-5-2016

Heel mooi resort , mooie kamer heel proper geen min puntje in het hele hotel . Vriendelijk personeel en zeker de manager van de recpectie een zeer vriendelijke en heel behulpzame man ! En Ali de bagage drager een super vriendelijke gast heel fijn om dagelijks ons babbeltje mee te doen . En ook het animatie team heel vriendelijk . Gaan zeker nog eens terug😄
Gereisd familie in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Telatiye Resort***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telatiye Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telatiye Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telatiye Resort scoort een 8.32 uit 10 op basis van 187 reviews.