8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Garden Select***** bij :

39 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

genoten !

Friesy, 3-2-2016

Heerlijk genoten van het park en de prima service en medewerkers
Gereisd familie in juli 2014

Fantasties

Marrie, 18-12-2015

Alles was goed geweldig
Gereisd met partner in oktober 2015

Prijs kwaliteit is erg goed!

Anja, 18-10-2015

Dat prijs klopt met wat je krijgt, wij vonden het een dikke 8.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Bijna perfect

A Broeders, 18-10-2015

Van 9 tm 17 okt verbleven. Kamer met uitzicht op het zwembad is voor het hoogseizoen aan te bevelen omdat daar heel de dag geen zon op staat. Luxe kamer ,goede airco. Keurig schoon hotel,vriendelijk personeel.

Buffet is keurig verzorgd en afwisselend en goede kwaliteit. Om dit als onvoldoende te score is niet respectvol.

Zwembad en omgeving zijn schoon en goed onderhouden, tijdens onze periode voldoende ruimte en ligbedden, in hoogseizoen tijden zal het aan de matige kant zijn. Het strand met een aanwezige bar is bijna aan het hotel gelegen, strandschoentjes gewenst.

Het is er schoon maar het interieur was wat verouderd, staat wat haaks op de luxe van het hotel, maar het seizoen is dan ook bijna afgelopen. Het dorp is op loopafstand geen geluidshinder van de weg of vliegtuigen

Uitstapjes boeken buiten het hotel, dit is goedkoper dan bij je reisorganisatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

alweer fantastisch

d_treffers9, 2-10-2015

wij waren er voor de 2de keer, eerste keer in juni 2013 nu september 2015. we hebben opnieuw fantastisch genoten! veel personeel werkte er nog en herkende ons ook weer. we werden hartelijk ontvangen met een versierde tafel! de service blijft uitstekend, managers komen geregeld bij je zitten om te vragen of alles naar wens is. de werknemers spreken steeds beter Engels, wat bijzonder is want Turkije is gericht op de Duitse taal! eten en drinken nog steeds erg goed en gevarieerd, voor ieder wat wils! waarom zeuren mensen er zo over, thuis heb je toch ook geen tig soorten eten op tafel elke dag? gehele complex is prachtig schoon! omgeving weinig veranderd in opzichte van 2 jaar geleden, maar er is genoeg winkel mogelijkheden in de nabije omgeving.

Wifi in hotel is stukke verbeterd ten opzichte van 2 jaar geleden!

1 malig

Nancy, 20-9-2015

Bij aankomst zijn wij in het Total garden suite geplaatst terwijl wij het nieuwe select gedeelte geboekt hadden. Het suites gedeelde was echt verschrikkelijk oud! Het select hotel is heel netjes ziet er ook echt uit als 5 sterren, maar vond het eten echt erg weinig variatie hebben en een klein buffet. Smiddags ook anders dan dat wij gewend zijn. Over het algemeen een 5 sterren van de binnen en buitenkant maar service 3 sterren. Betaalde handdoeken service en zeer slechte WiFi. Wij zullen hier niet meer terug keren
Gereisd familie in september 2015

Slechte wifi, slechte bedden, goede service

S, 19-9-2015

Wij zijn zojuist terug gekomen van onze korte honeymoon, in september 6 dagen met mijn newlywed in hotel garden select verbleven . Het reisbureau had aangegeven aan het hotel dat wij hier kwamen voor onze honeymoon, dit ook aangegeven bij die balie maar helaas verder geen felicitatie of extra's op de kamer. Vrouw achter de balie spreekt Duits maar weinig Engels.

Geweldig

Nathalie, 6-9-2015

Royal Garden Select is een mooi hotel die voor iedereen wat wils heeft. Het heeft een perfecte ligging naar alle dichtstbijzijnde leuke plaatsen. Zo is het op 10 min. wandelen naar winkeltjes, 25 min. wandelen naar de markt van Konakli en de luchthaven is op zo'n uur rijden van het hotel (exclusief stops bij ander hotels).

Wat mijn partner en ik wel jammer vonden was dat er geen schaduw was te vinden aan de zwembaden en dat er in het gehele hotel weinig airco was. In de 2 liften bv. was het een temperatuur van 37 graden.

Het restaurant was netjes en goed, enkel het ontbijt vonden wij niet uitgebreid, maar dat maakt het avondmaal dan weer helemaal goed, dus geen enkel probleem.

Voor iedereen die houd van een goeie relaxte massage zeker en vast doen. Vragen naar Ali een zeer goede, lieve en zachtaardige jongen die iemand goed op zijn/haar gemak kan stellen (niet twijfelen dus).

Groeten Nathalie

super vakantie

van renterghem bart, 2-9-2015

voor iedereen aan te bevelen,zeker 5 sterren waard

vriendelijk personeel,veel animatie,kinder club,veel keuze van eten,voldoende ligplaats aan de zwembaden,niet ver van winkeltjes max1 kilometer(konakli)

Gereisd anders in augustus 2015

Goed hotel

Priscilla, 18-8-2015

Prachtig nieuw hotel met mooie kamers waar veel aandacht aan is besteed. Eten was prima alleen middag eten bij het zwembad vond ik wat minder. Als je wilde kon je 's middags ook binnen eten en daar was het eten goed.

Mini club vond ik waardeloos voor een kind van 6. Beetje kleuren en video kijken. Strand was met stenen en als je in de zee was moest je oppassen dat je je voeten tijdens het zwemmen niet openhaalde aan een rotsblok.

Het personeel werkt hard en is erg vriendelijk.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.81 uit 10 op basis van 41 reviews.