Hotel Royal Garden Select *****

Hotel Royal Garden Select
Royal Garden Select
8,6

39 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

Absolute aanrader vvor zon, zee en sjop vakantie

Charles, 16-8-2015

Wij zijn 8 dagen in dit hotel geweest. Supervriendelijk personeel, afwisselend goed eten veel zwembaden, moderne en erg schone kamer. Voor elk, genoeg en afwisselende animatie. Op 10 minuten lopen van Konakli, stad met veel winkeltjes met voor turkse begrippen niet opdringerig. Tot nu toe elke keer naar andere stadjes/hotels geweest, maar overwegen nu om volgend jaar hier weer terug te keren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima hotel voor zonvakantie en shoppen

anja, 27-7-2015

half juni 12 dagen naar dit hotel geweest. Het complex is netjes verzorgd ook op het strand. Hotelkamer luxe uitstraling. Bedden wel iets te hard.Hadden kamer op de vierde verdieping met mooi uitzicht op het zwembad en de bergen. Ruime kamer en balkon.

Dichtbij het strand, waar jammer genoeg geen boulevard is.

Leuk dorp met voldoende winkels dichtbij. Ook met de dolmus goed te doen naar Alanya, kosten 3,5 tl.

Eten is goed, maar voor 5 ster iets te weinig variatie. A la carte is uitstekend. Animatieteam is vriendelijk. In de avond vaak optredens van buitenaf. Bij het zwembad gelukkig geen handdoeken leggen ondanks, dat we tegen het hoogseizoen aanzaten. Eetzaal doet bij kunstlicht wat ongezellig aan.

Op het strand ook voldoende ruimte, alleen is de zeebodem bedekt met keien, dus waterschoenen aan te bevelen.

Regelmatig leuke branding/ golven.

Voor ons was het dus een prima hotel, alleen gaan we w.s. niet voor een tweede keer, omdat we liever iets meer in een natuuromgeving verblijven.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastisch gastvrij hotel

e_lenferink, 7-6-2015

Royal Garden Select is een onderdeel van 2 hotels naast elkaar. je mag van de faciliteiten gebruik maken van beide hotels. Super mooie kamers, erg ruim, 45 m2, groot balkon 15 m2. Dit zijn de standaard kamers. Veel zwembaden, leuke glijbanen voor elk wat wils. Enthousiast animatieteam. Wifi sleht en helemaal niet op de kamers. Eten mag iets gevarieerder. Animatie goed. Zeker overdag. Aardige mensen, erg schoon hotel. Bedden ruim. 33 bed geen slaapbank. Zeker de 5 sterren waard. Vorig jaar een teleurstellende ervaring gehad op Mallorca. Weet nu waarom ik een echte Turkije ganger ben geworden. Centrum Alanya op 12 km. Goed met de dolmus te doen. Konakli is een leuk plaatsje. Gaan zeker een keer terug. Personeel erg vriendelijk. Spreken zowel engels als duits en enkele proberen het al in Nederlands. Top !! Kortom genoten !
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Gezellige sfeer

Mark, 23-10-2014

Goede locatie, het personeel is erg vriendelijk, geweldige plek voor de kids die ook goed vermaakt worden door een super animatie team. Het hotel en alle faciliteiten worden heel goed schoon gehouden, extreem goed zelfs. Het eten is goed. Als je de zee in gaat moet je goed oppassen voor de vele scherpe rotsen in het water. Engels spreken de meeste slechts zeer beperkt of niet, enkele van het personeel goed. Als je Duits goed is kan je je het beste in het Duits verstaanbaar maken, dat spreken en verstaan ze heel goed (ook buiten het hotel) Helaas is de WiFi verbinding beperkt tot de Lobby, restaurant,de gangen en bij het zwembad (niet op de kamers) en traag en duurt het vaak lang voor je in kan loggen. Voor mindervalide is het hotel minder geschikt. Er word overal rond het hotel veel leuke muziek gedraaid (over het algemeen dance, pop maar ook wel eens wat anders). Een super leuk resort voor voornamelijk gezinnen met kinderen, voor ouderen en stelletjes. Er is veel groen bij het hotel.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

prachtig hotel

H Reijmerink, 9-10-2014

mijn vrouw en ik zijn met z'n 2 en eind sept begin okt in royal garden select geweest echt een fantastisch hotel heerlijk schoon mooi strand prachtige tuin met verschillende zwembaden het eten is heerlijk en het personeel is bijzonder aardig vooral Mevlut Yilmaz die jongen spreek meerdere talen en altijd klaar voor een praatje, animatie is er voldoende voor de liefhebber leuk plaatsje op loopafstand met op woensdag markt , wij komen er zeker terug
Gereisd met partner in september 2014

Zeer goede vakantie maar met enkele bemerkingen

Dijkie74, 16-8-2014

Een prachtig hotel, zwembaden, kamers doch onze verwachtingen lagen hoger voor een eerste maal All In Turkije, 5 sterren.

De Turkse gastvriendelijkheid dien je "af te kopen" met fooien.

Het eten was lekker maar geen 5 sterren hotel waardig. Goedkope ingrediënten. Wij hadden het na een week wel gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

low-butget service en eten

maria, 10-8-2014

Airconditioning alleen op de kamer,in de lobby ,gangen en liften 29graden..airco stond uit,ook in het restaurant bijna geen airco,eten low-butget...2*vlees en 2*vis per s middags en s avonds,4uurtje 45min wachten in de rij,,,nergens geen service ook niet bij het ontbijt,koffiedame had het druk met kletsen en zei koffie automaat,fruitsap verlengd met water en veel suiker,dikwijls vuile tassen bij de automaten,wel mooie kamers en zwembad,strand is kiezelstrand en zee vol met rotsen...veel jonge personeel die boos keken en vloekte in Turks ,voelde Me niet welkom,de oudere waren wel vriendelijk...ook heel lang wachten op de lift,dikwijls 10min terwijl het zo warm was...
Gereisd met vrienden in juli 2014

5*? Ik dacht het niet!

Erich Van Spaendonk, 3-8-2014

5* All In hotel met matige klasse.

Geen bediening op de terasjes, zwembad, strand of restaurants.

Alles is zelfbediening behalve de a la carte restaurants welke overigens zeer goed zijn.

De animatie is opdringerig, wij werden meermaals 'gestalkt 'om toch maar mee te komen doen, ondanks duidelijke 'neen, dank U' bij het eerste verzoek.

De tafelafruimers ruiken het als je vakantie op zijn einde loopt. Ze worden zeeeer vriendelijk en vissen naar fooien, komen bij je aan tafel gezellig doen enz..., absoluut ongepast !

Zeer nette en verzorgde kamer.

Lawaaierige airco op het terras werd dadelijk nagezien en probleem opgelost.

Zwembaden zijn zeer goed in orde, voldoende ligstoelen, geen handdoekenrace !

Voor deze prijs en 5*? Geen 2e keer meer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Goed!

Rob, 28-7-2014

Voor de eerste keer All inclusieve. Met z'n drietjes op een kamer (kind 7 jaar). Hotel is in 2013 opgeleverd. Het hotel ligt op hetzelfde terrein als Royal Garden Suites. Alle voorzieningen en buitenbars/restaurants zijn gezamenlijk. Totaal twee grotere zwembaden, een babybad, een peuterbad, een kleuterbad met glijbanen en een 'waterpark' (3 glijbanen vanaf 10 jaar). Echter in het waterpark zijn ook kinderen vanaf 2jaar gezien, mits onder begeleiding. Toezicht op leeftijd wordt hier zeer beperkt gedaan.

Net hotel, iedere dag schoonmaak in het gehele hotel. Kamers keurig verzorgd. We hadden een voordeelkamer 2S. Kon echter geen minpunten ontdekken. Ruim genoeg voor 2 volwassenen en een kind. Mini Club aanwezig van 10.00-12.00 en 15.00-17.00 en 's avonds filmavond/minidisco. Geen harde muziek gedurende de gehele dag, wel op gezette tijden activiteiten van het Animatieteam (ochtendgymnastiek, waterpolo, Zumba, etc). Na 24.00 uur alles stil.

Al-met-al: Een van de betere in deze omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastisch vakantie

karolien, 19-7-2014

Net fantastisch vakantie achter de rug, mooie ruime en nette kamers, goede airco, plaats genoeg aan verschillende zwembaden, goede animatie, ... kortom super goed meegevallen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Garden Select bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.55 uit 10 op basis van 42 reviews.