Hotel Maksim Ottimo *****

Hotel Maksim Ottimo
Maksim Ottimo

18 reviews over Hotel Maksim Ottimo in het Nederlands

minco, 6-12-2005

een fantastisch hotel met een zeer goede service.Het eten was super en gevarieerd, geen dag dat je het zelfde kreeg.Bediening was niks op aan te merken.Schone kamers en voorzien van alle gemakken, een mooi zwembad met voldoende animatie voor jong en oud.
Gereisd anders in december 2005

g.h strikkeling@wannadoo.nl, 26-8-2005

mooi hotel ,eten niet zo geweldig

iedere dag hetzelfde,vooral smiddags.

s avonds stond er wel een kok buiten iets te bakken,maar dan moest je wel op tijd beneden zijn.Erg veel russen 90%

wij waren met 2 nederlanders.

vond het zeker geen 5*

ben in betere hotels geweest

eten was ook vaak aan de koude kant

Gereisd anders in augustus 2005

Selma, 1-8-2005

Zeer mooi, schoon onderhouden kamers&hotel.

Ligging is prima, wel gelegen aan drukke weg. Looptunnel aanwezig naar strand en overkant van weg.

Op loopafstand naar centrum Konakli. Goed bereikbaar met dolmusbusje naar Alanya. Leuke, grote markt naast hotel op woensdag!

Hardwerkend, aardig personeel: doen hun uiterste best, goede bediening. Animatieteam; betrokken, zeer open voor vermaak. In het begin alles in het Russisch,hebben met animatiepersoneel gesproken. Vervolgens ook in Engels, Duits en Turks. Daarna ook internationale muziek gedraaid.

Eten is variërend en uitgebreid. Ook veel lekkere toetjes.

Minpunten: kiezelstrand. Veel Russen, erg dwingerig bij het eten: scheppen zoveel en laten volle borden achter! Asociaal..

Sommige gasten werden overgeplaatst naar kemalbay, vanwege overboeking. Mocht dit voorkomen: niet doen!! Ottimo is veeeel beter!

Veel plezier in Ottimo!

Gereisd anders in augustus 2005

p.reemers, 27-7-2005

P.Reemers

De airco viel erg tegen die was er alleen op de slaapkamers,het eten viel wel mee er was voor iedereen wat wils.Het personeel was prima stonden altijd voor je klaar, zwembad was goed ook al waren alle ligstoelen smiddags bezet.Animatie was slecht veel geschreeuw door het team weinig goede muziek (geen engelse of nederlandse)

altijd dezelfde domme spelletjes en de pianobar was erg saai geen sfeer de eetzaal was sávonds erg warm ook hier was geen airco.dit is toch het grootste probleem vab dit hotel de airco

Gereisd anders in juli 2005

Jan van Meer, 26-7-2005

Hotel met een hele goede bediening. Er is alleen airco op de slaapkamer die slechts op geregelde tijden werkt van 6.30-8.30, van 15.30-19.30 en van 22.30-3.00 uur. Er waren heel weinig Nederlanders en zeer veel russen. Heel ongemanierde mensen (de meeste dan). Als nederlander heb je er verder geen last van. De russische hoertjes vallen op maar vallen niemand lastig. Het strand bestaat uit veel kiezelstenen en is niet schoon. Er zijn voldoende ligstoelen met matras en vaste parasol aan het strand. Minpunt is zeker de pianobar in de centrale hal. Om te zitten is het er erg warm (geen airco) en zeer gehorig voor de gasten op de kamers. De engelse pub (met airco en afgesloten) is dicht. Aan het zwembad met ruim voldoende ligstoelen en matrassen is het heerlijk zonnen met een schitterende houten bar.

Als je verder wat wil weten over het hotel, mail je me maar.

jan en adrienne uit waalwijk

Gereisd anders in juli 2005

wilma, 11-6-2005

wij zijn 3 juni terug gekomen....het is een mooi hotel....service is erg goed mooie kamers vriendelijk personeel...het eten is erg goed voor ieder wat wils...lekkere toetjes....leuk centrum op 300 meter afstand.... op woensdag is er een grote markt naast het hotel.....het strand is een kiezel strand dat is niet zo fijn...elke dag animatie was erg leuk..als je aan het zwembad hollandse muziek hoort dat zijn onze cd s..hebben we daar achter gelaten voor de volgende groep nederlanders....toen wij er zaten waren er weinig nederlanders wel veel russen (maar daar heb je geen last van)....wij vlogen met inter air lines via rotterdam was allemaal erg goed...wij hebben eeen goede vlucht gehad heen en terug....geen vertraging en snel met de koffers buiten.....al met al hebben we een hele fijne vakantie gehad....als er iemand meer wil weten dan mail maar...
Gereisd anders in juni 2005

Pria, 5-6-2005

Meivakantie 2005 ben ik hier geweest! Erg mooi en vooral schoon hotel. Heel luxe en goede bediening! Aardig personeel, Mooi hotel ( van binnen en buiten ), heel luxe.. Kortom erg mooi!.

Het ligt in Konakli, wat op loopafstand is van het hotel! Leuk winkelcentrum. Anlanya is goed te doen met de dolmuss! Binnen een kwartier ben je er..!

Groetjes,

Gereisd anders in juni 2005

Henk en Ellen Kok, 19-5-2005

We hebben een fijne week gehad hier in Hotel Ottimo in mei 2005. de obers deden hun best om het naar je zin te maken en het eten was toppie! Ook het zwembad en de discotheek waren prima. Het was toen wij er waren niet zo druk dus heerlijk uitslapen s'morgens in alle rust.Het is een prachtig hotel waar alleen in de piano-bar nog iets aan de sfeer zou moeten verbeteren, b.v. een gezellig achtergrondmuziekje en wat sfeerverlichting, maar verder waren we zeer tevreden over dit hotel.

fam. Teuben, 17-5-2005

Het is inderdaad een mooi hotel qua bouw en inrichting. Heel schoon en vriendelijke service. Maar als je vaker naar 5* hotels gaat valt dit erg tegen. De hele 'buiten'boel is zeer klein. Toen wij er waren was het niet druk maar ik moet er niet aan denken als het hotel vol is, dan lig je als haringen in een ton op het terras. Kei harde muziek bij het zwembad en de animatie was echt vreselijk slecht. Als je graag cola light drinkt of geen suiker mag heb je echt een probleem. Handdoekenservice houdt m.i. in dat je handdoeken in ochtend ophaalt en in de avond weer inlevert. Niet het huren van een handdoek. Beetje vreemd allemaal

i. v. bruggen, 17-5-2005

redelijk goed hotel omdat het seisoen nog niet was begonnen waren er inderdaad een aantal dingen niet aanwezig hebben enorme lol met personeel gehad

voor de familie van straaten de markt is op woensdag om de hoek van het hotel de winkels zijn 300 meter verderop

Er is trouwens wel handoekenservice je betaald daar 5 euro borg voor en dan kun je 2 keer je handoeken voor verwisselen.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maksim Ottimo in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maksim Ottimo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maksim Ottimo scoort een 8 uit 10 op basis van 18 reviews.