Hotel Royal Garden Select *****

Hotel Royal Garden Select
Royal Garden Select
8,6

39 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

Ruim hotel, recent en heel verzorgd.

Gerry, 12-7-2014

Ruime en propere kamers. Helaas zonder wifi. Wel in lobby. Maar dan nog, werkte abominabel. OK, "Kan je niet eens zonder internet op reis?" hoor ik u denken. Wel, euh, de realiteit voor de meeste gasten is... nee! :-)

Heel verzorgde en gevarieerde buffetten, heel veel plaats om te zitten. Mogelijkheid om in 4 verschillende restaurants te gaan eten. Vooropgestelde menu, maar wordt dus aan tafel geserveerd.

Grootste pluspunt van het hotel is dat het ruim is, met veel bars, meerdere zwembaden en een privéstrand met een overaanbod aan ligstoelen, gewone stoelen, parasols, etc... Dus het alom gekende "met-handdoek-reservatie-systeem" heel vroeg in de morgen is hier niet van doen. Zalig gewoon!

Op de kamers werkt de airco prima, maar in de rest van de ruimtes zijn ze wat zuinig met de airco, een beetje begrijpelijk ook. In het restaurant zou hij nochtans wat beter mogen werken, zodat je eens zonder zweet kan eten.

Bedden: kan beter. Geen lattenbodem/auping, enkel een dikke veermatras.

Gereisd met partner in juli 2014

Zeer mooi hotel

Peter Mangodt, 29-5-2014

zeer mooi hotel en zeer mooie kamers, alleen jammer dat het eten niet lekker was. En wij waren niet alleen die van die mening waren, vele andere gasten waren ook niet te spreken van het eten. Wij hebben al in vele 5*hotels verbleven maar dit was toch het minste qua eten. Van al de rest is er niks te klagen. Alleen jammer dat je 1€ per dag moet betalen voor huur safe en indien je een verse handdoek wilt kun je deze ook inruilen voor 1€ per dag per persoon. Dit past voor ons niet in het concept all in
Gereisd met partner in mei 2014

Zalige vakantie!! Gaan zeker terug

Sarah, 27-5-2014

Super vakantie gehad , we zijn 8 dagen geweest en kunnen geen minpunten bedenken. Wij gaan zeker terug volgende vakantie. Super mooi, zeer proper hotel. Heel vriendelijk personeel, mooie en zeer ruime kamers, in de 8 dagen zeer variërend buffet.

Animatie super!

Veel winkeltjes op loopafstand.

Transfer van vliegveld Antalya is 2u dat is een beetje lang maar zeker waard!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Perfect hotel

ted., 26-5-2014

Mooi nieuw hotel met prachtige ruime kamers.

Vriendelijk personeel, en in de lobby gratis wifi.

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum van kolakli.

Voor de mensen die denken lekker vlot op de bestemming te zijn vanaf vliegveld gasipassa komen bedrogen uit,want de transfer bedroeg bij ons toch 2 uur omdat er veel reizigers afgezet moesten worden in alanya en ons hotel het laatste hotel was.

Vanaf Antalya is de transfer 2 en 1/2 uur met daarin een stop van 20 min.

Advies ga via antalya

Samengevat : prima hotel,goede ligging aan zee, goede bediening en prima restaurant met voor ieder wat wil.

Zou zo weer terug gaan!!!.

Gereisd met vrienden in mei 2014

zeer goed hotel

Ronald, 19-5-2014

Stilaan kan ik mij een goedgedacht geven van de hotels in Turkye,was er nu voor de 27 maal.Royalgarden heeft zeer groote en mooie kamers,eten was goed,één min puntje wel beperkte keuze.De ligging is minder wel aan zee maar ver van Alanya 15km in de brochure stond er 8km en in de omgeving weinig chopping mogelijkheden
Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig hotel!!

Lies, 11-5-2014

Ik ga graag terug naar Royal Garden Select.

Geweldige ervaring in fantastisch hotel!!

Jammer van het minder goede weer... Maar daar kan de accomodatie uiteraard niets aan veranderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Héérlijke tijd gehad in dit hotel!

nicole_raaijmakers, 9-5-2014

Het bijzondere aan dit hotel is, dat het vele luxe bevat en het personeel super klantvriendelijk is. Het hotel heeft vele faciliteiten en het all-inclusive kan overal benuttigd worden. Het hotel heeft vele zwembaden en vele restaurants waar je lekker kunt eten. Het hotel en de kamers waren erg schoon en alles werd ook netjes gehouden. Het eten was lekker en de koks doen veel moeite om het eten ook lekker te houden (warm en op tijd bijvullen). Al het personeel is vriendelijk en heeft als doel om het jou naar je zin te maken. We mochten zelfs op onze laatste dag onze kamer wat langer houden, zonder extra kosten. Het animatieteam is actief aanwezig, waardoor je de gehele dag door leuke dingen kunt doen; waterpolo, volleybal, darten, de avondshow etc. etc. Het animatieteam is vriendelijk en vooral erg grappig. Wij hebben erg genoten van onze vakantie!!
Gereisd met partner in april 2014

Geweldig hotel

Ina, 4-5-2014

Erg mooi gelegen hotel. Keurig verzorgde kamers en behulpzaam, kindvriendelijk personeel. 3 restaurants, 1 buffet, 1 visrestaurant en 1 Italiaans restaurant. Ruime, afwisselende keuze in het buffet. Mogelijkheid om binnen of buiten op het terras te eten. Kamers zijn mooi ingericht, worden dagelijks schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met een fantastisch uitzicht over zee. Animatieteam: leuk team , met aandacht voor jonge en oudere kinderen. Ze doen hun best om Nederlands te praten. Veel gelachen met Mete en om Murphy ( nog steeds op zoek naar zijn chicken :) ) Bar personeel: Ali en Musa zijn echte lieverds.
Gereisd met oudere kinderen in april 2014

wat een geweldig mooi nieuw hotel!

nickymarielle, 9-3-2014

We zijn in mei 2013 in dit prachtige hotel geweest, dit was net 2 maanden open.

we zaten in 1 van de 4 penthouses boven op de hoek van het hotel.

wat een luxe.

iedere dag word de kamer netjes schoongemaakt en de koelkast bijgevuld.

onze dochter was toen 1,5 en al het personeel reageerde heel leuk op haar waardoor ze een hele leuke vakantie heeft gehad.

kregen zelfs een pak melk mee voor in onze koelkast voor als ze smorgens melk wilde en er nog niks open was.

mijn broer en zijn vriendin sliepen in de kamer naast ons en doormiddel een dubbele deur die je beide open moest doen kon je bij elkaar komen. Dit was ook een hele mooie kamer.

mijn ouders sliepen ook in dit hotel een verdieping lager en deze kamer was ook heel mooi.

het zwembad is ook heel mooi, en geen gedoe met de handoekterroristen.

eten is zeer afwisselend en van hoge kwaliteit.

We gaan mei dit jaar weer terug, maar nu wel naar gazipaza ipv antalya dit vanwege de transfertijd wat ik toch wel iets te lang vond

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Garden Select bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.55 uit 10 op basis van 42 reviews.