Hotel Mirador Resort & Spa ****

7,4

10 tips over Mirador Resort & Spa

de kok, 4-8-2015

ik zelf heb 1 tip een bar binnen maken voor sávonds

kamers zijn allemaal goed , in de omgeving liggen nu veel winkels en 5 kilometer verder heb je konakli en 10 kilometer verder heb je alanya met dolmus of taxi makkelijk te doen

Frans, 28-5-2015

Vriendelijke Nederlands sprekende mgr genaamd Yeni aan balie Voor leuk bedrag een update gekregen en hierdoor direct aan voorzijde met zeezicht. Top! . Ook mogelijkheid op datum vertrek langer in kamer te blijven. Kortom, erg vriendelijk en bereidt mee te denken met klant.

Je weet dat all inclusive formule eindigt om 23.00 uur. Neem dus vooraf een extra drankje om lekker op het terras te blijven zitten.

may en enagela de kok, 17-4-2015

de kamers zijn goed en iedere dag schoon.

in de omgeving kun je heerlijk wandelen met best veel winkels en niet te duur. wij gaan nu de 2de keer en oktober ook weer voor de prijs is het heel goed

angela de kok, 12-4-2015
er zijn veel winkels in de buurt en de kamers zijn groot genoeg
Gert Smilde, 27-10-2014
Voor een redelijke prijs heb je een heerlijke vakantie in een gemoedelijk hotel wat niet heel groot is maar waar je een week kunt genieten van alle goede dingen van het leven.
V, 21-8-2014

Bestel een taxi bij het hotel en ga een avond naar Alanya om te shoppen en uit eten te gaan. Betaal niet meer dan 45 Lira!

Wil je een keer iets anders eten, dan moet je naar Restaurant Elite gaan. Meerdere keren geweest en het was echt super. Vooral de steak wordt aangeraden!

Nicole, 4-9-2013
Houd je van een hotel in rustige omgeving is dit hotel zeker geschikt op 5km het centrum van Konakli en op iets meer als 10km het centrum van Alanya
Marcel , 1-9-2013
ADVIES. Neem oude zwembroeken mee wanneer je van glijden houdt, want ze gaan gegarandeerd kapot. Wanneer je hier voor aan de bel trekt wordt je, wij in ieder geval, 5 x van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk wordt er niets mee gedaan
Ilse, 13-6-2013
Bezoek ook Konakli (centrum) een 4-tal km van mirador gelegen! Beter dan Alanya! Mensen zijn niet zo opdringerig!
Rianne, 4-6-2013

- Er wordt wel verwacht dat er fooi gegeven werd voor de service. Wij gaven iedere keer 1 lira (1 euro). Toen de handoeken (2xpw) ververst werden troffen wij een mooie handoekenzwaan met bloemen aan op de kamer, erg leuk!

- De zee zit vol met rotsen. Zwemmen is er heerlijk en leuk met de hoge golven. Daarom zijn waterschoenen zeer aan te raden.

- Op 5 minuten lopen is een straat met winkeltjes (alleen 's avonds gezellig).