Hotel Mirador Resort & Spa ****

7,4

70 reviews over Hotel Mirador Resort & Spa in het Nederlands

Fantastische plek

Sneepels, 2-10-2016

Geweldig hotel, geweldige service, kortom een super plek!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Zeer mooi en goed hotel

jordy, 12-9-2016

een heel mooi hotel, staat op een mooie plek langs de kust.

kamers en het eten is zeer goed, hier en daar wat kleine verbeter puntjes.

de omliggende stadjes zijn makkelijk te bereiken met de bus of taxi.

het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

2 mooie zwembaden met 3 glijbanen en bij de zee een mooie pier waar je op kan zonnen of als enthousiaste zwemmer vanaf kan springen ( ook te betreden met een trapje).

zeker voor meerdere keren herhaling vatbaar.

het hotel is ook erg gezinsvriendelijk leuk animatieteam en voor de volwassenen leuke activiteiten zoals waterpolo, darten, volleybal etc.

kortom een leuk hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2016

verschrikkelijk hotel waardeloos

......, 10-9-2016

Echt mensen deze hotel was echt maar dan ook echt waardeloos hele arogante personeel zo onvriendelijk tegen mensen eten waardeloos zee kan je niet in echt asociaal personeel ik raad iedereen die van plan is om naar deze hotel te gaan echt af!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirador Resort & Spa bij:

Prima hotel voor de prijs.

Arjen, 25-8-2016

Hotel heeft voor de prijs veel te bieden. Normale kamers waar alles het doet (airco, tv), goede schoonmaak, prima zwembad en mooi uitzicht op zee. Eten is voldoende (ook warm en gaat). Er is veel keuze, ook voor de kinderen. Wel terugkerende gerechten. Maar voor ons geen probleem. De eetzaal is soms wel wat vol en chaotisch, maar dat krijg je met All Inclusive.

Personeel is vriendelijk.

Er mist wel een zandstrand. De zee is echter goed bereikbaar via de rotsen en de steiger.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goede ligging maar verschrikkelijk personeel

Jelle, 7-8-2016

Het hotel is op een super mooie plek gelegen. Daar niks van te klagen. Zwembad goed strand heerlijk dichtbij, maar dan. Eten is over het algemeen allemaal koud. 2 dagen goed ziek geweest en overgegeven van de kip. Weinig variatie in het eten. Het personeel is naar genoeg bijna allemaal echt chagrijnig veel is te veel gevraagd. Mensen worden veel voorgetrokken en dan met name het personeel zelf krijgt grote glazen en ijs koud water. De gasten daarin tegen minuscule (kinderfeest) glaasjes en als je lief vraagt of je misschien een iets groter glas vraagt krijg je een snauw en word er iemand anders geholpen. Daarnaast is het gwn heel sneu om te zien dat je erg je best doet om aardig te doen maar iedereen je gewoon als shit behandeld. Dus zoek je een hotel die alleen geschikt is op zijn locatie is dit een aanrader. Maar als je daarnaast eten en ook drinken wilt zal ik dit hotel zeker overslaan.
Gereisd met partner in juli 2016

Een ramp

Karim, 5-8-2016

Na 10 uur reizen aangekomen verteld de gene achter de receptie dat ik maar 1 kamer heb terwijl ik heb duidelijk een ticket laat zien die betaald is waar op staat dat ik 2x een 2 persoonskamer heb geboekt. Hij beweerde dat ik loog en noem op uiteindelijk had ik toch gelijk en kreeg ik toch twee kamers de eerste twee kamers stonken zo erg naar sigaretten dat ik weigerde die kamer te behouden we werden telkens verplaatst en dat na 10 uur reizen. Het personeel vooral bij de bar en in het restaurant zijn zo slecht en lopen alle dames te versieren "dames" sommige waren zelfs nog meisjes aangezien ze een paars bandje hadden. Het eten was niet variërend elke dag rijst of bulgur(Turkse rijst) droge smakeloze kip ze hebben in de 12 dagen die ik daar was maar 1 keer verse gehakt geserveerd en dat was het lekkerste Nooooiiiittt meerrrr 1 ste keer in Turkije maar bedankt Mirador noooiiittt meeeeeeerrrrrr!!!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Was wel goed voor de prijs

Kimberley, 5-8-2016

Ik vond het een groot nadeel dat er weinig animatie was, en de kinder club savonds begon pas om half 10 beetje laat..

Geen Nederlanders gezien allemaal Duitsers

En het strand moet met slippers overal stenen en rotsen het is levensgevaarlijk

Maar ik vond Opzich voor de prijs het wel een goed hotel en eten was wel te doen.. Kamers ook wel netjes

Geen echt luxe hotel maar goed te doen.. Wij hadden 5 kinderen bij ons en hebben ons wel vermaakt

Winkeltjes zeker 30 stuks heel dicht bij super handig!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Nee dit is het niet!!

Frank, 1-8-2016

Totaal niet wat we ervan verwachten. Eten is er echt niet goed. Kip is rauw enz. Klokslag 23.00 uur gaat de bar dicht en raakt het hotel in een spooksslot achtig geheel, uitgestorven hotel. Jammer want het had zo mooi kunnen zijn. Jammer van de geld en de vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Top vakantie

Natas, 4-5-2016

Heerlijke plek voor in de meivakantie. Prijs/kwaliteit was

Prima. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Strand is wel heel smal, dus daar hebben we niet gelegen

Echt leuk!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Top vakantie!

Jamy, 3-5-2016

Net 2 dagen terug van een top vakantie in dit hotel! Een hotel waar 90% van de gasten nederlands is en omdat het hotel niet mega groot is heb je veel aanspraak, iedereen in het hotel ging wel met elkaar om waardoor er een top sfeer was! De animatie was top en het personeel ook, de kamers waren schoon en het hotel ligt meteen aan de zee wat erg fijn was. Ook het eten en zwembaden waren prima. Vanaf het hotel is het 15 min lopen naar de bus die je naar alanya brengt hier doe je ook ongeveer 20 min over.
Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirador Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirador Resort & Spa in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirador Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirador Resort & Spa scoort een 7.44 uit 10 op basis van 88 reviews.