Hotel Royal Garden Suit ****

Royal Garden Suit
8,3

38 tips over Royal Garden Suit

Martin, 28-6-2015
Met een "familiekamer" net even iets meer ruimte. Meerprijs van enkele euro's zeker waard.
Kleinsman, 17-5-2015
Markt op woensdag in het centrum van Konakli
Anoniem, 7-5-2015
Kamers die niet uitkijken op de zwembaden zijn zeer lawaaierig (weg en moskee).

Ines, 28-8-2014
In Konakli kan je leuk winkelen. Wij vonden Konakli gezelliger om te winkelen als Alanya zeker met kinderen. Plus je kan beter afdingen op de prijs in Konakli. Voor leder kan ik de winkel Moda limon aanraden degelijk leder.
Patrick, 18-8-2014
De bustransfer is het enige wat minder was aan dit hotel. Wanneer je op Gazipasa landt, dan zit je zeker 1,5 uur in de bus. Het (privé)strand ligt gelijk aan het hotel, je hoeft enkel een klein rustig straatje over te steken. Shoppen in de omgeving is niet zo bijzonder. Men verkoopt daar hoofdzakelijk 3 dingen: leer, sieraden en namaak-artikelen. En heb je een paar winkels gezien, dan heb je ze allemaal wel gezien. Excursies zijn vanuit het hotel te regelen via de reisleiders.
mies, 15-8-2014

ga zeker naar de markt op woensdag hij is van 8 tot 8

wij zijn van 8 tot 10 geweest was goed te doen met kinderen daar na werd het warm en druk

marie-rose@msn.com, 15-8-2014
netheid ,vriendelijkheid, goede service; buitengewoon super goed hotel ! een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!!
Jessica, 13-8-2014
Antalya city tour. was erg leuk,bezoek aan een burcht,druipsteengrot, lunchen op de rivier op een vlot en zwemmen in de rivier en afsluitend een korte boottocht.
Melissa, 9-8-2014

beter sparen voor een betere vakantie..want dit is gewoon 1 hel !!!

wij komen hier noooooit meer terug al kreeg ik de vakantie gratis en voor niks!!!!!

Yolande Baillien, 8-8-2014
Als enige tip zou ik kunnen aangeven het interieur misschien te vernieuwen. Het is niet zo mijn stijl. Maar desalniettemin super onderhouden!