8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel smartline Numa Konaktepe**** bij :

727 reviews over Hotel smartline Numa Konaktepe in het Nederlands

Was met recht een super leuke vakantie

Fam van de beek, 19-8-2017

Het animatie team was geweldig..personeel ook erg vriendelijk.. het enige negatieve was dat er voor jongeren vana 15 jaar niet zoveel te doen was..het was echt op jongere gericht..een paar Pooltafels zou misschien een idee zijn...en waar ik me erg aan stoorde was het grote aantal Russen. ..wat is dat onbeschoft volk...maar voor de rest hebben we een super vakanie gehad..en met een aantal Nederlanders die er waren hebben we het geweldig gehad
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Sandra, 15-8-2017

Voor de tweede keer naar smartline konaktepe geweest. We hebben weer een heerlijke week gehad. Het is een kleinschalig hotel en dat vind ik erg fijn met kinderen., omdat je dan een beetje weet waar ze zitten en met wie. De animatie was echt top!! Memmeth en Serge maken er een groot feest van rond het zwembad. En zorgen daarmee voor het echte vakantiegevoel En ze zijn ook heel erg leuk met de kinderen. Bedankt daarvoor dat heeft onze vakantie erg leuk gemaakt!!! Sandra Koos Wout en Lois
Gereisd familie in augustus 2017

Geachte Sandra

Hartelijk bedankt voor uw reactie op zoover we waren heel blij om u weer terug te zien in ons accomodatie.

Leuk om te horen dat u fijne verblijf heeft gehad en hopelijk zien we u weer terug.

Vriendelijke Groeten

Goed hotel

Diana, 5-8-2017

Goed eten en animatie was top. De schoonmaak was niet goed dat kan veel beter.
Gereisd familie in juli 2017

Geachte Diana:

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover.

We zijn heel tevreden dat u naar uw zin heeft gehad en hopelijk zien we jullie weer terug.

Vriendelijk Groeten

Even er lekker tussen uit!!!

Karin Jones, 4-8-2017

Een leuke ontspannen plek, om tot rust te komen en te genieten van het mooi weer!!
Gereisd met partner in juli 2017

Geachte Karin.

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover.

Fijn om te horen dat u leuke verblijf heeft gehad hopelijk zien we u weer terug.

fijn hotel

shirley, 3-8-2017

Goei hotel. Eten is perfect. Er is hier niks aan de hand kom gerust naar turkije. Goeie animatie. Elke avond iets te doen. En neerlandse bedrijfs leider die heet ome jan en helpt je overal mee.
Gereisd familie in augustus 2017

Geachte Shirley:

Hartelijk bedankt voor uw comentaar op zoover.

We zijn heel tevreden dat u fijne vakantie heeft gehad tijdens uw verblijf.

Hopelijk zien we u weer terug.

Super vakantie gehad

Mila Kalfsterman, 25-7-2017

Hele leuke vakantie gehad. Mooie schone kamer met balkon.

Mooi weer gehad, leuke animatie en lekker eten. Genoeg zwembaden om af te koelen. Zeker een aanrader om heen te gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geachte Mila:

Hartelijk bedankt voor uw pozitive beoordeling op zoover.

Fijn om te horen dat u leuke verblijf heeft gehad tijdens uw verblijf.Hopelijk zien we jullie vaker terug.

uitstekend

B. van den Bergh, 24-7-2017

Hadden de pech dat bij aankomst een koffer kwijt was. Kregen vervolgens een prachtige kamer aan de zeezijde. In het hotel werkt "ome Jan" voor de klantenservice. Deze heer deed alles wat hij kon om ons te helpen, prima. Ook fijn dat hij perfekt nederlands spreekt

Het hotel is prettig om in te verblijven, het eten is ruim voldoende en goed en het

personeel is erg aardig.

Elke dag schone handdoeken tot op de dag van vertrek.

Het hotel is schoon en prettig is het speciale zwembad voor boven de 16.

Hier kun je rustig baantjes trekken, de jeugd mag in de andere baden.

Enige dat stoorde waren sommige gasten die tassen meebrachten in het restaurant en die volgooiden met alles wat maar eet- of drinkbaar was.

Dit ergerde ons en ook het personeel maar ze mochten er kennelijk niets van zeggen, jammer.

De jongens in het restaurant waren zelfs zo aardig om de drankjes voor ons te halen, super

Kortom: we hebben een prima tijd gehad bij Konaktepe en gaan zeker nog eens terug.

Overigens was van enige spanning of onrust in Konakli en Alanya niets te merken.

Jammer dat de politiek de mensen daar zoveel schade toebrengt, dat hebben ze niet verdiend.

Gereisd met partner in juni 2017

Geachte Gasten:

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor uw beoordeling op zoover.

We zijn heel blij en tevreden dat u fijne verblijf heeft gehad en dat uw koffer snel gevonden is.Leuk om te horen dat u weer terug komt.

Heerlijk!

Kiki, 22-7-2017

Er hing een hele gezellige en veilige sfeer op het resort, het eten was heerlijk, het weer was top en het animatieteam was heel gezellig. Er was ook haast geen overlast van Russen. Ik vond het jammer dat we na een week al weer terug naar huis moesten gaan, ik zou zeker langer willen blijven volgende keer!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geachte Kiki:

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor uw pozitive beoordeling op zoover.

We zijn heel blij om te horen dat u tevreden terug bent van uw vakantie.

Hopelijk zien we u weer terug.

Vriendelijk Groeten

Wij gaan gewoon weer terug!

Niels, 18-7-2017

Omdat we vorig jaar gewoon een leuke week hebben gehad, hebben we nu weer geboekt naar Konaktepe!

Het is gewoon een fantastisch hotel met vriendelijke medewerkers en goed eten. Hoop alleen wel dat de hygienen nu beter zal verlopen. Ook hoop ik dat Ome Jan voor ons de mooie kamer regelt die we de voorgaande keren ook hebben gehad!

tot eind augustus weer!

Gereisd met partner in april 2017

Geachte Niels:

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover.

We zijn heel blij dat u vorig jaar leuke vakantie heeft gehad en blij om te horen dat u weer terug komt.

In Een Woord Geweldig

A3 Holland, 15-7-2017

Ik kan niets bedenken wat niet goed was obers zijn geweldig goed in de bediening en vriendelijk en vooral Omer Akats altijd vlot goede keuken mede door Ayse ook altijd vriendelijk dus een woord perfect en gaan ook zekers weer terug dat word dan de 3e keer en natuurlijk niet vergeten Ozcan Pinar altijd vriendelijk en behulpzaam .
Gereisd met partner in juni 2017

Geachte Adrie:

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover.

Het was heel leuk om jullie voor de derde keer te zien uw mening over de personeel heb ik doorgegeven ze waren heel blij om te horen.Hopelijk zien we u snel weer terug.

Vriendelijke Groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Numa Konaktepe in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Numa Konaktepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Numa Konaktepe scoort een 8.82 uit 10 op basis van 779 reviews.