Hotel Royal Garden Select *****

8,8

39 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

10 jaar hier!

Ine Aarts, 17-6-2017

Wij komen hier nu 10 jaar 2 keer per jaar (mei en september). Het is hier fantastisch! Fijn personeel, schone kamers, eten voor ieder wat wils en als er iets is, spreek de managers aan! Men probeert het iedereen naar de zin te maken. Wij wensen iedereen een fijne vakantie.
Gereisd met partner in mei 2017

Voelt als thuiskomen, fantastisch!

Ina van Veen, 10-6-2017

Voor de 9e keer naar Royal Garden geweest. Gezellig en mooi hotel met vriendelijke en goede service. Veel gelachen met Mete en Farhad van de animatie. General manager Ismail maar ook Ahmet en Mevlüt staan altijd voor je klaar. Volgend jaar gaan we weer!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geweldig hotel

Yassine van veen, 21-5-2017

Kom hier al 9 jaar en het bevalt mij nog steeds geweldig.

Animatie is perfect zijn hartstikke vriendelijk in het speciaal mete & ferhat ze stralen ook gewoon uit dat ze het naar hun zin hebben.

Gereisd anders in mei 2017

Heerlijk!

Anouk Witjes, 8-5-2017

Inmiddels een paar keer in dit hotel geweest en ook deze keer weer twee weken met veel plezier verbleven. Het eten is goed en afwisselend, de kamers goed onderhouden en comfortabel. De animatie is heel enthousiast en kinderen worden actief benaderd om de hele dag mee te doen aan afwisselende activiteiten. Maiia is een topper met de kleintjes en weet echt hoe ze kinderen enthousiast moet krijgen. Mete en Ferhat zijn geboren gangmakers voor groot en klein en zorgen dat je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de muziek was dit jaar afwisselender en beter hoorbaar op verschillende plekken op het park; goed voor de sfeer! Bedankt weer voor de fijne tijd!

Geweldig hotel

Renate van Aalten, 8-5-2017

Het was weer heerlijk "thuiskomen" bij Royal Garden. Personeel bij de bleu bar is super vriendelijk. De dames van de miniclub ( Katja en Maya) hebben de kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgd. Mijn speciale dank aan Mete en Ferhad voor alle goede.zorgen en jullie vrolijkheid.
Gereisd met vrienden in april 2017

we hebben weer een heerlijke vakantie gehad!

Fam.Ortsen, 8-5-2017

Zijn er nu 4x geweest! Dit jaar waren wij de eerste gasten van het seizoen.

Nog weinig Nederlanders en Duitsers. De Russen waren er wel erg veel op dit moment. De animatie en de miniclub waren fantastisch! En het personeel is vriendelijk! Echt een aanrader

groene haren

martine, 30-12-2016

Wanneer je blond haar hebt natuurlijk of geverfd krijg je groene haren door het water!

Het personeel wilt je niet helpen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

De kamers waren super schoon!

Wat ons zeer tegen veel is dat er vooral veel stagiaires rond liepen die slecht / nauwelijks engels kunnen spreken.

Gereisd met partner in juli 2016

super hotel

i strik, 4-7-2016

In een woord super hotel

met partner en schoonzus geweest

voor de 3e keer dus 4e keer vervolg

kamers bediending eten zwembaden strand in een woord toppie overal loop afstand stadje konakli

deur uit de fantastische discotheek summer garden

echte aan rader deze hotel willen we toch speciale mensen bedanken

zoals ahmet mevlut murat en de meisjes in de lobby voor de bediening lekkere koffie en turkische thee

Gereisd met vrienden in juni 2016

Ons 2e huis!

Ine Aarts, 12-6-2016

Dit hotel is een aanrader voor je familie. Of je nu met zijn 2e gaat of het hele gezin met kinderen, er is voor ieder wat te doen. Wil je luieren en genieten van de zon, zee en het strand? Als je wat actiever wilt doen, is er een leuk animatieteam. Wij zijn in dit hotel (Royal Garden Suites staat op hetzelfde terrein) voor de 17e keer geweest. Wij komen hier graag. Het eten er is zelfs een wokkok die je eten klaar maakt, personeel, tuin, kamers, wij hebben geen klagen. Mocht er iets zijn, spreek de managers hier op aan. Dan wordt alles zo snel mogelijk geregeld.

Wij komen hier zeker weer terug, je voelt je hier welkom! In het dorp Konakli is er op woensdag een markt, mooi om al die groenten en specerijen te zien die op kleur gesorteerd liggen. Natuurlijk is hier ook kleding enz. te koop. Wil je naar Alanya, ga dan met de Dolmus. Kost bijna niets en je bent er zo. In Alanya zijn de burcht, de haven en de overdekte markt een aanrader. Er zijn genoeg restaurantjes. Wil je naar de bergen, huur dan voor een dag een taxi! Geweldig.

Gereisd met partner in mei 2016

Topvakantie

Anouk, 9-5-2016

Dit weekend teruggekomen van onze tweede (geweldige) vakantie bij Royal Garden Select, met een gezelschap van 7 volwassenen en 1 kind. De kamers waren super, de bedden heerlijk en verder geen mankementen. De keuze in eten is wat beperkt, maar zeker van goede kwaliteit.

Het hotel heeft een zandstrand, wat in de zee overgaat in kiezels. Vooral voor kleine kinderen zijn waterschoenen aan te raden!

De animatie van het hotel is super. Mete, Nelli en Ferhat zijn erg enthousiast met de kinderen, ook toen er de eerste dagen nog weinig gezinnen waren. In hun enthousiasme was hiervan niets te merken. Ook mister Yusuf en Fatih zorgen voor speciale aandacht voor iedereen. De hele dag door zijn er activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen, dus je hoeft je geen moment te vervelen.

Ook een speciaal bedankje voor Orhan en Ugur, de barmannen bij de poolbar. Ze hebben altijd tijd voor een praatje en een grapje en bedienen je met een glimlach, wat de vakantiesfeer toch echt afmaakt.

Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Garden Select bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.81 uit 10 op basis van 41 reviews.